VW Touran 1.4Tsi 110kw 2018.a - joss122

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, etnies858

Vasta
joss122
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 25 Apr 2010, 19:59
Telefon: 56925527
Auto: 1x R5 diisellõks ja 1x R5 bensulõks
Asukoht: Sulbi, Jõgeva (Luua)
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Touran 1.4Tsi 110kw 2018.a - joss122

Lugemata postitus Postitas joss122 » 03 Mär 2019, 16:01

Tere,

Uus auto on uus- tänaseks on omajagu elevust ja elamusi piisavalt, et seda jagada teistega. Väga pikalt olen ise ja oma sugulased eemale hoidnud vw margist- lihtsalt palju kära ebausaldusväärsete mootorite ümber ei pakkunud kindlustunnet, et VW on rahvaauto. Näis, kas seekordne valik sai hea või mitte.
Pilt
Mootori valik sai selline imelik 1,4L turbomootor (CZDA)- rattaid ringi veab, isegi sajakahekümneni kiirendab.
Parandatud on nii mõnigi kuluosa just uuematüübi EA211 mootoril.
Rohkem lugemist saab siit:http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=116

Autost endast
2018 a. aprill ostetud isale,
Manuaal kast, 110kw esivedu, 5 kohta

Elektriline kärukonks,
Elektriline esiklaasi, rooli, peeglite, istmete soojendus,
Kurvituled,
Adaptiivne distantsihoidev püsikiirusehoidja,
Automaatne pidurdussüsteem,
Start- stopp süsteem,
Basic helisüsteem, aga puutetundliku ekraaniga
Riidest sisu,
Vihmasensor,
El. käsipidur,
Esituled, tagatuled, salongituled LED lahendustega,
Paigaltstardi/ mägistardi abi,
Automaatne 2 tsooniline kliima,
Jne...

Hetke läbisõit on 24 000km.
Lisaks sai tehtud 2018 sügis Krown roostetõrje.
Samuti sai ostetud lisa veljed talverehvide jaoks.
Mõned päevad tagasi vahetati ära kapoti avamise avarii amordid ja paigaldati uus stange nahk. Oli pisike kokkupuude metskitsega.
Esinduses on tehtud 2 õlivahetust - mingeid ulme longlife jutte ei usu- sellepärast käib iga 7500-8000km vahetamas.

Negatiivse poole pealt võib ära märkida tiba kõrge küttekulu ja
lahja mootori- ja mootori müra suht vali, väljast kuulates :D
Aga need pisiasjad- siiamaani muud negatiivset pole leidnud.

Eks hetkel kalla ja talla masin- julgeb soovitada küll.
Viimati muutis HawkHill, 10 Mär 2019, 13:48, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Kasutajanimi lisatud pealkirja

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 183
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 21 korda

VW Touran 1.4Tsi 110kw 2018.a

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 03 Mär 2019, 16:11

Vanade V8tega käidi vist sellise ls juures õli vahetamas :O Ise ka longlife juttu ei usu, aga longlife on ikka 30 000km, 8000km õlivahetus tundub liiga agar- juhul kui see polegi ta aastane läbisõit.

Kasutaja avatar
siLc
Huviline
Postitusi: 1385
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 35 korda

VW Touran 1.4Tsi 110kw 2018.a

Lugemata postitus Postitas siLc » 03 Mär 2019, 16:55

Palju see tiba kõrge kütusekulu siis on?

joss122
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 25 Apr 2010, 19:59
Telefon: 56925527
Auto: 1x R5 diisellõks ja 1x R5 bensulõks
Asukoht: Sulbi, Jõgeva (Luua)
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Touran 1.4Tsi 110kw 2018.a

Lugemata postitus Postitas joss122 » 03 Mär 2019, 17:05

Eks agar peabki olema- mootori õli maht on väike= tihedam vahetusvälp.
Ja ennetav käik kh muidugi- alati ei püsi meeles, et vahetuse aeg käes- siis on ju aega seda õlivahetust veidi hiljem teha :D
A- see mootor muidugi tarbib kh õli- umbestäpselt selle 8000km juures ongi min tasemele langenud- siis ei ole vajadust värsket peale kallata- laseb ära vahetada ja jälle korras...

