VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, etnies858

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 3954
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 75 korda

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas tito » 25 Jaan 2019, 20:31

vedelleib kirjutas:
25 Jaan 2019, 20:21
Masin hetkel siis tegemises. Maha läks sisselaskekollektor, et saaks ligipääsu õlijahutile ning õlifiltri korpusele. Eelmine omanik andis kaasa hunnik arveid - kus need on väljastatud, selle ma jätan enda teada. Arvetel kirjas, kuidas on vahetatud tihendeid ja tehtud muid töid. Samas allolevad pildid näitavad, et antud töökojas tähendab tihend korraliku silikooni pornot... Hetke kohta ja tegijat usaldan ning sealt vähemalt mingit mäda ei tule. Nautige.
Mingi esinduslikum koht või mingi grigorigaraaz?
Olen ka kunagi ühes margiesinduses rämedat pornot näinud, valus on vaadata kui sinu kulul enda projekte remonditakse vms.
ехали, ехали, ехали и приехали

Kasutaja avatar
vedelleib
Klubiline
Postitusi: 36
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 25 Jaan 2019, 20:44

Kindlasti mitte grigorigaraaz, täitsa ametlik koht. Saan aru, et selline chipimisele ja mootori tuuningule suunatud koht. Eelmine omanik seal aasta jooksul 5x käinud - esimene käik selline korralikum hooldus (küünlad, vedelikud, diagnost, filtrid jne), edasi juba spetsiifilisemad tööd. Aga no ingel [VW Bot: "Keel korda!"] kui arvel on üks kirjas, aga reaalselt asja pole pandud, siis on asi nadi. Muidugi on võimalus, et on käidud millagil kusagil grigori juures, samas on ports arveid jms. masinaga kaasas (ennem ostu ka meilisin antud kohtadesse ja väljastati mulle VIN-i ja tehnilise passi alusel tehtud tööde nimekiri).
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

Kasutaja avatar
vedelleib
Klubiline
Postitusi: 36
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 28 Jaan 2019, 19:59

Ja masin käes. Palgapäev oli ja läks :D
Igatahes sai palju asju tehtud ja õnneks midagi hullu välja ei tulnud, mis oleks väga kriitiline. Uue asjana tuli välja, et radiaks on vale. Seetõttu on ka erinevatest voolikutest jahutuse lõdvikud kokku paigatud, et ulatuks neid ühendada. Õliradika ribid olid silikoonised, sai puhtaks tehtud.
Tehtud/vahetatud siis:
  • veovõlli ots, esimene, välimine vahetatud - lõpuks saab rahulikult keerata nii et ees midagi ei ragise
  • tagsillas üks simmer vahetatud - sai lekke kinni
  • roolilati tolmukate
  • Haldexi õli + filter
  • hunnik jahutuse lõdvikuid - lõplikuks rahuloluks vaja uut radikat
  • tihendid - vaakumpump, õlijahuti, õlifiltrijalg, sisselaskekollektor
  • vedelikud - mootoriõli, käigukastiõli, sildade õlid, jahutusvedelik
  • tagumine lambda andur
  • nipet-näpet pisiasjad (ecu alus, õhufiltri korpuse kinnitused jms.)
  • sildade geomeetria ja reguleerimine
Sõidame-vaatame, kas kõhualune on nüüd kuivem. Kui pole, siis otsime/vaatame edasi.
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

kalmero
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 31 Juul 2018, 20:15
Auto: mk5 GTI
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas kalmero » 28 Jaan 2019, 20:08

Tubli ettevõtmine!
Päris palju aega ja raha kulub, et lõpuks endale sobiv tulemus saada, aga tundub, et tulem on seda väärt ja samas kui kunagi turgu peaks minema, siis järgmine omanik võib ainult rõõmu tunda :thumbup:

dellu
Moderaator
Postitusi: 3940
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora TDI, Skoda Octavia TDI, Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 41 korda
Kontakt:

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas dellu » 29 Jaan 2019, 14:59

See eelnev koht äkki kolmetähelise nimega :D?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1738
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 23 korda

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 29 Jaan 2019, 15:43

Ei seda oleks täitsa huvitav kuulda jah, et kui endal ka silikoonipornot on vaja, siis teab kust saab :D
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

Kasutaja avatar
vedelleib
Klubiline
Postitusi: 36
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 04 Veebr 2019, 17:28

