VW Passat B8 Highline 2.0 - 2015 - Eestlane

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, VwBoy

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 155
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 variant Comfortline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B8 Highline 2.0 - 2015 - Eestlane

Lugemata postitus Postitas kraff » 03 Okt 2018, 18:13

worldonfire kirjutas:
03 Okt 2018, 13:33
dellu kirjutas:
03 Okt 2018, 08:07
Passat B7 ja Audi C7 pidurdavad küll mõlemad ilusti 0-i. B7 kahjuks ise kohalt ära ei lähe. C7 Audi läks ise kohalt ära ka nupuvajutusega. Võimalik et asi konfimises, aga C7 pidurdab hiljem ja jõuliselt. B7 võtab hästi rahulikult eessõitja kiiruse, teinekord ei saa arugi et eessõitja aeglasem, Ise panin lõpuks EU tripil keskmisele ekraanile MFA ka kiirust näitama. Siis jääb paremini silma.
B7 läheb pedaalivajutusega ilusti kohalt ära ja jätkab distantsi/kiiruse hoidmist.
TaKu8 kirjutas:
03 Okt 2018, 11:46
Minu B8 pidurdab ka sujuvalt 0. Liikumiseks peab korra pedaali vajutama. Traffic jam assisti olemasolul peaks vist iseseisvalt liikuma ka hakkama?
Oli vist nii, et ~3 sekundi jooksul vist hakkab ise liikuma. Muidu peab ise pedaali korra vajutama.
Kui seisak üle 3 sek siis jah kas vajutad pedaali või roolil restore nuppu.

Kasutaja avatar
Eestlane
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 25 Veebr 2014, 20:13
Auto: Passat B8 2.0TDI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B8 Highline 2.0 - 2015 - Eestlane

Lugemata postitus Postitas Eestlane » 04 Okt 2018, 17:07

jussike kirjutas:
03 Okt 2018, 08:15
ACC-l ju kolm valikut- sport; normal; comfort- eks nende vahelt tuleb valida milline kiirendus/pidurdus sobib. Mina lasen spordi peal - pidurdab teinekord natu hilja, aga kui ära harjud, siis pole hullu, kiirendus võiks isegi suti teravam olla.
Neid valikuid saan muuta keskkonsooli kaudu assist-ide menüüst?

On keegi manuaaliga proovinud kui palju ilma juhi sekkumata pidurdab?
Esmapilgul ei leia internetiavaustest ka.

MartenL
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW Passat B8 Highline 2.0 - 2015 - Eestlane

Lugemata postitus Postitas MartenL » 04 Okt 2018, 23:14

Kas seda eelpool toodud 3 sekki saab pikemaks ka sättida?

Kasutaja avatar
Eestlane
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 25 Veebr 2014, 20:13
Auto: Passat B8 2.0TDI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B8 Highline 2.0 - 2015 - Eestlane

Lugemata postitus Postitas Eestlane » 10 Nov 2018, 22:23

Tere
Viimasel ajal peale sõidurõõmu midagi huvitavat pole olnud.
Olen saaanud hulga kiidusõnu auto välimuse ja sisu kohta alates 4 aastaselt õepojalt lõpetades 70 aastase elupõlise kommunisti käest.
Pime aeg käes - tuled. Mõnel korral on olnud, et veidi sujuvate küngastega teel on öösel vastu tulles vilgutatud, et minu tuled ei jõua piisavalt kiiresti ennast vist ära liigutada. Muidu dünaamilised pöördtuled on minu jaoks väga suur hüpe vana b5.5 e halogeenide pealt. Seni tulede kohta on ainult kiidusõnad, oskab keegi öelda palju neil LED-idel tehasepoolne eluiga?
Kojamehed - pole pilku peale heitnud mis marki on aga paganama vaikselt käivad, viimasel ajal saanud võrrelda tutikate prantslaste ja jaapani autodega.
Aa ja muidugi väike oma kiiks ka, nimelt multimeedia vasakpoolne nupul on keskel selline standard tähis sisse-välja lülitamiseks, ring ja kriips läbi.
Ma ei kannata kui see nupu kriips pole otse üles, sätin nupu sirgeks ja rooli pealt volume parajaks. Vist minu melanhoolne pool aga kui naisele ka seletasin siis peale minu juttu krutib seda samuti.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3370
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 89 korda

