Kütusekulu 14 sajale
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Kütusekulu 14 sajale
Tere, autoks on 88a golf 2 1.6 55kw, mure selline, et hakkas mingi aeg külmalt väga longates käima siis kui soojaks läheb hakkab normaalselt tööle aga kütusekulu endise 6-7 asemel 14 sajale. Äkki oskab keegi aidata? Tänud!
-
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 08 Sept 2010, 23:03
- Telefon: 53067590
- Auto: Vento TD
- Asukoht: Ida-Virumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Kütusekulu 14 sajale
1,6 55KW G 2 on teatavasti karpaga asi. Sellist tempi andurit seal pole, nagu pritsel.J2germeister kirjutas:endal oli sama mure, peale temp. anduri vahetust olukord paranes.
Kuidas õhuklapp avaneb mootori soojenedes? Kas karburaatori vahaelementi ja automaattoorest läbiv jahutusvedelik saab takistusteta liikuda(käega katsudes soojeneb süsteem samal määral ja kiiresti kui mootor)?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Kütusekulu 14 sajale
Mingisugune temperatuurilüliti seal vist ikka on. Seda soojenemise asja hetkel ei teagi, peab proovima. Mis seda jahutusvedelikku seal muidu takistada saab? Tänud!
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Kütusekulu 14 sajale
On küll kaks tempi lülitit. Üks lülitab kollektoris peituva "siili" toidet ja teine automaattoore spiraali kütteelemendi toidet(omaette küsimus on see, kas see spiraal enam oma vanuses elus on).Golf16 kirjutas:Mingisugune temperatuurilüliti seal vist ikka on. Seda soojenemise asja hetkel ei teagi, peab proovima. Mis seda jahutusvedelikku seal muidu takistada saab? Tänud!
Ummistus peidab end sageli vahaelemendis.
Kui juba karpat ligemalt uurima minna, tasub üle vaadata ka see, et igasugu vaakumvoolikud terved oleks ja et enne õhufiltrit paiknev klapisüsteem, mis sooja- külma õhku reguleerib toimiks(ja et oleks olemas ka voolik väljalaskekolle ja klapi vahel.
Neile karpadel on teinekord niiskete ilmadega komme jäätuda, kui eelpool mainitud klapp või toru puudulikud on.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Kütusekulu 14 sajale
Proovisin ära, karpa läheb sama kiiresti soojaks kui mootor ja õhuklapi avab ka aga sealt klapi alt august tilgub kogu aeg bentsu nii et alt on bensune! Kas see on normaalne?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: Kütusekulu 14 sajale
...sealt klapi alt august tilgub kogu aeg bentsu nii et alt on bensune
Pole küll üheselt mõistetav aga pakun et arvatavasti kiirenduspump lekib - las targemad parandavad!
Pole küll üheselt mõistetav aga pakun et arvatavasti kiirenduspump lekib - las targemad parandavad!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Kütusekulu 14 sajale
Kas see "tilkumine" tuleb peadüüsist(lõõri keskel asuvast koonusest ) või selle küljelt(kiirenduspump)?Golf16 kirjutas:Proovisin ära, karpa läheb sama kiiresti soojaks kui mootor ja õhuklapi avab ka aga sealt klapi alt august tilgub kogu aeg bentsu nii et alt on bensune! Kas see on normaalne?
Pisut kõrgematel pööretel või pisutki suletud õhuklapi korral hakkabki peadüüsist mingis koguses kütust välja imema...
Seda on ülalt sisse vaadates täitsa näha.
Liig kõrge ujuki tasapind või lekkiv nõel muidugi soodustavad sealt liigse koguse väljumist.
Aga sellest ei saa ma aru, miks sellisel juhul probleem just külmalt tekib... Loogiliselt võttes peaks siis sooja mootoriga, kui mootor enam tööks rikkamat segu ei vaja, asi hoopis hullem olema...
Muud asjad kindlalt paigas ja korras?
Rihm üle ei ole visanud? Süüde paigas? Süütesüsteem korras? Viimane küsimus eriti aktuaalne niiskete ilmadega.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...