Väike update siis. Peale masina kätte saamist tuletas ennast uuesti sõber "mootorituli" meelde. Ja jälle vana hea "P0036 Heated Oxygen Sensor Control Circuit B1S2" viga. Sai ometi uus lambda külge. Hakkasime siis viga otsima. Esimane vaatlus ei andnud mingit adekvaatset vastust. Sõber otsis käbedalt netist skeemi välja, et kus-mida-kuidas-miks mõõta. Vaatas veel pistiku ka üle, et see täitsa ok (mis on selle masina puhul väga hea saavutus) ja korralik. Harutas siis natukene teipi juhtmete ümber ära ja kutsus mind ka masina alla. Ei tea mismoodi, aga ühel juhtmel oli lihtsalt üks külg "maas" - täpselt sihuke tunne, nagu oleks tehtud sisselõige ja jupp vahelt ära lõigatud. Keeruline kirjeldada. Igatahes sai juhe korralikult korda, korralik teip ümber, kenasti kõhualla kinni ja peitu ning viga on kadunud siiamaani. Pull on selle veateatega see, et viskab viga eelnevalt ~3-4 korda ja alles siis paneb mootoritule põlema.

Ahjaa...kui esiotsas ECU alus väljavahetati, siis pisteti soundaktori pistik ka uuesti järgi. Imelik vidin, imeliku häälega. Ausalt öelda ei oska seda mõista, kas peaks nüüd sõitma minnes ise ka soki püksi pistma, et midagi kompenseerida :D

eBay's ajan igasugu pisiasju taga - kojameeste kinnitustele väikesed plastikust korgid, pudeliavaja keskkonsooli, käigukangi mingi mürasummutus svamm/pehmendus, käigukangi erinevad väikesed puksid, õlivarda torud jms. Tunduvad sellised mõttetud pisiasjad, et sellist listi hakata Möllerisse saatma. Järgmine suurem töö olekski radika vahetus ning vaadata, miks käigukang on nagu tallesaba üles-alla liikudes.
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7285
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 117 korda
Kontakt:

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas R36 » 04 Veebr 2019, 18:10

Mis vahet, kui mõttetu.... . Kui vaja siis vaja. Mind vaadatakse ka natuke viltu, kui originaal kruvi ja mutrit taga ajan. Aga tahan, et oleks.

Kasutaja avatar
vedelleib
Klubiline
Postitusi: 36
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 04 Veebr 2019, 18:49

R36 kirjutas:
04 Veebr 2019, 18:10
Mis vahet, kui mõttetu.... . Kui vaja siis vaja. Mind vaadatakse ka natuke viltu, kui originaal kruvi ja mutrit taga ajan. Aga tahan, et oleks.
Muuseas need originaal kruvid/mutrid on ka väga teemas. Näiteks juhiistmel olid kõik 4 polti erinevad. :crazy:
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

Jurmola
Huviline
Postitusi: 1462
Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
Auto: Golf 2
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas Jurmola » 05 Veebr 2019, 07:50

Kui möllerisse ei taha saata listi, siis saada Forssi :)

Kasutaja avatar
vedelleib
Klubiline
Postitusi: 36
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 05 Veebr 2019, 11:47

Tegin Möllerist suurema pudinate tellimise ära. Paneb imestama, et igasugused plastikust jubinad on pmst võileiva hinna eest. Pigem olen harjunud, et mida mõtetum jupp, seda kõrgem hind.
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

Kasutaja avatar
Martin
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 09 Juun 2010, 22:26
Auto: GT86
Asukoht: EE
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas Martin » 05 Veebr 2019, 13:50

Kunagise 20k eur müügikuulutuse kohaselt ES Racingus hooldatud (https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2528124).

Pidid selle väga hea hinnaga kätte saama, kui viimases kuulutuses hind 20k asemel 11-12k eur. https://www.auto24.ee/used/2624411

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7285
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 117 korda
Kontakt:

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas R36 » 05 Veebr 2019, 14:07

Siit on täpselt puudu 3D kellad... ;)

Kasutaja avatar
vedelleib
Klubiline
Postitusi: 36
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 05 Veebr 2019, 14:11

Arved on jah enamus ES Racing. Siit võib hargneda 2 võimalust - keegi on seal karvast teinud või on peale seda kusagil lambises kohas midagi tehtud. Samas arveid tuli masinaga kaasa omajagu ja ei ole nagu loogiline, et vahepeal kusagil lambikohas käia. Õnneks olen igasuguse tehnika kohapealt suht pedant ja peale ostu lasen teha/teen võimalikud hooldused alati ära - usalda, aga kontrolli. Hinna kohta ütles müüja, et soodushind on sellepärast, et tahab masinast lihtsalt lahti saada. Ei tahaks väga uskuda, et ükski töökoda ei juhtinud tähelepanu, et midagi kahtlast on lahti (pistikud katki, juhtmed lambist jätkatud, mõrad/praod plastikus jne), samas "never know". Äkki on veel selline mentaliteet, et kui ise ei küsi, siis lisainfot ei anta ka.

