Kas 1.8 TSI või 2.0 TDI ?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
coasta
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 31 Juul 2024, 13:28
Telefon: 55623584
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda

Kas 1.8 TSI või 2.0 TDI ?

Lugemata postitus Postitas coasta »

Tere!

Soovin endale esimeseks autoks osta 2015-1016 Passatit B8. Kuna kogemus puudub siis ei oska hetkel valida, kas bensiin või diisel. Sõidaksin ilmselt 50/50 lühikesi otsi linnas, kui ka pikemaid otsi maanteel. Suuri koormaid vedama ei pea ja sõidaksin pigem harvem ja aastane läbisõit oleks pigem väiksem. Hetkel valikus 1.8 TSI 132kW või 2.0 TDI 140kW.
Mida soovitaksite? Kumb mootor oleks mõistlikum? Aitäh!
Viimati muutis coasta, 31 Juul 2024, 19:56, muudetud 1 kord kokku.

Marko_L
Huviline
Postitusi: 164
Liitunud: 05 Okt 2008, 12:42
Auto: B8 Passat Highline, 1.8 TSI.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 15 korda

Kas 1.8 TSI või 2.0 TDI ?

Lugemata postitus Postitas Marko_L »

Maanteel on 1.8 TSI väga öko sellise mootori kohta. Tegin just enda omaga 2700 km tripi ja täis paagiga sai 1200 km sõita. Mul diisli kogemus puudub, aga millegipärast arvan, et kui sõitmist vähe on, siis vast bensiin. Igasugune AdBlue jaur jääks ka siis ära. Aga noh - pelgalt minu arvamus.

miilits
Huviline
Postitusi: 2268
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 116 korda

Kas 1.8 TSI või 2.0 TDI ?

Lugemata postitus Postitas miilits »

Üldiselt bensiini mudeli tellija valib nii kasina varustuse, et kes vàhegi teab mida soovib vòi must be olema, siis millegi pàrast enamus diislid. Heas Varustuses bensiinikat keeruline leida, aga sinu öeldu alusel ei leia mingit pointi sellele diislile, diislihaisule ja diisli muredele 😁
.

Kasutaja avatar
Ra1ts
Huviline
Postitusi: 295
Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
Asukoht: Laagri
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 42 korda

Kas 1.8 TSI või 2.0 TDI ?

Lugemata postitus Postitas Ra1ts »

2.0 diisel sobib linna ideaalselt. Leia endale Webastoga isend, saad talvel sooja autosse ka kohe. Hoolda ja lase puhtaks vahel.Kasutan ise juba 4 aastat, esmasalt 110kw ja nüüd 140kw. Linna ja maantee suhe 70-30.

coasta
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 31 Juul 2024, 13:28
Telefon: 55623584
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda

Kas 1.8 TSI või 2.0 TDI ?

Lugemata postitus Postitas coasta »

Aitäh soovituse eest! Kas sellise 70/30 linna ja maantee sõidu suhte puhul DPF'iga probleeme ei ole?

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 35 korda

Kas 1.8 TSI või 2.0 TDI ?

Lugemata postitus Postitas kaupo51 »

Mina olen endiselt seda meelt, et diiselmootoriga auto poole tasub vaadata, kui aastas sõidad vähemalt 30 000 km. Kui alla selle siis bensiin. Mul on olnud kaks diiselmootoriga sõiduautot, mida olen siis kasutanud töö ja erasõitudeks. Teisega sõidan tänagi. Nädalas olen teinud üks kuni kaks pikemat otsa (üks ots ca 200-400 km) ja ülejäänud siis linnas ja linna lähistel. DPF ja EGR probleeme ei ole ma sellise sõidurütmi juures kohanud. Teisel autol on ka Adblue ja sellega oli garantiiajal mingi probleem, süsteem vahetati garantiikorras välja. Kirjeldatud praktika põhineb siis umbes 9 aastal ja läbitud on selle aja jooksul ca 280 000 km kokku.

Diisli eeliseks on väiksem kütusekulu, mõnus vääne, mis tagab rahuldava mineku maanteel, Miinuseks see, et talvel külmaga linnavahel sõites kippus mootor maha jahtuma ja soojeneb vast aeglasemalt kui bensiinimootor. Mul moodsat TSI mootoriga autot ei ole olnud, aga kuuldavasti on need ökonoomsed ja tagavad samuti hea sõiduelamuse.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3506
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 768 korda
Tänatud: 107 korda

Kas 1.8 TSI või 2.0 TDI ?

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Tänapäeval TSI on pikemas perspektiivis ikka soodsam üleval pidada. Kütusekulu on juba nii väikse vahega, et ma ei näe diislil üldse mõtet. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

murf
Huviline
Postitusi: 934
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 170 korda

Kas 1.8 TSI või 2.0 TDI ?

Lugemata postitus Postitas murf »

Diisel on traktor. On ta 110, 140 või 176 kW, aga mootoriheli on ikka tõka-tõka, külmalt eriti. Maitse asi muidugi.
Väändemoment muidugi mõnus, selle vastu ei vaidle.

Kui enamus linnasõitu ja aastane km väike, siis mingi ökonoomsuse põhjendusega diisli valik on küll vale argument. Taksojuhtide ja teiste, kes päevas a 100 km sõidavad, saan aru murest kütusekulu osas, muudel juhtudel ikka pseudoprobleem.

JNiidas
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 03 Mär 2020, 10:37
Telefon: 56662üks29
Auto: VW Passat B7 2011
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Kas 1.8 TSI või 2.0 TDI ?

