2.0 103kw egr mure

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
lehtla009
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 08 Juul 2018, 23:21
Telefon: 55548176
Auto: Passat c6
Asukoht: pärnu

2.0 103kw egr mure

Lugemata postitus Postitas lehtla009 »

Tere!

Mure 2005 aasta passat b6-ga. Nimelt mootoril polnud üldse jõudu ja näitas egr-i viga. Oligi mõlemad egr klapid kinni, sai pandud uus egr klapp ja jahuti. Nüüd selline anomaania, natuke jõudu on rohkem aga ikka on egr viga sees P0403. Mingi imelik virin ka kostub turbo või egr jahuti juurest. Kas kellelgi on mõtteid, mis edasi teha?

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2076
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 45 korda

2.0 103kw egr mure

Lugemata postitus Postitas ryan »

Sa mõtled susin?
See tuleb siis ka kui õhulugejal võtad pistiku tagant ära.
Kas sa egr uuele klapile seadistused tegid ära?

Halb video aga siiski.

Veel selle kohta;
Viimati muutis ryan, 13 Sept 2023, 21:40, muudetud 1 kord kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

lehtla009
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 08 Juul 2018, 23:21
Telefon: 55548176
Auto: Passat c6
Asukoht: pärnu

2.0 103kw egr mure

Lugemata postitus Postitas lehtla009 »

Aitähh vastamast, kuid see sama asi mis seal videos näitas, sai ka tehtud. Auto tõstis pöördeod jne...
Selle virina kohta. Tühikäigul on selline undamine, nagu mega suur elektei mootor oleks tööle pandud. Ma oletan et turbo heli kostub egr torustikku ja võimendab häält. Aga kui anda pöördeid, kaob undamine ja kostub susin. Muidugi tundub ka et turbo rõhku on vähe, sest pöörete ajal suudan käega turbo lõdvikuid kokku suruda.
Muidugi, kui keegi otepää lähedalt oskaks selle ära seadistada, võib teda anda.
Viimati muutis lehtla009, 14 Sept 2023, 09:14, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2076
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 45 korda

2.0 103kw egr mure

Lugemata postitus Postitas ryan »

Vii töökotta, seda kirja teel ei paranda kui ise ka aru ei saa mis toimub.
Ausalt öeldes, siis ei oska seda mootorit korralikult käima panna ka esindus.
Aga sellised susinad, kahinad ja viled tehakse kindlasti selgeks.
103 kw on ka selline mõnus mootor, mina olen seda pea aasta remontinud, täna võin öelda, et ei tööta korralikult siiani :mrgreen:

Kui sul pole sinna alla matmiseks raha, siis soovitan osta 1,9 96kw (euro 3), vähemalt sõidab ja läbib tahmatesti.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

lehtla009
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 08 Juul 2018, 23:21
Telefon: 55548176
Auto: Passat c6
Asukoht: pärnu

2.0 103kw egr mure

Lugemata postitus Postitas lehtla009 »

Nonii, käisin diagnostis vähe targema inimese juures. Elva autos. Seal pandi diagnost järgi, tühikäigul näitab egr klapi avatust ja numbreid mis seal jooksevad, kui palju heitgaase jms. Aga kui anda gaasi, siis ned näidud kaovad. Tuleb ette yks suur error, et ei tuvasta vns. Ja kui lasta pöörded tühikäigule, tulevad jälle numbrid ette, ja kõik paistaks jälle toimivat. Kuna auto pole ka minu oma, vaid olen see sõber kes remondib. Tuli välja ka et tahmafilter on välja progretud. Egr ei tohiks olla välja progretud, aga pole ka kindel. Lootusetu olukord veidi. On kellelgi veel ideod enne kui kaalu poole suuname 😀

Alhambra
Huviline
Postitusi: 598
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänatud: 34 korda

2.0 103kw egr mure

Lugemata postitus Postitas Alhambra »

Soovitan pöörduda pädevasse diagnostikasse :)
Viimati muutis Alhambra, 21 Sept 2023, 17:37, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 28 korda

2.0 103kw egr mure

Lugemata postitus Postitas kaupo51 »

Saan aru, et sellel autol on peal "manipuleeritud tarkvara" ehk midagi on välja progetud. Selle kohta saad lugeda siit. Kaks jutukest.
https://karla.ee/kui-dpf-filtri-eemalda ... paljudest/
https://karla.ee/ummistunud-dpf-filter- ... ahendused/
Järeldused tee ise
Viimati muutis kaupo51, 21 Sept 2023, 18:00, muudetud 1 kord kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2624
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

2.0 103kw egr mure

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Summuti läbilaske võime ,kas on garanteeritud?

