Passati probleemid

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Pikea
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 25 Sept 2010, 00:09
Auto: Passat
Asukoht:

Passati probleemid

Lugemata postitus Postitas Pikea »

Tere, pöördun siis siia foorumi järgneva murega. Nii, et siis sai soetatud omale VW passat 92 aasta 1.8 liitlise mootoriga.
Niisiis mure on järgmine, et sai ka kohe sisse ostetud 40liitrit kütust, kuid sellega sai sõidetud ainult 160KM, natuke linnas natuke maanteel. Et milles võib nagu probleem olla? Või on selline kütusekulu täiesti normaalne? Samuti tuli veana välja ka see, et auto ujub tee peal, millest võib see tingitud olla? Tagasillast? Kuna tagumik käib nagu koera saba. Niisiis, veel see armatuuril olev õliandur, piiksub piiksub ja jääb vait, eriti annab tunda kurvide peal. Samas varras näitab, et õli on normis? Ja kuidas käib siis lahti see roolivõimu pumba ja veepumba rihm? Proovisin küll alt järgi anda ( Roolivõimu pumba juurest) kuid asjatult, see asjandus ei liikunud (all oli vist 3 polti, kui ma ei eksi). Rihm on peal lõdva, kui rooli keerad jääb roolivõimu rihma seib ratas seisma ning rihm jookseb lihtsalt peal, samuti jõnksutab tänu sellele veepumba rihma seib seisma.

Tänud, kes oskab aidata millegiga või kuidagi!

Kihlevere
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 18 Juul 2008, 17:12
Telefon: 58171382
Auto: Passat 1.9tdi
Asukoht: Tallinn

Re: Passati probleemid

Lugemata postitus Postitas Kihlevere »

25l/100km peale ei tohiks selline asi küll võtta. Ega sul bensu kuskilt ei tilgu? Paak ja voolikud ikka terved? See et auto ujub vaata üle kõik silla puksid no igaks juhuks ka rehvi rõhud. Õli võib küll normis olla aga kuna ta sul niipalju bensiini võtab siis võib olla selline oht et osa bensiini läheb karterisse vb sul see õli on ni vedel ja proovi ma ei tea kasvõi näppude vahel kas sellel üldse mingid määrde omadused ka alles on. Muidugi võib ka andur saada kehavasti ühendust.

Pikea
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 25 Sept 2010, 00:09
Auto: Passat
Asukoht:

Re: Passati probleemid

Lugemata postitus Postitas Pikea »

Tõsi, ujumine tulenes tagasilla puksidest. Õli on nagu õli ikka, vedelam ta nagu ei tundu olema. Voolikud ja paak on ammugi ära kontrollitud...Ikka ei leia sellisele küttekulule lahendust.

max1979
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 25 Juul 2008, 18:10
Auto: VW Passat 1,9TDI 74kw Chipitud 92kw 2004a
Asukoht: Tallinn

Re: Passati probleemid

Lugemata postitus Postitas max1979 »

Kas pöörded ei kõigu või peale jääda ei taha? Kontrolli lambda ära vaata äkki jookseb miinusesse, siis temp andur äkki see annab ajule koguaeg külma mootori temperatuuri.Endal oli sama aasta eelmise passatiga sama jama et peale lambda vahetust tõusis kütuse kulu 20 liitrit sajale ja tuli välja, et vahetatud lambda oli ka lõpetanud õigepea koostöö(oli praak)

Pikea
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 25 Sept 2010, 00:09
Auto: Passat
Asukoht:

Re: Passati probleemid

Lugemata postitus Postitas Pikea »

Pöörded ei kõigu, peale ka jääda ei taha...Kõik sellest korras. Mis mõttes andurid? Mootori töötemperatuur on kogu aeg ligi 100kraadi...(see on pigem stange viga, kuna keegi oli suutnud selle ää sõita). Lambdat ei ole kontrollitud, ehk lähen tehno-ülevaatuse punkti ja lasen vaadata seda asja sealt.

kauamangiv
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 31 Aug 2009, 12:52
Telefon: 56871066
Auto: 2000a passat b5 1.9tdi 4motion
Asukoht: Pärnu

Re: Passati probleemid

Lugemata postitus Postitas kauamangiv »

õlitule piiksumine on tõesti õlirõhu anduri süü. ma petsin elektroonikat nati, ning vedasin anduri otsa massi, ning piiks oli kadunud. Ujumine on tõesti tingitud tagasilla puksidest. Küttekulu on tõesti kas lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andur, või siis temp andur. sul sees võib ta 100C näidata tänu sellele, et tal on 2 andurit. 1 mis saadab signaali ajule, ning teine mis saadab sulle salongi armatuuri. Võiksid teha ära ka aju nullimise, mis võib sul ka vähendada küttekulu. Mul see aitas kõik need asjad tegin ja vahetasin ära ning mu passati 1.8l küttekuluks tuli keskmine 6l/100km

max1979
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 25 Juul 2008, 18:10
Auto: VW Passat 1,9TDI 74kw Chipitud 92kw 2004a
Asukoht: Tallinn