Tegelik eesmärk ikka hästi ja tublilt hooldada- ehk võimalikult palju km selle masinaga saaks sõita. :thumbup:

(Ei saa ju ainult sõita ja lihtsaid hooldusi tegemata jätta ning pärast halada, et ei kesta need uued autod.
Lisaks on mul veel 2 autot- need on mõlemad tänaseks 400 000km ära veerenud- neil autodel samuti 8000km õlivahetus välbad... ja kestavad veel kaua kaua... :D )

Kütekulu on trassil alla 7L/100km, linnas on ikka kõrgemal. Ei ole raske jalaga ning pikki sõite on omajagu.
Suvel oli küll öko 4,7l/100km

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 636
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 46 korda
Tänatud: 23 korda

VW Touran 1.4Tsi 110kw 2018.a

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 03 Mär 2019, 17:32

joss122 kirjutas:
03 Mär 2019, 17:05
Eks agar peabki olema- mootori õli maht on väike= tihedam vahetusvälp.
Ja ennetav käik kh muidugi- alati ei püsi meeles, et vahetuse aeg käes- siis on ju aega seda õlivahetust veidi hiljem teha :D
A- see mootor muidugi tarbib kh õli- umbestäpselt selle 8000km juures ongi min tasemele langenud- siis ei ole vajadust värsket peale kallata- laseb ära vahetada ja jälle korras...

Tegelik eesmärk ikka hästi ja tublilt hooldada- ehk võimalikult palju km selle masinaga saaks sõita. :thumbup:

(Ei saa ju ainult sõita ja lihtsaid hooldusi tegemata jätta ning pärast halada, et ei kesta need uued autod.
Lisaks on mul veel 2 autot- need on mõlemad tänaseks 400 000km ära veerenud- neil autodel samuti 8000km õlivahetus välbad... ja kestavad veel kaua kaua... :D )

Kütekulu on trassil alla 7L/100km, linnas on ikka kõrgemal. Ei ole raske jalaga ning pikki sõite on omajagu.
Suvel oli küll öko 4,7l/100km
No ma ei tea, kui see kulu on kõrge siis tuleks vist tuleviku oodata kus kulu 0l/100km peale :D sest siis ehk ei kasutata põlevat ainet kütusena :)
Aga värv on ilus (y)
Aga samas õlikulu kohta ma pöörduks küll kusagile asutusse. Tutikal masinal 8000km ga sööb õli miinimumi? :O
Omasin enne B6 2.0tdi õlivahetused olid 15000km tagant, sisse läks longlife ja 5 a jooksul ei pidanud ma kordagi lisama õli kahe vahetuse vahel. Praegusega sõidetud 31k ja pole ka seda muret olnud.
Aga noh vb ongi see nende mikromootoritest 100+kw väljapressimise tulemus :)
Viimati muutis anonymous2, 03 Mär 2019, 17:37, muudetud 2 korda kokku.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

joss122
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 25 Apr 2010, 19:59
Telefon: 56925527
Auto: 1x R5 diisellõks ja 1x R5 bensulõks
Asukoht: Sulbi, Jõgeva (Luua)
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Touran 1.4Tsi 110kw 2018.a

Lugemata postitus Postitas joss122 » 03 Mär 2019, 19:22

Õlikulu on normis- seda peaksid kõik teadma- kes mõne turbobensukaga ringi vuranud...see isegi manuaalides ilusti kirjas ja esindused teavad sellest samuti...
Ega see mingi probleem pole- lihtsalt tähelepanek...
Kütekulu kh ei ole otsene probleem...eks jh elektriga sõidaks- saaks öelda, et bensiini ei kulu...
Teslat ei jõudnud lihtsat osta,liiga kõrge hind- muidu sõitmas sai käidud ja meeldis küll.

joss122
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 25 Apr 2010, 19:59
Telefon: 56925527
Auto: 1x R5 diisellõks ja 1x R5 bensulõks
Asukoht: Sulbi, Jõgeva (Luua)
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Touran 1.4Tsi 110kw 2018.a - joss122

Lugemata postitus Postitas joss122 » 30 Mär 2019, 18:10

30.03.19
Ls- 26 000km
Mootori õli ja õlifiltri vahetus.
Välja lastud õli:
Pilt
Ma ei tea- kas õli ikka vahetati eelmine kord- kahtlane... :roll:
Viimati muutis joss122, 30 Mär 2019, 18:15, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 700
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Golf 5 2.0GTI 147Kw DSG, Passat B5.5 1.9TDi 96Kw ATM, Land Rover Discovery 3 HSE 2.7TDV6 170Kw
Asukoht: Tartu
Tänanud: 73 korda
Tänatud: 21 korda

VW Touran 1.4Tsi 110kw 2018.a - joss122

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 30 Mär 2019, 19:58

Tavaliselt on diislelmootoril selline tökat :D

Kasutaja avatar
SanderSPS
Klubiline
Postitusi: 552
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Telefon: 58000330
Skype: sander.sinkevicius
Auto: Volkswagen Passat B8 R-line MY18
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

VW Touran 1.4Tsi 110kw 2018.a - joss122

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 31 Mär 2019, 09:37

Ma pean ütlema, et mulle meeldib see auto. Ma ei tea miks, aga meeldib. Neid on liikvel vähe. Neid uusi. Ma võtaks sellise R-Line. Suurte velgedega. Külgedele paneks torud...sellised tagasihoidlikud. Mugavuslisadest acc, kessy, dla, el luuk, bla blabla ikka peale. Pereautoks ideaalne. Aa ja selle võtaks ikka diisli. Või suurema mootoriga bensuka. Ma kardan neid väikseid mootoreid mus üle turbotatud on.

