Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 27 Mai 2015, 17:24

GTI kirjutas:
lammas123 kirjutas:Tere !
Küsimus on selles kas passati 1,6 74kw 1997a mootor sobib 1,6 74kw 1998 aasta mootori asemele. Väliselt piltidejärgi tundub erinev sisselaske torud... uuemal on need plastikust ja ees on mingisugune kopsik vanemal metallist, ning kas vanemale sobivad plastikust sisselasketorud. Aitäh abistajatele.
Kui mootori koodid on samad siis peaks plug-in istuma?
Uuemal pole jagaja kohta.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

lammas123
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 17 Mai 2015, 13:15
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas lammas123 » 27 Mai 2015, 17:37

Kas ma saaksin need üksühele ümbertõsta ?

GWallace
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 24 Nov 2012, 17:28
Auto: Citroen Jumper '16
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas GWallace » 29 Mai 2015, 21:01

Tere!


Autoks Golf 4 2002a. Peal õnnetu 1.4 55kw mootor.

Kas 1.6 74kw mootor istub 1:1 selle asemel ja kas käigukast peaks 1.4 ja 1.6 mootoril sama olema?

Millises hinna suurusjärku võiks see töö jääda?

Või tasuks hoopis 1.8 või 2.0 mootori poole piiluda.. kuigi neil vist peaks käigukastid erinevad olema?

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 30 Mai 2015, 12:03

GWallace kirjutas:Tere!


Autoks Golf 4 2002a. Peal õnnetu 1.4 55kw mootor.

Kas 1.6 74kw mootor istub 1:1 selle asemel ja kas käigukast peaks 1.4 ja 1.6 mootoril sama olema?

Millises hinna suurusjärku võiks see töö jääda?

Või tasuks hoopis 1.8 või 2.0 mootori poole piiluda.. kuigi neil vist peaks käigukastid erinevad olema?
Sulle on siiski komplektset doonorit vaja. See pole nii lihtne, et vahetad vaid moto.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

volts82
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 20 Juun 2015, 08:13
Telefon: 56148812
Auto: Passat B6
Asukoht: Erinev
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas volts82 » 23 Juun 2015, 21:03

Tere.
Küsimus selline,et kas golf 3 mootori 1,6 55kw vahetus 1,6 74kw vastu plug-in istub 1:1-le?

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 24 Juun 2015, 10:57

volts82 kirjutas:Tere.
Küsimus selline,et kas golf 3 mootori 1,6 55kw vahetus 1,6 74kw vastu plug-in istub 1:1-le?
Koos kastiga, juhtmestiku, aju, immo ja summutiga. Võimalik, et ka pooltelgede sisemised otsad tuleb vahetada.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Carloz
Huviline
Postitusi: 166
Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
Auto: Golf MK5 1.9 TDi // Golf MK3 Cabrio 1.8i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas Carloz » 13 Nov 2015, 08:02

Tervist,

Hetkel autol aiste vahel 1.8 bensukas, kuid nyyd tuleb 1.9 66kw TDi. Minu kysimus, kas eelnev ülevaatus jääb autol kehtima? Tean, et pean käima tahmatestis, et uusi dokumente saada, kuid kas nad kannavad ka ülevaatuse üle?

Terv, Karl
Viimati muutis Carloz, 13 Nov 2015, 08:02, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas Siim » 13 Nov 2015, 14:42

Carloz kirjutas:Tervist,

Hetkel autol aiste vahel 1.8 bensukas, kuid nyyd tuleb 1.9 66kw TDi. Minu kysimus, kas eelnev ülevaatus jääb autol kehtima? Tean, et pean käima tahmatestis, et uusi dokumente saada, kuid kas nad kannavad ka ülevaatuse üle?

