Mootor läheb keema

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

V33k
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 28 Mai 2011, 19:30
Asukoht:

Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas V33k »

Tere! Probleem on VW passat 1993. a 1.8 bensukas. Viga on siis sellest, et mootor läheb keema. Vahetatud on: plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"], plokikaane tihend, termostaat. Ikka läheb mootor keema. Milles võib asi olla? Palun abi!!!!!

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas R36 »

Termostaat avaneb? Süsteem õhutihe? Õhku pole kuskil vahel?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas Deemu »

Lõdvikutes on paras surve sees?

J2germeister
Huviline
Postitusi: 281
Liitunud: 08 Sept 2010, 23:03
Telefon: 53067590
Auto: Vento TD
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas J2germeister »

Radikas soojaks läheb? Ventilaator tööle läheb?

V33k
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 28 Mai 2011, 19:30
Asukoht:

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas V33k »

Termostaat peaks avanema, kuna ostsin uue. Lõdvikutes nagu eriti ei ole. Radikas läheb soojaks aga ventilaator ei hakka tööle.

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas Po18 »

Ehk paneb mõni andur segast või kell vigane?
Kokkutulekutel näeme raisk

V33k
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 28 Mai 2011, 19:30
Asukoht:

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas V33k »

Andurid ei pane pange. Seda on kohe näha kui vesi on keema läinud.

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas Wizard »

Veepumbal labad ikka kenasti kinni?
Br.

J2germeister
Huviline
Postitusi: 281
Liitunud: 08 Sept 2010, 23:03
Telefon: 53067590
Auto: Vento TD
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas J2germeister »

V33k kirjutas:Termostaat peaks avanema, kuna ostsin uue. Lõdvikutes nagu eriti ei ole. Radikas läheb soojaks aga ventilaator ei hakka tööle.
Wizard kirjutas:Veepumbal labad ikka kenasti kinni?
Kui vent tööle ei hakka siis termolüliti läbi, ventilaatori kaitse läbi või mõni kontakt ei anna läbi.
Kui radikas soojeneb välistaks veepumba, aga täitsa võimalik et ei vea vedelikku piisavalt kiiresti ringi.(et kütaks radika piisavalt kuumaks)
Viimati muutis J2germeister, 28 Aug 2011, 08:17, muudetud 1 kord kokku.

V33k
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 28 Mai 2011, 19:30
Asukoht:

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas V33k »

Tere! Viga on teada, asi on arvatavasti soojendusradikas. Ajasin auto kallaku peale, et esiosa on kõrgemal ja siis hakkas auto salongist auru sisse ajama. Aga suured tänud vastuste eest! :)

V33k
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 28 Mai 2011, 19:30
Asukoht:

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas V33k »

Tere! Kahjuks pean teatama, et asi ei olnud ikkagist soendusradikas. Mootor läheb ikkagist keema! :( Ma lihtsalt enam ei tea mida teha. Kui temp. on kusagil 100+ siis on alumine lõdvik mis on termostaadi ja radika vahel on jahe.
Viimati muutis V33k, 10 Sept 2011, 14:13, muudetud 1 kord kokku.

VeiksK
Huviline
Postitusi: 315
Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
Asukoht: Võru

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas VeiksK »

siis äkki radikas kinni? sõidu ajal läheb ka keema?

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

V33k kirjutas:Tere! Kahjuks pean teatama, et asi ei olnud ikkagist soendusradikas. Mootor läheb ikkagist keema! :( Ma lihtsalt enam ei tea mida teha. Kui temp. on kusagil 100+ siis on alumine lõdvik mis on termostaadi ja radika vahel on jahe.
No siis järelikult termostaat ikka ei avane.Said poest järsku mittetöötava termostaadi.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

Post
Huviline
Postitusi: 401
Liitunud: 13 Sept 2005, 17:10
Telefon: 5510911
Auto: Golf mk1, T3+ T3 syncro, Audi 80, Octavia 4x4, Lada 1200, Jawa 360, Dnepr Mt-10
Asukoht: Viljandi

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas Post »

Priidik333 kirjutas:
V33k kirjutas:Tere! Kahjuks pean teatama, et asi ei olnud ikkagist soendusradikas. Mootor läheb ikkagist keema! :( Ma lihtsalt enam ei tea mida teha. Kui temp. on kusagil 100+ siis on alumine lõdvik mis on termostaadi ja radika vahel on jahe.
No siis järelikult termostaat ikka ei avane.Said poest järsku mittetöötava termostaadi.
On endalgi korduvalt ette tulnud, sama nali ka anduritega olnud, enam odavama otsa juppe ei osta.
Stuck in the 70's

V33k
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 28 Mai 2011, 19:30
Asukoht:

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas V33k »

Radikas ei ole umbne puhusin sealt ilusti läbi. Ma mingipäev proovin korra yldse ilma termostaadita. Ma ei saanud sellest anduri jutust aru. Muideks kui mootor keema läheb on radikas kylm, vähemalt sõidu ajal ja sealt ei saa hakata ka eest ventikas tööle. Proovisin ka nii, et panin ventika ise tööle ja ikka läheb keema. Kahjujs jõudsin juba plokikaane tihendi läbi lasta. Vahetan ära ja hakkab proovima igasuguseid variante. Ma olen põhimõtteliselt terve vee süateemi välha vahetanud aga tulemus on täielik null! MA EI SAA ARU, MISMOODI SAAB ÜKS AUTO NIIMOODI N*SSIDA!!!!!!!

