TDI GOLF IV MINEK KADUND

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
valter
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 25 Nov 2011, 23:07
Asukoht:

TDI GOLF IV MINEK KADUND

Lugemata postitus Postitas valter »

Mure siis selline.
Auto sai Saksast toodud ja sai kuskil kuuaega sõita, kui üks hommik enam masin ei käivitunud.
Esimese hooga vahetasin kütusefiltri ära kuna just oli uus saadud ja oli nagunii plaanis vahetada aga tolku ei midagi.
Pärast mitme erineva spetsialisti ja dignostika käimist selgus, et pumppihustid on nässus. Pumppihustid käisid kontrollis KARL autos, kus öeldi, et pihustid ülimalt kinnikleepund ja tuleb uued osta 400 euri tk.
Viisin siis pihustid üheasjaliku mehe kätte ja ta sai pihusti nõelad lahti. Panin pihustid peale ja mootor käib, aga minekut ei ole millest see tuleneda võib?

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND

Lugemata postitus Postitas VWM »

nüüd uuesti mine diagnosti või sul kedagi tuttavat pole kes Vag-com diagnostika kaabli taha paneks?
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

romeoD

Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND

Lugemata postitus Postitas romeoD »

Kas turbo ikka häält teeb? Lõuna poolt oled, siis võiks kaabliga turbo rõhud yle vaadata.

valter
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 25 Nov 2011, 23:07
Asukoht:

Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND

Lugemata postitus Postitas valter »

VWM kirjutas:nüüd uuesti mine diagnosti või sul kedagi tuttavat pole kes Vag-com diagnostika kaabli taha paneks?
Käisin diagnostis ei leidnud midagi aga kõik pidi nagu korras olema. Turbo pidi ka timmis olema.

valter
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 25 Nov 2011, 23:07
Asukoht:

Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND

Lugemata postitus Postitas valter »

romeoD kirjutas:Kas turbo ikka häält teeb? Lõuna poolt oled, siis võiks kaabliga turbo rõhud yle vaadata.
Liigun muidu Rakvere Tartu ja Räpina vahet.
Dignostis öeldi et turbo töötab.
Viimati muutis valter, 27 Nov 2011, 12:06, muudetud 1 kord kokku.

mireck
Klubiline
Postitusi: 218
Liitunud: 18 Sept 2005, 17:47
Telefon: +358445899766
Auto: Vw touran
Asukoht: tuusula
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND

Lugemata postitus Postitas mireck »

kontolli yle ka õhukulu lugeja.Kas intercooleri kyljes kah mingi andur,omal oli kogemus et cooleris olev andur oli saba andnud ja peale seda kah ei liikunud nii nagu oleks pidanud.
Viimati muutis mireck, 27 Nov 2011, 13:37, muudetud 1 kord kokku.

valter
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 25 Nov 2011, 23:07
Asukoht:

Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND

Lugemata postitus Postitas valter »

mireck kirjutas:kontolli yle ka õhukulu lugeja.Kas intercooleri kyljes kah mingi andur,omal oli kogemus et cooleris olev andur oli saba andnud ja peale seda kah ei liikunud nii nagu oleks pidanud.
Ei ole küll eriline auto spets aga , kas 74kw mootoril on intercooler ja , kui on siis kus asub :oops:

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND

Lugemata postitus Postitas dellu »

TDI-del peaks kõigil olema, Passat B3 diisel 55kw oli vist viimane millel polnud.
Golf4-jal vast peaka olema paremal pool (kõrvalistuja pool) stange taga. Kui selle väikse võre ära keerad peaks paistma. Vähemalt Boral on küll seal.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND

Lugemata postitus Postitas copilot »

valter kirjutas:
mireck kirjutas:kontolli yle ka õhukulu lugeja.Kas intercooleri kyljes kah mingi andur,omal oli kogemus et cooleris olev andur oli saba andnud ja peale seda kah ei liikunud nii nagu oleks pidanud.
Ei ole küll eriline auto spets aga , kas 74kw mootoril on intercooler ja , kui on siis kus asub :oops:
usun et enamustel turbodega masinatel on nn intercooler/aftercooler, kuidas keegi nimetab ehk maakeeli vahejahuti mis siis jahutab turbost mootorisse puhutavat õhku-asub siis sisselaske ahelikus turbo ja sisselaske kolde vahel...tavaliselt on paigutatud olenevalt siis mootorist kas parema v vasaku rattakoopa ja esistange vahele...võimalik et mõnel nn tehase seadega masinal ka pmt kuskil enamvähem keskel ees nagu jahutusvedeliku radikaski, kuid senimaani olen mina 1,9 TDI del tehase seades näinud neid siis rattakoopa ja stange vahel ja seda nii juhi kui ka kõrvalistuja pool.

Vast on arusaadav mis kirjutasin :wink:
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND

Lugemata postitus Postitas copilot »

ja usun et sul on see jah kusgil seal kõrvalistuja pool stange taga nagu dellu ütles...minu 81 kw boral on nii igatahes ja G4 pmt sama sest hobused on neil pandud aiste vahele risti ja see kuidas sisselaske süsteem jookseb, peaks olema G4/boradel kõigil sama olenemata sellest kas on 66kw v 110kw...vähemalt nii palju kui ma neid erinevaid motosid ise praktikas ja piltide pealt näinud olen, on paigustus sama olnud.
Diesel Power KEEPS ME GOING

romeoD

Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND

Lugemata postitus Postitas romeoD »

G4 vahejahuti asub kõrvalistujapoolses rattakoopas.

cooler
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 22 Juun 2006, 20:48
Auto: Impreza STI
Asukoht: Pärnu mk. / Tallinn

Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND

Lugemata postitus Postitas cooler »

Rattakoopas, wtf?

romeoD

Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND

Lugemata postitus Postitas romeoD »

No kui eest vaadata, siis kõrvalistujapoolne stange nurk. Alumine iluvõre eest kakkuda, siis vahib vastu.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND

Lugemata postitus Postitas dellu »

Rattakoopas pole jah päris õige definitsioon. Logari alt küll midagi ei leia. Ikka stange tagant.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Failure
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 01 Juul 2011, 10:25
Auto: 4WD Bora
Asukoht: Tartu

Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND

Lugemata postitus Postitas Failure »

Kas vaakumvoolikud on kõik korras ja süsteem kinnine (ei pääse õhku vahele)?
Kui asi pole ratastes, siis on ta kummis!

valter
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 25 Nov 2011, 23:07
Asukoht:

Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND

Lugemata postitus Postitas valter »

Failure kirjutas:Kas vaakumvoolikud on kõik korras ja süsteem kinnine (ei pääse õhku vahele)?
Kontrollitud kõik nagu timmis.

romeoD

Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND

Lugemata postitus Postitas romeoD »

Õhukulu lugeja ka yle vaadatud?

valter
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 25 Nov 2011, 23:07
Asukoht:

Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND

Lugemata postitus Postitas valter »

romeoD kirjutas:Õhukulu lugeja ka yle vaadatud?
Mhm ühendasin lahti ja minek oli veel kehvem. Nii et see tundub siis korras olevat.

Vasta

Mine “Diislid”