Väike update siis. Peale masina kätte saamist tuletas ennast uuesti sõber "mootorituli" meelde. Ja jälle vana hea "P0036 Heated Oxygen Sensor Control Circuit B1S2" viga. Sai ometi uus lambda külge. Hakkasime siis viga otsima. Esimane vaatlus ei andnud mingit adekvaatset vastust. Sõber otsis käbedalt netist skeemi välja, et kus-mida-kuidas-miks mõõta. Vaatas veel pistiku ka üle, et see täitsa ok (mis on selle masina puhul väga hea saavutus) ja korralik. Harutas siis natukene teipi juhtmete ümber ära ja kutsus mind ka masina alla. Ei tea mismoodi, aga ühel juhtmel oli lihtsalt üks külg "maas" - täpselt sihuke tunne, nagu oleks tehtud sisselõige ja jupp vahelt ära lõigatud. Keeruline kirjeldada. Igatahes sai juhe korralikult korda, korralik teip ümber, kenasti kõhualla kinni ja peitu ning viga on kadunud siiamaani. Pull on selle veateatega see, et viskab viga eelnevalt ~3-4 korda ja alles siis paneb mootoritule põlema.
Ahjaa...kui esiotsas ECU alus väljavahetati, siis pisteti soundaktori pistik ka uuesti järgi. Imelik vidin, imeliku häälega. Ausalt öelda ei oska seda mõista, kas peaks nüüd sõitma minnes ise ka soki püksi pistma, et midagi kompenseerida
eBay's ajan igasugu pisiasju taga - kojameeste kinnitustele väikesed plastikust korgid, pudeliavaja keskkonsooli, käigukangi mingi mürasummutus svamm/pehmendus, käigukangi erinevad väikesed puksid, õlivarda torud jms. Tunduvad sellised mõttetud pisiasjad, et sellist listi hakata Möllerisse saatma. Järgmine suurem töö olekski radika vahetus ning vaadata, miks käigukang on nagu tallesaba üles-alla liikudes.
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R