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt

J2germeister
Huviline
Postitusi: 281
Liitunud: 08 Sept 2010, 23:03
Telefon: 53067590
Auto: Vento TD
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas J2germeister »

Ennist mainisid et radikas soe, nüüd külm. Kui külm ja termostaate vahetanud saab olla: julm ummistus, veepump läbi või siis õhk vahel.

EDIT: arvan et ikkagit veepump.
Viimati muutis J2germeister, 12 Sept 2011, 08:43, muudetud 1 kord kokku.

jalakäija
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 02 Mär 2011, 12:50
Auto: vw passat b3
Asukoht:

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas jalakäija »

keera salongi soojendus temp. max. peale vendikas ka tööle,lase töötada veidi aega.kas tuleb kuuma õhku? kui tuleb pidevalt kuuma õhku,siis peaks veepump töötama.kui nii,siis ikka termostaat,või ummistus kusagil.kas termostaati minev plokikaanest tulev "väikese ringi" voolik läheb kuumaks,et termostaati üldse kuum vedelik jõuaks?

V33k
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 28 Mai 2011, 19:30
Asukoht:

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas V33k »

Veepump töötab äsja vahetasin selle ära. Ja see voolik läheb soojaks. Kuuma õhku tuleb.

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt

VeiksK
Huviline
Postitusi: 315
Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
Asukoht: Võru

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas VeiksK »

jahutusradikas siis ikka. see et sa läbi puhusid teda, ei tähenda midagi. radikas on ju suur, ja kui seal kasvõi mingi läbipääs on, siis läheb sinu puhutav õhk sealt läbi. samas pole see läbipääs piisav jahutamiseks. Kas jahtutslõdvikud oled kõik maha võtnud? mõnikord võib seal ka mingi "koll" sees olla.

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

Küsiks kas termostaat on õieti sees?On olnud juhuseid et on valepidi.Targemad võivad kommenteerida kas on võimalik valepidi panna.

V33k
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 28 Mai 2011, 19:30
Asukoht:

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas V33k »

Selge, radika asja ma veel uurin. Termostaat on kindalt õieti sees. Minumeelest ei ole seda võimalik valesti panna, pole ise kahjuks proovinud, täna ma vahetan termostaadi uuesti ära ja proovin, kas on seda võimalik valepidi panna ja annan siis teada. :)

V33k
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 28 Mai 2011, 19:30
Asukoht:

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas V33k »

Mis erinevus on kummi tihendiga termostaadil ja raud tihendiga termostaadil? Ma mõtlen seda osa mis peaks avanema.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas GTI »

V33k kirjutas:Mis erinevus on kummi tihendiga termostaadil ja raud tihendiga termostaadil? Ma mõtlen seda osa mis peaks avanema.
Kummitihendiga on viimase aja trend - eks ta ole tihedam kui vana metall vastu metalli, muud vahet seal pole.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas vibla »

Vaata radikakork üle, kas kummitihend on ikka õiges kohas ja terve.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

raidoraido
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Okt 2011, 16:59
Telefon: 5060586
Asukoht:

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas raidoraido »

Minul samalaadne mure, lolliks võib minna lihtsalt. Ei oska enam kuskilt midagi otsida :( Autoks on passat b3 1.8 66kW 1993a konditsioneeriga variant [VW Bot: "Keel korda!"]. Mure siis selline, et autol läks koguaeg temperatuur kõrgeks, enamasti linnas sõites maanteel aga hoidis enam vähem stabiilsena. Avastasin, et jahutusventilaator ei tööta ja sellepärast linnas kippuski temperatuur kõrgeks minema. Aga siis ükspäev jooksis väike ilvesepoiss autole ette ja lõhkus ka radika, otsustasin siis korraga mõlemad ära vahetada, panin uue radika ja ka uue ventilaatori(kaks vurri). Kui jubinad vahetatud said, siis proovisin et kas kõik ikka töötab korrektselt, aga tuhkagi. Temperatuur tõuseb üle saja juba, hakkab siis korraks madalal pöördel vent käima ja jahutab kuskil 70 kraadini ja jääb seisma, siis kuumeneb jälle üle saja kõvasti ja vahest hakkab käima ja vahest ei hakka üldse tööle. Mõistus on otsas, olen uurinud ja puurinud sealt võimalikke vigu aga ei midagi, temp. andur on vahetatud, siis see mis radika küljes on mis juhib ventilaatori töötamist, see on samuti uus. Ja ikka ei midagi, sõiduaeg loobib temp. näidikut üles alla koguaeg stabiilsusest pole haisugi, normaalne temp peaks 90 olema ja seisma ühekohapeal, aga koguaeg muutub. 70-110-80-100 jnejne. Samas kui temperatuur on 110 peal siis lõdvikut pigistades tundub surve olevat täiesti normaalne, keemist ei ole . Ventilaator ei taha nüüd üldse enam järgi võtta õigel ajal, hakkab tööle kuskil seal enne 110-t ja jahutab vaiksetel pööretel kui üldse jahutab. Hullumaja , mõistus otsas. Radikas läheb soojaks, salongi sooja tuleb lausa tulist ja ühtlaselt, aga vendi tööst ei haisugi.


Äkki oskab keegi aidata, olen väga tänulik.

Vasta

Mine “Mootor”