turbo ülerõhk
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Klubiline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 06 Jaan 2012, 10:42
- Auto: passat 4motion tdi
- Asukoht: viljandimaa
turbo ülerõhk
Mure turbo ülerõhuga 98 aasta passat 1.9 66 kw. iga vajutusega läheb ülerõhku, arvuti näitab ühte viga n75 . klapi vahetus ei aita, Mis juhib n75 klappi ? pm tõmbab turbo täie laksuga järele ja nii jääbki isegi ülerõhus olles(voolik küljest saab sõita).geomeetria ise liigub vabalt,kuid masin on võõras ja kas ja kuidas ja mis juhtus..... mida teha ?
Viimati muutis eero, 13 Mai 2016, 08:17, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: turbo ülerõhk
N75'te juhib aju otse. Kui selle viga sees ja klapp vahetatud siis äkki tuleb juhtmestiku uurima hakata?
+12v on pidev ja ajust tuleb massikaabel millega juhitakse.
Ja oled kindel et see on muutuva geomeetriaga tdi?
+12v on pidev ja ajust tuleb massikaabel millega juhitakse.
Ja oled kindel et see on muutuva geomeetriaga tdi?
- Ristotu
- EVWK juhatus
- Postitusi: 644
- Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
- Telefon: 58151062
- Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
- Asukoht: Kose vald
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: turbo ülerõhk
Kahtlustan, et sa ei vahetanud N75 klappi vaid wastegate ära Aga kui N75 klapp jamab, siis kas ostsid ikka uuena ja mitte mingit odavat käkki või ostsid mingi kasutatud asja?
Lugupidamisega
Risto
Risto
-
- Klubiline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 06 Jaan 2012, 10:42
- Auto: passat 4motion tdi
- Asukoht: viljandimaa
Re: turbo ülerõhk
N75 sai proovitud töötava masina pealt kuid see ei muutnud midagi,vool ka tuleb peale,käima pannes laseb wastegatel turbo maksimumi järele tõmmata(katsudes ka suriseb) ja nii see jääbki.midagi aju nagu tunneb kui käimise ajal pistik järelt ära tõmmata ja tagasi panna siis turbo enam puhuma ei hakka kuni uue käivituseni. veakood N75 jääb alles.
- Ristotu
- EVWK juhatus
- Postitusi: 644
- Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
- Telefon: 58151062
- Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
- Asukoht: Kose vald
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: turbo ülerõhk
ok, hmmm.... kas selle veakoodi all muid asju ei olnud, peale selle N75? sest praegu tundub, et aju saab aru, et lapats on põhjas ja vaja boostida, aga ei sulge seda.
Lugupidamisega
Risto
Risto
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: turbo ülerõhk
Kas see on siis 66kW ja geomeetriaga turbo või tavaline turbo?
Arvutiga saab N75 klappi aktiveerida ja vaadata, kas geomeetria liigub edasi-tagasi või kuulata klapi plõksumist seisva mootoriga. Veakoodi juures on tavaliselt ka mingi selgitus, kui ei ole, siis kasuta paremat diagnostikaseadet. Võib-olla näitab mingit N75 elektriahela viga jne..Üdiselt on turbo juhtimise probleemid ka ilma arvutita 5 minutiga tuvastatavad, tuleb lihtsalt süsteemi põhimõttest aru saada.
Arvutiga saab N75 klappi aktiveerida ja vaadata, kas geomeetria liigub edasi-tagasi või kuulata klapi plõksumist seisva mootoriga. Veakoodi juures on tavaliselt ka mingi selgitus, kui ei ole, siis kasuta paremat diagnostikaseadet. Võib-olla näitab mingit N75 elektriahela viga jne..Üdiselt on turbo juhtimise probleemid ka ilma arvutita 5 minutiga tuvastatavad, tuleb lihtsalt süsteemi põhimõttest aru saada.
-
- Klubiline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 06 Jaan 2012, 10:42
- Auto: passat 4motion tdi
- Asukoht: viljandimaa
Re: turbo ülerõhk
Sain asja lõpuks peale pisikest vaheaga jonksu. vahetasin ära rõhuanduri ja geomeetria hakkas tööle kuid sõites läks ikkagi ülerõhku. Panin kella külge ja hakkasin siis käsitsi geomeetriat koomale keerama . Jätsin hetkel 1.5 bar peale ja seda siis korraliku tallamise ajal. Ainus asi mida ma kusagil ei märganud oli vaakumi muna,siiani on kõigil olnud see kliimapumba juures. Või on ka erandeid ??