2.5TDI V6 kohta küsimus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
2.5TDI V6 kohta küsimus
Sai soetatud suvel Passat 2.5TDI 110kw 99a. Ja nüüd jahedamate ilmadega märkasin et ei ole eelsüüte küünalde tuld sellel ja sai kellade plokk lahti võetud ja ei ole olemaski seda tuld seal plokis. Kas sellel tõesti seda ei ole või on kellade plokk vahetatud ja bensuka oma siis pandud.
Ja kuids kontrollida ültse küünalde korrasolekut ja kas neile ikka vool ka peale läheb?
Ja kuids kontrollida ültse küünalde korrasolekut ja kas neile ikka vool ka peale läheb?
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3362
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: 2.5TDI V6 kohta küsimus
Eelsüüte tuli on originaalil igaljuhul olemas tahhomeetri peal vasakul ja kollase spiraali märgiga. Kõige lihtsama ja pealiskaudsema kontrolli saab teha tõmmates näpitsatega küünla piibu maha ja lihtsalt voolujuhtmega otsa puudutades peaks sädeme sirakas käima kui takistus enamvähem korras. Kindlam meetod on ampertangiga voolu mõõta või küünal maha kruvida ja vaadata kas läheb hõõguma.thutmoses kirjutas:Sai soetatud suvel Passat 2.5TDI 110kw 99a. Ja nüüd jahedamate ilmadega märkasin et ei ole eelsüüte küünalde tuld sellel ja sai kellade plokk lahti võetud ja ei ole olemaski seda tuld seal plokis. Kas sellel tõesti seda ei ole või on kellade plokk vahetatud ja bensuka oma siis pandud.
Ja kuids kontrollida ültse küünalde korrasolekut ja kas neile ikka vool ka peale läheb?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.5TDI V6 kohta küsimus
hawkhill...kuidas füüsikaseadustele tuginedes see sädeme tekkimine küünla ja juhtme vahel peaks tõestama et küünal korras? ühes teemas sai selle nn "sädeeffekti" üle vaieldud muidu kunagi.HawkHill kirjutas:Eelsüüte tuli on originaalil igaljuhul olemas tahhomeetri peal vasakul ja kollase spiraali märgiga. Kõige lihtsama ja pealiskaudsema kontrolli saab teha tõmmates näpitsatega küünla piibu maha ja lihtsalt voolujuhtmega otsa puudutades peaks sädeme sirakas käima kui takistus enamvähem korras. Kindlam meetod on ampertangiga voolu mõõta või küünal maha kruvida ja vaadata kas läheb hõõguma.thutmoses kirjutas:Sai soetatud suvel Passat 2.5TDI 110kw 99a. Ja nüüd jahedamate ilmadega märkasin et ei ole eelsüüte küünalde tuld sellel ja sai kellade plokk lahti võetud ja ei ole olemaski seda tuld seal plokis. Kas sellel tõesti seda ei ole või on kellade plokk vahetatud ja bensuka oma siis pandud.
Ja kuids kontrollida ültse küünalde korrasolekut ja kas neile ikka vool ka peale läheb?
http://en.wikipedia.org/wiki/Electric_spark
Diesel Power KEEPS ME GOING
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3362
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: 2.5TDI V6 kohta küsimus
Kui küünal on läbipõlenud, siis ei tekki mingit sädet kuna selle takistus on lõppmatu. Korras küünla puhul on küünalt läbiv vool väga suur ja küünla takistus väga väike. Niikui kirjutasin on tegemist kõige pealiskaudsema testiga üldse ja see aitab tuvastada ainult küünla, mille kuumenev osa on täiesti läbipõlenud.
Isiklikult mina lükkaks kontrolliks alalisvoolu ampertangid küünla juhtme peale aga vaevalt, et seda mõõteriista kõigil kohe laualt võtta on.
Teine kindel test on küünla mahakruvimine ja vaatamine kas ots läheb vooluga helendama. Samast võib sellise testi tegemine olla ebamugav ja aeganõudev, kuna küünlad kipuvad pesadesse kinni jääma ja näiteks V6 puhul on üldse küünla keeramisruum väga piiratud.
Isiklikult mina lükkaks kontrolliks alalisvoolu ampertangid küünla juhtme peale aga vaevalt, et seda mõõteriista kõigil kohe laualt võtta on.
Teine kindel test on küünla mahakruvimine ja vaatamine kas ots läheb vooluga helendama. Samast võib sellise testi tegemine olla ebamugav ja aeganõudev, kuna küünlad kipuvad pesadesse kinni jääma ja näiteks V6 puhul on üldse küünla keeramisruum väga piiratud.
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 14 Jaan 2011, 21:22
- Auto: golf syncro 1,9td variant
- Asukoht:
Re: 2.5TDI V6 kohta küsimus
küünal võib olla ka lühises, kuigi jah ilmselt sel juhul on ta kusagil kas kaitsme või mõne juhtme läbi põletanud.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 2.5TDI V6 kohta küsimus
Varuratta süvendis on üks kleeps kus kirjas palju asju sh. ka mootori kood.thutmoses kirjutas:kust ma saan teada mis mul on mootori kood?