VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, etnies858

Kasutaja avatar
vedelleib
Klubiline
Postitusi: 34
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 14 Jaan 2019, 18:13

Masin hakkab ilmet võtma, julgen ka teema teha. Võta kohvi, sest siin läheb aega :)

Sai suvel oma vana masin maha müüdud (FN2 Type-R) ning hakkasin uut otsima. Kuna eelnevalt olena ka Alfat omanud, siis jäi pilk ühe uuema Giulietta QV peale - üliväike läbisõit, esindus müüb, täis jutud. Netist ülevaateid lugedes, tehti mootorit maha ja ruumikusega pidavat ka nigel olema. Ok, liikusin edasi. Eks ma kuidagi netist Golf GTI peale sattusin. Soov oli saada eelmisest masinast uuem ning jälle liisingusse. Jäigi mk6 GTI. Valikut eriti polnud. Käisin jala. Nägin kuulutust mk6 Golf R'i kohta. Kuna VW oli minujaoks absoluutselt must maa, siis läks uurimiseks/lugemiseks. 2.0 turbo - njaa, turbot polegi veel omanud. AWD süsteem - siiamaani ainult esiveolistega kärutanud. 199kw - ok, tahan proovisõitu.
Proovisõit oli mõnus. Korralik minek, mõni täke kerel ikka oli. Esistange kuidagi kahtlane - alumine parem nurk ka katki - olla äärekivisse sõitnud, kui parkis. No juhtub. Igasugused paberid ja asjad töödest ja kõigest kaasa. Kiire check-up erinevatest allikatest VIN-koodi alusel ka midagi välja ei andnud. Hind põhimõtteliselt GTI tasemel. Ok, diil.
Masin käes, kohe rihma vahetama. Selle kohta eelmiselt omanikult tõendit ei saanud. Ja siis....
Endine klassivend tegeleb autodega ja on igat minu masinat hooldanud. Viisin sinna. Vaadati igaltpoolt, uuriti. Esiotsa on paugu saanud. Samas, kuna masin juba mitu aastat Eestis sõitnud, siis järelikult enam-vähem ära tehtud. S.t. sõita oli täitsa OK - sidurdas, pidurdas, kiirendas eeskujulikult. Lihtsalt pean omale tuhka pähe raputama, et kohe hoolsam ei olnud vaid lasin mõnusal mootoril end ära meelitada. Samas tahaks eelmisele omanikule vitsa anda, sest see kõik mis välja on tulnud, on ikka karauul.

