Tekkis selline probleem üks päev, et tankisin kütust ühes imelikus tanklas ning sai natu edasi sõidetud ja siis auto suri välja ja käima enam ei läinud. Vaatasime üle, et kas sädet on ja kas kütust tuleb peale ning need olid korras ja ikka käima ei saanud. Sest küünlad olid märjad pidevalt. Sai vahetatud küünlad ja needki olid märjad koguaeg säde oli olemas. Lõpuks tuli välja see, et kui kui kütuselatilt tagasivoolu toru lahti võtsime siis ei olnud kütuse haisu vaid tul sealt välja vesi Ja umbes liiter vett tuli paagist välja. Panime auto kokku ja saime uuesti tööle. Peale seda tekkis selline asi, et kui minna anda siis hakkab kuskil umbes peale 2-e sekundit nõkutama ja minekut pole. Aga kui rahulikult vajutada siis läheb auto normaalselt edasi, seetähendab seda, et gaasi tuleb vajutada koos pöörete tõusmisega. Kui liiga palju anda siis nõkutab ja liiga vähejätab ka lööke vahele. Enne seda töötas auto väga hästi, minek oli väga hea ja mingisugust imeliku nõkutamist polnud.
Oskab keegi öelda milles viga võiks olla ?
a. Kas pihutitega midagi ei võinud midagi juhtuda ? Süütepoolid ma välistaks.
b. Kas vesi teeb kütusefiltrile midagi ?
1.8 turbo 132 kw nõkutab
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 27 Veebr 2013, 14:30
- Telefon: 56845563
- Auto: Vw Golf Variant Gl 2.0 Aut.
- Asukoht:
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: 1.8 turbo 132 kw nõkutab
Selliste asjade juhtumisel vaheta kindlasti kütusefilter ära kuna sodi ja vesi peaks sinna kinni jääma, selleks ta filter ongi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 27 Veebr 2013, 14:30
- Telefon: 56845563
- Auto: Vw Golf Variant Gl 2.0 Aut.
- Asukoht:
Re: 1.8 turbo 132 kw nõkutab
Küttefilter vahetatud Pump on ka korras Mootor lõpetab nõkutamise alles siis kui gaasiklapi juures olev pistik lahti võtta. Ja peale seda tal hakkavad pöörded kõikuma 1000-1500 peal Vb on gaasiklapiasendi andur laiali
Kas nõkutamist saab segada see kui temperatuuri andur on läbi ?. Külma mootoriga tal nõkutamist ei esine ja minekut on aga kui soojaks saab mootor siis tekivad sellised sümptomid mis ma esimeses postituses kirjeldasin.
Kas nõkutamist saab segada see kui temperatuuri andur on läbi ?. Külma mootoriga tal nõkutamist ei esine ja minekut on aga kui soojaks saab mootor siis tekivad sellised sümptomid mis ma esimeses postituses kirjeldasin.
Viimati muutis volkswagenonkaauto, 08 Juul 2015, 14:45, muudetud 1 kord kokku.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5176
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: 1.8 turbo 132 kw nõkutab
volkswagenonkaauto kirjutas:Küttefilter vahetatud Pump on ka korras Mootor lõpetab nõkutamise alles siis kui gaasiklapi juures olev pistik lahti võtta. Ja peale seda tal hakkavad pöörded kõikuma 1000-1500 peal Vb on gaasiklapiasendi andur laiali
Kas nõkutamist saab segada see kui temperatuuri andur on läbi ?. Külma mootoriga tal nõkutamist ei esine ja minekut on aga kui soojaks saab mootor siis tekivad sellised sümptomid mis ma esimeses postituses kirjeldasin.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!