Kellegipoole näpuga ei näita ja masinaga olen üldjoones ikkagi rahul. Kui siis oleks võinud lasta masina kusagilt eelnevalt korralikult ülevaadata. Positiivne on see, et eelnevalt oli masin Eestis sõitnud, mitte ei olnud otse siiatoodud ja mina esimene omanik siin olnud. Lõpptulemus saab ikkagi lõpuks hea ja korralik.

Kakoi 3d kellad? :wtf:
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R


Kasutaja avatar
vredestein
EVWK juhatus
Postitusi: 1076
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby 1,3 bikecarb ?kw; Passat 1,8 G60 Syncro 90 118kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 30 korda

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas vredestein » 05 Veebr 2019, 21:20

Mollerist võib alati küsida ei ole üldse imelik. Kui midagi vaja siis küsi :wave:
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1274
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 05 Veebr 2019, 22:08

Viimane arve ES-ist 2017a algusest?
Tundub, et see auto on ES-ist hooldusest ajastust, kus puudus elementaarne kontroll tehtud tööde üle.
Vahepeal on väga palju muutunud, kumbagi töömeest, kes siis nende ridades toimetasid seal enam ei toimeta.
Paska võib muidugi igalt poolt saada, see ongi nende brändide järgi teenuste soetamise probleem.
Juhtuda võib kõigil aga kui töömees lihtsalt oskamatu, lohakas või kuuletamatu on, siis ei ole tal kohta sellises asutuses.

Loodan, et said asjad kvaliteetselt üle käidud.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '99 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01
G4 2.8 VR6 4MOTION '01 | G4 1.8T '98 (doonor) | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
EXEO ST 2.0T '10 | IMPREZA GT 2.0T MY99 | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Kasutaja avatar
vedelleib
Klubiline
Postitusi: 36
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 05 Veebr 2019, 22:48

Muuseas viimane arve on jah 2017 algus. Arved ulatuvad kuni 2016a. algusesse. Sul kusagil mingi kristall kuulike peidus?
Viimased 7-8a olen ainult ühe kindla isiku juures käinud, üksikud korrad/spetsiifilisemad tööd olen lasknud esinduses teha. Aga hetkel tundub asi timmis - jahutusvedelikku ei kulu, vähemalt visuaalse potsiku vaatamise järgi, õli tundub ka timmis olevat.
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1274
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 06 Veebr 2019, 09:44

vedelleib kirjutas:
05 Veebr 2019, 22:48
Sul kusagil mingi kristall kuulike peidus?
Natuke jah, ma töötan seal peaspetsialistina (motorist/diagnostik/tehniline-tuning) :D

Sinu auto kallal toimetas enamuse ajast ilmselt töömees, kes lõpuks üks hommik enam tööle ei ilmunud ja
2 nädalat kadunud oli, kuna suutis üksinda pea 2 nädalat jutti totaalselt kiles olla ja pidu panna.
Isegi sõbrad ja vanemad ei teadnud temast midagi, lõpuks poiitsei leidis ta üles. Vot selline on meie 20-nendate alguse noorus tänapäeval :D

Sinu auto tööde ajal mina seal veel ei töödanud aga näen kes on töö teostaja olnud.
Eks minu panust on ka seal natuke, et saaks kvaliteedi jälle mõistlikule tasemele tagasi.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '99 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01
G4 2.8 VR6 4MOTION '01 | G4 1.8T '98 (doonor) | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
EXEO ST 2.0T '10 | IMPREZA GT 2.0T MY99 | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Kasutaja avatar
vedelleib
Klubiline
Postitusi: 36
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 06 Veebr 2019, 10:24

Mida väljendit - kiles olla. :D
Kuna endal ka tihe kokkupuude noortega, siis näen seda olukorda igapäevaselt. Eks selline põhjakiht kahjuks jääb meelde/tõmbab tähelepanu, aga ka väga pädevaid ja asjalikke on tulemas. Kas mingeid muid märkmeid pole masina kohta? Õigesti mäletan, siis turbo ka seal vist maha kistud ja midagi remonditud seal.

Eesti on väike, muud ei oska kosta.
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1274
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 06 Veebr 2019, 11:01

Kahjuks enne 2017 aasta algust, kus firmale üks omanik liige juurde tuli ei peetud autode kohta normaalset ajalugu.
Antud auto kohta vähemalt see viimane arve on ainuke mida mina näen.
Siis tuli uus IT lahendus kasutusele aga siiani pean meelde tuletama, et töökäskudel peavad läbisõidud olema, kuna muidu ei saa õiget ülevaadet asjadest.
Tahaks, et hooldusajalugu sarnaneks margiesinduse süsteemile, suures plaanis ta nüüd selline õnneks ongi.

Suurim probleem on see, et ei saada aru, et oma töö eest tuleb vastutus ka võtta ehk see kvaliteetselt teostada, mitte hiljem naeratada, kehitada õlgu ja öelda ups.

