golf II gti ei k?i kylmalt

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

editionone
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 05 Sept 2007, 15:02
Auto: passat
Asukoht: raplamaa

golf II gti ei k?i kylmalt

Lugemata postitus Postitas editionone »

selline kysimus siis et,kui kylmalt panen auto k?ima siis jalga ei saa kaasi pealt ?ra v?ta sest sureb v?lja,sooja mootoriga aga k?ik OK,ise vaatasin et kollektorist peab tulema yks toru mis l?heb ?hupuhastisse,aga mul see puudub

viga v?iks olla selles?
GTI Power

han_wiz
Kodulehe arendaja
Postitusi: 302
Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas han_wiz »

Tegu siis 1.8 79kW mootoriga? Kas KE-Jetronic v?i Digifant?
See toru on abiks aga tuksis on ilmselt hoopis m?ni andur.

editionone
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 05 Sept 2007, 15:02
Auto: passat
Asukoht: raplamaa

Lugemata postitus Postitas editionone »

ntx siis mis andur,ise t?iesti kindel et see toru sest mootor ei saa kylmalt kuskilt mujal sooja ?hku;D
GTI Power

domain
Huviline
Postitusi: 455
Liitunud: 30 Okt 2003, 12:15
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas domain »

Kui nii kindel siis saab ju alati igaks silmapetteks selle toru sinna tagasi ?hendada;)
Rehvitööd http://www.badnet.ee/hinnakiri.jpg
Tel:58258300

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

Kui sul 1,8 K-jetronik, siis on sul kollektori all peidus lisa?huklapp k?lmk?ivituseks ja see saab drosselklapist ( sellest mida gaasipedaalilt tulev tross avab ) m??da ?hku. See klapp t??tab bimetalli peal ja on k?lmast peast alati mingil m??ral lahti ( s?ltub temperatuurist), kui ta korras on. Klapp on lapik nagu pannkook ja ei meenuta moodsamate s?steemide "t?hik?igumootoreid" Pistik on kah k?ljes. Koos s??tega tuleb sinna vool peale ja k?tteelement hakkab bimetalli soendama, et ta vaiksel klapi kinni paneks.
Kui see voolik sul sina klapile l?ks, siis ei saagi sul k?lma mootoriga k?rgemat t?hik?iku olla.

editionone
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 05 Sept 2007, 15:02
Auto: passat
Asukoht: raplamaa

Lugemata postitus Postitas editionone »

panin sinna selle toru kylge,erilist kasu polnud:)
GTI Power

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

Tee selgeks, mis pritse sul peal on. Kui klaar, siis siit http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page03" onclick="window.open(this.href);return false;
saad t?iendavat infi. See klapp v?ib ka vabalt peetis olla. ?ra ainult huupi juppe vahetama hakka - rahakott ei pea kinni. Ma olen paar korda ehku peale ka selle klapi uuesti k?ima ?petanud. Piilu sisse ja vaata, kas k?lma mootoriga siiber irvakil on? ?ks ots peab enne seguklappi ?hendatud olema ja teine peale seguklappi. Kliima puhul on veel miskid elekromagnet klapid kompenseerimaks kliimakompressori poolt tekitatud koormust.

editionone
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 05 Sept 2007, 15:02
Auto: passat
Asukoht: raplamaa

Lugemata postitus Postitas editionone »

keerasin tyhik?igul pritsungi peal mingit kruvi ja mootor hakkas yhtlasemalt t??ke:P
GTI Power

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

Kui see on seguklapi juures, siis juhib see samuti seguklapist m??da minevat ?hku ja on m?eldud kuuma mootori p??rete paika panekuks. Kui sa keerasid ( K-jetronic ) kuuskandiga pritse juurest, kust ?hu toru mootorisse tuleb, siis keerasid sa oma segu koostise paigast - t?en?olislelt rikkaks - tulemus suur k?tusekulu ja tahmased k??nlad. Loe kirjandus l?bi ja ?ra kruvi niisama. Hoiad raha ja aega kokku.

jimny
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 14 Okt 2004, 11:59
Auto: VW Passat b8 1,4TSI DSG 110kW, MB S123 200TD 44kW
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas jimny »

