VW Golf II 1.3 Carb. - 1989 - GregorJ

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, VwBoy

Vasta
GregorJ
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 03 Mär 2018, 16:24
Auto: Golf II 89'
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Golf II 1.3 Carb. - 1989 - GregorJ

Lugemata postitus Postitas GregorJ » 14 Okt 2018, 02:49

Mitte, et ma kunagi oleks arvanud, et ühest autost kunagi võiks hobi saada, aga tundub et hoole- ja tähelepanuvajaduse poolest sarnaneb mu Golf lõpuks ikkagi rohkem lemmikloomale, kui transpordivahendile. Minu käes on ta olnud novembrikuust, aga ametlikult minu omaks sai alles paar kuud tagasi, põhiliselt lihtsalt osapoolte passiivsuse tõttu.

Ostes ja pärast esimest pesu nägi umbes selline välja.
_MG_8647.jpg
_MG_8647.jpg (171.04 KiB) Vaadatud 835 korda
_MG_8707.JPG
_MG_8707.JPG (193.17 KiB) Vaadatud 835 korda


Kohe oli vaja natuke karpat timmida, mingid tihendid uuendada ja mingi väiksem nipet-näpet küünalde ja juhtmete näol ära teha.
Auto all oli 13" BBS RA talverehviga. Otsustasin suveka teisele veljele panna ja hankisin ringi 15" Borbeti A'd + rehvid.

Kevadel oli seis umbes selline -
_MG_8963.JPG
_MG_8963.JPG (210.76 KiB) Vaadatud 835 korda
_MG_8918.JPG
_MG_8918.JPG (300.84 KiB) Vaadatud 835 korda
_MG_8915.JPG
_MG_8915.JPG (161.24 KiB) Vaadatud 835 korda



Vahepeal seoses mõningaste kapotialuste viperustega on tekkinud mõned ehmatused. Esimese lahendasid uued hüdrotõukurid, millega kaasnes mingite teiste väsinud juppide vahetamine. Lisaks tagumised trummliklotsid, pärast mille vahetust selgus, et üks käsipiduri tross jääb peale. Kuid isegi koos uute klotsidega oli tagumiste pidurite efektiivsus 23%. Piisav et koos esimestega ÜV'st läbi saada, aga võiks parem olla. Ühtlasi on juhipoolne õhutusnippel kuhugi jalutama läinud, mida ma avastasin alles hiljuti.

Vahepeal funktsionaalsuse parandamiseks (ja natuke esteetilstel kaalutlustel) thule raam koos rattaraamiga peale pandud. Raam tuleks mõõtu lõigata, sest need pikad suusad selle kitsa auto katusel näevad natuke veidrad välja hetkel.
AfterlightImage.JPG
AfterlightImage.JPG (125.62 KiB) Vaadatud 835 korda
AfterlightImage 3.JPG
AfterlightImage 3.JPG (198.7 KiB) Vaadatud 835 korda
IMG_2541.JPG
IMG_2541.JPG (126.01 KiB) Vaadatud 830 korda


Viimane ehmatus oli, kui reedel õlirõhu tuli koos väga 80'ndatele tunnusliku helisignaaliga vilkus. Millele järgnes taaskordselt juba tuttav tõukurite klõbin. Statist liitri õli sisse pannuna oli tase jälle enam vähem pulgal, sealt veel liiter pani kuhugi normaalse taseme lähedale. Täna avastasingi, et peaagu igalt poolt karteri ja veepumba tihendi vahelt lekib õli. Ei tea kas see oli hiljutise õlivahetuse tulemus või lihtsalt veepumba või paigaldamise viga.

Ühtlasi on see ainuke auto mis on 5 või rohkem aasta jooksul garaaži mahtunud.
IMG_2884.JPG
IMG_2884.JPG (146.67 KiB) Vaadatud 833 korda

links1
Klubiline
Postitusi: 139
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: Golf 3 GTI
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 8 korda

VW Golf II 1.3 Carb. - 1989 - GregorJ

Lugemata postitus Postitas links1 » 14 Okt 2018, 08:56

Päris ilus lemmikloom. :clap:

GregorJ
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 03 Mär 2018, 16:24
Auto: Golf II 89'
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Golf II 1.3 Carb. - 1989 - GregorJ

Lugemata postitus Postitas GregorJ » 18 Okt 2018, 22:36

Eelmisel reedel otsustas golf oma kehavedeliku väljutada ja mind tee peale jätta. Leidsin statist hädavajaliku abi liitri 10w-40 näol.
Koju jõudes parkisin garaazi ja viskasin papi alla. Töötava mootoriga oli 5 minuti pärast tulemus umbes selline
IMG_2991.JPG
IMG_2991.JPG (203.88 KiB) Vaadatud 626 korda

Pärast mõningat hämmeldust ja otsimist leidsin väga õlise madala õlirõhu anduri. Käima pannes selguski et sealt voolas õli välja (kogus meenutas rohkem juga kui tilkumist). Sellele kõigele ei aidanud kaasa fakt et kõik 1.3 ploki peal asuvad asjad on kere ja ploki vahel. Täna käisin forss'ist läbi ja sain uue jublaka. Ühtlasi haarasin sealt võtme, kuna ei uskunud, et narre selle klemmi otsa mahub.
IMG_2983 2.JPG
IMG_2983 2.JPG (231.26 KiB) Vaadatud 626 korda
Praeguse seisuga on suurem leke eemaldatud ja natuke tilgub veel soojalt plokilt sinna peale jäänud õli. 3€ eest päris hea tulemus. Küsimus ainult selles et õlirõhu tuli vilgub enne süüte keeramist. Ma ei tea kas see on lihtsalt uue anduri asi või spidoplokis kusagil mingi viga. Võib olla ka tingitud sellest et asendasin pruuni anduri sinisega, mis nagu tehase spec'i järgi peaks õige olema. Igatahes õli ei leki, süüdet keerates kaob vilkumine ära, kõrgema surve andur ei karju ja õlikorgi alla tekib puhas õli.

Anduri võti. Engine for scale.
IMG_9329.JPG
IMG_9329.JPG (492.98 KiB) Vaadatud 626 korda
Nüüd peaks ainult airboxi ja klapikaane üle värvima.
Ühtlasi sai vähese sõitmise tõttu omale kohale tagumise bumperi nahk, reguleeritud lukukinnitused ja parandatud ukselukud.
Veel - kellelgi on kogemusi kolmeukselise istme haakide trosside parandamisega? (keskmiste haakide trossid katki mõlemal pool)

CD-R
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

VW Golf II 1.3 Carb. - 1989 - GregorJ

Lugemata postitus Postitas CD-R » 18 Okt 2018, 23:10

Korra vilgutamine peaks normaalne olema.

GregorJ
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 03 Mär 2018, 16:24
Auto: Golf II 89'
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Golf II 1.3 Carb. - 1989 - GregorJ

Lugemata postitus Postitas GregorJ » 19 Okt 2018, 08:16

Korra peaks ja normaalne olema. Aga see jääb vilkuma kuni süüte keeramiseni.

Vasta