Vead, mis on välja tulnud ja mida oleme jõudnud parandada.
  • Cam follower kohe vahetusse - pumba tagasipanekul keeras üks polt end väga kergesti üle. Arvatavasti juba eelnevalt seal liialt jõudu kasutatud. Panime keermeliimiga tikkpoldid ja peale mutrid.
  • Arvuti näitab antenni viga - uus küljes.
  • Aknapesu ajal hakkas tagaluuk põiele. Luuki lahti tehes nirises vasakust nurgast aknapesu vedelikku. Kere ja luugivaheline voolik katki. Korras
  • Tagaklaasi soojendus ei töödanud. Kaitse oli väljas. Arvatavasti peksis selle tilkumise tõttu kaitset läbi ja noh...nõrgad ju parandavad, tugevad kisuvad kaitsme välja.
  • Armatuuril olev, esiklaasile puhuva vendi kate oli tükkideks ja kuidagi seal peal. Esindusest uus (15€), eBay pakkus kasutatud 50€. Go figure.
  • Esiklaasi ees oleval veeplastil oli siin osaliselt katki. Sai uus pandud.
  • ISTMED. Originaalid on välja visatud ja asemel oli, eeldatavasti, tavalised mk6 Golfi istmed. Juhil polnud ka turvapatja sees. Sama suur külgtugi, nagu oleks taburetil istunud. Sain FenderNet'ist omale mk5 GTI esi- ja tagaistmed. Poolnahk, "tartan" mustriga, juhiiste täiselektriline. Pidime natuke ümber tegema, aga kõik reguleerimine töötab. Istmesoojendus on ka nüüd olemas. Turvapadjad panime ka sisse.
  • Klaasipuhastajate varred olid väga utoopilised - tagumine oli "klõpsuga", esimesed "pulgaga". Koodi järgi on mk5 Golfi omad. Sai õiged ette.
  • Tagumist "mütsiriiulit" ei olnud. FenderNet aitas taas.
  • Pagasnikus oli millegi pärast külje plastikusse kruvisid keeratud. FenderNet aitas taaskord väljas.
  • Juhi turvavööd ei saanud reguleerida, ei liikunud ülesse-alla. Korras.
  • Klapikambrikaas ajas korralikult õli vahelt läbi. Üks tuulutuse toru oli mõraga. Vahetasime välja. Külge läks ka uus karterituulutuse klapp ja tihend.
  • Mootorikate/õhufiltri korpus oli kui kusagilt katuselt alla visatud, üle sõidetud ja siis peale pandud. FenderNet'ist sain 20€ uue.
  • Salongis õhusuunaja, laevalgustus, juhi jalgade juures olev valgustus ja OBD pordi plastis vahetatud.
  • Tagumine pidurituli luugil vahetatud.
  • Minujaoks tuli uudisena, et kui LED-tulel on LED läbi, siis uus moodul vaja osta. Tagumine parem tulemoodul FenderNet'ist ~50€
  • Turbo inlet pipe oli mitmest kohast teibitud ning erinevatest torudest jätkatud. Sai uus muretsetud ja vahetatud.
  • Õhukululugeja pistik oli juhtmevitsaga kinni. Panime uue pistiku.
Tahan alati, et mu sõiduk oleks selline, nagu ta olema peab. Seega häirivad mind ka igasugused salongis olevad mõraga detailid, detailid, millel on mingi kinnitus katki ja seeläbi mingi nurk üleval.

Mis vaja veel teha - suuremad hooldused vahetust vajavad asjad.
  • Bensiini filter - olemas.
  • Signaalpasun - kõrge ja madal toon. Hetkel tuleb signaali vajutades väga kahtlane heli ja viivitusega.
  • Signalisatsioonipasun - olemas.
  • Throttle body pisik. Aegajalt viskab veakoodi, pistikut mudides veakood kaob. On näha, et keegi on seal ussipesa kokku keeranud.
  • Õlifilter ja õlivahetus. Kastiõli vahetus. Sildades õlivahetus, Haldexis õlivahetus. Asjad olemas.
  • Õlijahuti ja õlifiltri korpuse tihendite vahetus.
  • Tagasillas üks simmer lekib õrnalt.
  • Rooliotsa kaitsekummis mõra. Olemas.
  • Välimine pooltelje ots teeb häält. Olemas.
  • Alumised tosooli lõdvikud on taaskord erinevatest juppidest kokku laotud. Tulevad.
  • ECU alus. Hetkel ECU lihtsalt juhtmevitsaga kinni. Olemas.
  • Käigukangil mingid puksid või laagrid läbi. Edasi-tagasi on tugev lõtk.
  • Tuled - nendega on mingi konkreetne teema. Tohutult veateateid ning enamus omadusi ei tööta. On näha, et on tehtud omaloomingut juhtmetega.
  • Erinevad pisiasjad - õhufiltri korpuse kinnitused on näiteks kõverad ja seetõttu ei istu kenasti paigal. jne jne
  • Esimene ja tagumine lambda lähevad vahetusse.
Samas, sõita on mõnus, nokitseda ka mõnus. On näha, et masin on poolkõvalt ülesse taotud, et müüki panna. Näiteks juhiiste oli 3 erineva poldiga kinni. Kere õnneks on sirge (esistange pole veel maas käinud, ptüi-ptüi-ptüi), värvkattel mõni üksik täke, muidu täitsa kena. Sõidumõnu on küllaga. Võrreldes Hondaga, on rammu ikka tuntavalt rohkem, aga samas sõit mugavam/vaiksem. Masin pole nii jäik ja igat teejoont ja käbi ratta all ei tunne. Kuna Honda oli suht varustuse vaene (ainult püsikiirusehoidja), siis praegune masin on suht vastand. Ei kurda, on jah mõnusam. Mis on meeldiv üllatus - esindusest igasugu mõttetuid väikseid juppe tellides on hinnad kuidagi väga odavad ja tarne väga kiire. Jätkame siis ehitusega :thumbup:
Viimati muutis vedelleib, 15 Jaan 2019, 14:20, muudetud 1 kord kokku.
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

