VW Golf II 85`EMV8- Impsionu

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, etnies858

Vasta
Impsionu
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Dets 2007, 21:59
Auto: Golf 2(rahvaralli)+ BMW E53 X5 2005
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Golf II 85`EMV8- Impsionu

Lugemata postitus Postitas Impsionu » 24 Okt 2013, 21:25

Tere jälle Volkari fännid! Teen oma uusimast pereliikmest ka siia teema. Tegemist on rahvaralliks ehitatud autoga. Vedrustuses on kasutatud polü pukse ja Soomes hooldatud amorte ning ees on Coilid. Auto on üsna hingelähedane juba mõne aasta tagusest ajast kui sai ise samas autos noorteklassis kaarti loetud toona 15 aastasele poisile. Nüüd prooviks ise ka :thumbup: Mootor on hooldatud ja korralikult kokkupandud, plokk hoonitud, kaas porditud, klapid sooveldatud jne. Käib väga kergelt ja reipalt ning ise olen saadud kaubaga rohkem kui rahul. Kuna sellega sõideti viimati vaid jääradu, siis kaalu tahetud maha saada igast detailist. Sellega seoses on hetkel ka auto pisut rikkis, nimelt pisike Hayabusa-le mõeldud aku otsa saanud. Võimalik, et ka genekas ei lae ilusti(pean veel mõõtma üle, sest alles eile avastasin kui teepeale jäin). Kaasa sain 6 kruusakat, kaks 14" piiki ja 2 15" piiki velgedel, 4x slikid, 4x14" plekid. Kui piike keegi omale soovib, siis nendest tahaks küll lahti saada, ilmselt ma piiki laskma ei lähe kuskile(kui siis ainult prooviks elus esimest korda ära).
Teema peamiselt selleks tehtud, et siia teha remondi päevik ja küsida nõu kuna endal Volkarite osas teadmised minimaalsed. Pilte hakkab tulema niipea kui autolt minuga mitte seotud kleepusd eemaldatud ja mõni start ehk ka tehtud(internetist leiaksin muidugi pilte, aga vast elate üle ilma seni).

Ps. Esimese küsimuse tõstataks ka kohe siin: nimelt seis dokkidega vähe keeruline. Mul on passis 1,3 ja bensiin-kat. Hetkel loomulikult puudub kat ja on 16V moto peal. Ilmselt töömahu muudatus ei ole probleemiks, aga kas kellegil on kogemust selle kat-i osas? Kas kui panna autole peale vanem mootor, millel tehasest puudub kat, kas see on argumendiks Büroos?
Viimati muutis Impsionu, 28 Okt 2017, 17:00, muudetud 10 korda kokku.

Impsionu
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Dets 2007, 21:59
Auto: Golf 2(rahvaralli)+ BMW E53 X5 2005
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas Impsionu » 25 Okt 2013, 19:29

Aku probleemile lahendus leitud, geneka + klemm oli lahti jäetud :clap: Nii et see pisike aku jääb hetkel peale. Sai käidud ka autot kruusal proovimas, usskumatult nobe ja hea juhitavusega aparaat :thumbup: Nüüd on jäänud vaid dokud korda saada ja enda nimele. Helistati ka Pärnu rahvaralli korraldajate poolt, et kas oleme peale minemas, aga seekord jäime veidi hiljaks oma asjadega. Eks paistab kas mõnel sprindil jõuan veel enne lund osaleda.
Oleks vaja ka karteri kaitset, aitaks ka tükk riffelplaati või mis ta oligi :idea: Kui kellegil vedeleb midagi, siis andke märku.
Viimati muutis Impsionu, 25 Okt 2013, 19:30, muudetud 1 kord kokku.

