DPF tühjendamine, avriireziim 77kw 1,9
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
DPF tühjendamine, avriireziim 77kw 1,9
Jagan oma läbielamisi DPF filtri tühjendamisel.
Kuskil kuu tagasi hakkas auto mingi hetk filtri üle kaebama ja seejärel läks avarii reziimi.
Leidsin siis ühe kuulutuse et filtri tühjendamine ja ümber programmeerimine ja kuna võeti ka kohe helistamise peale ette läksin kohale.
Filter tehti seest tühjaks ( auto hääl muutus, tühikäigul summuti lähedal olles on kuulda vilinat), aga selle programmeerimisega on mingi jama siiani.
PDF-i rõhu anduri pistik tõmmati välja, avarii tuled kustusid ära aga püsikiiruse hoidja tööle enam ei hakanud. Samuti on jõud pärast 2500 pööret täiesti kadunud.
Olen nüüd juba mitu korda juhtme küljes rippunud aga probleemist lahti ei ole saanud. Autol on väidetavalt kiirusehoidja aktiveeritud.
Viimane kord öeldi et VCDS-i aadressid on minu autol teised ja ligi ei pääse. Avarii reziimi kustutada mälust ei saavat.
Ei tea kas tarkvara mis mulle pandi ei ole päris õige, või on minu mured juhuse tõttu tekkinud koos PDF-i tühjendamisega. Ilmselt ei ole tegijad ka kõige kogenumad.
Kuskil kuu tagasi hakkas auto mingi hetk filtri üle kaebama ja seejärel läks avarii reziimi.
Leidsin siis ühe kuulutuse et filtri tühjendamine ja ümber programmeerimine ja kuna võeti ka kohe helistamise peale ette läksin kohale.
Filter tehti seest tühjaks ( auto hääl muutus, tühikäigul summuti lähedal olles on kuulda vilinat), aga selle programmeerimisega on mingi jama siiani.
PDF-i rõhu anduri pistik tõmmati välja, avarii tuled kustusid ära aga püsikiiruse hoidja tööle enam ei hakanud. Samuti on jõud pärast 2500 pööret täiesti kadunud.
Olen nüüd juba mitu korda juhtme küljes rippunud aga probleemist lahti ei ole saanud. Autol on väidetavalt kiirusehoidja aktiveeritud.
Viimane kord öeldi et VCDS-i aadressid on minu autol teised ja ligi ei pääse. Avarii reziimi kustutada mälust ei saavat.
Ei tea kas tarkvara mis mulle pandi ei ole päris õige, või on minu mured juhuse tõttu tekkinud koos PDF-i tühjendamisega. Ilmselt ei ole tegijad ka kõige kogenumad.
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: DPF tühjendamine, avriireziim 77kw 1,9
Kas avaldad ka firma/eraisiku kelle juurde tühjendamise ja ümber progemisega pöördusid?
Olen korra DPF-i ja temaga kaasnevad vigurid läbi elanud ja kuna hea diagnostiku käest sai kohe abi, siis tuvastasime anduri vea. Tänu andurile sattus auto avariirežiimi, eelsüüteküünalde tuli põles ning auto jõudlus oli olematu. Kui lihtsalt veateade kustutada, kestis see õnn vaid lühikest perioodi ja kohe varsti oli avariirežiim ja põlev tuli taaskord tagasi. Niipalju sai infot juurde kogu majandamise käigus, et tal on omad astmed, mis lubavad manuaalse põletuse protsessi algatamist. Pärast seda tuleb aga välja vahetada. Kusjuures selleks, et koos uue anduriga veateade lõplikult ära kaoks pidime DPF-i korduvalt manuaalselt põletama ning sai ka sõidetud nii nagu ServiceManualis ette nähtud. Kui siis näidud kukkusid lõpuks alla teatud piiri ( ei mäleta enam peast ) jäi tuli jäädavalt kustu ning automaatne põletamise protsess taastus eelnevalt olnule.
