Mis on Vw golf variant 1.6tdi, dsg, 2011 murekohad???

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
svaratu
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 18 Sept 2018, 20:55
Auto: VW Golf Variant mk 7.5 tsi 1.5 110kw
Asukoht: Tartu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 2 korda

Mis on Vw golf variant 1.6tdi, dsg, 2011 murekohad???

Lugemata postitus Postitas svaratu » 14 Aug 2019, 22:17

Tervitus!

Mõtlesin, et uurin siit teadjamatelt ühe konkreetse masina kohta. Sõber tahaks osta aga ta ei tea volkaritest midagi :D
Panen siia kohe masina lingi : https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... rhash=a27e
Mis mured 1.6 tdi vaevavad? Dsg muredega olen enamvähem kursis, kuidas roostega on? Oskab keegi mingit muud alternatiivset sõiduriista soovitada? Hind võiks 6000 kanti jääda.

rendoqoz
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 02 Apr 2014, 14:08
Skype: rendoqoz
Auto: Audi A4
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Mis on Vw golf variant 1.6tdi, dsg, 2011 murekohad???

Lugemata postitus Postitas rendoqoz » 15 Aug 2019, 07:53

EI pretendeeri täielikule tõele, aga neid 77kw CAYC mootoreid on hakanud just viimasel ajal (kas vanusest või läbisõidust) vaevama EGR mooduli (vist kutsutakse EGR cooler) lekked. Tegemist vist tehase praagiga, sest tosool lekib vaikselt mootorisse ja rikub selle tööd. Ega seda üheselt olegi tunda, sest vähemasti minu tuttava läbi kogetud jahutusvedeliku leke oli üsna minimaalne ja jahutusvedeliku kulu ei olnud näha.
Selle põhjusena võivad varem või hiljem pihustid või mõni muu asi otsad anda... seega djah, müüs koheselt maha pärast EGR cooleri vahetust.

Sümptomiteks pöörete kõikumine ja viimases faasis sureb lihtsalt suvaliselt välja. Pärast nädalast seismist oli üks pihusti nõel kinni kleepinud. Esiti ei osanud tuttav mehhaanik seda kommenteerida (sellist asja ei tohiks juhtuda), kui hiljem pilti kokku pannes oli selge mis seda põhjustas.
Tema sõnutsi sagenes just tänavu suve hakul selliste sümptomitega 1.6TDi-de (77kw) arv (töötab Tartu ühes autoteeninduses).

Taaskord: Ei pretendeeri 100% tõele ning antud auto võib igati korras olla. Lihtsalt minupoolne kommentaar.
Viimati muutis rendoqoz, 15 Aug 2019, 07:55, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
siLc
Klubiline
Postitusi: 1450
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 43 korda

Mis on Vw golf variant 1.6tdi, dsg, 2Ku011 murekohad???

Lugemata postitus Postitas siLc » 15 Aug 2019, 09:35

See konkreetne kuulutus sisaldab mõningaid kahtlustäratavaid elemente. Kui auto võeti Eestis arvele müügiks, siis arvelevõtt tehti 4 kuu eest aga auto nüüd ikka veel müügis? Milleks auto külgedest pilte pole? Paneb mõtlema, onju.

Erkil
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 14 Mär 2008, 12:45
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mis on Vw golf variant 1.6tdi, dsg, 2011 murekohad???

Lugemata postitus Postitas Erkil » 16 Aug 2019, 11:56

Kas just murekoht, et auto ostmata jätta, aga selle aastakäigu autol peaks olema Siemensi pihustid, mida Eestis (veel) ei remondita, kuna polevat osi saada. Mis siis kokkuvõttes teeb asenduspihusti leidmise veidi kulukamaks.

Muidu üllatavalt mugav Golfi kohta. Soomest tulnuna vaevalt et see auto päris roosteta on, aga mine tea, seal sõltub ka piirkonnast palju. Enda auto järgi vaadates võiksid koopaääred, tagaluuk ja põhi selle aja peale juba kergelt roostetäpilised olla. Soome päritolu pluss võiks olla kontrollitav läbisõit, aga ma ei tea, kas registrist maha võetud auto kohta enam saab päringut teha. See võib olla ka üks põhjus, miks auto Eesti registrisse tõsta (korrigeeritud läbisõiduga).

Kütusekulu päris tehaseandmete kohast pole mõtet oodata. Siin sõltub muidugi ka sellest, millisest tabelist tehaseandmed võtta. Eesti ARK kirjutab oma väljavõttes maanteekuluks 4L sajale, mille saab mööda Tallinn-Tartut 90ga kulgedes küll kätte, aga igapäevaselt linn-maantee 50:50 sõites on kulu pigem veidi üle 5L.

Vasta

Mine “Autoostu abi”