GTI 8V ja G60 termostaadi avanemistemperatuur
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 06 Jaan 2011, 17:13
- Telefon: 5172121
- Auto: Golf 3 GTI, Sharan 2005, Sharan 2002, passat G60, Passat 2006
- Asukoht: Tartu
GTI 8V ja G60 termostaadi avanemistemperatuur
Müügil on erinevad- 71, 75 ja 80 kraadi. Missugune see õige oleks?
hallar.visnapuu@gmail.com
tel. 5172121
tel. 5172121
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: GTI 8V ja G60 termostaadi avanemistemperatuur
Kõik on õiged. Madalama temperatuuriga termostaadid ilmselt soojemasse kliimasse.
Re: GTI 8V ja G60 termostaadi avanemistemperatuur
Ma hetkel mõtlen, et miks ainult sellises temperatuurivahemikus avanevad termostaadid ?spool kirjutas:Kõik on õiged. Madalama temperatuuriga termostaadid ilmselt soojemasse kliimasse.
Meie kliimas ikka 85-90 kraadi.
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 06 Jaan 2011, 17:13
- Telefon: 5172121
- Auto: Golf 3 GTI, Sharan 2005, Sharan 2002, passat G60, Passat 2006
- Asukoht: Tartu
Re: GTI 8V ja G60 termostaadi avanemistemperatuur
Tere.
Ma siin ise nagu eeldasin, et igal mootoril on optimaalne töötemperatuur, kus õlitus kõige parem jne. aga siis oleks vist 90 jah õige.
Kuigi ma ei saa aru, miks näiteks Itaalias peaks mootori temperatuur olema 70 kraadi.
Ma siin ise nagu eeldasin, et igal mootoril on optimaalne töötemperatuur, kus õlitus kõige parem jne. aga siis oleks vist 90 jah õige.
Kuigi ma ei saa aru, miks näiteks Itaalias peaks mootori temperatuur olema 70 kraadi.
hallar.visnapuu@gmail.com
tel. 5172121
tel. 5172121
Re: GTI 8V ja G60 termostaadi avanemistemperatuur
Mootori temperatuur ei pea olema 70 kraadi, vaid avamistemperatuur on 70. Kui mootor hingab sisse seal 30+ kraadist välisõhku, siis võib rahumeeli jahutamisega alustada juba madalamatel temperatuuridel, sest nagunii jõuab ta töötemperatuurini. Parem hoida alla 90ne kui üle selle.hallarvi kirjutas:Tere.
Ma siin ise nagu eeldasin, et igal mootoril on optimaalne töötemperatuur, kus õlitus kõige parem jne. aga siis oleks vist 90 jah õige.
Kuigi ma ei saa aru, miks näiteks Itaalias peaks mootori temperatuur olema 70 kraadi.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: GTI 8V ja G60 termostaadi avanemistemperatuur
Ega termostaadi avanemistemperatuur ei ole mootori töötemperatuur - viimane sõltub ikka nii mõnestki muust asjast ka.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 06 Jaan 2011, 17:13
- Telefon: 5172121
- Auto: Golf 3 GTI, Sharan 2005, Sharan 2002, passat G60, Passat 2006
- Asukoht: Tartu
Re: GTI 8V ja G60 termostaadi avanemistemperatuur
Nüüd seletage mulle lollile ära. kuidas mootori töötemperatuur saab olla üle 70 kraadi, kui termostaat avaneb 70 kraadi pealt. No kui mõni kraad, siis iseasi, kuid et radikassse läheb vesi 70 ja mootor on sii 80 või rohkem. Mis muust asjast saab veel mootori töötemperatuur oleneda.
Viimati muutis hallarvi, 30 Juun 2015, 21:13, muudetud 1 kord kokku.
hallar.visnapuu@gmail.com
tel. 5172121
tel. 5172121
Re: GTI 8V ja G60 termostaadi avanemistemperatuur
Läbi mootori jookseb jahutusvedelik, mis soojeneb vastavalt mootori sees toimuva põlemise tagajärjel. Loogiline, et mootori töötemperatuur ehk siis õlitemperatuur jõuab kiiremini mingi vastava tasemeni.hallarvi kirjutas:Nüüd seletage mulle lollile ära. kuidas mootori töötemperatuur saab olla üle 70 kraadi, kui termostaat avaneb 70 kraadi pealt. No kui mõni kraad, siis iseasi, kuid et radikassse läheb vesi 70 ja mootor on sii 80 või rohkem. Mis muust asjast saab veel mootori töötemperatuur oleneda.
Mingi teatud süsteemi hilinemine seal on. Päris 10 kraadist erinevust seal olla ei saa, sest läbitav jahutusvedelik jahutab mootorit kohe.
Lihtsalt teadmiseks!
Termostaat asub suure ja väikse jahutusringi vahepeal ning kui jahutusvedelik jõuab mingi kindla temperatuurini, siis hakatakse jahutama uue/suure ringi vedelikuga. Minul endal põhjamaade termostaat 87* ning vastavalt selle loogikale, peaks olema järelikult mootori töötemperatuur 3* kõrgem kui seda on jahutusvedelikul.