Lugemata postitus Postitas JNiidas »

sõltub palju sõidad, nagu ka eelnevalt välja toodud, ise eelsitan diisel mootoriga, kuna elan linnast mõõdukalt kaugel töökoht asub tallinna külje all,siis igapäevaselt ikka 100 km tuleb ära, võrdluseks B7 2011 125kw 2,0 disla ja B8 2015 176kw disla, mis ka 4motion, kuigi kõttekulu B7ga on minu rekord 3,4L/100km B8 jääb ikka 5,6-6L/100 km kohta(täpselt veel ei oska öelda, sest B8 on mul alles kuuke olnud)
muidugi ainult küttekulu peale vaadata on ka paslik, natuke ikka võiks mugavust ka olla ;)
Võib olla on sul ehk mõned variandid, mis on silma jäänud ja ehk oskavad teised ka linkide põhjal täpsemalt vastust anda ;)

JNiidas
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 03 Mär 2020, 10:37
Telefon: 56662üks29
Auto: VW Passat B7 2011
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Kas 1.8 TSI või 2.0 TDI ?

Lugemata postitus Postitas JNiidas »

sõltub palju sõidad, nagu ka eelnevalt välja toodud, ise eelsitan diisel mootoriga, kuna elan linnast mõõdukalt kaugel töökoht asub tallinna külje all,siis igapäevaselt ikka 100 km tuleb ära, võrdluseks B7 2011 125kw 2,0 disla ja B8 2015 176kw disla, mis ka 4motion, kuigi kõttekulu B7ga on minu rekord 3,4L/100km B8 jääb ikka 5,6-6L/100 km kohta(täpselt veel ei oska öelda, sest B8 on mul alles kuuke olnud)
muidugi ainult küttekulu peale vaadata on ka paslik, natuke ikka võiks mugavust ka olla ;)
Võib olla on sul ehk mõned variandid, mis on silma jäänud ja ehk oskavad teised ka linkide põhjal täpsemalt vastust anda ;)

Kasutaja avatar
Ra1ts
Huviline
Postitusi: 295
Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
Asukoht: Laagri
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 42 korda

Kas 1.8 TSI või 2.0 TDI ?

Lugemata postitus Postitas Ra1ts »

coasta kirjutas: 01 Aug 2024, 13:14 Aitäh soovituse eest! Kas sellise 70/30 linna ja maantee sõidu suhte puhul DPF'iga probleeme ei ole?
DPF hoolitseb enda eest ise, lase tal lihtsalt lõpuni põletada. Siiski nõustun, et linnas kütusekulu võitu ei ole, see tuleb maanteel välja. Teisalt, on tavalisellt diislite valik järelturul suurem, mis tähendab, et saad omale ka lihtsamalt sobiva isendi leida. Diisli ainukene miinus on haisev käsi peale tankimist, sest meie tanklaketid ei suvatse ju püstoleid puhastada.

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 35 korda

Kas 1.8 TSI või 2.0 TDI ?

Lugemata postitus Postitas kaupo51 »

Ra1ts kirjutas: 02 Aug 2024, 06:16
coasta kirjutas: 01 Aug 2024, 13:14 Aitäh soovituse eest! Kas sellise 70/30 linna ja maantee sõidu suhte puhul DPF'iga probleeme ei ole?
DPF hoolitseb enda eest ise, lase tal lihtsalt lõpuni põletada. Siiski nõustun, et linnas kütusekulu võitu ei ole, see tuleb maanteel välja. Teisalt, on tavalisellt diislite valik järelturul suurem, mis tähendab, et saad omale ka lihtsamalt sobiva isendi leida. Diisli ainukene miinus on haisev käsi peale tankimist, sest meie tanklaketid ei suvatse ju püstoleid puhastada.
Diislit tankides tuleb jälgida veel tankuri ümbrust. Et mitte jalgupidi kütuseloiku sattuda. Pikapeale kannad sel juhul kütuse jalgadega autosse ja autos hakkab selline traktori hais levima. See võtab aega, aga pikapeale on võimalik, kui jalge ette ei vaata.
Nüüd DPF põletamisest. Ma olen mõtelnud sellist asja, et miks auto mingi märgutulega sellest märku ei anna, et tal nüüd põletamine pooleli. Kui põletamisprotsessi mitmeid kordi järjest katkestada autoga parkides ja mootorit seisates, siis see ei ole autole hea.Aga ega juht ju ei tea, et auto parasjagu põletab DPF, tema jõudis just poe parklasse. Teisalt võiks olla autos mingi nupp, kus juht saaks autole teada anda, hakka nüüd põletama kui tahad, ma just hakkasin mööda kiirteed Tallinnast Tartusse sõitma ja lähima kahe tunni jooksul ei peatu.

coasta
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 31 Juul 2024, 13:28
Telefon: 55623584
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda

Kas 1.8 TSI või 2.0 TDI ?

Lugemata postitus Postitas coasta »

Suur tänu kõikide vastuste eest! Kaldun pigem bensiini mootori poole.

Kui just parasjagu suuri remonte tegema ei pea, kas on olemas ka üldine hinnavahemik, mis ''tavapärase'' aastase hoolduse peale kuluda võiks, kui hooldus teeninduses teha?

Tänan!

murf
Huviline
Postitusi: 934
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 170 korda

Kas 1.8 TSI või 2.0 TDI ?

Lugemata postitus Postitas murf »

Esinduses miski 330-350 ja Forss 250+ EUR umbes. Õli ja kõikide filtrite vahetus 2.0 TSI puhul.

Vasta

Mine “Mootor”