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 39 korda

2.0 103kw egr mure

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola »

kaupo51 kirjutas: 21 Sept 2023, 17:55 Saan aru, et sellel autol on peal "manipuleeritud tarkvara" ehk midagi on välja progetud. Selle kohta saad lugeda siit. Kaks jutukest.
https://karla.ee/kui-dpf-filtri-eemalda ... paljudest/
https://karla.ee/ummistunud-dpf-filter- ... ahendused/
Järeldused tee ise
Need karla auto jutud on ka puhas komöödia. See esimese jutu kangelasdiagnostik võiks kuskile kooli tagasi minna kui nädala otsis viga taga. Kui diisel paneb tagant musta siis enamasti on probleem õhu puuduses. Vana diisli puhul, millel veel mõnda aega tagasi olid egr ja dpf küljes, oleks esimene asi ummistuste otsimine.
:D
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 28 korda

2.0 103kw egr mure

Lugemata postitus Postitas kaupo51 »

JaanusVambola kirjutas: 23 Sept 2023, 21:54
kaupo51 kirjutas: 21 Sept 2023, 17:55 Saan aru, et sellel autol on peal "manipuleeritud tarkvara" ehk midagi on välja progetud. Selle kohta saad lugeda siit. Kaks jutukest.
https://karla.ee/kui-dpf-filtri-eemalda ... paljudest/
https://karla.ee/ummistunud-dpf-filter- ... ahendused/
Järeldused tee ise
Need karla auto jutud on ka puhas komöödia. See esimese jutu kangelasdiagnostik võiks kuskile kooli tagasi minna kui nädala otsis viga taga. Kui diisel paneb tagant musta siis enamasti on probleem õhu puuduses. Vana diisli puhul, millel veel mõnda aega tagasi olid egr ja dpf küljes, oleks esimene asi ummistuste otsimine.
:D
Ma igaks juhuks mainin ära, et ma ei tööta Karla Autos ja ei tee firmale reklaami. Aga mina arvan, et need jutud ei ole ka laest võetud. Oma töö tõttu suhtlen tihti erinevates töökodades töötavate inimestega (ka diagnostikutega) ja sarnaseid jutte on mulle räägitud mitmest eri kohast. Ehk siis neid egr ja adblue ja dpf välja progejaid on seinast seina ning ilmselt nende kvaliteet võib olla samuti seinast seina. Mõni on kallim ja mõni odavam. Mõnel on õnnestumise protsent kõrgem ja mõnel madalam.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 598
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänatud: 34 korda

2.0 103kw egr mure

Lugemata postitus Postitas Alhambra »

Õnnestumise protsent :D Kui kuskil keegi esimest korda proovima hakkab, siis võibolla jah ei õnnestu.

lehtla009
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 08 Juul 2018, 23:21
Telefon: 55548176
Auto: Passat c6
Asukoht: pärnu

2.0 103kw egr mure

Lugemata postitus Postitas lehtla009 »

Nonii, räägin mis siis edasi sai. Nu lisaks avastasin et esimeses silindris oli misfire. Sai teine pihusti pandud. Kuna mootori kinnitus oli ka puru mõlemal poolel, sai mootor maha võetud, ja kogu kompott yle vaadatud. Muidugi midagi erilist ei leidnud. Aga kui mootor peale tagasi sai ja pistikud kylge, oli nagu võluväel egr-i mure pyhitud. Niisiis, ma ei teagi mida ma täpselt tegin, aga auto sai korda ja läbis yv. Tänud kõigile, kes minuga koos ajusi ragistasid.

Vasta

Mine “Mootor”