K: Kui väljalase on hõre

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
vaherna
Huviline
Postitusi: 198
Liitunud: 09 Juul 2009, 16:01
Asukoht: Pärnumaa

K: Kui väljalase on hõre

Lugemata postitus Postitas vaherna »

Kuna ise pole automeh. õppinud siis tahaks teada et kui väljalase on kohe peale kollektorit hõre(sukk ribadeks) kuidas see mõjutab mootori tööd, osad räägivad et jõudu tuleb juurde, osad jälle vastupidist ja kindlasti on seos ka küttekuluga...
Pluss on massis, kõik on sassis !

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Siin võiks küll edasistest oletustest loobuda. Vaheta sukk ära. Mootori möla tuleb juurde,ja vingu salongi. Ummikus seistes võid ühelhetkel ka ise uut ummikut tekitada,kuna ,,tukastasid,, .

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas Corra »

Küttekulu tõuseb vist ainult siis, kui sul on lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andur pärast sukka. Arvatavasti sul on nii.
Jõudu võib ainult kopikatega juurde tulla, kuna katalüsaator ja muud summuti pütid on ikka mingil määral õhu liikumise takistuseks.
Tee igal juhul korda, on vaiksem sõita ja küttekulu ka parem.

Md-Dog
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 28 Sept 2006, 11:46
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas Md-Dog »

4 taktiline mootor tahab normaalseks tööks saada kerget vastusurvet väljalaskest.
kui seda netu siis pole ka mootoril õiget minekut ega jõudu. Lisaks kipub bensiini ka rüüpama hakkma.

Ja no igasugune heitgas põhja all on igastahes "saatanast"
juba vingumürgituse vältimiseks on mõistlik asi ära lappida.


[Muudetud: 16-2-2010 Md-Dog]

VeixV
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 16 Juun 2009, 16:23
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas VeixV »

kas alati on reegel, et summutile midagi ette pannes sureb mootor välja?
Mis on viga kui ei sure välja?

sax82
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
Auto: Passat 96kw Primera Sri
Asukoht: Trtu

Lugemata postitus Postitas sax82 »

VeixV kirjutas:kas alati on reegel, et summutile midagi ette pannes sureb mootor välja?
Mis on viga kui ei sure välja?
sis on auto mitte roller :smilegrin: sumps annab järgi igaltpoolt vahelülidest äki :)

VeixV
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 16 Juun 2009, 16:23
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas VeixV »

sax82 kirjutas:
VeixV kirjutas:kas alati on reegel, et summutile midagi ette pannes sureb mootor välja?
Mis on viga kui ei sure välja?
sis on auto mitte roller :smilegrin: sumps annab järgi igaltpoolt vahelülidest äki :)
no 94 a turbodiisel ei surnud välja:)

vaherna
Huviline
Postitusi: 198
Liitunud: 09 Juul 2009, 16:01
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas vaherna »

äkki tulevad kohe kellelgi mõõdud kah peast?
Pluss on massis, kõik on sassis !

Raiko112
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 03 Mär 2008, 18:26
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Raiko112 »

Endal kunagi Ventol oli sukk katki, siis tegi auto selliseid asju mida ei oska uneski näha. Puterdas nii, et ei saanud gaasigi vajutada, kütusekülust ärme räägimegi. Keegi ei osanud viga alguses õelda, kõige õudsam diagnoos oli vist see, et üks kolb on sisse ära põlenud:D Kuid peale suka vahetust saabus rahulolu, et kõik vead olid hetkega kadunud.

Raimo182
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 11 Mär 2008, 14:46
Auto: VW Passat (87), VW Caravelle (86)
Asukoht: Pärnu/Viljandi

Lugemata postitus Postitas Raimo182 »

Tuli kunagi esimene pütt alt ära, auto muutuks täiesti jõuetuks ja lärmi kui palju.
Vanakool

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Lugemata postitus Postitas daff »

Mul millagil Passatil kukkus suka juurest flantsist pooleks sumpa, lärmi oli palju ja peavalu sellest garanteeritud, aga mulle nagu tundus, et mootor läks paremini pöördesse või oli see suurest lärmist tingitud psühholoogiline efekt. Aga vabakäigul ja muidu töötas mootor muidu ilusti ja ühtlaselt nagu peab. Eriti meeldis mulle selle olukorra juures gaasi lahti laskmisel tekkiv paukuv hääl, mis jättis mulje nagu eriti võimsast autost :P Ühtlasel sõidul aga meenutas hääl pigem vana GAZ 53-e.

daqqer
Veteran
Postitusi: 694
Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
Telefon: 5177458
Auto: BMW
Asukoht: [ Tallinn ]

Lugemata postitus Postitas daqqer »

Kui auto välja ei sure kui summuti kinni toppida siis ilmselgelt see lekib. Mõeldes loogiliselt ei ole võimalik et mootor käib nii.

Ken

Vasta

Mine “Mootor”