Ma küll ei tea, mis Sinu autol konkreetselt viga oli, kuid alati ei pruugi olla filter niivõrd ummistunud, et seal ei anna enam midagi päästa. Kui ta aga on saavutanud astme kus enam manuaalne põletamine ei aita on jah targem ta kas välja vahetada või välja programmeerida. Vastasel juhul saavutab filter niivõrd kõrge temperatuuri, mis võib auto süütada. Kui vigase anduriga põletada üritasime, siis üks andur näitas korraliku temperatuuri ja teine muudkui hüples. See takistas nii automaatse kui manuaalse protsessi töötlust. Koos uue anduriga põletades ( kui mälu ei peta ) saavutas anduri juures olev temperatuur seal umbes 700 kraadi Celsiuse järgi. Ehk siis põletab vägagi kõrgel temperatuuril.
Olen korra DPF-i ja temaga kaasnevad vigurid läbi elanud ja kuna hea diagnostiku käest sai kohe abi, siis tuvastasime anduri vea. Tänu andurile sattus auto avariirežiimi, eelsüüteküünalde tuli põles ning auto jõudlus oli olematu. Kui lihtsalt veateade kustutada, kestis see õnn vaid lühikest perioodi ja kohe varsti oli avariirežiim ja põlev tuli taaskord tagasi. Niipalju sai infot juurde kogu majandamise käigus, et tal on omad astmed, mis lubavad manuaalse põletuse protsessi algatamist. Pärast seda tuleb aga välja vahetada. Kusjuures selleks, et koos uue anduriga veateade lõplikult ära kaoks pidime DPF-i korduvalt manuaalselt põletama ning sai ka sõidetud nii nagu ServiceManualis ette nähtud. Kui siis näidud kukkusid lõpuks alla teatud piiri ( ei mäleta enam peast ) jäi tuli jäädavalt kustu ning automaatne põletamise protsess taastus eelnevalt olnule.
Ma küll ei tea, mis Sinu autol konkreetselt viga oli, kuid alati ei pruugi olla filter niivõrd ummistunud, et seal ei anna enam midagi päästa. Kui ta aga on saavutanud astme kus enam manuaalne põletamine ei aita on jah targem ta kas välja vahetada või välja programmeerida. Vastasel juhul saavutab filter niivõrd kõrge temperatuuri, mis võib auto süütada. Kui vigase anduriga põletada üritasime, siis üks andur näitas korraliku temperatuuri ja teine muudkui hüples. See takistas nii automaatse kui manuaalse protsessi töötlust. Koos uue anduriga põletades ( kui mälu ei peta ) saavutas anduri juures olev temperatuur seal umbes 700 kraadi Celsiuse järgi. Ehk siis põletab vägagi kõrgel temperatuuril.
Re: DPF tühjendamine, avriireziim 77kw 1,9
DPF tühjendati füüsiliselt, ehk seda minu autol enam vahel ei ole. Kõik tuled kustutati ilusti ära ja arvuti ei käsi enam koheselt teenindusse minna. Aga probleem on selles, et cruisecontrol ei hakanud tööle ja jõud kaob pööretel ära. Täpselt nii nagu avarii reziimi minnes oli. Tegiaks on vene mees kes teeb ilmselt mitme firma all. Tema enad number on 58443993. Mulle seletati nüüd et avariireziimi teade on vahemälus ja ta peaks selle ise ära kustutama. Aga kuu jooksul ei ole arvuti seda ise teinud.
-
- Huviline
- Postitusi: 225
- Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: DPF tühjendamine, avriireziim 77kw 1,9
Miks üldse vahelt ära lõhkumise kasuks otsustasid, saab ju ka maha võtta ja füüsiliselt puhastada?
See selleks. Minu loogika ütleb, et peale filtri tühjaks löömist, tuleks filter välja programmeerida.
