K:G3 1,4 44kw 93a. õlituli+lärm? LUKKU!

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
tarmi20
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
Telefon: 5587451
Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
Asukoht: Rakvere,Vinni.

K:G3 1,4 44kw 93a. õlituli+lärm? LUKKU!

Lugemata postitus Postitas tarmi20 »

Postitan ikkagi uue küsimuse,kuigi lugesin siin ka vanemaid teemasid selle kohta aga asi täitsa selgusetu ja keegi ei tea nagu siiani põhjust,kuigi minu autol konkreetselt asjad sutsu teist moodi:exclamation:
Nimelt siis täna tegin autol õlivahetuse,õliks kasutasin nii nagu soovitati selle mootori puhul siin foorumis 5w30 ja vahetasin ka loomulikult õlifiltri.Enne oli mootoris mingi poolsünt mis oli täielik tökat ja kare(määrde omadused puudusid).Siis lasin vaikselt autol kohal käija jne...ja kui sõiduks läks mööda trassi hakkas õli tuli vilkuma ja ruupor pasundama,kord tegi piiksu,siis kaks piiksu,siis korduvalt järjest,siis mingi aeg jääb järgi-võibolla laseb 5km sõita jne...Ma isegi ei saanud aru mis hetkel hakkab see jama käima,mulle tundus et täitsa suvalisel ajal nagu...
Äkki oskab siis keegi aidata mind selles probleemis ja paluks mulle mitte pakkuda selliseid variantte nagu keera pirn välja ja võta ruupor tagant ära siis ei lõuga enam:smilegrin:

[Muudetud: 8-10-2009 tarmi20]

tarmi20
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
Telefon: 5587451
Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
Asukoht: Rakvere,Vinni.

Lugemata postitus Postitas tarmi20 »

kas on võimalik et õlipump jooksis rappa:question: kuna enne oli õliks 10w40 mis vajas ammu vahetust ja nüüd sai pandud 5w30 mis ilmselt hakkas mootorit seest pesema:lol: siis kas nüüd aitaks õlipumba,karteri tihendi,õli ja filtri vahetusest:question:(õliks paneksin ikkagi uuesti 5w30 kuna nii annab mulle raamat:question:

Raiq
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 14 Dets 2008, 17:12
Auto: Golf3
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Raiq »

Esiteks lase õli surve ära mõõta, kui surve ok, siis võib andur jamada, sest tegelt peaks just tühikäigul surve väiksem olema.
Teiseks võib olla filtri klapp, mida on päris tihti just odavate filtritega ette tulnud.

tarmi20
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
Telefon: 5587451
Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
Asukoht: Rakvere,Vinni.

Lugemata postitus Postitas tarmi20 »

Raiq kirjutas:Esiteks lase õli surve ära mõõta, kui surve ok, siis võib andur jamada, sest tegelt peaks just tühikäigul surve väiksem olema.
Teiseks võib olla filtri klapp, mida on päris tihti just odavate filtritega ette tulnud.
filtri ostsin mingist türi autopoest ja hinnaks 58.-eeku:bigsmile:

tarmi20
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
Telefon: 5587451
Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
Asukoht: Rakvere,Vinni.

Lugemata postitus Postitas tarmi20 »

aga võib ka äkki see viga nüüd olla et enne oli õli paras tökat ja nüüd vedel sellest ka see vilkumine ja piiksumine armatuuris aeg-ajalt?

tarmi20
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
Telefon: 5587451
Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
Asukoht: Rakvere,Vinni.

Lugemata postitus Postitas tarmi20 »

aga äkki tasuks kõigepealt proovida mineraalil baseeruvat poolsünt õli(see paksem) vahetust?

faller
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Veebr 2006, 20:54
Auto: VW Golf 7 Highline Variant 2,0 TDI 2019, VW Golf 7 1,4 TSI 2018
Asukoht: Rapla
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas faller »

Sa võid poodi saalesid ostma minna ,umbes 700 eek .Paks tökat oligi selleks pandud .

tarmi20
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
Telefon: 5587451
Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
Asukoht: Rakvere,Vinni.

Lugemata postitus Postitas tarmi20 »

faller kirjutas:Sa võid poodi saalesid ostma minna ,umbes 700 eek .Paks tökat oligi selleks pandud .
eks see õli läks ka sellest muidugi paksemaks et lisasin sinna nn. mett:smilegrin: aga kui õli näppude vahel hõõrusin siis oli kare:thumbdown:
aga kui kindel see on et saaled? ja ma ei ole kunagi vist oma silmaga neid näinud ega tea palju neid olema peaks,see minu jaoks küll täitsa tühi koht:lol:

tarmi20
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
Telefon: 5587451
Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
Asukoht: Rakvere,Vinni.

Lugemata postitus Postitas tarmi20 »

oo,ja muidugi tuli mul nüüd meelde,et kui auto ostetud sai siis kostus õhu filtri,esiratta mootori poolsest küljest mingit klobinat mingi hetk(täpselt ei saanud aru kust see klobin tuleb),et äkki võis see saalede hääl olla mis seda klobinat tegi??? oleksin tõele siis natuke jälle lähemal:mad:

Raiq
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 14 Dets 2008, 17:12
Auto: Golf3
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Raiq »

Noo mida ingel [VW Bot: "Keel korda!"], kui õli pealt koonertate siis tuleb küll taksoga odavam sõita. Raudne reegel kui ostad kasutatud auto, vaheta kohe õli ja hammasrihm, mis sest et eelmine omanik ütles et "just 200km tagasi vahetasin".
Teemast kah: Lase õli surve ära mõõta, siis saab edasi mõelda.

tarmi20
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
Telefon: 5587451
Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
Asukoht: Rakvere,Vinni.

Lugemata postitus Postitas tarmi20 »

ok,vaatan ja uurin asja kellel rakverlastest on olemas surve mõõdukit:info:

tarmi20
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
Telefon: 5587451
Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
Asukoht: Rakvere,Vinni.

Lugemata postitus Postitas tarmi20 »

surve sai siis kontrollitud ja vasakult poolt esimeses kolmes oli surve 8atti viimases neljandas 4atti aga see tähendab rõngaste vahetust.
õlituli+summer sai siis lahenduse kui vahetati õli+filter,samuti lasin ka hammasrihma+veepump,roolivõimu/geneka rihma vahetada,karpa padi võttis lisaõhku ja vahele läks silikoon:lol:lambda andur,õlisurve ja andurid olid korras. teise käiguga aeglaselt sõittes kippus kokutama/nõkutama ilmselt oli see et võttis karpa padja vahelt lisaõhku,nüüd korras.

tarmi20
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
Telefon: 5587451
Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
Asukoht: Rakvere,Vinni.

Lugemata postitus Postitas tarmi20 »

faller kirjutas:Sa võid poodi saalesid ostma minna ,umbes 700 eek .Paks tökat oligi selleks pandud .
saaledel pole häda midagi:dork:5w30 pesi auto mootori puhtaks:bigsmile:ja peale remmis käimist on kõik okk.

Vasta

Mine “Mootor”