VW Golf MK7.5 Highline R-Line 1.5TSI 110kw DSG 2018 - Golhv

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, VwBoy

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 346
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: MK7.5 R-Line 1.5TSI 110kw DSG
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 39 korda

VW Golf MK7.5 Highline R-Line 1.5TSI 110kw DSG 2018 - Golhv

Lugemata postitus Postitas Golhv » 12 Okt 2018, 22:09

paar sügisest pilti ka

.
Manused
216DF44A-0693-417B-8505-A905C0AA5822.jpeg
216DF44A-0693-417B-8505-A905C0AA5822.jpeg (902.91 KiB) Vaadatud 146 korda
009062E9-864B-4542-AE17-B7F2526A9726.jpeg
009062E9-864B-4542-AE17-B7F2526A9726.jpeg (719.99 KiB) Vaadatud 146 korda
0FBE1E70-745C-4635-9F4C-943D524AB610.jpeg
0FBE1E70-745C-4635-9F4C-943D524AB610.jpeg (447.18 KiB) Vaadatud 473 korda
D884CEF1-D394-495C-B425-3D6FF98461FE.jpeg
D884CEF1-D394-495C-B425-3D6FF98461FE.jpeg (399.43 KiB) Vaadatud 473 korda
Viimati muutis Golhv, 14 Okt 2018, 21:49, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1643
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 13 korda

VW Golf MK7.5 Highline R-Line 1.5TSI 110kw DSG 2018 - Golhv

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 13 Okt 2018, 08:33

Oled nüüd veidi aega juba omanud seda pilli. Kuidas kütusekulu numbrid on laias laastus?
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 346
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: MK7.5 R-Line 1.5TSI 110kw DSG
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 39 korda

VW Golf MK7.5 Highline R-Line 1.5TSI 110kw DSG 2018 - Golhv

Lugemata postitus Postitas Golhv » 13 Okt 2018, 11:39

tobimarg
küllalt raske jalaga sõites on esimesest päevast praeguseni 7.6l/100km arvutuslik keskmine, 80% linnasõit.

madoc
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 22 Mai 2017, 09:08
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 7 korda

VW Golf MK7.5 Highline R-Line 1.5TSI 110kw DSG 2018 - Golhv

Lugemata postitus Postitas madoc » 13 Okt 2018, 17:53

Polegi sind vist õnnitlenud uue auto puhul. Sama tempoga jätkates tuleb järgmine vist juba klass suurem auto. :D
Kütusekulu osas tundub, et arenguid väga ei ole. Tehase poolt lubatakse värskendatud 1.5 TSI-dele samu numbreid, mis 2013 EA211 esimestele 1.4 TSIdele. Eks 110 kw suudab gaas põhjas ka veidi rohkem kulutada ja sp igapäevasõidus 90-95 kw mootorid suti ökomad (linnas).

Täis-LED-d tunduvad veidi paremad olema kui prefacelift biksenoonid?
Kas Ergo Active istmed on tunduvalt paremad vs CL või nö sportistmed?
Müra osas erinevusi pole vs prefacelift?
Kas sel autol on uksed seest tavalise CL riidega?

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 346
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: MK7.5 R-Line 1.5TSI 110kw DSG
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 39 korda

VW Golf MK7.5 Highline R-Line 1.5TSI 110kw DSG 2018 - Golhv

Lugemata postitus Postitas Golhv » 13 Okt 2018, 19:31

madoc
Tänan. Aga seni kuni pole suurema auto järgi vajadust siis teda ei osta ka ilmselt. Meeldib see keretyyp, suurus, jms.
Eks näis mis saab, kas soidan sellega rohkem kui aasta voi ei. Veidi Oleneb kas Volkswagen ID tuleb järgmise aasta lõpus välja või ei :)


WLTP loksutab lõpuks kytusekulud ka paberil paika. Mul on suht uute tehaseandmetega kooskolas see reaalne kulu. Ja ega see kulu saagi väiksemaks väga minna, ja kui midagi ka läheks paremaks, siis see kõik tuleks millegi muu arvelt ilmselt.

Uus 96kw variant vb on veidi ökom oma uue blue motion tehnoloogiaga, aga vanematega võrreldes ei usu et mingi eriline vahe sees on, ja lõppude lõpuks on ta piisavalt ökonoomne minu arust :)

Tuled on ikka paremad jah.

Istmed on ka paremad, toestus on sarnane, aga reguleerida saad rohkem. Esimest patja pikendada, esimest nurka muuta ja nimmetugi 4jas suunas.

Uksed tavalise tekstiiliga ikka. Nahaga on siis kui on nahksisu voi helesisu.

Kasutaja avatar
siLc
Huviline
Postitusi: 1203
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 21 korda

VW Golf MK7.5 Highline R-Line 1.5TSI 110kw DSG 2018 - Golhv

Lugemata postitus Postitas siLc » 13 Okt 2018, 22:52

Golhv kirjutas:
13 Okt 2018, 19:31
Istmed on ka paremad, toestus on sarnane, aga reguleerida saad rohkem. Esimest patja pikendada, esimest nurka muuta ja nimmetugi 4jas suunas
Sama saab ju teha ka prefacelifti ErgoActive istmetega. Ma G7 pfl-dest istunud nii tavalises comfortline istmes, GTI ja ErgoActives ning viimane oli mu meelest parim.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 346
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: MK7.5 R-Line 1.5TSI 110kw DSG
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 39 korda

VW Golf MK7.5 Highline R-Line 1.5TSI 110kw DSG 2018 - Golhv

Lugemata postitus Postitas Golhv » 13 Okt 2018, 23:44

siLc kirjutas:
13 Okt 2018, 22:52
Golhv kirjutas:
13 Okt 2018, 19:31
Istmed on ka paremad, toestus on sarnane, aga reguleerida saad rohkem. Esimest patja pikendada, esimest nurka muuta ja nimmetugi 4jas suunas
Sama saab ju teha ka prefacelifti ErgoActive istmetega. Ma G7 pfl-dest istunud nii tavalises comfortline istmes, GTI ja ErgoActives ning viimane oli mu meelest parim.
Võrdlus oli tavalise CL istmega mul välja toodud.
GTI iste on ka ikka väga hea mu meelest. Igapäevaseks on ergo vähe paremini paika seatav jah

Vasta