VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4834
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 89 korda

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 17 Jaan 2020, 21:24

anonymous2 kirjutas:
17 Jaan 2020, 21:11
S*itast saia ei saanud aga Sepik valmis siiski :D
► Näita Spoilerit
Jep...kuniks uus kate koos nuppudega kodus :)
Kes tänasid kasutajat TiitRE selle postituse eest:
anonymous2

Kasutaja avatar
EiX
Huviline
Postitusi: 371
Liitunud: 25 Apr 2013, 22:21
Telefon: 5158549
Auto: VW Phaeton 3.0 TDI 176+kw -11
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas EiX » 17 Jaan 2020, 22:31

TiitRE kirjutas:
17 Jaan 2020, 20:08
Täna sai natuke proua kulmukitkumise pintsettidega ja liimieemaldusvahendiga mässatud...sai s*tast saia tehtud ühesõnaga, parem ikka, kui enne :D
Ma ostaks su asemel Phaetoni rooli/nupud... tundub, et Phaetonil need vastupidavamast materjalist. Ebay LINK
Viimati muutis EiX, 17 Jaan 2020, 22:34, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4834
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 89 korda

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 17 Jaan 2020, 22:37

EiX kirjutas:
17 Jaan 2020, 22:31
TiitRE kirjutas:
17 Jaan 2020, 20:08
Täna sai natuke proua kulmukitkumise pintsettidega ja liimieemaldusvahendiga mässatud...sai s*tast saia tehtud ühesõnaga, parem ikka, kui enne :D
Ma ostaks su asemel Phaetoni rooli/nupud... tundub, et Phaetonil need vastupidavamast materjalist. Ebay LINK
Pole mina veel sellist koorumist ühelgi oma siinsel näinud tõesti. Näpuga rullid ja vaikselt koorub muudkui. Vaid katet nuppudega või ai nult nuppe, kui on üldse vahetatavad, oleks vaja jah.
Viimati muutis TiitRE, 17 Jaan 2020, 22:38, muudetud 1 kord kokku.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2799
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 121 korda
Tänatud: 55 korda

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 17 Jaan 2020, 23:37

Päris kena! (ilma huumoritaminule täitsa meeldib) :)
Kes tänasid kasutajat MustVälk selle postituse eest:
TiitRE
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4834
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 89 korda

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 24 Jaan 2020, 19:40

Järjekordselt uuriks targematelt infot.
Asi puudutab jätkuvalt pdc andureid ja nende toimimist.

Nimelt, enne kui hakkan kuuti vasakult poolt lammutama, et teist pdc plokki proovida, uuriks enne, et kui indikaator tuled salongis põlevad (käigu lülitamisel korraks roheliselt ja sekund hiljem lähevad kõik punaseks), et kas selline olukord võiks eeldada, et läbi on siiski kõik 12 andurit ja plokk ise siiski töökorras? Netist jäi silma, et kui plokk õhtal, siis ei põle salongis ka ühtegi märgutuld, täiesti pime on.
Arvutiga tegin ka Output Testi ja liigutab mõlemale poole neid tulukesi.
Kohe mitte ei tahaks seda pagassi lammutama hakata, kuna netist vaadates, siis paras kepp sellega ja jube palju lammutamist.

Pilt
Pilt

Teine küsimus ikkagi selle juhipoolse bi-xenoniga.
Arvuti viga ei näita, käivitamisel või uste avamisel liigutab oma üles-alla liigutused ära, samuti arvutiga jällegi Output Test ja liigutab kõik 3 astet kenasti (mõlemal tulel). Netist hakkas silma, et on jebinud ka tuledelüliti - proovisin teist lülitit toimiva auto pealt...no mitte mingit muutust.

Klemmid koos vaikselt :D

Aga muidu said vahepeal külge uued eelsüüte küünlad (Bosch) ja uued piibud (Forss...k*rt suht kirves oli :D)...küünlad sai pulli pärast proovitud - toimisid tegelikult isegi kõik, kuid 1 piip oli päris jehhat pannud ja teised pudenesid lihtsalt näpu vahel ära.
Infoks, et saab ka esimese küünla ilma termastaadi korpust ja vedeliku väljalaskmiseta.
Lisaks sai likvideeritud vasaku tagumise peale jääva piduri probleem uue rem kompl. näol (kolb oli nii kinni, et ei liikunud suruõhuga ka kuhugi ja roostes), sellega kaasnes ka uus pidurivoolik, mis korralike mõradega.