Kasutaja avatar
siLc
Huviline
Postitusi: 1356
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 28 korda

VW Golf mk6 R 199kw

Lugemata postitus Postitas siLc » 14 Jaan 2019, 18:34

Kas autost pilte ka näitad? Ega esistanges juhtumisi kollaseid helkureid äärtes pole? :D

Kasutaja avatar
vedelleib
Klubiline
Postitusi: 34
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk6 R 199kw

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 14 Jaan 2019, 18:39

Näitan ikka.
Pilt Pilt
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4444
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: Audi Q7, 3.0 tdi, S-line; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 48 korda

VW Golf mk6 R 199kw - vedelleib

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 14 Jaan 2019, 19:46

Pildilt vaatab vastu väga asine putukas, kuid teemat lugedes, siis niipalju väikeseid puruks tehtud või kruvidega/nipukatega parandatud asju teevad natuke ettevaatlikuks.

Kasutaja avatar
vedelleib
Klubiline
Postitusi: 34
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk6 R 199kw - vedelleib

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 14 Jaan 2019, 19:59

TiitRE kirjutas:
14 Jaan 2019, 19:46
Pildilt vaatab vastu väga asine putukas, kuid teemat lugedes, siis niipalju väikeseid puruks tehtud või kruvidega/nipukatega parandatud asju teevad natuke ettevaatlikuks.
Pole tegelt hullu. Sõbra juures just viskasime nalja, et kui mõni mees vaatab hommikul auto alla, et seal õlilaiku poleks, siis mina vaatan, et mõnda nipukat poleks. :D
Teen siia siis korralikuma pildi posti ka.

Salongi vahetamine
Pilt Pilt Pilt
Tagaistmel selle keskmise turvavöö rulliku vahetamine istme sees oli õudus kuubis.
Pilt
Salongivendi kate lõhki, vent oli igast sodi täis (alates 4 kiirusest tegi häält, nagu oleks tsentrist väljas. Nüüd kõvasti vaiksem). Plastikust veesuunaja ka tükkideks.
Pilt
Õnneks nukad olid kenad ja midagi hullu silma ei hakanud.
Pilt
Esialgne vaatepilt siis.
Pilt
MacGyver on tegutsenud.
Pilt
Peale ostu kindlustuse fotod.
Pilt Pilt Pilt Pilt
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

Kasutaja avatar
siLc
Huviline
Postitusi: 1356
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 28 korda

VW Golf mk6 R 199kw - vedelleib

Lugemata postitus Postitas siLc » 14 Jaan 2019, 20:04

Ei kujuta ette mis tegevuse tulemusena õnnestub ära lõhkuda salongi õhuvõtuava JA mootoriaju kinnitus, rääkimata kõigist nendest teistest väiksematest tükkidest...

Kuigi MNT päringu järgi see täitsa Euroopa mudel, oled kindel, et see kuskilt lõunanaabrite seavabrikust läbi pole käinud?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7266
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 109 korda
Kontakt:

VW Golf mk6 R 199kw - vedelleib

Lugemata postitus Postitas R36 » 14 Jaan 2019, 20:29

Karm vaadata.

Oleks mõned tuuningusoovitused, kuid tundub, et hetkel on vaja tegeleda auto enamvähem korda viimisega.

Haldexil soovitan ka filtri vahetada. See, mis sealt filtrist mõnel autol on vastu vaadanud on õudne.