Terv, Karl
Jah.

oke139
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 20 Mai 2014, 11:12
Auto: MK2 1.9TD AAZ
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas oke139 » 10 Veebr 2016, 19:37

Hetkel 1.6 55kw Golf 2 bensiinikas, tahaks peale tõsta vento 55kW diisli 1.9TD, mis kinnitustelt jne sobib ilusasti, midagi ümber tegema ei pea, mootor on straight swap.
Kogemusi kellelgi? Muidu kui vahetada värv ja mootor korraga siis palju ark-is riigilõivu peab veel maksma?

h4rz
Huviline
Postitusi: 1277
Liitunud: 21 Mär 2007, 11:01
Auto: 4.2/1.8T/2.0T
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas h4rz » 10 Veebr 2016, 21:16

20€, paberivabas 20% soodsam.
Roolide nahatamine/polsterdustööd.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 17 Veebr 2016, 21:45

Mõttetu teema selle kohapealt,et surutakse ainult küsimist,kuidas mootor KINNITUSEGA sobib raami vahele. See on ju auto kere ja mootori omanikul ammu teada,või siiski tehke eelnev kooli töö ära enne kui küsite kinnituste kohapealt. See on kökimöki,kinnitus. Miskipärast ,kui sisusse tulla,siis keegi ei kurda,et elektri ühendusega on probleemi,käigukasti ja poolassidega ,starter . Muutkui ,et tahan vahetust teha ja kui palju see MAKSAB. Kui kasutaja Karl tahab panna oma autole 1,8 b mootori asemele 1,9 TDi.66 kw. siis see oleks väärt foorumis pikemat arutelu. Karl lihtsalt fantaseerib seda vahetust,endale aruandmatta, mida see endast REAALSELT ,teadmisi vajab. Aga RAHAST ,jah ei räägi ta. Jutu kokkuvõte. Olen teinud sama asja,kuid küsinud nõu ainult pisiasjades,kui töö on lõppfaasis. Kasutan ühe ,,vana,, foorumlase ütlust. ,, Miks siis mind närvi ei aja,kui küsitakse tobedusi,, .

Carloz
Huviline
Postitusi: 166
Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
Auto: Golf MK5 1.9 TDi // Golf MK3 Cabrio 1.8i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas Carloz » 18 Veebr 2016, 09:17

t6nis3 kirjutas:Mõttetu teema selle kohapealt,et surutakse ainult küsimist,kuidas mootor KINNITUSEGA sobib raami vahele. See on ju auto kere ja mootori omanikul ammu teada,või siiski tehke eelnev kooli töö ära enne kui küsite kinnituste kohapealt. See on kökimöki,kinnitus. Miskipärast ,kui sisusse tulla,siis keegi ei kurda,et elektri ühendusega on probleemi,käigukasti ja poolassidega ,starter . Muutkui ,et tahan vahetust teha ja kui palju see MAKSAB. Kui kasutaja Karl tahab panna oma autole 1,8 b mootori asemele 1,9 TDi.66 kw. siis see oleks väärt foorumis pikemat arutelu. Karl lihtsalt fantaseerib seda vahetust,endale aruandmatta, mida see endast REAALSELT ,teadmisi vajab. Aga RAHAST ,jah ei räägi ta. Jutu kokkuvõte. Olen teinud sama asja,kuid küsinud nõu ainult pisiasjades,kui töö on lõppfaasis. Kasutan ühe ,,vana,, foorumlase ütlust. ,, Miks siis mind närvi ei aja,kui küsitakse tobedusi,, .
Tervist,

Kui te mu teemat loeksite, siis näeksite, et vahetus on detsembris juba ära tehtud. 2 nädalavahetusega tegi selle ilusti ära.
Raha läks täpselt doonorauto jagu.
Oli natuke pusimist just elektripoolega, aga ei midagi ületamatut.

Terv, Karl

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 19 Veebr 2016, 01:21

Ja raha läks ... Mega vähe. Ca.20 eu.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas GTI » 19 Veebr 2016, 09:03

t6nis3 kirjutas:Ja raha läks ... Mega vähe. Ca.20 eu.
Carloz kirjutas:Raha läks täpselt doonorauto jagu.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 19 Veebr 2016, 22:06

Ei näri iial kui küsitakse asja eest. Lõpp hea kõik hea. Arusaamatuks jääb siiski ,lugedes teemat
mida sa Karl siit foorumist mootori vahetuse kohapealt said.(küsimärki ei leia).