VW Passat B8 Highline 2.0 - 2015 - Eestlane

Lugemata postitus Postitas jussike » 10 Nov 2018, 22:38

MartenL kirjutas:
04 Okt 2018, 23:14
Kas seda eelpool toodud 3 sekki saab pikemaks ka sättida?
Tuleb välja, et seda pole suudetud lahti häkkida.
3sek on tehtud turvalisuse tõttu. St. - auto ei suuda ju tuvastada, kas sa hetk enne peatumist nt ei maganud või üldse elus olid.
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 513
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B8 Highline 2.0 - 2015 - Eestlane

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 10 Nov 2018, 23:38

Eestlane kirjutas:
10 Nov 2018, 22:23
Tere
Viimasel ajal peale sõidurõõmu midagi huvitavat pole olnud.
Olen saaanud hulga kiidusõnu auto välimuse ja sisu kohta alates 4 aastaselt õepojalt lõpetades 70 aastase elupõlise kommunisti käest.
Pime aeg käes - tuled. Mõnel korral on olnud, et veidi sujuvate küngastega teel on öösel vastu tulles vilgutatud, et minu tuled ei jõua piisavalt kiiresti ennast vist ära liigutada. Muidu dünaamilised pöördtuled on minu jaoks väga suur hüpe vana b5.5 e halogeenide pealt. Seni tulede kohta on ainult kiidusõnad, oskab keegi öelda palju neil LED-idel tehasepoolne eluiga?
Kojamehed - pole pilku peale heitnud mis marki on aga paganama vaikselt käivad, viimasel ajal saanud võrrelda tutikate prantslaste ja jaapani autodega.
Aa ja muidugi väike oma kiiks ka, nimelt multimeedia vasakpoolne nupul on keskel selline standard tähis sisse-välja lülitamiseks, ring ja kriips läbi.
Ma ei kannata kui see nupu kriips pole otse üles, sätin nupu sirgeks ja rooli pealt volume parajaks. Vist minu melanhoolne pool aga kui naisele ka seletasin siis peale minu juttu krutib seda samuti.
mul ka kaasa see kes sätib selle kriipsu keskele ja ei kannata kui see "centri" kriips vasakule või paremale on :D
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Kasutaja avatar
MustVälk
Veteran
Postitusi: 2347
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Touareg V6 176kw
Asukoht: Tallinn; Touareg; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 16 korda

VW Passat B8 Highline 2.0 - 2015 - Eestlane

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 11 Nov 2018, 10:53

anonymous2 kirjutas:
10 Nov 2018, 23:38
Eestlane kirjutas:
10 Nov 2018, 22:23
Tere
Viimasel ajal peale sõidurõõmu midagi huvitavat pole olnud.
Olen saaanud hulga kiidusõnu auto välimuse ja sisu kohta alates 4 aastaselt õepojalt lõpetades 70 aastase elupõlise kommunisti käest.
Pime aeg käes - tuled. Mõnel korral on olnud, et veidi sujuvate küngastega teel on öösel vastu tulles vilgutatud, et minu tuled ei jõua piisavalt kiiresti ennast vist ära liigutada. Muidu dünaamilised pöördtuled on minu jaoks väga suur hüpe vana b5.5 e halogeenide pealt. Seni tulede kohta on ainult kiidusõnad, oskab keegi öelda palju neil LED-idel tehasepoolne eluiga?
Kojamehed - pole pilku peale heitnud mis marki on aga paganama vaikselt käivad, viimasel ajal saanud võrrelda tutikate prantslaste ja jaapani autodega.
Aa ja muidugi väike oma kiiks ka, nimelt multimeedia vasakpoolne nupul on keskel selline standard tähis sisse-välja lülitamiseks, ring ja kriips läbi.
Ma ei kannata kui see nupu kriips pole otse üles, sätin nupu sirgeks ja rooli pealt volume parajaks. Vist minu melanhoolne pool aga kui naisele ka seletasin siis peale minu juttu krutib seda samuti.
mul ka kaasa see kes sätib selle kriipsu keskele ja ei kannata kui see "centri" kriips vasakule või paremale on :D
Liitun teie kriipsude klubiga! :)
Kes tänasid kasutajat MustVälk selle postituse eest:
anonymous2
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3370
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 89 korda

VW Passat B8 Highline 2.0 - 2015 - Eestlane

Lugemata postitus Postitas jussike » 11 Nov 2018, 11:20

A miks peaks seda nuppu üldse näppima? Roolilt saab ju ka asja aetud.
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 155
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 variant Comfortline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B8 Highline 2.0 - 2015 - Eestlane