1.8 GTI 79kW KE-Jetronik samamoodi ei k?i...kyynlad vahetasin juba ?ra, kyynlajuhtmed lasin "vahaga" yle, samuti aju pistikud...algul tundus et asi niisketes ilmades...vahest k?ib ja vahest ei k?i...ei loe soe mootor ja ei loe kylm mootor, kui ei taha siis ei k?i...aru ka ei saa milles asi...pistikud/voolikud tunduvad k6ik kyljes olevat...hommikul k?imna l?heb suht ilusasti...k?ib tyhik?igul 1500rpmin kuid peale lyhikest s6itu hakkab ilusasti 900rpmin k?ima, kuid m6ni kord peale s6itmist hakkab j6nksutama, kui gaas p6hja suruda sel j6nksu hetkel siis m6tleb k6vasti ja siis tuleb kogu minek ka mingi k6va viivituse peale...kuid kui seisma j??da tee??rde siis puperdab k6vasti, justkui k6ik silindrid polexki j?rgi...oskab keegi head n6u anda? (ilmast ei s6ltu, soojast/kylmast mootorist ei s6ltu/kyynlad vahetatud..juhtmed pistikud kyljes) Mysteerium sry et v66rast teemat reostan a ei hakanud sellep?rast uut tegema, sest siin tundub suht sama probleem

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

Tee/hangi kolmik ja adekvaatne manomeeter ning s?ida veidi aega manomeeter kuskil k?tusefiltri juures surve poole peal. Eelpool toodud lingilt saad surved kah, kui otsida viitsid. ?htlasi tee selgeks, kas:

1. Generaator laeb korralikult ja milline on pinge s?steemis sellel hetkel, kui jama pihta hakkab.

2. Kui palju on pinge k?tusepumba otstel, kui jurab.

Kui pump toidet peale ei saa v?i pinge terves s?steemis madal, siis teeb m?stilisi asju. K?ige naljakam, et k?ivitub ja isegi k?ib kuidagimoodi, kui starter ringi j?uab keerata. Gene harjad, kontaktr?ngad, pingeregulaator samaegselt.

[Muudetud: 1-1-2008 uduuurija]

jimny
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 14 Okt 2004, 11:59
Auto: VW Passat b8 1,4TSI DSG 110kW, MB S123 200TD 44kW
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas jimny »

genekas on uus pandud...kytusefilter ka vahetatud...enne minu aega on ka pump ?ra vahetatud.(u5a tagasi) t?na juras ka, kuid 3500-4000 peal nagu isegi k?iks...kuid mingil hetkel hakkab normaalselt k?ima ja k?ib, kuid mingil hetkel viskab j?lle puperdama...
aga t?h, vaatan vb saan sabast kinni kellegil kes oskab ?ra m66ta pinged

jimny
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 14 Okt 2004, 11:59
Auto: VW Passat b8 1,4TSI DSG 110kW, MB S123 200TD 44kW
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas jimny »

aga t?na hommikul t??le s6ites t??tas laitmatult ja k?ima l?ks kohe esimese laksuga...ainuke vahe on see et t?na on t6esti kylmem ja pole nii tatine ilm...muidugi eile lasin k6igile elektriosadele uuesti seda nn vaha...kuid mai imesta et kui t??lt koju minnes j?lle ei t??taks...ei tea millest see s6ltub :S

jimny
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 14 Okt 2004, 11:59
Auto: VW Passat b8 1,4TSI DSG 110kW, MB S123 200TD 44kW
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas jimny »

nikutab ikka edasi, kui siin k?redad miinus kraadid olid, oli k6ik korras esimesest starteri ringist l?x k?ima kohe jne...nii kui nyyd sulax l?x kohe asi jama...vahetasin 4-5 a vana aku ka uue vastu v?lja...tundus et j6nxutab ikka, kuid vb mitte nii hullult...v oli asi selles et mootor sai t??temperatuuri...ei tea :S

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

Jagajakaas ja juhtmed?

jimny
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 14 Okt 2004, 11:59
Auto: VW Passat b8 1,4TSI DSG 110kW, MB S123 200TD 44kW
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas jimny »

juhtmed suht korralikud, jagajakaas on vahetatud variant, kuid mitte uue vastu...aga vana sai just sellep?rast vahetatud et kaanel oli m6ra sees ja kontaktid olid kulund :S pakuti ka syytepooli viga a seda mai oska kuidagi kontrollida ja vaevalt sellele soe/kylm mootor m6jub, tutvusringkonnas on 2.0l Audi B4 mis teeb t?pselt samamoodi, ja seal ka viga ei leita...olen tankind nii lukoilis kui statoilis 95, vaevalt bensuski asi on...suht n6utu, et kas ma siis oma autot saan aind miinuskraadides kasutada :S
kuid see j6nxutamine on ka imelik, ses suhtes et keegi nagu m?ngiks gaasiga, t6mbab maha ja lisab juurde...esimese asjana tunduks et viga vaakumvoolikutes kuid need tunduvad korras olevat.

jimny
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 14 Okt 2004, 11:59
Auto: VW Passat b8 1,4TSI DSG 110kW, MB S123 200TD 44kW
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas jimny »

kui tyhik?igul j?rjest kyynlajuhtmeid ?ra kakkuma hakata siis muutus mootori t?? tublisti. ja nii k6igil 4 silindril...

jimny
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 14 Okt 2004, 11:59
Auto: VW Passat b8 1,4TSI DSG 110kW, MB S123 200TD 44kW
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas jimny »

Algselt postitas: jimny
kui tyhik?igul j?rjest kyynlajuhtmeid ?ra kakkuma hakata siis muutus mootori t?? tublisti. ja nii k6igil 4 silindril...
m6tlen siis seda et h??les oli kohe tunda et yx silindritest on tagant ?ra.

