Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas dellu » 01 Nov 2012, 12:04

pppp kirjutas:
dellu kirjutas:Kuna tehasest vist 85kw 2.0 ei tulnud
Tuli küll, alates 04.1993.
on jah, siis peaks jah ainult kohaleminemise vaev olema.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Throwdown
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 03 Juul 2011, 20:26
Auto: Vw Corrado
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas Throwdown » 01 Nov 2012, 13:43

dellu kirjutas:
pppp kirjutas:
dellu kirjutas:Kuna tehasest vist 85kw 2.0 ei tulnud
Tuli küll, alates 04.1993.
on jah, siis peaks jah ainult kohaleminemise vaev olema.
Aga see ei loe midagi et auto on aastast 1990 ?
Kui ei loe kas siis on nii lihtsalt et mainin et mootor on vahetatud teise tehase poolt tulnud mootori vastu , kuigi see vento gt mootor mis hetkel peal , tulevad uurima ka ei tea :? ?

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas dellu » 01 Nov 2012, 13:47

Rõhud sellele, et sama autot on tehasest sama mootoriga tulnud ja siis ei tohiks probleeme olla. Siin samas ju kirjutatud kuidas G3 bensukaid diisliks tehakse, kui kõik muu sama.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Throwdown
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 03 Juul 2011, 20:26
Auto: Vw Corrado
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas Throwdown » 01 Nov 2012, 14:25

Raplas on Arki töötajad ikka suht ******** ei tea kas aint rõhutamisest piisab aga kui nad autot näha soovivad ja leiavad et midagi on valesti ,jääb äkki kuhugi mingi märk ? Kas mul on vaja mingeid pabereid ka siis vormistama hakata seal, ei taha päris lolli muljet ka jätta seal leti ees kui nad hakkavad pommima küsimustega..
Viimati muutis Throwdown, 01 Nov 2012, 15:07, muudetud 1 kord kokku.

ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas ets27 » 01 Nov 2012, 15:52

Natuke sai asja uuritud ja sain vastuse et ei tohiks probleeme olla sellise vahetusega nagu golf mk3 mootor vahetada golf mk4 1,8 turbo vastu
Kw piiri ei ületa sest mk3 on max vist 140 kw ja tahan peale panna 1,8 t seal peaks kw alla selle normi jääma

Kõigepealt ARK oma ideest rääkima siis sealt paber ja siis ehitusse ja siis uuesti ark vaadatakse üle või mismoodi see süsteem siis käima peaks kuna ei taha niisama raha tuulde visata ja lihtsalt teed töö ära ja pärast jama mingisugune

ma tänan abi eest

tervitades ets27 8)

Throwdown
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 03 Juul 2011, 20:26
Auto: Vw Corrado
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas Throwdown » 02 Nov 2012, 13:16

Üks küsimus veel , kuidas ma tõestan just seda et seal on 2,0 85 kw mootor peal , kas nad ise otsivad mootorikoodi ja selle kaudu kuidagi vaatavad või siis pean ise midagi otsima.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas rako » 06 Nov 2012, 12:46

Mootori koodi järgi tuvastavad jah.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Lauri-L
Huviline
Postitusi: 548
Liitunud: 03 Juun 2011, 20:38
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas Lauri-L » 06 Nov 2012, 12:59

Corriga ainult kohale minemise vaev, uurisin arkist järgi kui motto vahetusega algust tegin, öeldi et tule kohale, vaatame nr üle ja vormistame ära.
Nr all mótlen mootori koodi, kere nr ja nr märk.

[ Postitus tehtud Windows Smartphone'i kaudu ] Pilt
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW

Jurmola
Huviline
Postitusi: 1489
Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
Auto: Golf 2
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas Jurmola » 06 Nov 2012, 19:01

rako kirjutas:Mootori koodi järgi tuvastavad jah.
Samas see oleneb väga palju ülevaatajast. Minul oli PG(118kw) mootori plokk ja ütlesin, et võtsin 66kw passati pealt. Väikse jamamise ja uurimise peale pandi passi 66kw ilma katita. Katti ka vanamees otsis kapotialt hirmsasti, vahet pole et see põhjaall oli.

