Sharan kliima

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: dellu, GTI, J.Aru

Vasta
dymo
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 26 Mär 2010, 11:54
Auto: VW PASSAT variant '98 1.9TDI 81kw
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Sharan kliima

Lugemata postitus Postitas dymo » 12 Juun 2018, 17:06

Tere,
Küsimus selline, et kliima ei puhu külma ja sai vaadatud veakoode. Veaks näitas rõhulüliti viga. Kliimaautomaat näitas, et süsteemis rõhku on. Ilmselt siis ikkagi see lüliti surnud. Aga kus kohas asub 2000 aasta 1.9tdi 66kw see lüliti ja kas selle korrasolekut saab testida? Kas selle vahetamiseks on vajalik süsteemi tühjaks laskmine?
VAG

fomoco
Huviline
Postitusi: 168
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Sharan kliima

Lugemata postitus Postitas fomoco » 12 Juun 2018, 19:39

Ehk asub see kõrvalistuja poolses esi stange nurgas, uduka taga.
Ligi saad sinna nii alt kui ka õhufiltri kopsikut eemaldades.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2398
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Telefon: 57 411 411
Auto: B5.5 TDI 4motion, BMW e34 525
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Sharan kliima

Lugemata postitus Postitas Siim » 12 Juun 2018, 21:17

90% viga ei ole rõhuanduris. pigem on viga kas magnet siduris, kuna rõhk läheb liiga suureks, või ei tööta ventikad, ning samuti laheb rõhk liiga suureks. Kahtlustaks esimest, aga kui ventid ei tööta, siis sureb se uus sidur ka suht kiirelt ära.
Aga jah, kui andurit vahetada tahad, siis tuleb süsteem tühjaks imeda, ning taas täita.(ps, täitmine 80-100 euri), seega soovitaks 100% kindlaks teha, enne kui taha tuulde loopima hakkad. :)
If u ain't scrapin, then u ain't low enough!

GTI
Moderaator
Postitusi: 6695
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Nõmme
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 42 korda

Sharan kliima

Lugemata postitus Postitas GTI » 12 Juun 2018, 21:22

G3 on rõhulüliti all ventiil nii et vahetamisel süsteem tühjaks ei jookse, vahest ka Sharanil on? Magnetsiduri lülitamine ja pumba töölehakkamine peaks olema ju ka tuvastatav.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

Kasutaja avatar
silverpik
Klubiline
Postitusi: 384
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99 https://goo.gl/jQ7ozA
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 10 korda

Sharan kliima

Lugemata postitus Postitas silverpik » 12 Juun 2018, 21:36

Kas pump tuleb taha või mitte - seda kuuleb üldjuhul ka kõrvaga mootori häälest.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

tuhajuhan1
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 17 Nov 2017, 19:38
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Sharan kliima

Lugemata postitus Postitas tuhajuhan1 » 12 Juun 2018, 22:08

Kaaperdan ka korraks seda teemat, loodetavasti autor ei pahanda.
Golf 4, kont ei tööta. Lasin tal siis gaasi olemasolu kontrollida, kõik näitajad normis, ainult et kondi pump ei rakendu.
Igatahes sealt andurist mis seal üleval vasakul konditoru küljes on, ma mingit voolu ei tuvastanud. Meistrimees arvas, et seesamune andur kutu ning soovitas otse pumbale vool peale lasta, noh prooviks.
Selle anduri vahetuseks tuleks siis samuti süsteem tühjaks imeda?

dymo
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 26 Mär 2010, 11:54
Auto: VW PASSAT variant '98 1.9TDI 81kw
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Sharan kliima

Lugemata postitus Postitas dymo » 13 Juun 2018, 05:35

Kompressor häält ei tee ja klikki ei kuule. Sellega saab rõhuanduri välistada? Kui rõhuandur ära on sis ta ei tohiks ka pumpa järgi lasta?. Seda pumba sidurit peaks saama testida ka? Peale peaks 12v tulema? Ja siduril endal pidi mingi kindel vahemik takistust olema? Mitme klemmiga pistik on, et teaks kas leiaksin õiged klemmid ülesse mille vahelt mõõta? :) Ei plaani asju lampi vahetama hakata aga neid asju peaks saama ka kontrollida. Rõhuandurit vist sai proovimiseks kuidagi ka sillata?
VAG