Impsionu
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Dets 2007, 21:59
Auto: Golf 2(rahvaralli)+ BMW E53 X5 2005
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas Impsionu » 26 Okt 2013, 16:14

Täna tegin siis ära omanikuvahetuse Sauel. Mootori vahetuse jaoks oli juba kell liiga palju ja selle peab ettevõtma mõnel teisel päeval. Pilte tegin ka telefoniga:

Pilt
Pilt

Gti 16V 103 kw:
Pilt
Käsipidur töötab laitmatult, aga kuna sõideti jääradu, siis lukustit ei ole :D
Pilt
Need tuled pole küll lemmikud, aga kuna nad seal olid, siis las olla edasi. Tagastange võiks ka laia vastu vahetada millalgi.
Pilt

Riivo
Huviline
Postitusi: 634
Liitunud: 22 Juul 2013, 19:30
Auto: BMW 530D
Asukoht: Tallinn, Õismäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas Riivo » 26 Okt 2013, 16:55

pole vähemalt kahju kui kuskile pilpa pihta katki lähevad ralli käigus :P ..tagatuled siis..
Viimati muutis Riivo, 26 Okt 2013, 16:55, muudetud 1 kord kokku.

Impsionu
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Dets 2007, 21:59
Auto: Golf 2(rahvaralli)+ BMW E53 X5 2005
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas Impsionu » 31 Okt 2013, 20:46

Jah need tuled võivad katki minna küll :mrgreen:
Sai timmitud kasti hooba, et tagurpidi käik oleks olemas. Oli aga nüüd juba jälle nagu ei taha sisse minna. Võibolla ei saanud polti ilusti kinni. Igatahes sõidab ja väga uhkelt. Kindlustus olemas ja ka ülevaatus, kuigi niipea kui võimalik lähen mootorivahetust registreerima.
Kui kõik klapib, siis pühapäeval äkki lähen proovin auto Raplas ära :thumbup:

Impsionu
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Dets 2007, 21:59
Auto: Golf 2(rahvaralli)+ BMW E53 X5 2005
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas Impsionu » 05 Nov 2013, 22:30

Raplasse ei jõudnud, aga natuke olen nokitsenud küll. Taga puudusid numbri tuled. Viga oli luugi vahel olevates juhtmetes, ära teised murdunud. Panin kõik otsad kokku ja tööle hakkas ka tagumine kojamees(ma ei oska seda seisma jätta, ühe korra ette lükates hooba hakkab tööle, aga seisma ei jää, ikka intervallis) ja osad ribad hakkasid ka tagaklaasi soojendusel tööle :mrgreen:
Temp. jebib ja el. vent. ei hakka enam tööle. Radikas leige ja alumine lõdvik jahe. Ilmselt termostaat. Pole just kõige lihtsamas kohas see, ilmselt peab kõik vedeliku välja laskma. Mingeid näpunäiteid äkki?
Lisaks küsiks seda, et temp. andur ventika jaoks on radika vasakus all nurgas, et hakkaks varem tööle. Kui tahaks lisaks sunni ka vedada, kas siis vean akult otse voolu(kaitse ka muidugi vahele) salongi lüliti alla ja sealt edasi ventika + peale? Samas läheb + ka temp andurist ju ventikale, see ei muuda midagi ja nad võivad koos olla?

SEN
Huviline
Postitusi: 440
Liitunud: 26 Jaan 2004, 15:43
Telefon: 56930622
Auto: Passat B7 4motion, Audi B5 TQ
Asukoht: Eesti, Jüri
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas SEN » 05 Nov 2013, 22:58

Ise suure rally fännina olen seda autot korduvalt rahvarallidel näinud. Tegemist oli väga kiire autoga.
Lisaks nägin just mõned päevad tagasi Jürist läbi sõitmas.

Impsionu
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Dets 2007, 21:59
Auto: Golf 2(rahvaralli)+ BMW E53 X5 2005
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas Impsionu » 05 Nov 2013, 23:09

Tõesti oli tegemist vägaväga kiire autoga, aga ainult auto ei sõitnud. Lugesin kaarti toona 15 aastasele poisile, kes suutis korduvalt mind üllatada oma kiirusega. Hiljem tagantjärgi õeldi, et me suisa saime vist Eestikatel J18 tiitli kätte? Pead ei anna. Nüüd minu käes läheb tulemusteni jõudmiseks natust aega. Esiteks pole kastis lukku(nagu enamustel), lisaks ma olen siiani alati tagaveolistega asju ajanud. Esiveolisega tahab palju asju harjumist ja trenni tahaks teha palju, eks ole näha.