Lugemata postitus Postitas kraff » 11 Nov 2018, 12:16

MustVälk kirjutas:
11 Nov 2018, 10:53
anonymous2 kirjutas:
10 Nov 2018, 23:38
Eestlane kirjutas:
10 Nov 2018, 22:23
Tere
Viimasel ajal peale sõidurõõmu midagi huvitavat pole olnud.
Olen saaanud hulga kiidusõnu auto välimuse ja sisu kohta alates 4 aastaselt õepojalt lõpetades 70 aastase elupõlise kommunisti käest.
Pime aeg käes - tuled. Mõnel korral on olnud, et veidi sujuvate küngastega teel on öösel vastu tulles vilgutatud, et minu tuled ei jõua piisavalt kiiresti ennast vist ära liigutada. Muidu dünaamilised pöördtuled on minu jaoks väga suur hüpe vana b5.5 e halogeenide pealt. Seni tulede kohta on ainult kiidusõnad, oskab keegi öelda palju neil LED-idel tehasepoolne eluiga?
Kojamehed - pole pilku peale heitnud mis marki on aga paganama vaikselt käivad, viimasel ajal saanud võrrelda tutikate prantslaste ja jaapani autodega.
Aa ja muidugi väike oma kiiks ka, nimelt multimeedia vasakpoolne nupul on keskel selline standard tähis sisse-välja lülitamiseks, ring ja kriips läbi.
Ma ei kannata kui see nupu kriips pole otse üles, sätin nupu sirgeks ja rooli pealt volume parajaks. Vist minu melanhoolne pool aga kui naisele ka seletasin siis peale minu juttu krutib seda samuti.
mul ka kaasa see kes sätib selle kriipsu keskele ja ei kannata kui see "centri" kriips vasakule või paremale on :D
Liitun teie kriipsude klubiga! :)

Lahenduseks on ka variante, näiteks https://www.badgeskins.com/store/p63/MK ... t_set.html

Kasutaja avatar
MustVälk
Veteran
Postitusi: 2347
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Touareg V6 176kw
Asukoht: Tallinn; Touareg; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 16 korda

VW Passat B8 Highline 2.0 - 2015 - Eestlane

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 11 Nov 2018, 17:34

jussike kirjutas:
11 Nov 2018, 11:20
A miks peaks seda nuppu üldse näppima? Roolilt saab ju ka asja aetud.
Nagu eelnevalt kirjutatud, siis mõni inimene näpib maki nuppe ja ei tee väljagi sellest, et see kriips jääb häirivalt valele poole! :)
Mul teisel pool sama nupp, aga ilma selle on/off tähiseta. Eeldan, et kellel rns lammutuseks sellest saaks ka selle nupu pealmise osa kätte.
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
Eestlane
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 25 Veebr 2014, 20:13
Auto: Passat B8 2.0TDI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B8 Highline 2.0 - 2015 - Eestlane

Lugemata postitus Postitas Eestlane » 18 Nov 2018, 13:42

Täna sai talvised veljed alla, nagu ikka ei lähe kõik nii nagu planeeritud.
Esmalt oli talvega üks tsentreerimisrõngas kaduma läinud, sain üllatavalt lihtsalt laupäeval Türilt uued.
Edasi sain kaks vahetatud aga kolmandal käis vargapolt korra üle ja isegi parima tahtmise juures see lahti ei tulnud. Eks ma siis sõitsin ühel pool 16" kuldsed talverattad ja teisel 17" tumehallid suverattad töökotta, et püstoliga lahti lasta. Rehvirõhud uuesti seadistatud ja oligi kõik.
Üks hetk panen pildi milline see asi välja näeb, muidu mul eelmisest autost veljed/rehvid alles, sellepärast sai valgele autole kuldsed veljed alla.

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1656
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda

VW Passat B8 Highline 2.0 - 2015 - Eestlane

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 18 Nov 2018, 15:11

Eks need vargapoldid on jah vahel nii efektiivsed, et ei saa ise ka rattaid alt ära :D Olen ise ka läbi elanud selle jama ja nüüd panen hellalt käega kinni, aga nii, et varas päris käega lahti ei keeraks :) Ei taha kuskil metsavahel öösel avastada, et vargapolti lahti ei saa.
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

Vasta