2004 Passat B5.5 1,9L 74kW automaatkasti kohta küsimused
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 30 Okt 2012, 11:36
- Auto: 2004 VW Passat B5.5 1.9 TDI 74kW aut.
- Asukoht: Tallinn
2004 Passat B5.5 1,9L 74kW automaatkasti kohta küsimused
Kas 1,9L 74kW mootori külge sobib mõne muu kW-ga mootori automaatkast ka, nt 96kW?
Tõnu
Tõnu
Viimati muutis MantaOwner, 16 Mär 2021, 08:37, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1717
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 99 korda
- Tänatud: 50 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 30 Okt 2012, 11:36
- Auto: 2004 VW Passat B5.5 1.9 TDI 74kW aut.
- Asukoht: Tallinn
2004 Passat B5.5 1,9L 74kW automaatkasti kohta küsimused
Sai auto ostetud mittetöötava käigukastiga, tüüpveana on jää/vesi kaassõitja pool põrandal, TCM on õnneks ok. Käigukang vahetab režiime normaalselt, armatuuris näitab õiget režiimi, aga auto ei liigu üheski režiimis.
1) Mis on selle tihendi nimi/kood, mis on videos alates 5.12?
www.youtube.com/watch?v=FnGx67O4uoc
2) Teadaolevalt on autole diagnostika tehtud, mis näitas hüdrosiduri viga, kas diagnostika tuvastab sellist asja usaldusväärselt? Auto oli käinud hüdrosiduri veaga remondis mõned kuud enne seismajäämist, paar kuud sõitis normaalselt ja siis foori taga jäi seisma lihtsalt.
3) Kas kasutatud hüdrosiduri ostmisel piisab käigukasti koodist või on vaja veel mingit infot lisaks?
4) Tuttavalt sain proovimiseks OBD2 kaabli koos VCDS 12.x tarkvaraga mälupulgal. Sai kõik tehtud kaasasoleva õpetuse kohaselt - VCDS sai arvutisse installitud, autos kaabli ühendamisel läheb pistikul roheline tuli põlema, aga arvuti (vanem Lenovo X201, Win10) algselt ei reageerinud kaabli ühendamisele kuidagi. Device manageri alt leidis kaabli üles, tuli sellele teha uninstall ja siis draiveri install, VCDS-i sain tööle, aga testi tegemisel ei leia kaablit üles. Ilmselt mingi portide probleem arvutil, oskab keegi nõu anda, mida edasi teha? Arvuti kõik 3 USB pesa töötavad muude seadmetega probleemideta, OBD2 kaablit sai proovitud erinevates pesades, tulemus sama.
5) Kas saab ise kontrollida käigukasti õlitaset ja kuidas?
Tõnu
1) Mis on selle tihendi nimi/kood, mis on videos alates 5.12?
www.youtube.com/watch?v=FnGx67O4uoc
2) Teadaolevalt on autole diagnostika tehtud, mis näitas hüdrosiduri viga, kas diagnostika tuvastab sellist asja usaldusväärselt? Auto oli käinud hüdrosiduri veaga remondis mõned kuud enne seismajäämist, paar kuud sõitis normaalselt ja siis foori taga jäi seisma lihtsalt.
3) Kas kasutatud hüdrosiduri ostmisel piisab käigukasti koodist või on vaja veel mingit infot lisaks?
4) Tuttavalt sain proovimiseks OBD2 kaabli koos VCDS 12.x tarkvaraga mälupulgal. Sai kõik tehtud kaasasoleva õpetuse kohaselt - VCDS sai arvutisse installitud, autos kaabli ühendamisel läheb pistikul roheline tuli põlema, aga arvuti (vanem Lenovo X201, Win10) algselt ei reageerinud kaabli ühendamisele kuidagi. Device manageri alt leidis kaabli üles, tuli sellele teha uninstall ja siis draiveri install, VCDS-i sain tööle, aga testi tegemisel ei leia kaablit üles. Ilmselt mingi portide probleem arvutil, oskab keegi nõu anda, mida edasi teha? Arvuti kõik 3 USB pesa töötavad muude seadmetega probleemideta, OBD2 kaablit sai proovitud erinevates pesades, tulemus sama.
5) Kas saab ise kontrollida käigukasti õlitaset ja kuidas?