Tõesti on aeg-ajalt seda autot näha ka Jüris, rohkem siiski Tallinnas ja hetkel igapäevaselt. Kui saan oma uue auto kätte mingi aeg, siis hakkan rohkem ettevalmistusi tegema ja enda käe järgi mugandama sisu ja varustust.

Beluuga
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 28 Aug 2012, 10:40
Telefon: 58383262
Auto: Golf 4 2001 2,0 85 kw manuaal
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas Beluuga » 06 Nov 2013, 15:30

Tagumise kojamehe saad intervallist välja kui uuesti lükkad seda kangi . Se lõpetab kojaka töö.

MartinR
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
Telefon: +37256998301
Auto: Golf II GTI
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas MartinR » 06 Nov 2013, 16:28

Näen viimased kaks nädalat masinat juba enda töökoha hoovi peal siis selle nädala kohta muidugi ei tea.
Oled üks veokirehvi meestest nagu ma aru saan?

Ennem oli sul vist vana ziguli?

Ning auto minuteada on 102 kw ka.

Tore teada et ühe hoovi peal erinevates firmades niipalju huvilisi/klubilisi.

Võid vahel ligi astuda ja masinatest juttu ka puhuda.
Ise oman ka 16v mootorit.

Impsionu
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Dets 2007, 21:59
Auto: Golf 2(rahvaralli)+ BMW E53 X5 2005
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas Impsionu » 07 Nov 2013, 13:04

Olen seda kangi liigutanud nii ja naa. Tööle hakkab küll esimese liigutusega, aga seisma rsk ei jää :lol:
Martin ma olen su "lohisevat" pilli jah siin korduvalt kohanud. Nii madala autoga ei viitsiks küll ringi timmida :D Eks võid ise ka ligi tulla kui ma väljas olen või nokitsen masinat.
Nii, aga asjast ka siis. Kippus kuumaks minema masin. Vahetasin ära termostaadi, ikka sama jama. Eeldasin et veepump. Ok uus veepump ka(hammasrihma eemaldasin üldse elus esimest korda, pelgan seda jama, seekord kõik ok), aga ikka ei läinud alumine lõdvik soojaks. Radikas ka jahe, ainult pealmine osa soe. Ok, mõtlesin et radikas äkki umbes, aga lõin ka samas termostaadi tühjaks seest. Hops kohe lõdvikud soojad. Täis jamad uue Wahler termostaadi pärast. Ma ei saa aru rsk kuidas saab poe uus asi mitte funktsioneerida tänapäeval. Kontrollitud ju ise väidavad :mrgreen: Hetkel siis kõik lahti ja auto on kergelt leige kui sõidan. Pole parata ka, tegin autot eile kella poole kaheni öösel. Uus igapäeva auto ka alles Saksas ja no peab ringi sõitma sellega...
Viimati muutis Impsionu, 07 Nov 2013, 13:06, muudetud 1 kord kokku.

MartinR
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
Telefon: +37256998301
Auto: Golf II GTI
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas MartinR » 07 Nov 2013, 14:01

Termostaat avaneb kuskil 100C juures hinnaguliselt natuke aega peale seda kui ventikas käima hakanud on.

Tagumine kojamees hakkab jäädavalt edasi tagasi liikuma kui korra kangi lükkad aga et seisma jääks tuleb mingi 5 seci peal hoida või natuke rohkem.
Viimati muutis MartinR, 07 Nov 2013, 14:02, muudetud 1 kord kokku.

Impsionu
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Dets 2007, 21:59
Auto: Golf 2(rahvaralli)+ BMW E53 X5 2005
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas Impsionu » 07 Nov 2013, 18:34

