Mootori vahetus
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Mootori vahetus
Tekkis ketserlik plaan aretada diiselökoliikur.
Doonorid:
1. B3 kere, VR6 mootor, mis leidis uue elamise muus masinas, heas korras.
2. B3 kere, 1.9 vabalthingav diisel. Kohtus põdraga ning kere üleskloppimine ei tasu ära. Tehnika korras.
Kindlasti tuleb vedada diisli juhtmestik, kellad, summuti...
Kuhu kinnituvad mootori käpad neil mootoritel? Kõvasti keevitustöid või on bolt-on lahendus? käigukast?
Mida veel peaks silmas pidama?
Doonorid:
1. B3 kere, VR6 mootor, mis leidis uue elamise muus masinas, heas korras.
2. B3 kere, 1.9 vabalthingav diisel. Kohtus põdraga ning kere üleskloppimine ei tasu ära. Tehnika korras.
Kindlasti tuleb vedada diisli juhtmestik, kellad, summuti...
Kuhu kinnituvad mootori käpad neil mootoritel? Kõvasti keevitustöid või on bolt-on lahendus? käigukast?
Mida veel peaks silmas pidama?
Viimati muutis argo, 12 Dets 2012, 16:08, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Mootori vahetus
Tõsta 1:1 ümber. Mootor tõsta koos sillaga.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Mootori vahetus
Olen ma pime või mis... Müra on metsikult palju, sellest pahnast läbinärimine võtab oma hulka aega...argo kirjutas:Kasuta otsingut. Sellest teemast siin väga palju juttu.
Aga kui asi on nii, et 1:1 asi istub, siis läheb ehituseks. Keevitamisega pole probleemi, kuid fabritseerimine jälle on mahukas tegevus.
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Mootori vahetus
Äkki teema algataja tahab 5x100 sillad jätta?golfi_vend kirjutas:Tõsta 1:1 ümber. Mootor tõsta koos sillaga.
Re: Mootori vahetus
Ei soovi, sest VR6 doonoril võeti esimene sild/rummud ära. Lähevad 4 poldiga nii ette kui taha.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Mootori vahetus
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... it=corrado" onclick="window.open(this.href);return false; näiteks see teema?mart77 kirjutas:Olen ma pime või mis... Müra on metsikult palju, sellest pahnast läbinärimine võtab oma hulka aega...argo kirjutas:Kasuta otsingut. Sellest teemast siin väga palju juttu.
Aga kui asi on nii, et 1:1 asi istub, siis läheb ehituseks. Keevitamisega pole probleemi, kuid fabritseerimine jälle on mahukas tegevus.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: Mootori vahetus
Tänud, Dellu.
Asi sealmaal, et "two goes in, one comes out" ehk masinad garaažis ninapidi koos ja ümberladumine on alanud. Boonuseks leidsin dislalt ühe väga pisikese fööni ka:) Polegi vabalthingav. Muide, mootoriga doonor on seisnud ca 6 aastat käivitamata - peale väikest starterimudimist kargas poolest pöördest käima.
Niisiis - tuleb laduda ümber kõik juhtmestik, armatuuri ja toasooja plastik, istmed, kesklukk jne. Pmts täislego.
Kas eelistada taha ketas- või trummelpidureid? Hetkel veel aega mõtiskleda.
Mis puksid võiksid tihti vahetamist vajada, ühe hooga käiks need ka üle.
Asi sealmaal, et "two goes in, one comes out" ehk masinad garaažis ninapidi koos ja ümberladumine on alanud. Boonuseks leidsin dislalt ühe väga pisikese fööni ka:) Polegi vabalthingav. Muide, mootoriga doonor on seisnud ca 6 aastat käivitamata - peale väikest starterimudimist kargas poolest pöördest käima.
Niisiis - tuleb laduda ümber kõik juhtmestik, armatuuri ja toasooja plastik, istmed, kesklukk jne. Pmts täislego.
Kas eelistada taha ketas- või trummelpidureid? Hetkel veel aega mõtiskleda.
Mis puksid võiksid tihti vahetamist vajada, ühe hooga käiks need ka üle.
Viimati muutis mart77, 28 Dets 2012, 09:56, muudetud 2 korda kokku.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mootori vahetus
Ja trummlitega saad näppe veristada niikuis jaksad seda lego kokku pannes
Minu isiklik arvamus, alati kui võimalus siis ketas. Tiba kallim aga asi tasub seda ära.
Minu isiklik arvamus, alati kui võimalus siis ketas. Tiba kallim aga asi tasub seda ära.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Mootori vahetus
Jäävad trumlid - komplekt on olemas, ketastel on vaja rohkem aretada-otsida.
kuidas kõige valutumalt kliima süsteemi tulemüüri küljest lahti saaks?
kuidas kõige valutumalt kliima süsteemi tulemüüri küljest lahti saaks?
Re: Mootori vahetus
Vahemärkuseks: mittekliimal on 2 polti ja lahti tuleb päästa ka 2 kõrvalistuja pool tuuleklaasi allservas sissevõtuava polti.t6nis3 kirjutas:Mootori ruumis on kolm polti,nr6(g3).
Väike DIY ka:
süüteluku põhja vahetus- kõige enne keermesta roolivarras seest M10 keermega u. 1-1,5cm pikkkuselt(pärast keerad sinna keermelatijupi), siis on vaja lühikest torujuppi 27mm siseläbimõõduga, millele tuleb tekitada rant tõmmitsaga sikutamiseks. Või paksuseinaline toru treida vastavalt. Lõigata kaheks pooleks ning nipukaga tihedalt panna ümber selle jublaka, mis on pressitud roolivarda otsa. Tõmmata. Vaheta põhi. Keera sissekeermelati jupp ning lisa vastavalt maitsele puks ja seib. Keera koomale ning ongi asi korras. NB! süütevõti peab rooliluku keele tagasi tõmbama, muidu korpus lendab pilbasteks.
Viimati muutis mart77, 08 Jaan 2013, 17:00, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: Mootori vahetus
Tavalise tõmmitsa ja (oli vist 23mm) lehtvõtmega saab ka ilusti selle nuudi kätte roolivarda pealtmart77 kirjutas:Vahemärkuseks: mittekliimal on 2 polti ja lahti tuleb päästa ka 2 kõrvalistuja pool tuuleklaasi allservas sissevõtuava polti.t6nis3 kirjutas:Mootori ruumis on kolm polti,nr6(g3).
Väike DIY ka:
süüteluku põhja vahetus- kõige enne keermesta roolivarras seest M10 keermega u. 1-1,5cm pikkkuselt(pärast keerad sinna keermelatijupi), siis on vaja lühikest torujuppi 27mm siseläbimõõduga, millele tuleb tekitada rant tõmmitsaga sikutamiseks. Või paksuseinaline toru treida vastavalt. Lõigata kaheks pooleks ning nipukaga tihedalt panna ümber selle jublaka, mis on pressitud roolivarda otsa. Tõmmata. Vaheta põhi. Keera sissekeermelati jupp ning lisa vastavalt maitsele puks ja seib. Keera koomale ning ongi asi korras. NB! süütevõti peab rooliluku keele tagasi tõmbama, muidu korpus lendab pilbasteks.
Re: Mootori vahetus
Good point! Kuid olen kindel, et 27mm leht sobib. pole kohta kuhu 23mm vahele mahuks.
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: Mootori vahetus
Või siis jah 27mart77 kirjutas:Good point! Kuid olen kindel, et 27mm leht sobib. pole kohta kuhu 23mm vahele mahuks.