Järgmine neljap. saab vast ikkagi tõstukile lõpuks ja tegeleda vasaku rattalaagri vahetusega (polltelje väljavõtmisest ei pääse samuti, eks paistab kas difri juurest lahti või käändmik alt.
Viimati muutis TiitRE, 24 Jaan 2020, 22:26, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 4080
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 226 korda

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas jussike » 24 Jaan 2020, 20:38

VW pdc süsteem on nii lollisti tehtud, et isegi kui ainult üks andur on läbi, siis viskab kōik häiresse.
Ma millegi pärast arvan endiselt, et sul plokk elus ja kōik andurid surnud.
Viimati muutis jussike, 24 Jaan 2020, 20:42, muudetud 2 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4834
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 89 korda

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 24 Jaan 2020, 22:22

@jussike -el tundub jälle õigus olema vist ja tundub, et pääsen seekord lammutamisest ja ploki vahetusest, kuna kiskusin esistange maha ja kuna näpuvahel oli 1 tutikas Bosch andur, siis vahetasin vasakult keskmise ära, mis väliselt oli kõige hullem (pmst pistikuosa täiesti lödi ja tuli pudenedes ära), ning peale vahetust on 12 vea asemel 11 (viga enam seesama keskmine vasak ei näita, kuigi ei plõksu ka see näpu vahel, aga vb. siis ei peagi, kuna ülejäänud süsteem maas?

Address 76: Park Assist Labels: None
Part No: 7L0 919 283 E
Component: 0E Einparkhilfe 0907
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 387F9EE148538C8A2D-515A

11 Faults Found:
01629 - Sensor for Parking-Aid; Front Left (G255)
009 - Open or Short to Ground
01628 - Sensor for Parking-Aid; Front Mid-Left (G254)
009 - Open or Short to Ground - Intermittent
00435 - Front Right Inner Parking Aid Sensor (G333)
009 - Open or Short to Ground
01627 - Sensor for Parking-Aid; Front Mid-Right (G253)
009 - Open or Short to Ground
01626 - Sensor for Parking-Aid; Front Right (G252)
009 - Open or Short to Ground
01548 - Sensor for Parking Aid; Rear Right (G206)
009 - Open or Short to Ground
01547 - Sensor for Parking Aid; Rear Mid-Right (G205)
009 - Open or Short to Ground
00437 - Rear Right Inner Parking Aid Sensor (G335)
009 - Open or Short to Ground
00436 - Rear Left Inner Parking Aid Sensor (G334)
009 - Open or Short to Ground
01546 - Sensor for Parking Aid; Rear Mid-Left (G204)
009 - Open or Short to Ground
01545 - Sensor for Parking Aid; Rear Left (G203)
009 - Open or Short to Ground

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 4080
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 226 korda

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas jussike » 24 Jaan 2020, 22:38

Tegelt peaks elus andur siiski tiksuma, mis siis, et teised surnud ja süsteem maas. Olen täheldanud, mõni andur suudab nii vaikselt tiksuda, et sõrmega ei pruugi iga kord tundagi. Tee sõrm märjaks, siis tundlikkus parem.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4834
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 89 korda

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 24 Jaan 2020, 22:52

jussike kirjutas:
24 Jaan 2020, 22:38
Tegelt peaks elus andur siiski tiksuma, mis siis, et teised surnud ja süsteem maas. Olen täheldanud, mõni andur suudab nii vaikselt tiksuda, et sõrmega ei pruugi iga kord tundagi. Tee sõrm märjaks, siis tundlikkus parem.
K*rt, ma ilmselt liialt vana juba ja näpuotsad juba tundetud :D

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 4080
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 226 korda

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas jussike » 24 Jaan 2020, 22:59

Heh, nüid tuli küll vanamees välja :wave: . Arvad, et pool aastat nooremad on tundlikumad :D , eriti veel kui neid on aastaid haamriga tambitud ja keevitusega kõrvetatud.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
TiitRE
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4834
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 89 korda

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 24 Jaan 2020, 23:04

Veel 1 tähelepanek - armatuuris P nupuke ei tee vajutades mitte piiksugi? Peaks ju andureid sisse-välja lülitama?
Edit: siiski toimib salongis see P nupp (kui tagurpidi käik sees, saab sellest andurid välja lülitada, teistel mudelitel ja markidel sai ka ilma sisse lülitada ja sellest ka eksiarvamus).

Ja mida arvata ikkagi selle esitule käitumise kohta? Kui pistik jamaks, siis ei teeks ju käivitusel ja arvutiga testimisel oma liigutusi ära? Sealpoolne kõrgusandur ei või olla hoopis süüdlaseks?