Tõnu
Viimati muutis MantaOwner, 16 Mär 2021, 11:30, muudetud 1 kord kokku.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1791
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 326 korda
- Tänatud: 182 korda
2004 Passat B5.5 1,9L 74kW automaatkasti kohta küsimused
4) käivita programm adminina ja vali usb ühendus TEST alt (vahest peab mitu korda programmi tööle kinni panema, et leiaks)
5) keerad käigukasti küljes oleva pealevalamise õlipunni maha ja kallad värsket õli peale seni kuni hakkab üle ääre voolama. Varrast kui sellist tal pole ja õlitaset peab elsawin järgi kontrollima töösooja kastiga, vist oli alates 75c aga täpselt ei mäleta.
5) keerad käigukasti küljes oleva pealevalamise õlipunni maha ja kallad värsket õli peale seni kuni hakkab üle ääre voolama. Varrast kui sellist tal pole ja õlitaset peab elsawin järgi kontrollima töösooja kastiga, vist oli alates 75c aga täpselt ei mäleta.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
2004 Passat B5.5 1,9L 74kW automaatkasti kohta küsimused
kas mitte selle VCDS aktiveerimiseks mingil kujul, ei pidanud kaabel auto küljes olema? Üldiselt peaks vastavad paigaldusjuhendid kaasas olema. Mingitel juhtudel oli vist probleeme win10 või 64 bit windowsiga äkki.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 30 Okt 2012, 11:36
- Auto: 2004 VW Passat B5.5 1.9 TDI 74kW aut.
- Asukoht: Tallinn
2004 Passat B5.5 1,9L 74kW automaatkasti kohta küsimused
Kaabel oli auto küljes ja Win 10 64bit on, kõik sai vastavalt juhendile tehtud. Täiesti võimalik, et Win on liiga uus selle softi jaoks.
Hea, et see jutuks tuli, peab proovima ühe 2006. a laptopiga, mille Wini versiooni isegi ei mäleta enam , see raudselt liiga vana jälle, et sobiks.
Seda admin varianti peab proovima.
Tõnu
Hea, et see jutuks tuli, peab proovima ühe 2006. a laptopiga, mille Wini versiooni isegi ei mäleta enam , see raudselt liiga vana jälle, et sobiks.
Seda admin varianti peab proovima.
Tõnu
Viimati muutis MantaOwner, 16 Mär 2021, 15:14, muudetud 2 korda kokku.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1791
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 326 korda
- Tänatud: 182 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 30 Okt 2012, 11:36
- Auto: 2004 VW Passat B5.5 1.9 TDI 74kW aut.
- Asukoht: Tallinn
2004 Passat B5.5 1,9L 74kW automaatkasti kohta küsimused
Sai kapoti all salongifiltri korpus lahti võetud, et tüüpviga likvideerida:
Peale suurema sodi puhastamist:
Keegi eelnevatest omanikest on aku all olevad äravoolukorgid eemaldanud, plaan need uued osta:
Igal pool selle tüüpvea lahendamisel soovitatakse need äravooluavad puhastada, kuna see on üks põhjus, miks vesi salongi tuleb. Samas kui loogiliselt mõelda, siis peaks aku juures veetase olema ligi 20cm (ehk korralik bassein kalade ujutamiseks), et vesi ulataks filtri korpuseni ja sealt läheks salongi. Ainukeseks põhjuseks saab tegelikult olla ikkagi kogunenud puulehed/sodi filtri ümbruses. Kui aku juures peaks vesi kogunema hakkama, siis pääseb see mingit teist kaudu salongi?
Mis on ikkagi selle tihendi kood, mis käib kere ja filtri korpuse vahele (joonisel koodita, tihendi nr 10 kohal, pilt pärit: www.drive2.ru/l/506802843466858982)?
Praegu tundub küll kõige tõenäolisem variant olema jupp tihendit osta ja see tihend ise teha, on keegi sama asja valmis teinud?
Tõnu
Peale suurema sodi puhastamist:
Keegi eelnevatest omanikest on aku all olevad äravoolukorgid eemaldanud, plaan need uued osta:
Igal pool selle tüüpvea lahendamisel soovitatakse need äravooluavad puhastada, kuna see on üks põhjus, miks vesi salongi tuleb. Samas kui loogiliselt mõelda, siis peaks aku juures veetase olema ligi 20cm (ehk korralik bassein kalade ujutamiseks), et vesi ulataks filtri korpuseni ja sealt läheks salongi. Ainukeseks põhjuseks saab tegelikult olla ikkagi kogunenud puulehed/sodi filtri ümbruses. Kui aku juures peaks vesi kogunema hakkama, siis pääseb see mingit teist kaudu salongi?
