Mure 2,5 tdi mootoriga

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Raits31
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 23 Aug 2009, 17:51
Asukoht: Elva

Mure 2,5 tdi mootoriga

Lugemata postitus Postitas Raits31 »

Tere!
Mure siis selline et mootor on uimane.Nagu ei võtaks turbot taha.Turbo peaks korras olema sest kui võtad toru küljest siis puhub tuult kõvasti.Kui võtan õhulugeja juhtme tagand ei muutu midagi.Mootor töötab ikka ilusti edasi ühtlaselt.Ei hakka viskama musta ege põõrded kõikuma.Max kiirus on 130 ja seda kogub ka oma 5 km.
Filtrid kõik vahetatud koos osade vaakum voolikutega.Milles võib viga olla??

Wagenist
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 09 Veebr 2007, 23:18
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Wagenist »

Lase teha diagnostika.
VAG autode remont Tartus
509 7478

Raits31
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 23 Aug 2009, 17:51
Asukoht: Elva

Lugemata postitus Postitas Raits31 »

Lasin teha ja andis veakoodi mida ei saa kustutada.Auto oli remondis 3 nädalat aga korda ei saanud.

Vader
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Vader »

loogiline ongi ju, et kui on midagi peetis siis vigu kustutada ei lase, mis vead olid ?
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus

Raits31
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 23 Aug 2009, 17:51
Asukoht: Elva

Lugemata postitus Postitas Raits31 »

Vea kood on 1242.
Täna vahetasin õhulegeja ära aga ei midagi.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

1. Mis seadmega diagnostika tehtud ja mis vea seletus on? (mina leidsin selle et see antud kood on seotud kliimapumbaga aga see pole loogiline. Kliimapump ei pohjusta tuima minekut)
2.Mis autoga tegu on? Passat, Caravelle ....?

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas alts20 »

antud veakood tähendab, et 6da pihustiga puudub ühendus, siit tunduks, et tegu on passatiga, kuna caravelledel on rida5 mootorid, samas kahtlane natuke see veakood.

ütle meile ka mis remondikoht see oli kus sellist viga 3 nädalaga ära ei suudetud lahendada.
pigem võiks viga otsida hoopis juhtpihustist, kuna iga diagnostika seade ei pruugi viga päris täpselt diagnoosida. Üsna sage viga 2,5 tdi mootoritel on vigane juhtpihusti, ehk see pihusti millel on juhe küljes ja sellel pihustil on sees nõel, mis mõõdab kütuse kogust ja teatab sellest ajule. Sageli jääb see nõel seal kinni ja kütet ei anta peale piisavalt kõigile ülejäänud pihustitele ja masin muutub väga uimaseks. Samuti ei ole taga tossu ega ka muid anomaaliad. Kui mootor kohal ilusti ühtlaselt käib siis jah tasuks viga esialgu otsida sealt, kuigi sinu antud veakood räägib natuke midagi muud.
Ühenda lahti juhtpihusti juhe ja kui mingeid muutusi ei ole, et halvemaks läheb siis on suht tõenäoline, et uut pihustit vaja, see aga maksab uuena päris mitu raha

Raits31
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 23 Aug 2009, 17:51
Asukoht: Elva

Lugemata postitus Postitas Raits31 »

Tegu jah 96a. caravellega. Mina ise nägin kui pandi tavaline läpakas taha ja andis selle vea koodi.Kohapeal öeldi et see on üldine viga.Auto käis tartus tehase tänaval.

Raits31
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 23 Aug 2009, 17:51
Asukoht: Elva

Lugemata postitus Postitas Raits31 »

Sai siis proovitud seda pihusti asja. Kui juhe eemaldatud siis hakkas armaturis eelsüüte tuluke vilkuma. Minek oli sama.Ja kas see võib olla 5 pihusti millel see elektroonika küljes?

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Caravelle on ikkagi 5 silindriga nii et 6 pihusti viga ei saa nagu olla. Kuskil on mingi jama aga ma ei saa hastia ru kus kohas. Proovi esialgu mones teises kohas diagnostikas ara kaia , neid veakoode numbreid voib erinevalt tolgendada. Vaja oleks teada mida see veakood konkreetselt tahendab.

Raits31
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 23 Aug 2009, 17:51
Asukoht: Elva

Lugemata postitus Postitas Raits31 »

Auto on käinud 2 korda juhtme otsas ja mõlemal korral sama vea kood.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Aga mida nende sonul see tahendab ? Mis diagnoosi nemad panid ?

Raits31
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 23 Aug 2009, 17:51
Asukoht: Elva

Lugemata postitus Postitas Raits31 »

Pidavat olema mingi üldine viga.

Wagenist
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 09 Veebr 2007, 23:18
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Wagenist »

Raits31 kirjutas:Pidavat olema mingi üldine viga.
Tule siis meie juurde, kui viga ei leia ,saad tasuta.
VAG autode remont Tartus
509 7478

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Raits31 kirjutas:Pidavat olema mingi üldine viga.
Sulle aetakse mingit tosist udujuttu.
Yldist viga kui sellist ei ole olemas, mingit viga pohjustab konkreetne asi: andur, juhtmeyhendused, mitte paigas olevad parameetrid jne.
Votta yhendust Wagenistiga kui ta on nous sind aitama.

Villu
Huviline
Postitusi: 459
Liitunud: 16 Aug 2008, 13:18
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Villu »

Ma ei tea nüüd kui kanti ma panen, aga minu autol 1,6TD oli sama jama. Vajutan gaasi auto ei taha minna, mootor väga uimane ja kogub kiirust väga aeglaselt, kusjuures maksimum kiirus oli ka 130km/h..
Viga oli minul kütusepumbas mis oli otsi andmas, kui kütusepump ära vahetatud sai, lahenes ka probleem.

Vabandan ette kui midagi väga puuse panin, sest ikkagi 1,6TD ja 2,5TDI mootorid on ikka väga erinevad. Siiski äkki on kasu sulle sellest.

Vasta

Mine “Diislid”