Ei saa sellele kangile üldse pihta. Seal mingi jama ka tehtud, sest töötab ainult viimane, kõige kiirem, aste.
Temp.-ga pole vist ikka kõik päris korras. Seal on tehtud ise mingi lahendus(mis auto saades toimis ideaalselt ja vent huugas isuga kui vaja). Kuna see dochi kaas ei kannata üldse kuuma, siis on viidud ventika andur sellisesst kohta, et ta peaks tööle hakkama juba varem, sest katsel saab mootor korralikult kuuma nagunii. Tegelikult oleks sundi enivei ka vaja juurde. Ma ei saa sellest aru, et kui termostaat nüüd vahelt ära on ja radikas on soe ilusti, siis miks vent taha ei tule seistes ja temp. tundus ka lõpuks pisut kõrgemaks minema. Enne kui kõik toimis tuli vent ilusti järgi, aga varem. Muidugi originaal temp. seier või andur valetab ka päris usinasti ja seda toa kella ei saa uskuda. Uus andur on juba lõdvikul vahel, pole veel kella ja kaablit... Samas vent. hakkab tööle ilusti kui otsad kokku panna. Julm müsteerium hetkel... Sõites vajub temp. muidugi hetkel väga ära, sest ainult suur ring, aga kas siis ventikaga ka veel mingi jama, et see ei hakka õigel ajal tööle? Termostaadi jama oli ka kindlalt, sest enne oli radikas konkreetselt külm.

MartinR
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
Telefon: +37256998301
Auto: Golf II GTI
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas MartinR » 07 Nov 2013, 20:55

Kui tööle satun võib mootorid kõrvuti panna ja siis saab uurida mis kus ja mis moodi ning ehk mitu pead on targem kui 1 pea.

varikasutaja
Huviline
Postitusi: 321
Liitunud: 15 Juul 2010, 12:37
Telefon: 56306326
Auto: talvel kannan hoolt et kevadel üks e36 teedel vähem on :)
Asukoht: tallinn/saku
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas varikasutaja » 07 Nov 2013, 23:03

on sul endiselt huvi põhjakaitsme vastu? mul vedeleb üks 4-5mm duralumiiniumist põhjakaitse, kasutusel oli golf 3 all. mõõte hetkel ei oska öelda aga ulatus esistangest esisilla lõppu välja umbes.

Impsionu
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Dets 2007, 21:59
Auto: Golf 2(rahvaralli)+ BMW E53 X5 2005
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas Impsionu » 08 Nov 2013, 18:24

Ma leidsin mingi plaadi. Üritan seda mingi hetk külge aretada. Kui mingil põhjusel ei peaks sobima, siis olen kindlasti väga huvitatud. Kui viitsid ja/või on võimalik, siis pane mulle pildike ning hind postkasti!

Impsionu
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Dets 2007, 21:59
Auto: Golf 2(rahvaralli)+ BMW E53 X5 2005
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas Impsionu » 11 Nov 2013, 21:45

Täna panin järgmise uue termostaadi külge. Alguses sama jama, ikka radikas külm. Pika punnimise peale, lõdvikute pumpamise ja pöörete peale(muidugi enne ei olnud vist mootor päris 90 kraadi ka) sain radika soojaks. Kohe päris tuliseks. Nüüd ei rakendunud ka ikkagi vent. Mul mõistus otsas. Ok panin sunni ka ja nüüd saab salongist vendi käima lüüa. Kohapeal ma ei saanud aru, et see oleks väga mõjunud samas. Kui hoida 3k pööret, siis nagu justkui vedas seierit tagasi. Kas veepump saab ka laisalt lüüa(uus) või ikkagi natuke õhku vahel? Kas üldse saab olla nii, et on rohkem õhku või vähem õhku, ehk et laseb läbi küll, aga mingi takistus siiski on? Mingi kala ikkagi on sees. Sõites oli seier enamjaolt sama kohapeal, aga igakord seistes pisut kerkis ja siis sinna jäigi. Kell valetab ka salongis ja ei tea, kus kohas see õige koht olema peab. Enne vist täit selgust ei saa kui lisakell muretsetud :( Samas välja pole ta kordagi ajanud... Kuidas asi siis välja näeb kui kork ei lase üle survet välja?

