dellu kirjutas: ↑13 Jaan 2020, 09:10
No tehas annab 5.9/100-le (kui esiveolisel on samas 4.7), aga vähemalt Bora näitel on see tehase number saavutatav ainult 70-80 tiksudes. Selline katse sai kunagi tehtud kui koos vanaisaga 40km maalt väikelinna sõitsime ja mina tema järgi tiksusin. Boral oli tehas 4.3 vist. Samas oma tavalises tempos GPS järgi nii 97-99 oli näit 4.9 äkki ja GPS 117 oli äkki 6 kanti.
Seega 7 kanti pole üldse ime tegelt, eks sõltub tuulest, kaua soojendad veel enne, kas midagi toimetades ka kohapeal lased käia jne. Ehk siis praegu ju ilmad jahedad ja mootori soojenemise perioodil anyway tarbib rohkem.
Julgen vastu vaielda, ja päris tõsiselt.
Talvel pole küll käru taha ajanud, kuid hetkel, lastes igapäevaselt rataste alt läbi umbes 60km, päevas nii linna kui ka ainult maanteed, siis täna hommikuse tankimise järel, sain läbitud vahemaa ja liitrite järgi keskmiseks kuluks 5,4. Gps järgi sõites selline umbes tavaline kiirus sinna 95- 97 kanti maanteel.
Tulin aasta algus naabervallast, siis seal sain 600 km keskmiseks, kusjuures umbes pool oli kiirteed, gps järgi oli spidomeetri nõel sinna 115 ja 120 kanti kiirteel, 4.7. Autoks Passat 2.0 103 manu.
Ma ei tahaks hästi uskuda, et 4 motion tühja käruga sinna kohe läraki peaaegu viieka otsa viskab. Pigem peaks üle vaatama pidurid, veermiku ja kindlasti ka pihusti tööd jne. Endal vigurdab aegajalt egr, veakoode sisse ei viska, aga nii palju pullib, et aru saad sellest, et küttekulu läheb üles ja jõud on kadunud. Peale rajumat tallamist, hakkas korralikuks jälle.