Kasutaja avatar
vedelleib
Klubiline
Postitusi: 34
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk6 R 199kw - vedelleib

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 14 Jaan 2019, 20:48

Ainuke asi, et esiotsa pauk on olnud selline, et mootor on liikunud. Plastikul pole palju vaja, et puruneda. Seetõttu ka igasugused lõdvikud, pistikud jms katki. Aga ei midagi hullu, mida vahetada ei saa. Kui praegune list saab tehtud - jupid ootamas või kohe saabumas - siis on juba täitsa timmis. Lohutab tiba see, et masin juba Eestis mõnda aega liikunud, mitte pole siia toodud ja kohe müüki visatud. Haldexiga on naljakas lugu. Niipalju kui olen uurinud, siis arvamus läheb kaheks - väidetakse, et lausa esindused väidavad, et õli ja filter on eluaegsed, samas on ka kindlaid välpe väljatoodud. Filtrit just lihtne leida pole, vahetus tahab ka natuke nikerdamist? Kui keegi filtri oskaks sebida, siis võtaks kindlasti ligi.
Ütleme nii, et kui oleks täishinda maksnud, siis oleks kass peal.
Mõtled tuuninguall stage1 chipi? Peaks lihtsad ~30kw ja ~70Nm väänet saama.
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7266
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 109 korda
Kontakt:

VW Golf mk6 R 199kw - vedelleib

Lugemata postitus Postitas R36 » 14 Jaan 2019, 20:51

Forss kood: Haldex4g. Mine ja võta.
Tuleb lasta survega filter välja ja pane ainult uus.
Kes tänasid kasutajat R36 selle postituse eest:
vedelleib

Kasutaja avatar
vedelleib
Klubiline
Postitusi: 34
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk6 R 199kw - vedelleib

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 14 Jaan 2019, 20:54

Tänud. Olen lugenud, et keeratakse filter lahti ning seejärel pannakse masin tööle ning saab pumba surve abil kätte? Kui tüli ei tee, siis võiksid mulle privasse väheke pikema kirjelduse kirjutada, kuidas seda täpsemalt vahetada. Võtan Forsiga ühendust.
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

Kasutaja avatar
S4BiT
Huviline
Postitusi: 584
Liitunud: 04 Jaan 2014, 18:37
Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive DSG
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 36 korda

VW Golf mk6 R 199kw - vedelleib

Lugemata postitus Postitas S4BiT » 14 Jaan 2019, 21:04

Bulgaariast toodud, kunagi tahtsin seda ise teha, suhtlesin müüaga jne., kuid otsustasin lõpuks teisiti. Üsna kiirelt oli see auto aga siia toodud ning müüki pandud, sealne hind oli sel ajal 6R kohta tõesti hea ning auto läbisõit oli olematu. Küll aga on läbi elanud tõsise avarii, seda vaatasin siin kohapeal hiljem ka kui huvipärast proovimas käisin. Kuid kõik oleneb ju lõpuks hinnast ning sellest, kuidas auto on korda tehtud või plaanis korda teha :)
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."

Kasutaja avatar
vedelleib
Klubiline
Postitusi: 34
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk6 R 199kw - vedelleib

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 14 Jaan 2019, 21:07

S4BiT kirjutas:
14 Jaan 2019, 21:04
Bulgaariast toodud, kunagi tahtsin seda ise teha, suhtlesin müüaga jne., kuid otsustasin lõpuks teisiti. Üsna kiirelt oli see auto aga siia toodud ning müüki pandud, sealne hind oli sel ajal 6R kohta tõesti hea ning auto läbisõit oli olematu. Küll aga on läbi elanud tõsise avarii, seda vaatasin siin kohapeal hiljem ka kui huvipärast proovimas käisin. Kuid kõik oleneb ju lõpuks hinnast ning sellest, kuidas auto on korda tehtud või plaanis korda teha :)
Just. Ehitan masinat ikkagi endale. Asukohaga on ka nalja - kord on selleks Bulgaaria, kord on Itaalia. Hooldusraamat on igatahes Itaalia keelset mula täis.
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 164
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 14 korda

VW Golf mk6 R 199kw - vedelleib

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 14 Jaan 2019, 21:36

Eelmine omanik oli Erik?