Impsionu
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Dets 2007, 21:59
Auto: Golf 2(rahvaralli)+ BMW E53 X5 2005
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas Impsionu » 11 Dets 2013, 23:41

Pole ammu midagi kirjutanud ega ka teinud. Täna vahetasin ära mootori õli ja filtri. Karteri kaitsme sain alla. Proovisin elus esimest korda Coilidega mässata ja autot ülespoole saada. Nagu ikka ei midagi, vajus hoopis allapoole. Ju siis oli juba maksimum kõrgusel. Tõstan tagasi niipalju kui saan ja sellel nädalavahetusel plaanis olev Kiltsi sprint sõidab nii ära. Kuigi liiga madal on ta ilmselgelt ka kõige kõrgemas seades. Ühed vedrud on veel kaasas, ju nendega saab kõrgemaks.
Siit ka küsimus: kui kerge(ilmselt mitte raske) on coilidel vedrusi vahetada? Ma mõtlen seda just, et kas seal ka kammitsaid vaja või saab kuidagi lihtsamalt?

Pilt

Pilt

audivana
Huviline
Postitusi: 2641
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas audivana » 11 Dets 2013, 23:51

Kas ma olen pime või on ketastele keevituspunkte lastud?

ReijoK
Klubiline
Postitusi: 553
Liitunud: 23 Veebr 2009, 01:03
Telefon: 53707175
Skype: r.kuusemae
Auto: T4 Caravelle ´94 / EOS ´08
Asukoht: Tallinn, Stroomi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas ReijoK » 11 Dets 2013, 23:53

Kunagi 1 Saaremaa rallisõitja kakles samalaadse probleemiga (oli vaja kõrgeks saada, kuid juhitavus pidi jääma) ning abi tuli Ford´ilt. Täpselt enam ei mäleta, kuid 98%, et ta pani lõpuks Sierra vedrustuse G2-le alla

Impsionu
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Dets 2007, 21:59
Auto: Golf 2(rahvaralli)+ BMW E53 X5 2005
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas Impsionu » 11 Dets 2013, 23:54

:D Tegemist siiski mingite jahutus aukudega, ehk topelt ventileeritavad või mis iganes...

Impsionu
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Dets 2007, 21:59
Auto: Golf 2(rahvaralli)+ BMW E53 X5 2005
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas Impsionu » 11 Dets 2013, 23:55

ReijoK kirjutas:Kunagi 1 Saaremaa rallisõitja kakles samalaadse probleemiga (oli vaja kõrgeks saada, kuid juhitavus pidi jääma) ning abi tuli Ford´ilt. Täpselt enam ei mäleta, kuid 98%, et ta pani lõpuks Sierra vedrustuse G2-le alla
Hmm, no amort on seal ikka ülihea, jäikust pole ka kindlasti kohe juurde vaja(asi taob ikka korralikult), vaja olekski ainult kõrgemaks saada. Eks ma vaatan ja uurin, tean et see auto on ka kunagi tublisti kõrgem olnud.

Impsionu
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Dets 2007, 21:59
Auto: Golf 2(rahvaralli)+ BMW E53 X5 2005
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas Impsionu » 12 Dets 2013, 21:47

Kas keegi aitaks: mis neil põhilisemaks veaks on kui spidokas ei tööta? Kast on lahti käinud ja maas jne. Tross on küljes, aga kuna puudub kogemus, siis ei tea kas on õigesti või mis muud seal võib olla.

Edit. Täna tõstsin autot kõrgemaks. Arvan, et sain nina umbes 2cm kõrgemale kui enne. Nüüd porilapakate ja maa vahel ikka natuke ruumi ka. Laupäevaseks sõiduks kõik vist valmis. Eks me näe...
Viimati muutis Impsionu, 13 Dets 2013, 21:29, muudetud 2 korda kokku.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2610
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 37 korda

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 13 Dets 2013, 22:22

Spido plokki tagant tross lahti.
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

KertV
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 28 Apr 2010, 20:32
Telefon: 56257962
Auto: vw jetta 84.a BMW 524td 89.a
Asukoht: Pärnumaa, Vändra vald, Kaisma
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 - Impsionu

Lugemata postitus Postitas KertV » 13 Dets 2013, 23:39

Pakuks, et kastis sees olev trossi teol on hambad maas, või risti sees, selle jublaka hind jääb alla 2 euri.
Kui soovi, siis võin ühe täiesti uue ära anda.

Vasta