Tere, autoks on golf 4 1998 aasta 1,6l 74 kw konditsioneeriga ja probleem siis järgmine, täna hommikul tööle sõites oli vänge dosooli hais autos kui ventikas töötas kolmandas astmes ja auto töötas tühikäigul kohapeal. Sõitma hakates kadus lõhn. Vaatasin ka kohe järele paisupaagis dosooli taseme ja see oli ka maximumi pealt miinimumi peale langenud(eelmisel nädalal oli kõik ok ja tase normis). Otsides kapoti alt lekkeid ei hakkanud midagi silma, kõik on kuiv, samas klaasid teeb seestpoolt kuivaks. Oskab keegi osavam aidata/juhatada mida ja kuidas täpsemalt edasi uurida?
Tänud ette
Viimati muutis mikko27, 17 Veebr 2014, 15:35, muudetud 1 kord kokku.
Tunnused viitavad selgelt amortiseerunud salongiradikale. Õhkõrn võimalus on, et lekib ikkagi mootoriruumis ja hais jõuab salongi. Maitse kas klaasidel on magus kiht peal, tõenäoliselt on, siis kindlasti salongiradikas. Kui vahetad vali kallima otsa toode, muidu ei pruugi enam endist sooja autosse tagasi saada.
tobimarg kirjutas:Tunnused viitavad selgelt amortiseerunud salongiradikale. Õhkõrn võimalus on, et lekib ikkagi mootoriruumis ja hais jõuab salongi. Maitse kas klaasidel on magus kiht peal, tõenäoliselt on, siis kindlasti salongiradikas. Kui vahetad vali kallima otsa toode, muidu ei pruugi enam endist sooja autosse tagasi saada.
Enda autol oli sama probleem passat b5. Ma ei tea kas saab nende autodevahel paraleele tõmmata aga lekkis veepump.
Kohapeal töötades ajas korralikult haisu sisse.
tobimarg kirjutas:Tunnused viitavad selgelt amortiseerunud salongiradikale. Õhkõrn võimalus on, et lekib ikkagi mootoriruumis ja hais jõuab salongi. Maitse kas klaasidel on magus kiht peal, tõenäoliselt on, siis kindlasti salongiradikas. Kui vahetad vali kallima otsa toode, muidu ei pruugi enam endist sooja autosse tagasi saada.
Teen proovi ja annan teada.
Tegin proovi, see maitse oli küll pigem soolane ja tundub et lihtsalt kuskilt tilgub sest kui jätan auto seisma siis on väljas magus lõhn üleval.
rivotamm kirjutas:Enda autol oli sama probleem passat b5. Ma ei tea kas saab nende autodevahel paraleele tõmmata aga lekkis veepump.
Kohapeal töötades ajas korralikult haisu sisse.
Kui oleks pump läbi siis ta ei puhuks sooja kohapeal töötades, mul eelmisel autol bemar il oli pump õhtul ja siis ya ei puhunud sooja paigal töötades ainult siis kui sõitsin.
rivotamm kirjutas:Enda autol oli sama probleem passat b5. Ma ei tea kas saab nende autodevahel paraleele tõmmata aga lekkis veepump.
Kohapeal töötades ajas korralikult haisu sisse.
Kui oleks pump läbi siis ta ei puhuks sooja kohapeal töötades, mul eelmisel autol bemar il oli pump õhtul ja siis ya ei puhunud sooja paigal töötades ainult siis kui sõitsin.
Pump ei olnudki läbi vaid lekkis kuskilt tihendi vahelt. Auto puhus sooja ilusti igast asendist nii sõites kui seistes. Aga seistes hakkas sisse ajama lõhnu.
Nii, nüüdseks probleem teada. Nimelt mootori otsas asuva flantsi tihend oli surnud ja lasi dosooli läbi. Jupp maksis 10 euri ja vahetus juba käib kokku umbes 30 minutit tööd ja sõidame õnnelikult jälle