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4444
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: Audi Q7, 3.0 tdi, S-line; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 48 korda

VW Golf mk6 R 199kw - vedelleib

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 14 Jaan 2019, 21:38

vedelleib kirjutas:
14 Jaan 2019, 21:07
S4BiT kirjutas:
14 Jaan 2019, 21:04
Bulgaariast toodud, kunagi tahtsin seda ise teha, suhtlesin müüaga jne., kuid otsustasin lõpuks teisiti. Üsna kiirelt oli see auto aga siia toodud ning müüki pandud, sealne hind oli sel ajal 6R kohta tõesti hea ning auto läbisõit oli olematu. Küll aga on läbi elanud tõsise avarii, seda vaatasin siin kohapeal hiljem ka kui huvipärast proovimas käisin. Kuid kõik oleneb ju lõpuks hinnast ning sellest, kuidas auto on korda tehtud või plaanis korda teha :)
Just. Ehitan masinat ikkagi endale. Asukohaga on ka nalja - kord on selleks Bulgaaria, kord on Itaalia. Hooldusraamat on igatahes Itaalia keelset mula täis.
Bulgaariasse sattus Itaaliast?

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2284
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Auto: TFSI
Asukoht: Ida
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 23 korda

VW Golf mk6 R 199kw - vedelleib

Lugemata postitus Postitas argo » 14 Jaan 2019, 21:45

Mis vahet selle kõigel on, kes oli omanik, või kust riigist kuhu riiki ta liikus? Inimesel võibolla niigi mott natuke maas ja teie annate ainult juurde. :)
Kes tänasid kasutajat argo selle postituse eest:
MustVälk
phpBB Estonia | Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar
vedelleib
Klubiline
Postitusi: 34
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk6 R 199kw - vedelleib

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 14 Jaan 2019, 21:48

argo kirjutas:
14 Jaan 2019, 21:45
Mis vahet selle kõigel on, kes oli omanik, või kust riigist kuhu riiki ta liikus? Inimesel võibolla niigi mott natuke maas ja teie annate ainult juurde. :)
Kus see mott siis maas on :D. Juppe liigub, pole just kulla hinnaga ka. Kõver pole, liigub. Võimalus on masinat ehitada ja parandada. Võib öelda, et siiamaani olen rahul. Eelmise omaniku nime ausalt öelda ei tea - ei kipu eelmiste ega tulevaste omanikega sõbrasuhteid koheselt looma.
Kes tänasid kasutajat vedelleib selle postituse eest:
argo
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 515
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: MK7 GTI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 86 korda
Kontakt:

VW Golf mk6 R 199kw - vedelleib

Lugemata postitus Postitas Golhv » 14 Jaan 2019, 22:20

Kõver oli olnud, ju venitati sirgeks. Aga tundub, et nokitseda meeldib ning toorik on ju tegelt hea, lõpptulemus saab ikka hea ma usun kui pühendumist vaadata (:

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4444
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: Audi Q7, 3.0 tdi, S-line; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 48 korda

VW Golf mk6 R 199kw - vedelleib

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 14 Jaan 2019, 22:25

argo kirjutas:
14 Jaan 2019, 21:45
Mis vahet selle kõigel on, kes oli omanik, või kust riigist kuhu riiki ta liikus? Inimesel võibolla niigi mott natuke maas ja teie annate ainult juurde. :)
Pakkusin lihtsalt variandi, kuidas Itaalia paberitega on toodud riigist Bulgaaria, ei midagi paha pärast ;)

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 515
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: MK7 GTI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 86 korda
Kontakt:

VW Golf mk6 R 199kw - vedelleib

Lugemata postitus Postitas Golhv » 15 Jaan 2019, 08:52

itaaliast on ta lihtsalt uuena ostetud

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4444
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: Audi Q7, 3.0 tdi, S-line; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 48 korda

VW Golf mk6 R 199kw - vedelleib

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 15 Jaan 2019, 11:08

Golhv kirjutas:
15 Jaan 2019, 08:52
itaaliast on ta lihtsalt uuena ostetud
Just! Seda üritasingi öelda.