Aga hind hakkab juba sellises varustuses passati lähedale minema ja siis ostab ikka Passat:D

Aga mulle meeldib see auto. Muretuid kilomeetrid:)
Ninjas, Pirates, Lasers & Sh*t

Ussike
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
Auto: VW G2
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Touran 1.4Tsi 110kw 2018.a - joss122

Lugemata postitus Postitas Ussike » 31 Mär 2019, 10:26

Kui eeldada et sisse on pandud roheline Castrol siis see on oma olemuselt juba tumedam.Kui võrrelda seda olukorda kätepesuga kus käed saavad puhtaks ja vesi jääb klaariks siis on ju tegemist imega.Hobiautol mille õlivahetus käib kalendriga ja mille mootor on seestpoolt piltlikult hambaharjaga puhtaks pestud siis umbes 500 km läbimise järel on õli samasugune nagu eesoleval pildil.
Kaks viimast autot on olnud E211 mootoriga .Esimesega jõudsin sõita 17000 ja selle ajaga vähenes tase võibolla mõni millimeeter ja teisel sai õli vahetatud 28000 pealt ja tase oli langenud pea olematult.Tundub et kuidas veab mootoriga nii ka on ja see õlikulu sinna kasutusjuhendisse sissekirjutamine on nende taguotsa päästmine si** kvaliteedi eest,sest neil on sinna vabadus igasugust jama sisse kirjutada.

joss122
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 25 Apr 2010, 19:59
Telefon: 56925527
Auto: 1x R5 diisellõks ja 1x R5 bensulõks
Asukoht: Sulbi, Jõgeva (Luua)
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Touran 1.4Tsi 110kw 2018.a - joss122

Lugemata postitus Postitas joss122 » 31 Mär 2019, 13:26

SanderSPS kirjutas:
31 Mär 2019, 09:37
Ma pean ütlema, et mulle meeldib see auto. Ma ei tea miks, aga meeldib. Neid on liikvel vähe. Neid uusi. Ma võtaks sellise R-Line. Suurte velgedega. Külgedele paneks torud...sellised tagasihoidlikud. Mugavuslisadest acc, kessy, dla, el luuk, bla blabla ikka peale. Pereautoks ideaalne. Aa ja selle võtaks ikka diisli. Või suurema mootoriga bensuka. Ma kardan neid väikseid mootoreid mus üle turbotatud on.

Aga hind hakkab juba sellises varustuses passati lähedale minema ja siis ostab ikka Passat:D



Aga mulle meeldib see auto. Muretuid kilomeetrid:)
Äitah, mulle meeldib samuti... Ma olin R- Line+ Highline paketis tookord pettunud- hind oli ebmääraselt kõrge
( äkki oli 34- 35000)
Lähtusin loogikast võtta Comfort varustustase ja sinna sai üle jäänud raha eest lisasid panna- ja siis jäi ostuhind ikka 28 000.- juurde....

Õli mustuse kohapealt- üldiselt on väga hea jh, et mootori õli seob mustuse endasse.
Antud õli pilt on küll Mobile toodang.
Nüüd sai täpselt 4L õli mootorisse kallatud- eks saab jälgida seda kulu.
Viimati muutis joss122, 31 Mär 2019, 13:28, muudetud 1 kord kokku.

joss122
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 25 Apr 2010, 19:59
Telefon: 56925527
Auto: 1x R5 diisellõks ja 1x R5 bensulõks
Asukoht: Sulbi, Jõgeva (Luua)
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Touran 1.4Tsi 110kw 2018.a - joss122

Lugemata postitus Postitas joss122 » 14 Juun 2019, 19:32

Tere taas- Touran veereb kenasti. Läbisõiduks ~30 000km. Esinduses tehtud esimene korraline hooldus (õli+ filtrid).
Kurta ei ole millegi üle. Samas õlikulu pole suurenenud- seega seda ei pea enam probleemiks.
Keredetailid on kriitliselt üle vaadatud- 1 aastaga roostet veel pole tekkinud. :thumbup:
Järgmise korrani...

Vasta

Mine “Huviliste autod”