Loogiliselt võttes ei tohiks ka siis enam rõhuandur midagi lugeda. Kui sul see lihtsalt filtri juurest eemaldati,
tundub see rohkem lihtsalt anduri petmisena? Minu arusaam asjast lihtsalt, pole filtreid tühjaks löönud, ega vahelt
välja programmeerinud.
See selleks. Minu loogika ütleb, et peale filtri tühjaks löömist, tuleks filter välja programmeerida.
Loogiliselt võttes ei tohiks ka siis enam rõhuandur midagi lugeda. Kui sul see lihtsalt filtri juurest eemaldati,
tundub see rohkem lihtsalt anduri petmisena? Minu arusaam asjast lihtsalt, pole filtreid tühjaks löönud, ega vahelt
välja programmeerinud.
Diagnostika ja elektritööd. 56052094
Re: DPF tühjendamine, avriireziim 77kw 1,9
Filter tehtigi seest tühjaks ehk tühjendati füüsiliselt, vahelt välja võtmatta. Ja ka väidetavalt programmeeriti vahelt välja. Arvuti ei käsi enam kiirelt teenindusse minna. Aga auto käitub endiselt nagu limp mode-s.
-
- Huviline
- Postitusi: 225
- Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: DPF tühjendamine, avriireziim 77kw 1,9
Varem lugesin, et rõhuandur eemaldati, nüüd loen, et pistik võeti lahti- minu viga.
Mis vigu auto elektroonika annab üldse hetkel?
Mis vigu auto elektroonika annab üldse hetkel?
Diagnostika ja elektritööd. 56052094
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 25 Mär 2008, 19:12
- Auto: passat 1,9 tdi 96kw bora 1,6
- Asukoht:
Re: DPF tühjendamine, avriireziim 77kw 1,9
vaata http://www.hmkauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; sealt saad kindlasti abi.
Viimati muutis strom99, 31 Mai 2012, 22:59, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: DPF tühjendamine, avriireziim 77kw 1,9
Googeldasin eelpool mainitud numbrit ja ausalt öeldes sellise "kontori" poole mina pöörduda ei julgeks. Koduleht ongi vaid 1 lehekülge ning firmad, kelle e-posti aadress on hot/hotmail/gmail ei ole just usaldusväärsed kui aus olla. Sama kodanik pakkus ka mulle DPF-eemaldamist kui Audiga majandasin ja küsisin ka garantii kohta. See oli ainuke postitus teenusepakkuja poolt ja rohkem mingit vastust ei tulnud.
HKM auto on juba selline koht kuhu julgeb mõtlemata minna.
HKM auto on juba selline koht kuhu julgeb mõtlemata minna.
-
- Huviline
- Postitusi: 77
- Liitunud: 22 Dets 2008, 14:00
- Telefon: 55587693
- Auto: VW vento 1.9TDI 66kw 94a. Volvo C70 2.3T5 ca 200kw
- Asukoht: Kuressaare
Re: DPF tühjendamine, avriireziim 77kw 1,9
need, kes järgmisena hakkavad dpf tyhjaks tegema siis palun teadke, et ilma välja programéerimata ei ole võimalik korralikult teha seda. selles saab aidata kasutaja jyrisoo, ei ole kindel aga vist küsib midagi üle 100 euri.
nende dpf´idega on yldse igavene jama. tuleb välja vahetada kui on teatud kilomeetrid läbitud ntx 150 000km, olenevalt automargist. see on tavaliselt manuaalis kirjas ja oluliselt väiksema kirjaga
Uus filter on paar tuhat euri keskeltläbi.
võimalusi kuidas seda võib pikendada on maha võtta auto küljest ja fairiga puhtaks pesta ning saad asja jälle toimima.
teine võimalus kui seda ei viitsi ette võtta siis puurida 20mm auk sisse filtrile ja kogu lugu. andurid saavad oma õige signaali ja auto töötab korralikult.