Address 29: Left Light Labels: 3D0-909-157.lbl
Part No: 3D0 909 157
Component: EVG GDL+AutoLWR(l) X012
Coding: 0000003
Shop #: WSC 31414 000 00000
VCID: 66C300995267CA7A4F-515A

1 Fault Found:
00492 - Body Pitch Angle from Level Control Module
008 - Implausible Signal - Intermittent
Viimati muutis TiitRE, 29 Jaan 2020, 00:34, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 4080
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 226 korda

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas jussike » 24 Jaan 2020, 23:20

Kui kõrgus andur ära on, siis peaks tuled süsteemi poolt maha keeratud olema, et poleks võimalik teisi pimestada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 4080
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 226 korda

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas jussike » 24 Jaan 2020, 23:44

Vaata kõik andurid visuaalselt üle. Need mille kummiosa kummis ja mõrane, viska kohe minema. Harjuta ennast mõttega, et pead veel 11tk ostma, sest nii vana masina küljest elusat leida on võrdne lotovõiduga.
Diagnostiks võid muidugi selle uue anduriga proovida erinevaid asukohti, nii saad vähemalt juhtmete olukorra teada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4834
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 89 korda

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 24 Jaan 2020, 23:52

jussike kirjutas:
24 Jaan 2020, 23:44
Vaata kõik andurid visuaalselt üle. Need mille kummiosa kummis ja mõrane, viska kohe minema. Harjuta ennast mõttega, et pead veel 11tk ostma, sest nii vana masina küljest elusat leida on võrdne lotovõiduga.
Diagnostiks võid muidugi selle uue anduriga proovida erinevaid asukohti, nii saad vähemalt juhtmete olukorra teada.
Hetkel ongi plaanis 11tk juurde osta, kuna visuaalne seis seal võibki petlik olla.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4834
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 89 korda

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 05 Veebr 2020, 23:40

Selline küsimus või tähelepanek tekkis, et algusest saadik on selline kummaline käitumine kohaltvõtul ja paigalt tagurdades, et vajab rohkemat gaasivajutust. Tundub, et külmema motoga nagu natuke rohkem. Kohalt minek muidu sujuv, ei mingit jõnksatust vms, ei libise ka nagu, lihtsalt oleks nagu pool gaasivajutust "tühi"?
Nii kast, kui mootor vigadest puhas, samuti ei tule tagant ka mingit tahma moodi asja isegi kui sinna 4+k pöördeid vajutada (ka sõites), kast vahetab käike, kui siidi, samuti kast alt täiesti kuiv.
Kas vajaks õlikogus kastis ülevaadata (hea kui teaks siis järjekorda, kuidas kontrollida täpselt) või ongi selle suht lahja mootori eripära?
Viimati muutis TiitRE, 06 Veebr 2020, 00:17, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4834
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 89 korda

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 14 Veebr 2020, 11:16

Sissekanne remondipäevikusse.
Auto järjekordsest remondist tagasi (eile juba tegelikult).
Tehtud sai siis mõlemad tagumised rattalaagrid koos rummuga, mõlemad tagumised ABS andurid, tagumised pidurikettad ja klotsid + mõlemad tagumised pidurivoolikud.
Kasti õli check - õli ilus ja normis.
Üles leitud ka lisapiduritule juhtmekatkestus ja sai ka see lõpuks põlema ja armatuurist veateade kadunud.
Hetkel ongi siis mehhaanilise poole pealt kõik ok ja jäänud vaid 3 el. viga - suuremosa PDC andurid, õhukvaliteedi andur ja Kessy vasakpoolne plokk v võimendi vms seal on (tagastanges). Kui PDC andurid käes ja stange maas, tshekkan ka selle R136 mooduli üle (toimib nii võtmeta sisenemine, kui ka käivitus, kuid sulgemine ei toimi).

Imelik on vaadata lausa, kui armatuuris pole ühtegi veatuld :D
Viimati muutis TiitRE, 14 Veebr 2020, 14:17, muudetud 3 korda kokku.

links1
Klubiline
Postitusi: 564
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Telefon: Kui vaja, siis palun küsi
Auto: Audi A6 C4 2.5TDI
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 38 korda

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas links1 » 14 Veebr 2020, 12:29

Võid ju omale mingi väikese LEDi panna armatuurile, kui väga häirib :D
Sital ajal on küpsis ka kringel ja kärbes liha. Kui mingi totrus on muutunud rutiiniks, siis mida
absurdsem on see totrus, seda raskem on teda välja juurida. Ärge tehke, mida teate, vaid teadke, mida teete!

