Vw Passat B6 2.0TDI 103 kw ´07 - fly

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, VwBoy

Vasta
fly
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 07 Okt 2011, 18:00
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Vw Passat B6 2.0TDI 103 kw ´07 - fly

Lugemata postitus Postitas fly » 17 Mai 2018, 23:13

Kuna oli soov saada natuke mugavamat igapäeva liikurit, kui mu hetkeline liikur 1993 Audi 80 B4
Pilt
Siis sai hakatud otsima uut masinat, sai läbi vaadatud erinevaid Audisid, BMW-si , kuid paraku enamik mis sai vaatamas käidud, olid ikka korralikud rapped. Sai hakatud juba alla andama, et ei suudagi midagi korralikult turult leida, kuid siis jäi silm Passatite peale, kõigepeal sai üht 1,9 B6 vaatamas käidud, see auto oli nii otsas kui üldse olla saab , pmst vajas uut mootorit ja korralike keretöid, :D Seejärel jäi Tartu kandis see sinine Passat silma, piltidel see hall sisu väga ei sümpatiseerinud, kuid sai sellegipoolest vaatama mindud. Kohale minnes tundus vägagi aus masin. 2010 aastal Tauf autost ostetud, teine omanik, peamised mure kohad remonditud, korralik hooldusajalugu , sai lastud ka ÜV punkitis auto üle vaadata, ka nemad kiitsid auto seisukorda.

Autost siis lähemalt:

Tegu on 2007 aastal tehasest välja veerenud 2.0TDI 103kw Comfort varustusastmega 6 manuaal kastiga Passat Värvikoodiks siis L5CE -Cobalt Blue Pearl

Lisadest selline tavaline:

Vihmaandur
Hämaraandur
Coming/leaving tuled
päevasõidutuled
Suur MDF
Püsikiirusehoidja
Välisõhu kvaliteedi andur( Vist seda see A täht seal siseringluse juures tähendab)
Koeravõrk
RCD-300

Kuid juba alguses oli teada, et kui autol on alla 1/4 näitu kütet, siis peab ikka omajagu ketrama ,et tööle läheks, kui vähekegi rohkem kütet,siis probleem kadus. Alguses sai kahtlustatud kütusepumpa, kuid see oli juba vahetatud, kuid jäi silma selle korpus, mis osaliselt oli katki ja lapitud toruklambritega, et arvatavasti , kui vähem kütet paagis, siis tõmbas omale õhu vahele . Sai siis uus korpus tellitud ja hetkel katsefaas, et mis ta teeb , kui kütet vähe, loodame parimat :D Lisaks sai natuke veerimku remonditud, vahetusse läksid esimesed amordid, kondid, tagumised sillapuksid. Ja suvel tahaks tagumise luugi ülemise ääre ja ühe tagumise tiivakaare nurga , kust on roosteuss välja roninud, ära värvida, :D

Kuid üldjoontes autoga väga rahul, hea mugav, puhub külma mis mühiseb , kilomeetrid mööduvad lausa lennates :D Lisaks ka natuke Vag-comiga vaadatud ja sai üks lisa juurde lisatud, nimelt akende sulgemine automaatselt, kui vihma sajab ja auto lukus ning udutuled päevasõidutuledeks. Lisaks sai avastatud ,et autol on ka uuema tüübi Can 3C0 907 530 E peal, sellega seoses ongi tulevikus soov saada valgeid kellasid, sest see sinine kellade valgus ja suur punane ekraan minuarust väga kena pole.

Lisan ka mõned pildid. Nagu näha, siis sai suveks vaadatud autole alla 17" Audi/Vw orig Ronalid, kuna 16" plekkvelg kilbiga ei tundu just kõige atraktiivseim :D
Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
volkar
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
Auto: Passat B6
Asukoht: Võru
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Passat B6 2.0TDI 103 kw ´07 - fly

Lugemata postitus Postitas volkar » 19 Mai 2018, 07:45

Väljast väga kena :thumbup: , mis värvi sisuga tegu :?:
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ

fly
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 07 Okt 2011, 18:00
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Vw Passat B6 2.0TDI 103 kw ´07 - fly

Lugemata postitus Postitas fly » 20 Mai 2018, 12:07

Ma tänan. Olen huviga su teemat jälginud, on mida järgi teha , eks kui peaks lisasid juurde tahtma, siis teab kelle poole pöörduda :D
Sisu on tavaline hall comfort sisu. Kleeps on lihtsalt augu katteks pandud, kuna ei osanud midagi targemat selle telefoni auguga teha. Lisaks juurde sellele on eelmise omaniku poolt õlipump remonditud, tagumised suppordid Poolas lastud taastatud, hooratas vahetatud ning ette pandud uued Hella tuled.
Manused
20180520_114020.jpg
20180520_114020.jpg (491.8 KiB) Vaadatud 310 korda
Kes tänasid kasutajat fly selle postituse eest:
volkar

Intc09
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 07 Okt 2016, 16:59
Auto: VW Passat B5 1.9tdi 81kw MY00; VW Passat B6 1.9tdi 77kw MY08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Vw Passat B6 2.0TDI 103 kw ´07 - fly

Lugemata postitus Postitas Intc09 » 21 Mai 2018, 08:57

Seest ja väljast viisakas. Kui palju läbisõit?

fly
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 07 Okt 2011, 18:00
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Vw Passat B6 2.0TDI 103 kw ´07 - fly

Lugemata postitus Postitas fly » 21 Mai 2018, 19:52

Läbisõit juba 334 521, kuid vähemalt on tegu originaal läbisõiduga. Keegi kes on näidikuplokki vahetanud oskab ehk öelda, et kui kulukaks läheb uue ploki LS muutmine või tuleb rahakoti seisukohast lähtuvalt otsida ikkagi 0 LS- ga plokk? Mõned pildid siis veel seest.
Manused
20180521_192619.jpg
20180521_192619.jpg (530.07 KiB) Vaadatud 161 korda
20180521_192448.jpg
20180521_192448.jpg (451.93 KiB) Vaadatud 161 korda

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 757
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Skype: kalathekala
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 17 korda
Kontakt:

Vw Passat B6 2.0TDI 103 kw ´07 - fly

Lugemata postitus Postitas aus » 21 Mai 2018, 23:31

Lihtsam ja kiirem on uuel kellaplokil LS õigeks panna pärast vahetust.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Vasta