Octavia 2 mootori ja rooliaju suhtlusprobleem

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: GTI, J.Aru, dellu

Vasta
m14m5
Huviline
Postitusi: 657
Liitunud: 13 Apr 2008, 14:50
Auto: golf 7 tdi dsg, mb 190 3.0td, 4x passat, transporter t4
Asukoht: tartumaa, valgamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Octavia 2 mootori ja rooliaju suhtlusprobleem

Lugemata postitus Postitas m14m5 » 23 Mai 2020, 19:53

Tervist, vabandan ette et veidi vale alafoorum kuid elektroonika sama mis volkaril ning muu vag alafoorumisse võibolla minule sobiv abipakkuja ei jõua.

Nimelt tegu 2005a 2.0 tdi BKD mootoriga octavia 2-ga mis sai novembris omal jalal Berliinis toodud, põhimureks algusest peale püsikiirushoidja mitte toimine, ning kui uksi vahepeal lukku ei pane ei sütti mootori ning eelsüüte märguanetuled ning sõiduk ei käivitu( ehk võti peab immo levist väljas käima).
Nüüdseks on käivitusprobleem süvenenud ning probleem praktiliseks koguaeg, arvuti andmetel tuleb rooliajust immo maha, kuid mootoriaju pole probleemi hetkel arvutiga kättesaadav.
Rooliaju kallal on keegi juba käinud, ning kuna püsika probleem on samuti oli kahtlus et äkki vale rooliaju, kui varuosa päring teha näitab et autol võiks küljes olla selline vidin(samuti soovitab kontrollida mis tegelikult küljes on) :
1K0-953-549-BK Type 2 SW 0100/0101 Highline Yes 1.3 -
Küljes aga on see:
1K0-953-549-G Type 2 SW 0050 Highline Yes 1.3 -
Ehk info järgi soft veidi erinev kuid üpris sarnane kood.
Püsikale sai kunagi pandud uus kang, kuid see probleemi ei lahendanud, hiljem uurides selgub et rooliaju andmetel näitab nagu kiirendamis nupp oleks alla vajutatud.
veakoodid :
18104 Powertrain data bus, p1696 Implausible message from steering kolumn
01314 Engine control module, 004 No signal/communication - intermittent
Kuna aeg on selline nagu ta on siis on kõik mehed kes on korra arvuti järgi ühendanud ära kadunud ning ise pole eriline itimees.
Ühesõnaga otsiks kedagi lõunaeestis kel oleks kõik tarvilikud vahendid ning huvi ja oleks nõus asja üle vaatama ning täpsemalt probleemi tuvastama, kuna autot kuskile maha jätta on ebamugav eelistaks asja ajada nii, et olen diagnoosimise ajal läheduses, pole eriti kuskil ju shoppamas ka käia :mrgreen:

Infoks: massjuhtmed üle käidud ning muid kapotialuseid ja aju pistikuid samuti liigutatud.
Vin kui vaja: VIN: TMBGE61Z652098611

Mihkel
5572058
PS
Viimati muutis m14m5, 23 Mai 2020, 19:58, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Elektroonika”