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1743
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 23 korda

VW Golf mk6 R 199kw - vedelleib

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 15 Jaan 2019, 14:16

Ei pannud tähele, et oleks mainitud mis aasta pilliga üldse tegu? Tore igatahes, et ta uuele elule aitad. Kui strateegiline osa korras, siis neid pudinaid jõuab vahetada küll.
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

Kasutaja avatar
vedelleib
Klubiline
Postitusi: 34
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk6 R 199kw - vedelleib

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 15 Jaan 2019, 14:27

tobimarg kirjutas:
15 Jaan 2019, 14:16
Ei pannud tähele, et oleks mainitud mis aasta pilliga üldse tegu? Tore igatahes, et ta uuele elule aitad. Kui strateegiline osa korras, siis neid pudinaid jõuab vahetada küll.
2010a. Sai täna Forss'ist haldexi filter ära võetud ja ECU'le korralik alus. Nüüd ootan veel tosooli lõdvikuid, lambdasid ning pisikesi pudinad. Siis tuleb suurem lammutamine/vahetamine ja kriitilisemad asjad peaks siis tehtud olema (3x koputus vastu puud).
Väga nõme veakood tahab veel süvenemist "single wire can" vms. sõnastusega. Moodulite vahelises juhtmestikus kusagil juhe katki? Tüüpkohaks pidavat olema juhiukse ja kere läbiviik. Samas otseselt ei sega, aga noh...eesmärk oleks veakoodidest masin vabaks saada. Täna sain paagi ka täis - ~50l ja fuelly.com näitas keskmiseks kuluks 10.6l. Pole paha külma kohta ja aegajalt taguotsa loopides.
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7266
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 109 korda
Kontakt:

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas R36 » 15 Jaan 2019, 18:36

Can-GW moodulis kanal 125-130 vahel on kanalid, kus näed ühenduse korrektsust(2wire 1wire) ja sellel peaksid nägema ka konkreetselt ära milline plokk keerupaari 1 juhtme peal on. Kui ei näita siis hakkad pistikud lahti laskma antud liinil ja vaatad millal 2wire ühendus jälle taastub.

Siis tead kuhu suunas otsima hakata.
Kes tänasid kasutajat R36 selle postituse eest:
vedelleib

Kasutaja avatar
vedelleib
Klubiline
Postitusi: 34
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 21 Jaan 2019, 12:59

Nii. Sain teada, et viimased tellitud jubinad on ka kohal. Tulid siis uued õhufiltri korpuse kinnitused (metallist kronsteinid, kate ei istunud kenasti peal, olid kõverad), salongi õhuvõtu ava kate ning veesuunaja selle kohale. Reedel läheb masin tegemisse ja tehakse korralik ports töid ära. Peale seda jääb veel nipet-näpet kotermanne taga ajada. Kui võimalik, siis lasen VCDS skänni välja printida või mailile saata mulle, siis oskavad ehk targemad siin aidata.
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

Kasutaja avatar
vedelleib
Klubiline
Postitusi: 34
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 25 Jaan 2019, 20:21

Masin hetkel siis tegemises. Maha läks sisselaskekollektor, et saaks ligipääsu õlijahutile ning õlifiltri korpusele. Eelmine omanik andis kaasa hunnik arveid - kus need on väljastatud, selle ma jätan enda teada. Arvetel kirjas, kuidas on vahetatud tihendeid ja tehtud muid töid. Samas allolevad pildid näitavad, et antud töökojas tähendab tihend korraliku silikooni pornot. Kõik mahlad ning Haldexi hooldus on juba tehtud. Täpsem info siis, kui masin uuesti käes. Aa....magnetklapi pistik on ka klaasiliimiga kokku liimitud. Positiivse koha pealt - vaatluse põhjal tundub mootor iseenesest korralik - tahma pole kogunenud ja midagi hullu silma ei hakka. Hetke kohta ja tegijat usaldan ning sealt vähemalt mingit mäda ei tule. Nautige.
Pilt Pilt
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

Vasta