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

http://volkswagen.msk.ru/injector/ke-je" onclick="window.open(this.href);return false; ... tronic.zip

http://volkswagen.msk.ru/injector/ke-je" onclick="window.open(this.href);return false; ... onic-1.pdf
http://volkswagen.msk.ru/injector/ke-je" onclick="window.open(this.href);return false; ... onic-2.pdf
http://volkswagen.msk.ru/injector/ke-je" onclick="window.open(this.href);return false; ... onic-3.gif

Tuula natuke ja vaata, kust sa mida m??ta saad. Vaata pistikud ?le, et ei oleks rohelised. Minul Audi harrastas kuumaga ajude osavat v?tmist - s??di oli drosselklapi alune l?liti, mis seest roheline ja hakka steatud tingimustes ?learu juhtima. T?mba neil l?lititel ?ldse pistik lahti ja vaata, mis ta siis teeb - mootoripidurdus peaks ?ra kaduma, ag amuidu toimetab nagu muiste.

jimny
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 14 Okt 2004, 11:59
Auto: VW Passat b8 1,4TSI DSG 110kW, MB S123 200TD 44kW
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas jimny »

heh, ait?h, a venekeelt ma kyll ei oska...
kuid v6tsin ennast k?tte ja l?xin auto kapoti alla...kiskusin pistikuid lahti, yhtegi oxiidi ma yhelgi pistikul ei tuvastanud...lasin neile ka seda vett t6rjuvat v?rki sisse, k?isin s6itmas ka...1-2km ja j6nxutas j?lle...
kapoti all pistikuid kangutades, avastasin mingi kangi, mis on kohe kollektori juures ja ulatub v?lja, nii k6veriti...otsas tal selline korgi moodi asi..proovisin v??nata, ei midagi, kork ka ?ra ei tule (m6tlesin et mingi isearetatud vb enne minu aega) aga keerata sai seda korki kyll, kuid keerasin kohe tagasi ja m6tlesin et postitan siia kysimuse et mis kang see on...loogiliselt v6ttes kui ta seal kollektori juures on siis vb regullibki midagi 6huga?!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

See on CO toru - heitgaaside m??tmiseks ette n?htud, kuigi meil m??detakse neid summutist.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
G2rry
Huviline
Postitusi: 726
Liitunud: 14 Apr 2004, 09:57
Auto: BMW X5
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas G2rry »

kle vaata ega k??nlad vigased pole,m?rad vms. herr domailnil oli ka kunagi g2 nuss et poos kinni vms. sai veel trahvigi selle "mulli" v?ljaajamise eest :P tegelt oli k??nal peppus kuigi oli uued pannud,mingi praak oli.

jimny
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 14 Okt 2004, 11:59
Auto: VW Passat b8 1,4TSI DSG 110kW, MB S123 200TD 44kW
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas jimny »

hmm, alles vahetasin, a ex ma vahetan uuesti siis...kuid kuskilt mulle 6eldi et kui kyynal peetis siis ta nii ei jukerda, kas t??tab v6i ei...sai veel suht korralikud kyynlad pandud...kolme elektroodised v kuidas neid kutsutakse...
kyll auto tohutult tossab kyll, tossas vanade kyynlatega ja tossab nende uutega ka...p6letab 6li vist, sest see kaob ka :) yldse peax vist sest autost loobuma hakkama :P

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

jagajakaas ja rootor ei tohiks sind pankrotti viia - aga vaata enne ?le. Kunagi oli ?hel mootoril juhus, kus rootor tagus keskelt jagaja v?lli ?le ja tegi tegusi. Sinu probleemi teeb huvitavaks seos niiskusega - eks ta elektriga seotud teema v?iks olla.

Miks keegi enam vene keelest aru ei saa? Koolis ei ?petata t?nap?eval?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Algselt postitas: uduuurija
Miks keegi enam vene keelest aru ei saa? Koolis ei ?petata t?nap?eval?
eks see p?hiline oskus tuli ikka vene kroonu toekal kaasabil
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Mootor”