Re: Passati probleemid

Lugemata postitus Postitas max1979 »

kauamangiv kirjutas:õlitule piiksumine on tõesti õlirõhu anduri süü. ma petsin elektroonikat nati, ning vedasin anduri otsa massi, ning piiks oli kadunud. Ujumine on tõesti tingitud tagasilla puksidest. Küttekulu on tõesti kas lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andur, või siis temp andur. sul sees võib ta 100C näidata tänu sellele, et tal on 2 andurit. 1 mis saadab signaali ajule, ning teine mis saadab sulle salongi armatuuri. Võiksid teha ära ka aju nullimise, mis võib sul ka vähendada küttekulu. Mul see aitas kõik need asjad tegin ja vahetasin ära ning mu passati 1.8l küttekuluks tuli keskmine 6l/100km
Selle üks andur aga 4 klemmi, ehk kaks annavad kelladele infi ja kaks ajule. Kui Tallinnast siis saad kiire ja väga hea abi Tallinnast ARK taga olevas Speedsterist
Viimati muutis max1979, 10 Okt 2010, 16:49, muudetud 2 korda kokku.

kauamangiv
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 31 Aug 2009, 12:52
Telefon: 56871066
Auto: 2000a passat b5 1.9tdi 4motion
Asukoht: Pärnu

Re: Passati probleemid

Lugemata postitus Postitas kauamangiv »

mul on ta kahe anduriga, aga tõesti jah, on olemas ka 1 anduriga neid ;)

Pikea
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 25 Sept 2010, 00:09
Auto: Passat
Asukoht:

Re: Passati probleemid

Lugemata postitus Postitas Pikea »

"""Sul sees võib ta 100C näidata tänu sellele, et tal on 2 andurit. 1 mis saadab signaali ajule, ning teine mis saadab sulle salongi armatuuri."""
Kas see tähendab, et tegelikult mootor ei kee? Kõigub pidevalt siiski. Kui sõita 100km/H siis on keskeltläbi 100kraadi, kui vajutad juurde (pöörded kuskil 3500-4000) peale siis tõuseb üle 110ne. Kuid tosool ei kao kuskile. Kohapeal käies jahutab mootorit salongiradikas, kui soendus põhjas undab ja kütab auto sees ulmesaunaks lihtsalt. Kui soenduse järelt ära võtad, hakkab jälle temperatuur tõusma.

m2ikret
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 06 Mär 2010, 14:22
Auto: Volkswagen Passat B3 1991 a manuaal 1.8 66kw. universaal
Asukoht: Pärnu.

Re: Passati probleemid

Lugemata postitus Postitas m2ikret »

"Niisiis, veel see armatuuril olev õliandur, piiksub piiksub ja jääb vait, eriti annab tunda kurvide peal"
Mul oli ka alles see suureks peavaluks.Auto sama.Vahetasin mölemad andurid(100 eeku kuskil 2 tk)Tulutult piiksub edasi jumalast närvi ajas terve tallinna tee üle maki piiksub ka .Siis foorumlaselt sain abi et mootoribloki küljesoleva andurile panin suvalise (massi) juhtme külge ja vedasin selle mootoriploki külge lihtsalt kuskile sidusin kinni.Piiksumine jäi vait aga tuluke sees vilgub ikka edasi. Ei tea kas selle korda ka saab kunagi?

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Re: Passati probleemid

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

andureid segi pole ajanud ?
Lollitada neid ei maksa, muidu võib juhtuda juhus kus keps lihtsalt tagumisele autole klaasi lendab.. :)
Viimati muutis RKsilver, 13 Okt 2010, 22:50, muudetud 1 kord kokku.

m2ikret
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 06 Mär 2010, 14:22
Auto: Volkswagen Passat B3 1991 a manuaal 1.8 66kw. universaal
Asukoht: Pärnu.

Re: Passati probleemid

Lugemata postitus Postitas m2ikret »

RKsilver kirjutas:andureid segi pole ajanud ?
Lollitada neid ei maksa, muidu võib juhtuda juhus kus keps lihtsalt tagumisele autole klaasi lendab.. :)
Ei tasu küll lollitada aga ammu oleks korda teinud kui keegi oskaks öelda milles probleem.Ei kannata selle piiksumisega ka sõita.
Öeldud aitn tüüpviga.Raunexist ostsin need siis juba mingit kaks vanemat papipt ütlesid et mõttetult ostad niiguinii pole tolku ja ennäe polnudki :D
Lihtsalt tüütuseks nyyd koguaeg öli kontrollida :) Aga kuna see auto öli ei söö siis pole probleemi seda vaadata :)

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Passati probleemid

Lugemata postitus Postitas GTI »

See õlirõhu märgutule/piiksu anomaalia võib ka armatuuri kellade probleem olla - külmjooted. Põhiline on veenduda et sul õlirõhk reaalselt norm. oleks. Õlitaset pole mõtet kontrollida kui mootor õli ei söö - piiks ja vilkumine on põhjustatud ikka õlirõhust mitte nivoost.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Mootor”