Jahutusvedelik kaob ja mootor läheb keema

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
JanL
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 22 Aug 2018, 00:22
Auto: Volkswagen golf 3 1.8 66kw
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord

Jahutusvedelik kaob ja mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas JanL »

Tere!
Mul siis selline probleem ,et paisupaagist kaob jahutusvedelik ära ja mootor läheb keema ja siis hakkab paisupaagist tossu välja ajama ,ei saagi palju sõita kui jälle paisupaak tühi ja mootori temp üle 110. Kas keegi oskab öelda mis võiks viga olla ja mida peaks kontollima ? Radikas varem lekkis aga sai korda tehtud ja siid tuli selline probleem , aru pole saada küll ,et kusagilt välja ajaks . autoks vw golf 3 1.8 66kw
Viimati muutis J.Aru, 04 Sept 2018, 14:19, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirjale suur algustäht

kalimees
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 11 Nov 2015, 18:04
Telefon: 51998898
Skype: Djkaitz
Auto: Passat b5 1.8 92 kw 1997a, passat 1.9 66kw tdi 1998. 1.9 96 kw tdi 2004.
Asukoht: paidest trtu poole
Kontakt:

jahutusvedelik kaob ja mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas kalimees »

veepump või siis termostaat kinni!
VW-ga saad sõidurõõmu- muudega aint närvikava!

Roosileht
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 04 Mär 2014, 20:49
Telefon: 5426954
Auto: Vw golf mk2
Asukoht: IDA VIRUMAA
Tänanud: 1 kord

jahutusvedelik kaob ja mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas Roosileht »

Millal plokikaane tihend vahetatud ?

JanL
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 22 Aug 2018, 00:22
Auto: Volkswagen golf 3 1.8 66kw
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord

jahutusvedelik kaob ja mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas JanL »

Roosileht kirjutas: 22 Aug 2018, 21:13 Millal plokikaane tihend vahetatud ?
ei oska öelda milla plokikaane tihend vahetatud

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

jahutusvedelik kaob ja mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Vana kooli 1,8-l veepumba veeratas tavaliselt probleeme ei põhjusta.
Kas jahutusvedelik suurele ringile üldse ei lähe? Ehk siis radiaatori alumine lõdvik ja radiaatori kärg jäävad jahedaks, ülemine lõdvik ja mootor kuumad kui temp juba üle 90 läheb? Sel juhul süüdistaks termostaati.
Veepumpa peaks saama välistada ka sellega et jälgida vedeliku liikumist paisupaagis. Peenikesest voolikust peaks töötava mootoriga ppidevalt vaikselt paaki voolama, kui pump toimib ja vedelikku piisavalt.
Või läheb kogu radikas kuumaks ja alumine lõdvik ka, aga ventikas ei rakendu?
Plokikaane tihend võib ka ju probleemne olla, aga enamasti on viga mujal.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

jahutusvedelik kaob ja mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

Kui sel autol on radiaatorisse minev ja õhutus voolik ühestükis,siis kontrolli õhutus voolikut,on juhuseid et jääb kinni.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7846
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 158 korda

jahutusvedelik kaob ja mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kas enne radika leket oli kõik korras? Kas õhutasid korralikult peale radika vahetust?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

JanL
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 22 Aug 2018, 00:22
Auto: Volkswagen golf 3 1.8 66kw
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord

jahutusvedelik kaob ja mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas JanL »

GTI kirjutas: 25 Aug 2018, 18:57 Kas enne radika leket oli kõik korras? Kas õhutasid korralikult peale radika vahetust?
Ei õhtutanud vist nii korralikukt kui vaja ja ennem radika vahetust oli kõik korras ja

GTI
Moderaator
Postitusi: 7846
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 158 korda

jahutusvedelik kaob ja mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas GTI »

Õhutamiseks pane paisupaak vedelikku täis, pane küte sooja peale ja hoia pöördeid mingi aeg 2500-3000 juures. Kui töötemp. on käes kontrolli kas radika lõdvikud lähevad mõlemad soojaks ning kas salongiküttest hakkab sooja tulema. Jälgi et paisupaak ei jääks tühjaks, seda lisades arvesta et paisupaaki avades võib kuuma vedelikku välja pritsida. Kui vedeliku tase jääb püsima ning radika vent on käima läinud peaks asi korras olema.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Mootor”