2.0 TDI 103 kw ei käivitu külmalt esimese korraga

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Tombi
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 13 Mai 2013, 20:06
Asukoht:

2.0 TDI 103 kw ei käivitu külmalt esimese korraga

Lugemata postitus Postitas Tombi »

Tere,

Mure siis selline, et külm mootor ei käivitu esimese korraga, võin starterit lasta nii pikalt kui tahan, aga tööle ei lähe. Teist korda käivitades läheb koheselt tööle. Väga harva kui käivitub esimesel katsel.

Olen proovinud ka lihtsalt süüte sisse panemist ja ootanud kuni eelsüüteküünalde märgutuli ära kustub, siis süüde välja ja uues katse koos starteriga- ei käivitu, järgmise katsega käivitub. Eelsüüteküünalde märgutuli põleb külma mootoriga umbes 5-6 sek. Samuti olen teist võtit proovinud.

Elukutseline autoelektrik pani kaabli ka järgi ning arvuti näitas kõik korras olevat.

Oskab keegi midagi pakkuda milles viga?

Autoks siis Passat B6, 2.0 TDI 103kw

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8020
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: 2.0 TDI 103 kw ei käivitu külmalt esimese korraga

Lugemata postitus Postitas R36 »

Mis aasta Passat on?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Tombi
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 13 Mai 2013, 20:06
Asukoht:

Re: 2.0 TDI 103 kw ei käivitu külmalt esimese korraga

Lugemata postitus Postitas Tombi »

Aastaks on 2006

Kasutaja avatar
Anvar
Veteran
Postitusi: 450
Liitunud: 11 Jaan 2004, 21:32
Auto: Hunnik busse ja suitsev kaheraudne
Asukoht: Tartu

Re: 2.0 TDI 103 kw ei käivitu külmalt esimese korraga

Lugemata postitus Postitas Anvar »

Kütus ei vaju tagasi?Kui kuskil küttesüsteemis peaks olema läbipaistev voolik siis vaata ega käivitamisel õhk sees pole.
80-ndatel lõppes autode tootmine.

Tombi
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 13 Mai 2013, 20:06
Asukoht:

Re: 2.0 TDI 103 kw ei käivitu külmalt esimese korraga

Lugemata postitus Postitas Tombi »

Läbipaistvat voolikut kahjuks ei ole, aga kas esimesel pikemal käivitusel ei peaks kütus üles jõudma? Esimesel korral võin käivitada nii pikalt kui tahan (kuni tulevad armatuuris vea kirjad, siis jätsin järgi). Hommikuti kui käivitan siis lasen esimesel korral 3-4 seki starterit (vahete- vahel olen ka pikemalt proovinud), kui käima ei lähe, süüde välja ja kohe uus käivitus- käivitub koheselt.

mauh
Huviline
Postitusi: 1151
Liitunud: 19 Mär 2005, 20:38
Telefon: +358401715165
Auto: Passat B7 103kw Bluemotion TDI
Asukoht: Soomes, aegajalt ka Tartu
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: 2.0 TDI 103 kw ei käivitu külmalt esimese korraga

Lugemata postitus Postitas mauh »

Ega mingit lisaimmot vms pole autole paigaldatud?
Kunagi pole liiga palju lisvarustust! Kui tunned , et sulle jääb väheks tule ytle , ja panen juurde :) +358401715165. lhallimae@gmail.com
http://mauh-vw.blogspot.fi/

Beluuga
Huviline
Postitusi: 212
Liitunud: 28 Aug 2012, 10:40
Telefon: 58383262
Auto: Golf 4 2001 2,0 85 kw manuaal
Asukoht: Tallinn

Re: 2.0 TDI 103 kw ei käivitu külmalt esimese korraga

Lugemata postitus Postitas Beluuga »

Aga ilma esimese käivituseta kaks korda süüdet keerata ja käivitada? Lihtsalt 1 uitmõte, äkki jääb väljasuretusklapp kuidagi kinni.

Tombi
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 13 Mai 2013, 20:06
Asukoht:

Re: 2.0 TDI 103 kw ei käivitu külmalt esimese korraga

Lugemata postitus Postitas Tombi »

Lisa immo kohta ei oska öelda, minu teada seda ei ole. Aga kuidas lisa immo üldse töötama peaks? Sama moodi läbi võtme? Mingeid eraldi immo lüliteid ja muid selliseid küll ei ole.


