VW ID Buzz
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 683
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
VW ID Buzz
Täna - homme (25-26. okt) saab uues Ülemiste VW keskuses näha tuleviku elektrilist VW bussi, mis peaks tootmisesse minema alles 2022.
Viide
Viide
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3341
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 55 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 683
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
VW ID Buzz
Rool on kahtlane Sellega üldse juhtida saab? Aga muidu ülivinge. Katsun ka täna või homme silma peale visata.
See Buda-jooga-päkapikk armatuuril heljub/hõljub:
Kindlasti on tegu kill switch'iga, kus keelrelee (herkonrelee) on pandud töötama nii, et kui päkapikk tasku pista, katkestatakse mingi ahel ja autobuss ei käivitu.
94 dollari eest saab osta sarnase bonsai poti: Link
See Buda-jooga-päkapikk armatuuril heljub/hõljub:
Kindlasti on tegu kill switch'iga, kus keelrelee (herkonrelee) on pandud töötama nii, et kui päkapikk tasku pista, katkestatakse mingi ahel ja autobuss ei käivitu.
94 dollari eest saab osta sarnase bonsai poti: Link
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3341
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 55 korda
VW ID Buzz
Kas esimeses videos või kusagil mainiti, et see rool väga alaliselt roolimiseks polegi mõeldud, vaid edaspidi lihtsalt armatuuri lükkamiseks eest ära, kui auto ise sõidab.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7894
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 161 korda
VW ID Buzz
Siis võiks juba auto hõljuma panna kui asjade hõljutamiseks läks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 241
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 34 korda
VW ID Buzz
Kui võrrelda 2018 aasta pilte 2023 aasta piltidega, siis auto sisemusest (rool, armatuur) ei ole midagi järgi jäänud. 2018 piltidel oli sisemus selline futuristlik, siis tegelikkus on palju igavam. Kahjuks:(
-
- Huviline
- Postitusi: 916
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 162 korda
VW ID Buzz
Eks ta oleks liig loota, et seeriatoodang tuleb sama ulme kui ideeauto. Vähe on neid tootjaid ja mudeleid, mis lõpuks üsna 1:1 tulevad. VAG grupis on Skoda eriti hea näide, kus idee on , aga pärast suht igav.
Kui siin rooli mainiti, siis see häirib ennast ka VW puhul. Oled sa töömees Transporteris või direktor Touaregis, baranka on ikka suht sama. Kattematerjal ja touch nupud heal juhul erinevad. ID bussile oleks võinud küll miskit erinevat teha. Muidu paistab päris äge kuut.
Kui siin rooli mainiti, siis see häirib ennast ka VW puhul. Oled sa töömees Transporteris või direktor Touaregis, baranka on ikka suht sama. Kattematerjal ja touch nupud heal juhul erinevad. ID bussile oleks võinud küll miskit erinevat teha. Muidu paistab päris äge kuut.
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 60 korda
VW ID Buzz
Midaa?? Need toimivad ju nii hästi ja on nii super mugavad.
Mis järgmiseks? Kliima ja meedia kiirnupud tulevad armatuuri tagasi?
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1683
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 330 korda
VW ID Buzz
Minu meelest toimivad ka hästi. Mul vähemalt oma labidatega ei ole siia maani kordagi probleeme olnud. Muidugi kvaliteetne füüsiline nupp on veidi eelistatum variant, sest see läikiv plastik ja kare käsi teevad selle kiirelt matiks.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
VW ID Buzz
Nähtud ja meenutab pigem neid aasia väikseid peldikuid millega ringi sõidetakse. Armatuur on nagu kõigil viimasel ajal, rool ja kaks tahvlit riiuli äärel. Viimasel ajal on kõigil nagu ideed otsa saanud.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 241
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 34 korda
VW ID Buzz
Mulle tundub täna selline armatuurile istutatud tahvelarvuti liiga "vanaaegse" lahendusena. Tegelikult saab tänapäeval teha juba vingemalt. Ühes liiklussaates tehti proovisõitu autoga, mille armatuuri lahendus on juba 2023 aasta vääriline. Lisan paar pilti.
-
- Klubiline
- Postitusi: 224
- Liitunud: 11 Juul 2014, 22:35
- Auto: Sharan, Golf
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 10 korda
VW ID Buzz
Vahet pole, kumma auto ma maja eest võtan, roolid on ikka enamvähem samad ning ei pea nuppe näpuall ümber harjutama Pole küll Transporterit ja Touraegi vaid Golf ja Sharan.
