VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

VwBoy
Veteran
Postitusi: 1666
Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
Telefon: Kellel vaja see küsib!
Auto: Vw Bora
Asukoht: Paide
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 14 korda

Re: VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny

Lugemata postitus Postitas VwBoy » 22 Mär 2017, 18:14

Oo jeeee Lõpuks ometi saabusid! :thumbup: :thumbup:

corradomees
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
Auto: vw corrado vr6 syncro
Asukoht: Põlva
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny

Lugemata postitus Postitas corradomees » 23 Mär 2017, 00:51

Sunbunny kirjutas:Väike update mis toimunud,et kõik mu golfid on talveunest üles äratatud ja vaikselt nokitsenud.
Täna aga saabusid uued coilid mis mulle väga põnevusf pakuvad kuna tegemist Hollandiga ja coilid on comfort-sport lülitusega...ma tahaks väga teada kui suur vahe nendel on :D Lähevad uued coilid siis esiveolisele Vr6-le kuna Ta-tecnixid on sellele liiga lahjad.Proovin uusi.
► Näita Spoilerit
Mis tähendab? "Ta-tecnixid on sellele liiga lahjad."
Viimati muutis kessu135, 26 Mär 2017, 22:53, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler

Kasutaja avatar
Sunbunny
Huviline
Postitusi: 323
Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
Telefon: 56477274
Auto: 2xVR6 Syncro 140kw,VR6 128kw,Gti Jubi 85kw,Phaeton 230kw,T5,e30,e53,e46
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny

Lugemata postitus Postitas Sunbunny » 23 Mär 2017, 08:12

Mul olid enne 1,8 66kw all Ta Technixid ja seal oli igati OK.Panin VR6-le alla ja tõstsin suht kõrgeks ja oleks piisavalt ruumi,et ratas koopasse ei käiks aga ei kandnud välja.Automtunduvalt raskem ja kahekesi oli pea võimatu sõita.Koguaeg kippus koopasse.Nüüd ei ole need mudelipõhised eelkõige vaid just suunatud vr6 ja lisaks kangem sari V-maxxilt...sai tükkaega valitud et ei peaks pettuma.Tahaks juba alla panna koos suvekatega ja proovida kas on piisavalt jäigad ja nagu enne kuba kirjutasin siis neil on sport-comfort nupp...kuidas see toimib :D

Kasutaja avatar
Sunbunny
Huviline
Postitusi: 323
Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
Telefon: 56477274
Auto: 2xVR6 Syncro 140kw,VR6 128kw,Gti Jubi 85kw,Phaeton 230kw,T5,e30,e53,e46
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny

Lugemata postitus Postitas Sunbunny » 08 Juun 2017, 10:24

Nu veidi viskan infot mis toimunud ka.
Kollane golf on taas vormis ning vurab mööda teid ja on hetkel mu vanemate asendusautoks.
Esiveoline VR6 on uuenduskuuri saamas enne ÜV-d.Sai karbid uuesti korrosioonitõrje,tõrkuv nukaandur vahetatud,uued kettad ja klotsid,sillaosad,coilid jms.
Mõne pildi ka siis siia.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis Sunbunny, 12 Veebr 2020, 22:37, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Kerx
Huviline
Postitusi: 838
Liitunud: 23 Okt 2011, 20:23
Auto: Mk4 VR6 4motion
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny

Lugemata postitus Postitas Kerx » 08 Juun 2017, 22:19

Kuidas coilid töötavad? On mingit vahet tunda ? Nupust muudetavad ?
http://www.treilamehed.ee - Treilamehed OÜ - 50 17 677 / 24h Kvaliteetne ja kiire puksiirteenus nii Eestis kui ka välismaal.

Kasutaja avatar
Sunbunny
Huviline
Postitusi: 323
Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
Telefon: 56477274
Auto: 2xVR6 Syncro 140kw,VR6 128kw,Gti Jubi 85kw,Phaeton 230kw,T5,e30,e53,e46
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny

Lugemata postitus Postitas Sunbunny » 10 Aug 2018, 11:30

Tervitus!
Kahjuks vahepeal nii interneedusest võõrandunud,et pikalt pole foorumit külastanud.Proovin veidi siis uuendada teemat . :)
Viimasele küsimusele vastus siis,et need coilid pole veel tänaval liikunud ja ei oska hinnangut anda.Auto on lihtsalt seisnud.
Autodest veidi niipalju,et suuremosa ajast seisnud ja sõitnud vähe.Igapäevaseks liikumiseks rohkem muud masinad.Ootabad garaazis oma aega.Vaikselt kogun vajalikke juppe täielikuks taastamiseks.
Oma autopargist teeks väikese upi ka siia endajaoks.
Golf VR6 128kw,2xGolfVR6 syncro 140kw,Golf GTI jubi 85kw,Golf 1,8 66kw,Transporter T5 2,5 96kw.
Katsun pilte ka lisada lisaks siia varsti.