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 3396
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 22 korda

Sharan kliima

Lugemata postitus Postitas tito » 13 Juun 2018, 07:10

Siim kirjutas:
12 Juun 2018, 21:17
90% viga ei ole rõhuanduris. pigem on viga kas magnet siduris, kuna rõhk läheb liiga suureks, või ei tööta ventikad, ning samuti laheb rõhk liiga suureks. Kahtlustaks esimest, aga kui ventid ei tööta, siis sureb se uus sidur ka suht kiirelt ära.
Aga jah, kui andurit vahetada tahad, siis tuleb süsteem tühjaks imeda, ning taas täita.(ps, täitmine 80-100 euri), seega soovitaks 100% kindlaks teha, enne kui taha tuulde loopima hakkad. :)
Kas rõhuandur ei juhigi ventika tööd? :D

Pigem jah kontrollida, et sidur või magnet-mähis korras
Pilt
Kui sidur kulunud ja tööpinnani ei ulatu siis ka magnet ei suuda ära ühendada, pildil paistvate distantseibide eemaldamisega saab sidurit tööpinnale lähemale tuua. Kontrolliks saab ilmselt magnetile voolu peale lasta ja vaadata kas toimib.
Teoorias võiks magnetit lülitada mõni relee- äkki lihtsalt selle viga :roll:
Peaks olema kapoti all kaitsmekarbis
Pilt
Detail nr 26
dymo kirjutas:
12 Juun 2018, 17:06
Tere,
Küsimus selline, et kliima ei puhu külma ja sai vaadatud veakoode. Veaks näitas rõhulüliti viga. Kliimaautomaat näitas, et süsteemis rõhku on.w Ilmselt siis ikkagi see lüliti surnud. Aga kus kohas asub 2000 aasta 1.9tdi 66kw see lüliti ja kas selle korrasolekut saab testida? Kas selle vahetamiseks on vajalik süsteemi tühjaks laskmine?
Kas neid veakoode saaks?
Rõhulüliti peaks olema kuivati/filtri küljes
Pilt
Nr 19
GTI jutt jumala õige vist :)
Pilt
Tundub mulle, et seal ventiil
T6nis3 juhatuse liikmeks!

dymo
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 26 Mär 2010, 11:54
Auto: VW PASSAT variant '98 1.9TDI 81kw
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Sharan kliima

Lugemata postitus Postitas dymo » 13 Juun 2018, 08:20

Vist oli see http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00792 . Hiljem saan arvuti järgi panna ja üle kontrollida
VAG

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 3396
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 22 korda

Sharan kliima

Lugemata postitus Postitas tito » 13 Juun 2018, 09:11

dymo kirjutas:
13 Juun 2018, 08:20
Vist oli see http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00792 . Hiljem saan arvuti järgi panna ja üle kontrollida
Kui nii siis tasub juhe anduri peal üle vaadata, kuna see rõhuandur on 3 in1 siis tasub ikkagi kontrollida kas pump vägisi lülitades läheb käima- kui kompressor ei tekita rõhku võibki andur anda häiret madalast survest. Samas on see andur vist nii lolli koha peal, et võib olla on pistik ise oksüdeerunud ja sealt need jamad. :roll:
T6nis3 juhatuse liikmeks!

dymo
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 26 Mär 2010, 11:54
Auto: VW PASSAT variant '98 1.9TDI 81kw
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Sharan kliima

Lugemata postitus Postitas dymo » 14 Juun 2018, 18:01

Lisasin ühe kehva kvaliteediga pildi manusesse. Aga nüüd ikkagi üritan ennem kindlaks teha kumb läbi on. Kuigi see rõhuandur pole kallis. Kui süsteemi tühjaks ei pea laskma siis selle võibolla vahetan igaksjuhuks niisama ära.
Manused
IMG_20180613_124115.jpg
IMG_20180613_124115.jpg (67.52 KiB) Vaadatud 228 korda
VAG

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 3396
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 22 korda

Sharan kliima

Lugemata postitus Postitas tito » 14 Juun 2018, 18:04

Suts külmaainet mehele näkku ei tee midagi :D
T6nis3 juhatuse liikmeks!

Vasta