Aga buzz tuleb minna üle kaeda.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7924
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 184 korda
- Kontakt:
VW ID Buzz
Rool on sama, sest miks toota 10t erinevat rooli? Sama on kõigi muude detailidega, meedia, tarkvara jne... .
Kas see teeb auto igavaks - Jah teeb.
Kui rääkida EQS-st, siis see tõesti on palju huvitavam auto aga hind on ka huvitavam. VAG-st veel Taycan aga see on fiilingult täpselt sama mis Audi A8, lihtsalt nupud teises kohas.
Kas see teeb auto igavaks - Jah teeb.
Kui rääkida EQS-st, siis see tõesti on palju huvitavam auto aga hind on ka huvitavam. VAG-st veel Taycan aga see on fiilingult täpselt sama mis Audi A8, lihtsalt nupud teises kohas.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 60 korda
VW ID Buzz
Kui võtta ideebuss kahevärvilisena ehk nii nagu tegelikult ette nähtud ja millisena see ka päriselt äge välja näeb ning sinna juurde võtta istmesoojendustega sisustuspakett,
ongi ilusti EQC hind koos.
EQS-ni ehk 9. põlvkonna Civicu uue tulemiseni jääb muidugi veel palju tühja maad.
ongi ilusti EQC hind koos.
EQS-ni ehk 9. põlvkonna Civicu uue tulemiseni jääb muidugi veel palju tühja maad.
-
- Huviline
- Postitusi: 302
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 12 korda
VW ID Buzz
Iseenesest lahe põrsas! Mõistlik ära oodata ka suurem-pikem 7-kohaline ja siis juba nagu oleks ka autot
Endale siiski valima ei kipu kuna see eeldaks ka mudi märgatavaid investeeringuid kodus - mõistlik laadimisjaam, päike, mis aitaks laadida ( samas kes päeval ikka kodus on ) jne.
Lõpuks hinnaerinevus vs kilomeetrihind end tagasi ei teeni.
Rohelisuse osas olen seda meelt, et elektrikas elutsükli osas puhtam ei ole ja siin argumente ka ei ole.
Sõidudünaamika... noh jah siis pole olulist vahet ning meie liiklusolud niikuinii ühegi vähegi mõjukama sõiduki võimeid mõistlikult kasustada ei võimalda.
Endale siiski valima ei kipu kuna see eeldaks ka mudi märgatavaid investeeringuid kodus - mõistlik laadimisjaam, päike, mis aitaks laadida ( samas kes päeval ikka kodus on ) jne.
Lõpuks hinnaerinevus vs kilomeetrihind end tagasi ei teeni.
Rohelisuse osas olen seda meelt, et elektrikas elutsükli osas puhtam ei ole ja siin argumente ka ei ole.
Sõidudünaamika... noh jah siis pole olulist vahet ning meie liiklusolud niikuinii ühegi vähegi mõjukama sõiduki võimeid mõistlikult kasustada ei võimalda.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 908
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 103 korda
VW ID Buzz
Aga palun. Kahevärviline .
.
Börsihind ja Gridioga laadimine.
26% akut juurde maksis 0.20€.
Tänaste ilmadega on kulu 26kwh/100km umbes
.
.
Börsihind ja Gridioga laadimine.
26% akut juurde maksis 0.20€.
Tänaste ilmadega on kulu 26kwh/100km umbes
.
-
- Huviline
- Postitusi: 916
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 162 korda
VW ID Buzz
A vana Previa oli omal ajal ikka disainiga. Osad tootjad pole veel tänagi sinnamaani jõudnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 916
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 162 korda
VW ID Buzz
Paar korda Mollerisse asja olnud ja seal siis näinud nii istmetega kui Van versiooni lähemalt. Disaini poolest meeldib, nii seest kui väljast. Ei ole liiga ulme ja samas pole igav kah. Uksetaskute osas tekkis küll küss, et kas ja kuidas seal veepudel ka seisab ja nii. A vot virisemisekoha leidsin ka ikka üles, plast, plast, plast. Ikka jube palju on seda kõva plasti. Ausalt öeldes peab ikka vaeva vägema, et pehmet üldse üles leida. Välja näevad need pinnad ilusad ilus, a katsudes ühtegi positiivset emotsiooni ei tekita. Jah, mõni võib taas küsida, et misasja sa katsud seda autot kogu aeg w? Katsun tihti või harva, aga kui ka nendel harvadel kordadel on see tunnetusemotsioon , siis on ka üldine tunne suht Seepärast näiteks ka Passat meeldib, a Superb mitte, seal on oluliselt plässim värk.