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 913
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 62 korda
Kontakt:

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas aus » 14 Veebr 2020, 12:41

Ega sul mootoritule LED katki pole? :think:
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4834
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 89 korda

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 14 Veebr 2020, 14:16

aus kirjutas:
14 Veebr 2020, 12:41
Ega sul mootoritule LED katki pole? :think:
:lol:

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4834
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 89 korda

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 14 Veebr 2020, 16:45

Ai, tuli veel meelde, millega ju jamasin. Nimelt nii juhipoolne bi-xenon ja tuledepesurid.
Tegin Centr. el. Output testi ja huvitavalt ei lülitanud kummagil pool lähikaid üles täistuledeks? Samas oli kuulda, et parempoolne mingi mootor urises, vasakul mitte. Lisatäistuled tegi ära, samuti kõikvõimalikud muud tuled nii sees, kui väljas, samuti tegi kenasti ära tulepesuri funktsiooni. Suunatuled kolistas ka läbi, kuid näiteks ohukatel pani vaid salongis nupu vilkuma, füüsiliselt vajutades, siis ohukad toimivad.
Küsimus nüüd ongi, et mis vaevab siiski seda bi-xenoni värki (kangist tõmmates parempoolne liigub üles) ja miks ei pritsi tuledele vett? On neil seal mingi ühine nimetaja (tuledeplokk vms) või pole need omavahel seotud?

Netis kolades, siis võtsin juhiistme aluse katte ära ja sealsed plokid olid kõik kenasti kuivad, vaid tolmused.
Viimati muutis TiitRE, 14 Veebr 2020, 17:10, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4834
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 89 korda

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 15 Veebr 2020, 22:37

TiitRE kirjutas:
14 Veebr 2020, 16:45
Ai, tuli veel meelde, millega ju jamasin. Nimelt nii juhipoolne bi-xenon ja tuledepesurid.
Tegin Centr. el. Output testi ja huvitavalt ei lülitanud kummagil pool lähikaid üles täistuledeks? Samas oli kuulda, et parempoolne mingi mootor urises, vasakul mitte. Lisatäistuled tegi ära, samuti kõikvõimalikud muud tuled nii sees, kui väljas, samuti tegi kenasti ära tulepesuri funktsiooni. Suunatuled kolistas ka läbi, kuid näiteks ohukatel pani vaid salongis nupu vilkuma, füüsiliselt vajutades, siis ohukad toimivad.
Küsimus nüüd ongi, et mis vaevab siiski seda bi-xenoni värki (kangist tõmmates parempoolne liigub üles) ja miks ei pritsi tuledele vett? On neil seal mingi ühine nimetaja (tuledeplokk vms) või pole need omavahel seotud?

Netis kolades, siis võtsin juhiistme aluse katte ära ja sealsed plokid olid kõik kenasti kuivad, vaid tolmused.
K*rt peab vist hakkama personaalselt kellegi poole pöörduma, no ei taha keegi aidata :lol:

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2799
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 121 korda
Tänatud: 55 korda

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 15 Veebr 2020, 23:01

Teoreetiliselt/praktiliselt on seal ühine nimetaja sest kuskilt võtab ta signaali, et tuled põlevad ja et sinna on vett vaja tõmmata.
Seda vett näiteks ei tule ka siis kui gabariitide peale lülitad.
Kas see signaal tuleb vaid ühest tulest või mõlemast seda ma ei tea.

Teoreetiliselt peaks tulede kohta mingit veakoodi näitama. Aga miks ei ole seal midagi? :)

Füüsiliselt ma alustaks lihtsaimast kontrollist ja laseks otse tule mootorile 12volti peale.
Tuli käib ilma kapotti avamata eest ära?! Vist! :D
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4834
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 89 korda

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 15 Veebr 2020, 23:07

Tuled käivad maha jah 2..3min, kuid siiski kapott vaja avada :D, pole mingeid veakoode, see ongi kõige hullem, pole kusagilt kinni hakata.
Täpsustuseks veelkord, et nii uste avamisel, kui käivitamisel teevad mõlemad tuled (koos sisemiste lisa täistuledega) oma üles-alla liigutused ära, kuid kangi tõmmates, liigutab luupe üles-alla vaid parempoolne tuli, vasak lülitab vaid lisakauge luubi põlema.
Loomulikult on teada see tuledele vee laskmine, et peavad vähemalt lähikad põlema - olen hoidnud kangi all ka mingi 10sek järjest vist - täiesti vaikus.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2799
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 121 korda
Tänatud: 55 korda

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 15 Veebr 2020, 23:13

Aga katiku mootor?
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4834
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 89 korda

VW Touareg 2.5tdi 128kw ATM 2004a. - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 15 Veebr 2020, 23:19

MustVälk kirjutas:
15 Veebr 2020, 23:13
Aga katiku mootor?
No uksi avades v käivitades liigutab kenasti ju?

Vasta

Mine “Huviliste autod”