nende dpf´idega on yldse igavene jama. tuleb välja vahetada kui on teatud kilomeetrid läbitud ntx 150 000km, olenevalt automargist. see on tavaliselt manuaalis kirjas ja oluliselt väiksema kirjaga

võimalusi kuidas seda võib pikendada on maha võtta auto küljest ja fairiga puhtaks pesta ning saad asja jälle toimima.
teine võimalus kui seda ei viitsi ette võtta siis puurida 20mm auk sisse filtrile ja kogu lugu. andurid saavad oma õige signaali ja auto töötab korralikult.
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: DPF tühjendamine, avriireziim 77kw 1,9
Oled sa ikka oma jutus 100% kindel? Ma julgen selles kahelda, et lihtsalt puurimine aitab. Sa tekitad siiski sinna ebakorrapäse olukorra, mis anduri mõistes ei vasta standardsele olekule. Kas oled omal käel selle läbi teinud, et nii julgelt auke puurida soovitad? Kui mitte, siis ära palun soovita. Vastasel juhul mõtleb keegi, et sellest on tõesti kasu. Miks muidu korralikud kohad välja programmeerimise eest raha küsivad, niimoodi võiks ju igaüks sellest vaevast lahti saada. Pärast progemist on jah võimalik kogu kärg kas tühjaks visata või asendada, olenevalt tema asukohast. Kui kumbagi teha ei viitsi, siis võib jah ka augu laisa inimese kombel puurida, seda siis samuti pärast välja progemist.joss1357 kirjutas: võimalusi kuidas seda võib pikendada on maha võtta auto küljest ja fairiga puhtaks pesta ning saad asja jälle toimima.
teine võimalus kui seda ei viitsi ette võtta siis puurida 20mm auk sisse filtrile ja kogu lugu. andurid saavad oma õige signaali ja auto töötab korralikult.
Kui kunagi Audil seda teha tahtsin, siis esiteks oleks pidanud autole teada andma, et enam filtrit ei ole ja siis filter eemaldada.
Ehk siis palun jaga ka asjakohaseid linke/juttu oma teooria kinnitamiseks.
Viimati muutis corbe, 02 Juun 2012, 21:53, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 225
- Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: DPF tühjendamine, avriireziim 77kw 1,9
Kuidagi kahtlaselt lõhnab ühe õppejõu jutu järgi su jutt.
"Keegi kuskil rääkis, et keegi oli nii teinud ja sai heaks" stiilis see puurimine ikka rohkem.
Ja ei anna see puurimine anduritele mingeid signaale, mõtle loogiliselt.
Jutu järgi peaks puurimine kaotama ülemäärase vastusurve, et elektroonika
ei saaks aru, et filter üleliia täis ning hakkaks läbipõletust tegema.
Seda, et keegi ka reaalselt läbi midagi puurinud oleks ja millised tagajärjed sellele
on, pole kuulnud ega näinud.
"Keegi kuskil rääkis, et keegi oli nii teinud ja sai heaks" stiilis see puurimine ikka rohkem.
Ja ei anna see puurimine anduritele mingeid signaale, mõtle loogiliselt.
Jutu järgi peaks puurimine kaotama ülemäärase vastusurve, et elektroonika
ei saaks aru, et filter üleliia täis ning hakkaks läbipõletust tegema.
Seda, et keegi ka reaalselt läbi midagi puurinud oleks ja millised tagajärjed sellele
on, pole kuulnud ega näinud.
joss1357 kirjutas:need, kes järgmisena hakkavad dpf tyhjaks tegema siis palun teadke, et ilma välja programéerimata ei ole võimalik korralikult teha seda. selles saab aidata kasutaja jyrisoo, ei ole kindel aga vist küsib midagi üle 100 euri.
nende dpf´idega on yldse igavene jama. tuleb välja vahetada kui on teatud kilomeetrid läbitud ntx 150 000km, olenevalt automargist. see on tavaliselt manuaalis kirjas ja oluliselt väiksema kirjagaUus filter on paar tuhat euri keskeltläbi.
võimalusi kuidas seda võib pikendada on maha võtta auto küljest ja fairiga puhtaks pesta ning saad asja jälle toimima.
teine võimalus kui seda ei viitsi ette võtta siis puurida 20mm auk sisse filtrile ja kogu lugu. andurid saavad oma õige signaali ja auto töötab korralikult.