Kasutaja avatar
Sunbunny
Huviline
Postitusi: 323
Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
Telefon: 56477274
Auto: 2xVR6 Syncro 140kw,VR6 128kw,Gti Jubi 85kw,Phaeton 230kw,T5,e30,e53,e46
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny

Lugemata postitus Postitas Sunbunny » 14 Sept 2018, 15:31

Sai viimase paari päeva jooksul siis Gti Jubile suurem hooldus tehtud. Rihmavahetus,kõik laagrid,kõik kettad ja klotsid,uued coilid,uued vedelikud.Sügiskruiisiks valmis :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
Sunbunny
Huviline
Postitusi: 323
Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
Telefon: 56477274
Auto: 2xVR6 Syncro 140kw,VR6 128kw,Gti Jubi 85kw,Phaeton 230kw,T5,e30,e53,e46
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny

Lugemata postitus Postitas Sunbunny » 12 Veebr 2020, 22:36

Sujuvalt on vahepea aeg nii lennanud,et polegi teemat uuendanud siin juba 2018 aastast aga ma katsun seda parandada. :D Mul on endiselt golfipark olemas ja just ka sai alustatud suurema projektiga.Nimelt 20.01.20 kaevasin oma 682TEK ehk esiveolise VR 6 välja ning nüüdseks on see täiesti pulkadeks tõmmatud.Ise ma hetkel tervislikel põhjustel palju kätt külge panna ei saa ag viibutan kaugelt sōrmega mis vaja teha kn ja kuidas teha ning katsun sebida vajalikke juppe.
Auto juures on juba mitmeid asjapulki käinud abis oma nõu ja jõuga,et mismoodi siis laabuma hakkab.Panen mõned esialgsed plaanid ka kirja ja ehk oskan ka mõne pildi lisada siia.
Auto on hetkeseisus täiesti “paljas”.Vahetult enne lammutamist sai veel käima pandud ning head VR6 häält kuulatus ning nüüd mootor maas ning saab oma rebuildi.See mootor saab lihtsalt värskenduse ja jääb stocki.Kere siis on küll tehtud eelmise omaniku poolt vahetult enne minu kätte jōudmist ning sõitnud eriti pole aga kahjuks ei ole see eriti kvaliteetne niiet ma alustan suht nullist.Põhi ja sillad saavad liivapritsi ning uuesti katmist.Üks tagatiivakaar saab asendatud ning kogu esiots(tiivad,kapott).Ühe tagatiiva lasin mõlgimees Joelil sirgeks mudida ning 20ndal tuleb teeb ka katuse ilusaks.Katus on rahekahjustusega pluss mingid lained külgedel,justkui oleks keegi istunid katuseserval.
Alustuseks siis põhi korda ja sillad korda ning kere uuesti veerevaks.Praegu entusiastlik plaan on suvel valmis saada aga noh ei saa ajalist piiri panna pluss päris ulmeline investeerimine ees.Praegu käib veel värvi otsing ning samuti vedrustuse otsing...plaan on õhkvedrustus ikka alla saada aga päris lukus see pole.Osa salongist viin naaberriiki tegemisse.Tahan lae ära teha ja võimalik ka et armatuuri.
Segane jutt hetkel aga katsun siia hakata edusammudest märkeid maha tegema hakata et endal ka huvitav oleks.Samuti katsun teha kulude “raamatu” ning jälgids palju see projekt lõpuks maksma läheb.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4310
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 107 korda

VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny

Lugemata postitus Postitas tito » 13 Veebr 2020, 06:59

Sunbunny kirjutas:
12 Veebr 2020, 22:36
Ühe tagatiiva lasin mõlgimees Joelil sirgeks mudida ning 20ndal tuleb teeb ka katuse ilusaks.Katus on rahekahjustusega pluss mingid lained külgedel,justkui oleks keegi istunid katuseserval.
Kurja siis peab küll palju raha olema, et inimene teisest Eesti otsast kohale ajada :D
ехали, ехали, ехали и приехали