Õnneks hetkel on meil kõik mehed suhteliselt asjalikud järgi ja jamasid on harva.
Samuti käiakse regulaatselt tööde seisule pilku peale viskamas ehk pistelist kvaliteedikontrolli tegemas.

See asjalike töömeeste leidmise ja kvaliteedi haldamise probleem on 95% suurematest töökodadest.
Seda, et fassaad on tavaliselt ilus ja sellest ei räägita on iseasi.
Antud hetkel ma lihtsalt soovin teistele mõista anda, et sinu autoga juhtunu ei ole meil standardiks ning vigadest on õpitud.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '99 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01
G4 2.8 VR6 4MOTION '01 | G4 1.8T '98 (doonor) | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
EXEO ST 2.0T '10 | IMPREZA GT 2.0T MY99 | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Kasutaja avatar
vedelleib
Klubiline
Postitusi: 36
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 06 Veebr 2019, 11:21

See ajaloo mitte pidamine kõlab küll ulmena. Tundub, et mul on oma masinate kohta ka asjalikumad excel tabelid olemas, kui mõnes ettevõttes siis. Aga väga hea teada, et asjad on paranenud/paranemas ja oma eksimustest õpitakse - veel tähtsam, et neid julgetakse ka tunnistada. :thumbup:
Head töömeest, kellel oskused ja suhtumine on korralikult tasakaalus on kahjuks raske leida.
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

Kasutaja avatar
vedelleib
Klubiline
Postitusi: 36
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 07 Veebr 2019, 14:18

Möllerist sain ühe tummisema paki kätte. Igasugused olmevidinad, mis on kas katki või puudu. Lisaks sai eile tellitud radikas, uus paisupaagi potsik ja muud vidinad sinnajuurde. Kindluse mõttes ka uued mingid radika kinnitused ja kummipuksid - kui juba vahetamiseks läheb, siis võib ümber visata. Uus aknapesu paak on ka teel, vana lekib kusagilt liitmikust, kui täiesti täis kallata. Õhufiltrikorpusele uued pallpoldid. Mõned pistikud, mis hetkel küll töötavad, kuid tahaksid vahetust. Esiistmetele korralikud - ühesugused - poldid. Paar pisiasja veel kusagilt saada ja siis legotama. Viskasin jahutusvedelikule pilgu peale ja tundub, et tuleb ikka uus õlifiltri korpus muretseda. Kahtlus oli, et seal kusagil väike mõra sees, kuna peale esimesi suuremaid töid oli seal all ikka tosooli tilk.
Kui enam suuremaid üllatusi ei tule, siis hakkab masin lõpuks ilmet võtma. Edasi saab rahulikumalt tegeleda siis erinevate veateadetega, mis otseselt renti ei küsi, aga on olemas. Ja endiselt on ulme see, et esindusest saab parema hinnapakkumise, kui näitekes eBay'st või kohati isegi Allegrost tellides. Homme jõuab postiga üks isiklikult kõige enam meeldiv jupp kohale :wink:
Pilt
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

Kasutaja avatar
vedelleib
Klubiline
Postitusi: 36
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 14 Veebr 2019, 17:49

Kuna käigukang liigub kui tallesaba, korralik pikilõtk on sees (horisontaalsel liikumisel ei ole nii hull), siis krabasin omale kõik võimalikud käiguvahetuse mehhanismi puksid, seibidja käbiguvahetustrosside uued otsad, valge plastikust "shift arm bearing" - tellisin ühesõnaga niipalju vahetatavaid osi, mis skeemilt silma hakkas. Kõige suurem hirm on, et trosside otsas olevad puksid, mis käivad kangi külge, on läbi. Nii palju kui uurinud olen, siis neid VW eraldi ei paku ja ei jää muud üle, kui hakata dieselgeek.com lehelt omale neid tellima. See tellimus tuleks aga üle lombi ja seega ootamist jaguks. Hetkel on aktiivne suhtlus pooleli veel omnigava, kes ei ole suutnud rohkem kui nädalaga mulle Tallinnast tellitud pakki pakiautomaati toimetada. Õnneks öeldi niipalju, et kadunud pakk ei ole, vaid nendepoolne süsteemiviga. Oinad.
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

Kasutaja avatar
vedelleib
Klubiline
Postitusi: 36
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf mk6 R 199kw, 2010a - vedelleib

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 22 Veebr 2019, 18:29

Küsimus tarkade klubile. Kus signalisatsioon asub? Silma on jäänud, et peaks lähenema kaasreisija poolsest rattakoopast või siis samalt poolt, aga asub kusagil esiklaasi ees oleva plastiku all?
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

Vasta

Mine “Huviliste autod”