Kaks korda lihtsalt süüdet proovitud, ei toimi. Isegi korra proovisin kolm korda, ikka sama jama.


Ja probleem on ainult külma mootoriga, soojalt läheb iga kord esimese korraga tööle.
Viimati muutis Tombi, 20 Sept 2013, 18:56, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5669
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Re: 2.0 TDI 103 kw ei käivitu külmalt esimese korraga

Lugemata postitus Postitas jussike »

Kõlab nagu softi probleemina, lase mootori ajule update teha, ehk kaotab vigased baidid ära.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Tombi
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 13 Mai 2013, 20:06
Asukoht:

Re: 2.0 TDI 103 kw ei käivitu külmalt esimese korraga

Lugemata postitus Postitas Tombi »

jussike kirjutas:Kõlab nagu softi probleemina, lase mootori ajule update teha, ehk kaotab vigased baidid ära.
Oskad sa öelda kes ja kus sellist asja teeb? Kas ainult teeninduses? Endal on küll kaabel olemas, aga teadmised puuduvad! Ise liigun nädala sees Tallinnas.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5669
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Re: 2.0 TDI 103 kw ei käivitu külmalt esimese korraga

Lugemata postitus Postitas jussike »

Tombi kirjutas:
jussike kirjutas:Kõlab nagu softi probleemina, lase mootori ajule update teha, ehk kaotab vigased baidid ära.
Oskad sa öelda kes ja kus sellist asja teeb? Kas ainult teeninduses? Endal on küll kaabel olemas, aga teadmised puuduvad! Ise liigun nädala sees Tallinnas.
Kuna update tuleb onlines tehasest, siis peale esinduse ei saa sind kahjuks keegi aidata..
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Tombi
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 13 Mai 2013, 20:06
Asukoht:

Re: 2.0 TDI 103 kw ei käivitu külmalt esimese korraga

Lugemata postitus Postitas Tombi »

Tänud!
Uurin esindusest kui aega saan.

Tombi
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 13 Mai 2013, 20:06
Asukoht:

Re: 2.0 TDI 103 kw ei käivitu külmalt esimese korraga

Lugemata postitus Postitas Tombi »

Esindus millegi pärast ei tahtnud ajule update-i teha ja soovitasid diagnostika teha. Vastuseks tuli, et starter teeb 200 p/min kuigi peaks tegema 280 p/min, siis soovitasid mootori massid ja starteri voolujuhtmed üle vaadata. Seda sai ka tehtud, aga tolku ei midagi.

Lõpuks sai vahetatud starter uue vastu ja asi korras. Käivitub iga kord esimese korraga.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 2.0 TDI 103 kw ei käivitu külmalt esimese korraga

Lugemata postitus Postitas copilot »

Huvitav, kas uutematel siis on see nn soekäivitussofti "viga" lausa külma motoga?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8020
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: 2.0 TDI 103 kw ei käivitu külmalt esimese korraga

Lugemata postitus Postitas R36 »

Tegelikult ei saa ka soekäivitusel seda eriti veaks nimetada. See on mootori kaitseks. Et saavutad ühtlased pöörded ja alles siis pihustatakse. Kohe pihustamisel ta ju "rapsib" mootoriga.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 2.0 TDI 103 kw ei käivitu külmalt esimese korraga

Lugemata postitus Postitas copilot »

golfi_vend kirjutas:Tegelikult ei saa ka soekäivitusel seda eriti veaks nimetada. See on mootori kaitseks. Et saavutad ühtlased pöörded ja alles siis pihustatakse. Kohe pihustamisel ta ju "rapsib" mootoriga.
Jah, sp jutumärkides veaks nimetasin. Kuid kas uutematel on see piir olenevalt moto tempist veel allapoole toodud?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8020
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: 2.0 TDI 103 kw ei käivitu külmalt esimese korraga

Lugemata postitus Postitas R36 »

copilot kirjutas:
golfi_vend kirjutas:Tegelikult ei saa ka soekäivitusel seda eriti veaks nimetada. See on mootori kaitseks. Et saavutad ühtlased pöörded ja alles siis pihustatakse. Kohe pihustamisel ta ju "rapsib" mootoriga.
Jah, sp jutumärkides veaks nimetasin. Kuid kas uutematel on see piir olenevalt moto tempist veel allapoole toodud?
Uurin homme ühe Tourani ja Passati failid läbi.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Vasta

Mine “Diislid”