Diagnostika ja elektritööd. 56052094
-
- Huviline
- Postitusi: 77
- Liitunud: 22 Dets 2008, 14:00
- Telefon: 55587693
- Auto: VW vento 1.9TDI 66kw 94a. Volvo C70 2.3T5 ca 200kw
- Asukoht: Kuressaare
Re: DPF tühjendamine, avriireziim 77kw 1,9
kahjuks ei ole hetkel aega linki otsida aga seda tehti isegi ametlikes kohtades ja oli sealgi kirjas mis moodi (nii nagu ma kirjutasin)
puurimine ei annagi signaale, tahtsingi täpselt seda sama öelda sellega, mis sa kirjutasid
lingi lisan hiljem kui aega on rohkem
-------------------------------------------------------
nii, üritasin mis yritasin otsida teile seda linki igatepidi googeldades aga ei suuda.
võtke siis vale või tõe pähe kuid seal oli kindlasti kirjas et 20mm auk puurida ja andurid siis arvavad et filter ei ole umbes.
kui ma sellele lingile sattusin kunagi siis igatahes tundus usaldusväärsem olevat ja tegeldi sellega Tallinnas.
omal mul tõesti kogemusi ei ole selle DPF´iga olnud ja rääkisin vaid seda, mis mul on kahe kõrva vahele meelde jäänud.
ja veelkord- ainuke õige (minule teadaolev) lahendus selle eemaldamisel on välja programmeerimine ja siis vahelt ära võtmine.
puurimine ei annagi signaale, tahtsingi täpselt seda sama öelda sellega, mis sa kirjutasid

lingi lisan hiljem kui aega on rohkem
-------------------------------------------------------
nii, üritasin mis yritasin otsida teile seda linki igatepidi googeldades aga ei suuda.
võtke siis vale või tõe pähe kuid seal oli kindlasti kirjas et 20mm auk puurida ja andurid siis arvavad et filter ei ole umbes.
kui ma sellele lingile sattusin kunagi siis igatahes tundus usaldusväärsem olevat ja tegeldi sellega Tallinnas.
omal mul tõesti kogemusi ei ole selle DPF´iga olnud ja rääkisin vaid seda, mis mul on kahe kõrva vahele meelde jäänud.
ja veelkord- ainuke õige (minule teadaolev) lahendus selle eemaldamisel on välja programmeerimine ja siis vahelt ära võtmine.
Viimati muutis joss1357, 03 Juun 2012, 22:17, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 102
- Liitunud: 15 Mai 2008, 20:42
- Telefon: 58007330
- Auto: VW Multivan
- Asukoht: Tallinn, www.CHIP.ee
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: DPF tühjendamine, avriireziim 77kw 1,9
Saan aidata softi korda teha, tundub et venelane teeb mingi programmiga ja need tekitavad täpselt selliseid probleeme. Minu koostööpartner Saksamaal teeb need softiparandused kõik käsitsi.Kaljas kirjutas:Filter tehtigi seest tühjaks ehk tühjendati füüsiliselt, vahelt välja võtmatta. Ja ka väidetavalt programmeeriti vahelt välja. Arvuti ei käsi enam kiirelt teenindusse minna. Aga auto käitub endiselt nagu limp mode-s.
CHIPTUNING & DPF, EGR, AdBlue, pöördsiibrite jne. EEMALDUS, www.CHIP.ee - 58007330