Torzo6
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 13 Mai 2016, 20:50
Auto: VW Jetta MK2
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas Torzo6 » 14 Mai 2016, 12:08

Tervist!
Kas kellelgi on siin reaalset kogemust mk2 golfile või jettale järgmise seeria vr6 peale tõstmisel? Endal käsil mk2 Jetta ja plaanis tõsta peale järgmise seeria vr6, kuid nende protsentide järgi ametlikult jääb asi karvaseks, kuna mk2 jettal tehase poolt suurim mootor 2.0 100kw. 100st- 128kw mahuks asi piiridesse, kuid mootorimahul läheb asi natukene lõhki (2,6 mahuks veel 30% sisse kuid 2.8 ajab veidi üle). Kas keegi on suutnud paberid puhtalt korda ajada või ikka skeemitades?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas GTI » 14 Mai 2016, 14:11

Minuteada ei saa vr6 vahetust ametlikult ja pole ka skeemitades saadud mk2-le.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 14 Mai 2016, 22:18

G2 ele. pane aiste vahele rida (R4 . Kasvõi TDi,66 kw, . j n e. Tekib küsimus,milles probleem?

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas dellu » 15 Mai 2016, 18:40

Millest see tõnis3 jälle räägib. See on siin teema, et kuidas asju ametlikult teha, küsimus ei olnud mis sinna läheb või mis mitte. Mõni hull paneks sinna 4.0 liitrit ka ilmselt vahele, iseasi palju sellest pärast Golfi järgi on, aga arvele selliseid asju ei saa. Kusjuures nagu siin ka enne mainitud on, siis väga palju sõltub ka üldse nn inimesest, kelle otsa ARK-s sattud. Minule öeldi, selle nn tehasest suurima kohta, et see ei puutu üldse asjasse, asjasse puutub ikka konkreetne masin (ehk siis kõik mootorivahetused, mida reaalselt pole sellele kerele tehasest pandud). Ehk Torzo6 näite puhul VR6-t pole pandud, siis sa ei võta aluseks mitte tehase 2.0 100kw, vaid näiteks kui sinul on 1.4 ja 50kw (näitlikult), siis see ongi sinu number, millest arvutama hakkad ja need protsendid pidavat mõlemat pidi kehtima. Ehk siis samamoodi ei saa 3.0 asemele panna 1.5 mootorit. Võimalik et teine mees räägib teist juttu, aga mulle Tallinnas öeldi nii, kui tahtsin G60 118kw asemele arvele saada TDI 66-kw, viidates, et üks selline on registris ja ma tahaks samal alusel saada. Öeldi et ei, 118kw vs 66 on liiga suur vahe kw-des. No see oli kõik muidugi jutu tasandil hoopis teise registritoimingu kõrval seal kuudis olles. Mingit avaldust ma ei teinud, sest tolleks hetkeks olid juba hoopis muud plaanid ja tegevused tehtud, aga lootsin et äkki saab selle juba olemasoleva auto najal enda oma ka kirja.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
Ristotu
EVWK juhatus
Postitusi: 643
Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
Telefon: 58151062
Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
Asukoht: Kose vald
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas Ristotu » 16 Mai 2016, 06:46

No tegelikult, kui ikka mootorikinnitused ja asjad originaalid, siis võib isegi saada. Mul G4 oli ju 1.4 ja suisa 55kw võimast mootorit ja asemele tuli 1.8 132kw, ennem seda suhtlesin ARK-iga ja lõpuks tegin taotluse ära ja dokkidesse tuli lihtsalt märge sisse ümberehitus. Nii et ei vasta päris tõele, et ametlikult ei saa :D Kui teed asja korralikult, siis saab.
Lugupidamisega
Risto

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas dellu » 16 Mai 2016, 07:40