Mis on ikkagi selle tihendi kood, mis käib kere ja filtri korpuse vahele (joonisel koodita, tihendi nr 10 kohal, pilt pärit: www.drive2.ru/l/506802843466858982)?
Praegu tundub küll kõige tõenäolisem variant olema jupp tihendit osta ja see tihend ise teha, on keegi sama asja valmis teinud?
Tõnu
Viimati muutis MantaOwner, 22 Mär 2021, 21:33, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 30 Okt 2012, 11:36
- Auto: 2004 VW Passat B5.5 1.9 TDI 74kW aut.
- Asukoht: Tallinn
2004 Passat B5.5 1,9L 74kW automaatkasti kohta küsimused
Auto sõidab, sai lastud vahetada kast teise kasutatud kasti vastu. Vea põhjuseks oli veekahjustus ehk kasti oli vesi sattunud, mis põhjustas õlifiltri ummistamise ning see omakorda õlirõhu kadumise ehk terve kast on vanaraud. Jahutusvedelikku õnneks kasti ei leki, see tuvastati spetsiaalse testiga. Maksma läks see lõbu kast 300 ja tööraha 225 euri.
Põrandal vee sees olnud kasti aju ehk TCM ja juhtmestik olid õnneks korras. Autot ostma minnes oli pilt selline (TCM korpuses oli vett õnneks minimaalselt, ca teelusika jagu, eks see päästis):
Tõnu
Põrandal vee sees olnud kasti aju ehk TCM ja juhtmestik olid õnneks korras. Autot ostma minnes oli pilt selline (TCM korpuses oli vett õnneks minimaalselt, ca teelusika jagu, eks see päästis):
Tõnu
Viimati muutis MantaOwner, 23 Mär 2021, 21:52, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5306
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 58 korda
2004 Passat B5.5 1,9L 74kW automaatkasti kohta küsimused
Salongifiltri korpuse tihendi kood võiks olla järgnev: 8D0819165B
Veelekete osas tasub veel üle kontrollida, et vesi läbi ukse ei lekiks. Peale vihma/ auto pesemist on ust avades näha, et vesi on tulnud uksepolstri vahelt.
Kusjuures nende kapotialuste äravooludega seoses siis endal kogemus olemas kus olid umbes ja reaalselt loksuski vesi nii kõrgele, et tuli läbi salongifiltri tuppa. Suurema vihmaga jookseb arvatavasti üsna nobedalt see renn täis.
Veelekete osas tasub veel üle kontrollida, et vesi läbi ukse ei lekiks. Peale vihma/ auto pesemist on ust avades näha, et vesi on tulnud uksepolstri vahelt.
Kusjuures nende kapotialuste äravooludega seoses siis endal kogemus olemas kus olid umbes ja reaalselt loksuski vesi nii kõrgele, et tuli läbi salongifiltri tuppa. Suurema vihmaga jookseb arvatavasti üsna nobedalt see renn täis.
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 30 Okt 2012, 11:36
- Auto: 2004 VW Passat B5.5 1.9 TDI 74kW aut.
- Asukoht: Tallinn
2004 Passat B5.5 1,9L 74kW automaatkasti kohta küsimused
Kas see pole mitte selle paksema tihendi oma, mis on liimitud filtri korpuse külge?
