K: vr6 veepump

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
tambets
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 11 Nov 2008, 00:09
Asukoht:

K: vr6 veepump

Lugemata postitus Postitas tambets »

Tere!
Kas vr6 128 kW isenditel on elektriline või rihmajamiga veepump?

T.
Parimat, Tambets

sagedus
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 13 Dets 2008, 18:00
Asukoht: järvamaa

Lugemata postitus Postitas sagedus »

tambets kirjutas:Tere!
Kas vr6 128 kW isenditel on elektriline või rihmajamiga veepump?

T.
mul golfil on kyll elektriline .hakkab vaikselt surisema kui süüte sisse panen

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln

Lugemata postitus Postitas AutomatiC »

rihmaajamiga ikka, see elektriline on tsirkulatsiooni pump, väikese ringi jaoks.
5060671

sagedus
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 13 Dets 2008, 18:00
Asukoht: järvamaa

Lugemata postitus Postitas sagedus »

AutomatiC kirjutas:rihmaajamiga ikka, see elektriline on tsirkulatsiooni pump, väikese ringi jaoks.
sry minuviga :D

spoon
Huviline
Postitusi: 498
Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
Asukoht: Kuusalu
Kontakt:

lisapump

Lugemata postitus Postitas spoon »

AutomatiC kirjutas:rihmaajamiga ikka, see elektriline on tsirkulatsiooni pump, väikese ringi jaoks.
Oluline on jälgida VR6 juures , et see lisapump kindlasti korras oleks. Muidu juhtub, et sõidust tulnud mootor kuumeneb üle!:thumbdown:
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi

R4un0
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 02 Dets 2009, 10:53
Auto: Vento
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas R4un0 »

vr6-l veepump rihmaga ja metallist labadega...ei tohiks eriti üless öelda... vahetus ka lihtne.

airfrance1
Huviline
Postitusi: 925
Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
Asukoht: Tallinn town

Lugemata postitus Postitas airfrance1 »

Kui mootor peal on ei pidanud veepumba vahetus just kõige lihtsam ettevõtmine olema. ;)
Odavamatel pumpadel esineb ka plastikust labasid, mis võivad küll katki minna.

Ja tsirkulatsioonipumba mitte töötamist ei pruugi üldse tähelegi panna. Mina alguses üldse ei teadnud, et too pump kusagil peidus on ja surisema peaks. Alles peale plokikaane kõveraks tõmbamist sain teada, et see on juhtunud tsirkulatsioonipumba mitte töötamise tõttu. Nüüd ikka vahetevahel kontrollin ja kuulan, kas pump töötab või mitte. ;)
Arbuus driver since 2010

R4un0
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 02 Dets 2009, 10:53
Auto: Vento
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas R4un0 »

kuulan ise ka vahest seda kas ikka töötab, veepumba mahavõtmine pole nii raske kui tundub, tagumise mootorikinnituse keerad lahti(vägalihtne ligi pääseda) ja tungrauaga kergitad mootori vasapoolset otsa niipalju, et veepuump välja tuleks. Mina tegin seda nii...aega läks 15 minutit.

spoon
Huviline
Postitusi: 498
Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
Asukoht: Kuusalu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas spoon »

R4un0 kirjutas:kuulan ise ka vahest seda kas ikka töötab, veepumba mahavõtmine pole nii raske kui tundub, tagumise mootorikinnituse keerad lahti(vägalihtne ligi pääseda) ja tungrauaga kergitad mootori vasapoolset otsa niipalju, et veepuump välja tuleks. Mina tegin seda nii...aega läks 15 minutit.
Töövõtted olid samad, aega läks ca. pool tundi.
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi

R4un0
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 02 Dets 2009, 10:53
Auto: Vento
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas R4un0 »

esimese korraga küll...teisega juba kiire värk. samamoodi läks armatuuri mahavõtuga mingi tund aega...teist korda kahekesi läks ainult 10-15 minutit :D

Vasta

Mine “Mootor”