Ristotu kirjutas:No tegelikult, kui ikka mootorikinnitused ja asjad originaalid, siis võib isegi saada. Mul G4 oli ju 1.4 ja suisa 55kw võimast mootorit ja asemele tuli 1.8 132kw, ennem seda suhtlesin ARK-iga ja lõpuks tegin taotluse ära ja dokkidesse tuli lihtsalt märge sisse ümberehitus. Nii et ei vasta päris tõele, et ametlikult ei saa :D Kui teed asja korralikult, siis saab.
Praegu on samuti aia ja aiaaugu teema, ehk sa ei saanud samuti pointist aru. Golfil on ju see 1.8 ja 132kw olemas (http://www.autoweek.nl/auto/26046/volks ... -gti-180pk" onclick="window.open(this.href);return false;), see leht küll universaali kohta ei räägi, aga suures plaanis küll ja ilmselt vaadati läbi sõrmede. Mina räägin, kui sa näiteks oleks tahtnud enda autole peale panna 4 liitrise mootori (ehk loe, mootori mida tehas pole Golfile peale pannud), siis võetakse aluseks konkreetne auto ja hakatakse protsente arvutama. Tundub natuke jabur tõesti, et 1.4 asemele võid tõsta 3.2 (R32 ju ka golfil olemas), ilma et sa muudaks pidureid või midagi muud, aga kui tahaks panna kasvõi mingi 2.0 kuskilt a la bemmi pealt, siis enam ei või. Seda enam, et kui ma küsisin, et miks ei või ka oluliselt lahjema mootori peale minna, siis hakati ka jahuma midagi sellist, et väikse mootori jaoks raskemad pidurid, käru massid jne :). Ilmselt kui juristide abiga seal sorkida, siis lõpuks saab igast nõudest mööda, aga kas see kõike seda lõpuks väärt on.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
Ristotu
EVWK juhatus
Postitusi: 643
Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
Telefon: 58151062
Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
Asukoht: Kose vald
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas Ristotu » 16 Mai 2016, 08:30

No kui lugeda seda reeglistikku, mis maantee ameti poolt antud on, siis seal on kirjas, et ei tohi ümber teha mootori kinnitusi (kui ei ole sertifitseeritud firma poolt tehtud) ja pidureid. Nii et ikkagi, kui tahta 2.8 panna G2-le ja see asi on olemas G3-l, siis kinnitused istuvad, jah pidurid jäävad lahjaks. tean, et peaks ju olema ikka mõned G2-d juba arvel 2.8 mootoriga. Ehk siis Ark on juba selle aksepteerinud. Aga see on tegelikult jah puhtalt Arki ja taotleja suhtlemises kinni.
Lugupidamisega
Risto

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas GTI » 16 Mai 2016, 09:00

Ristotu kirjutas:tean, et peaks ju olema ikka mõned G2-d juba arvel 2.8 mootoriga.
See on küll midagi uut - tead sa neist midagi täpsemalt rääkida? Kas oled ka mõnda teh.passi näinud ja mis seal kirjas on?
Viimati muutis GTI, 16 Mai 2016, 09:41, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: kirjavigad
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
Ristotu
EVWK juhatus
Postitusi: 643
Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
Telefon: 58151062
Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
Asukoht: Kose vald
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas Ristotu » 16 Mai 2016, 09:15

Kahjuks tõesti dokke näinud pole (uskusin mida autoomanik mulle pajatab) ja see auto mida kunagi silmasin, seda ka enam pole.
Aga targematega vaidlema ei hakka, äkki eksisin päris rängalt. Nii et vabandan, kui on ikka 100% kindel info, et ei saa.
Lugupidamisega
Risto

punarebane
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 11 Aug 2016, 23:16
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas punarebane » 11 Aug 2016, 23:29

Mul on üks 1,6 l 74 kW mootoriga Passat B5, mille mootor on paraku omadega läbi. Pidigi olema suht kehv mootor ja täpselt sama mootorit, mis töötaks, pole seega tõenäoline leida. Aga auto ise meeldib ja kere on korralik, nii et mõtlesin, et võiks näiteks 1,8 l mootori panna. Neid võiks ju rohkem saada olla? Kas see (mõni 1,8 l variantidest, mis B5-l olid) mootor sobib kinnitustelt 1,6 l asemele? Ilmselt on vaja ka aju ära vahetada? Aga kas midagi veel? ARKis ei tohiks sellise vahetusega samuti probleeme olla?
Kuna ma ise pole piisavate teadmiste-oskustega, siis läheks töökotta. Aga ehk oskate Tartu kandis soovitada mõnd? Mul omal on ka paar kohta kus käinud olen, aga tahaks teada mis teised soovitavad, äkki on mõni koht selle töö jaoks parem.

Vasta

Mine “Mootor”