Kasutaja avatar
Sunbunny
Huviline
Postitusi: 323
Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
Telefon: 56477274
Auto: 2xVR6 Syncro 140kw,VR6 128kw,Gti Jubi 85kw,Phaeton 230kw,T5,e30,e53,e46
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny

Lugemata postitus Postitas Sunbunny » 13 Veebr 2020, 07:12

Joel käib Pärnus nagunii tegemas :D Pärnus ei ole sellise pädevusega inimest.Joel on kunn.
Rahaliselt eks igaüks ei maksaks ilmselt golf 3 sirgestamise eest sellist raha aga mulle tuleb igaljuhul odavam lasta see katus ära teha temal kui seda vahetama hakata...pahteldamine on välistatud. :D
Kes tänasid kasutajat Sunbunny selle postituse eest:
tito

dellu
Moderaator
Postitusi: 4104
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 53 korda
Kontakt:

VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny

Lugemata postitus Postitas dellu » 13 Veebr 2020, 10:24

Kus see mõlgimees Joel siis muidu pesitseb. Oleks vaja ka üks Golf 4 roostevaba tagaluuk sirgeks ajada. Ei taha ka liivapaberi ja pahtliga kallale minna.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 4080
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 226 korda

VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny

Lugemata postitus Postitas jussike » 13 Veebr 2020, 11:59

Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
tito
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1659
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A3 1,9 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 35 korda

VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny

Lugemata postitus Postitas ryan » 13 Veebr 2020, 14:55

See tiib tundub sul küll uus olema, daewaani kvaliteet ?
S-wagen 1,9 TDI

Kasutaja avatar
Sunbunny
Huviline
Postitusi: 323
Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
Telefon: 56477274
Auto: 2xVR6 Syncro 140kw,VR6 128kw,Gti Jubi 85kw,Phaeton 230kw,T5,e30,e53,e46
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny

Lugemata postitus Postitas Sunbunny » 14 Veebr 2020, 16:39

ryan kirjutas:
13 Veebr 2020, 14:55
See tiib tundub sul küll uus olema, daewaani kvaliteet ?
Tiivad on uued jaaa ja mingid imelikud varuosad aga mitte kõige odavam variant neist.Mul lähevad kõik tiivad rullimisse kah.
Need 17 tolli Azevid muidu tahtsid kuskile vastu käia.Natuke lisaruumi neile ning ka madalamaks saada.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1659
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A3 1,9 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 35 korda

VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny

Lugemata postitus Postitas ryan » 14 Veebr 2020, 18:38

Mul olid samasugused.
Ukse ja tiiva vahe on pea olematu nendega ja ukse saab millimeetrise täpsusega lahti.
Et normaalne vahe jääks tuleb neid seest poolt peksta ikka kõvasti :(
Teiseks jäävad need kapotist liiga kõrgele.
Kolmandaks ei istu normaalselt kokku valtsi jooned uksega ja alt karbiga.

Mis ma tahtsin öelda, et lapi enne värvi korra asjad paika ja veendu, et kõik jooned on okei.
Ma ikkagi otsiks originaalid ja laseks need remontida, on palju lihtsam :wink:
S-wagen 1,9 TDI

Kasutaja avatar
Sunbunny
Huviline
Postitusi: 323
Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
Telefon: 56477274
Auto: 2xVR6 Syncro 140kw,VR6 128kw,Gti Jubi 85kw,Phaeton 230kw,T5,e30,e53,e46
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny

Lugemata postitus Postitas Sunbunny » 16 Veebr 2020, 18:26

ryan kirjutas:
14 Veebr 2020, 18:38
Mul olid samasugused.
Ukse ja tiiva vahe on pea olematu nendega ja ukse saab millimeetrise täpsusega lahti.
Et normaalne vahe jääks tuleb neid seest poolt peksta ikka kõvasti :(
Teiseks jäävad need kapotist liiga kõrgele.
Kolmandaks ei istu normaalselt kokku valtsi jooned uksega ja alt karbiga.

Mis ma tahtsin öelda, et lapi enne värvi korra asjad paika ja veendu, et kõik jooned on okei.
Ma ikkagi otsiks originaalid ja laseks need remontida, on palju lihtsam :wink:
Sellepärast saigi need praegu külge pandud ja saab hakata neid “istutama”.Praegu ei tundu midagi katastroofilist ja pildil seisavad paari poldiga kinni ja timmimata.Eks nâis kas saab asja. :) Mul on varemgi olnud OK b varuosa tiibu ja siis täpselt selliseid nagu sa kirjeldasid.

Vasta

Mine “Huviliste autod”