Tõnu
Viimati muutis MantaOwner, 23 Mär 2021, 23:06, muudetud 2 korda kokku.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5178
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
2004 Passat B5.5 1,9L 74kW automaatkasti kohta küsimused
Originaalis eraldi tihendit tellida saa, pead koos nr 15 tellima
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Klubiline
- Postitusi: 1717
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 99 korda
- Tänatud: 50 korda
2004 Passat B5.5 1,9L 74kW automaatkasti kohta küsimused
Mina lahendasinnasja silikooniga. Mõlemsl pool. Ehk siis filtri korpus ja aju korpus. Tihend ise on mõtetulut kallis. Mõlemal juhul jäi vana tihend alles ehk puhatasin vana ära. Pesin. Kuivatasin. Puhatasin auto poolse osa.Silikoon ja siis korpuse poole osa tihendi alla silikoon.Ja asi uuesti auto külg. Miks nii sest jubrihkem sa neid ei näpi.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1717
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 99 korda
- Tänatud: 50 korda
2004 Passat B5.5 1,9L 74kW automaatkasti kohta küsimused
Teine koht kus võib lekkida on aknatõstuki pleki ja ukse vahelt. Ka selle lahendasin silikooniga. Ehk siis see prigu puhtaks. Jabsilikoon vahele. Akna tõstuki plekki ma ära ei võtnud kuna muidu ei pruugi plekki kätte saada. Nii nagu minabtegin oli lihtne ja saab silli kätte
-
- Klubiline
- Postitusi: 1717
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 99 korda
- Tänatud: 50 korda
2004 Passat B5.5 1,9L 74kW automaatkasti kohta küsimused
Ja on ka kolmas koht kus lekib. Kõikide ustega tegin nii nagu kirjutasin. 3 koht kus lekib on kodents vee äravool. Ehk siis pardakas eest. Salongi mootor maha. Ja suru õhuga puhusin kõik läbi korralikukt. Ja siis kallasin natuke vett sinna. Mul oli ka kodentsvee ära vool umbes tolmust ja vesi ei voolanud ära. Seda siis suvel kuna kliima toimis jne.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5178
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
2004 Passat B5.5 1,9L 74kW automaatkasti kohta küsimused
Jah, ilmselt mingi tihendusmass lahendab tihendi mure.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 30 Okt 2012, 11:36
- Auto: 2004 VW Passat B5.5 1.9 TDI 74kW aut.
- Asukoht: Tallinn
2004 Passat B5.5 1,9L 74kW automaatkasti kohta küsimused
Oskad mingit konkreetset toodet soovitada?
Tõnu
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5178
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
2004 Passat B5.5 1,9L 74kW automaatkasti kohta küsimused
Wuerth pakub sellist kleepuvat massi suure rullina, saab kasutada eduliselt uste jms tihendamisel, seda saab vajadusel murevabalt eemaldada, hea lihtne toimetada.
Viimati muutis tito, 24 Mär 2021, 10:01, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 30 Okt 2012, 11:36
- Auto: 2004 VW Passat B5.5 1.9 TDI 74kW aut.
- Asukoht: Tallinn
2004 Passat B5.5 1,9L 74kW automaatkasti kohta küsimused
Selgub, et vesi on salongis ka juhi poolel põrandal, kustkaudu see sinna läbi tulemüüri pääseb, mida peab kontrollima? ECU korpust pole veel maha jõudnud võtta, paar peotäit mulda olen siiani kätte saanud ECU kõrvalt .
Tõnu
Tõnu
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1791
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 326 korda
- Tänatud: 182 korda
2004 Passat B5.5 1,9L 74kW automaatkasti kohta küsimused
Kui juhil ka siis kontrolli esimest ja tagumist ukseplekki. Kõige lihsam on uks lahti teha, voolikuga akna ja tihendi vahele vett lasta ja teiselt poolt vaadata, kas ukse ja uksepolstri vahelt hakkab tilkasid tulema või mitte.
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 30 Okt 2012, 11:36
- Auto: 2004 VW Passat B5.5 1.9 TDI 74kW aut.
- Asukoht: Tallinn
2004 Passat B5.5 1,9L 74kW automaatkasti kohta küsimused
Tänud soovitamast, uste kontroll on plaanis teha jah. Kas tulemüüris juhi poolel on kohta, kust vesi läbi pääseb?
Tõnu
Tõnu
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1791
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 326 korda
- Tänatud: 182 korda
2004 Passat B5.5 1,9L 74kW automaatkasti kohta küsimused
Kapotitrossi lutt tuleb esimese asjana meelde.
-
- Veteran
- Postitusi: 3455
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 748 korda
- Tänatud: 104 korda
2004 Passat B5.5 1,9L 74kW automaatkasti kohta küsimused
Aju juhtmete läbiviik on vist madalamal.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1791
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 326 korda
- Tänatud: 182 korda
2004 Passat B5.5 1,9L 74kW automaatkasti kohta küsimused
Tõsi aga mul lekkis sealt tuppa näiteks, kapoti vahelt kuskilt täpselt voolas sinna peale.