Throwdown
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 03 Juul 2011, 20:26
Auto: Vw Corrado
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas Throwdown » 07 Nov 2012, 16:26

Päris ammu saatsin Maanteeametisse kirja ja alles nüüd sain vastuse :D , just täna registreerisin ümber ja jätsin hetkel 118 KW passi , aga no tuleks vist nüüd ümber muuta see jälle , uue passi väljastamine ka jälle midagi 50 euri ? või vähem:S , öeldi et tuleb esitada avaldus , arkis vaatab ülevaataja üle ja hetgaase tuleb ka kontrollida lähimas ÜV punktis kui on kehtiv ÜV.

Lauri-L
Huviline
Postitusi: 548
Liitunud: 03 Juun 2011, 20:38
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas Lauri-L » 07 Nov 2012, 18:52

20€ on muudatuse tegemine passis, olenematta kas vahetad värvi, mootori vms.

[ Postitus tehtud Windows Smartphone'i kaudu ] Pilt
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW

Throwdown
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 03 Juul 2011, 20:26
Auto: Vw Corrado
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas Throwdown » 08 Nov 2012, 17:36

Toote tüübikinnitusele vastavuse kontrollimise eest tasutakse riigilõivu 65 eurot. +19 euri muudatused ? kas nii ei ole ? esimeses pole ma kindel

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas dellu » 08 Nov 2012, 18:01

Siis peaks ju sisuliselt iga euroopast toodud autole seda rakendama? Arvan et see on pigem sellistele, mis ala kuskilt ameerikast tuuakse ja eraldi tüübikinnitus tehakse kuskil firmas.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Tanel
Veteran
Postitusi: 896
Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
Telefon: 56902793
Auto: '88 JETTA
Asukoht: Hellfield
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas Tanel » 14 Nov 2012, 01:07

Tüübikinnituse tegemist on alles siis vaja, kui ise auto ehitad või midagi totaalselt ümber teed. Mootorivahetus (tehase poolt pakutava mootori vastu) on puhtalt Maanteeametis registriandmete muudatuse tegemine.
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 18 Nov 2012, 10:09

Tüübikinnituse tegemist nõutakse siis, kui paigaldad sellise mootori, mida keegi veel pole peale pannud. Ehk siis Eestis puudub sellise mootoriga isendi tüübikood. Muide, tegelikult on see väga hea ja kasulik asi. Fordi rallikas sai mul kunagi oma tüübikoodi. Seega võis kasutada ka sport sumpat, sport rooli, ja veel mõningaid asju mis ei ületanud Eestis kehtivaid tehnonõuete piire. Lisaks polnud ka Katalüsaatorit. Tüübikoodi sain sellise kooslusega autole ja ühelgi koeral polnud põhjust haukuda. Ülevaatusel hakati kunagi sumpa pärast plõksima. Lasin neil lihtsalt järgi vaadata tüübikoodile vastavuse. Üsna loperguse näoga sell tuli tagasi ja VABANDAS. Ülevaatuse läbisin seejärel koheselt.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas Petzo » 06 Apr 2013, 16:33

Tahaks sellist nõu küsida, et kui ma vahetan T4 1.9TD 50kw mootori golfi 1.9TDi 66kw vastu siis kas on andmete muutmine vajalik? Välimuselt mootorid samad. Et siis ma ei näe mõtet raha admete muutmisele kulutada kui erinevust ei märgata.
Rait.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 06 Apr 2013, 17:06

Petzo kirjutas:Tahaks sellist nõu küsida, et kui ma vahetan T4 1.9TD 50kw mootori golfi 1.9TDi 66kw vastu siis kas on andmete muutmine vajalik? Välimuselt mootorid samad. Et siis ma ei näe mõtet raha admete muutmisele kulutada kui erinevust ei märgata.
See nüüd küll jääb su enda südametunnistusele, kas muudad või mitte. Vaevalt sellest nad ülevaatusel aru saavad.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas ets27 » 06 Sept 2013, 19:39

Tere torkas korra selline idee pähe et kasutada corrado g60 mootorit golf mk3 peal ja ametlikult mootorivahetust teha kas võib tekkida probleeme hiljem argis? Kui teha kõik korralikult.
Ja kas mootorikinnitused vastavad 1 1 le?
Tegelt kw suhtes ei tule kuidagi üle normi sest mk3 140 kv max

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas rako » 06 Sept 2013, 21:05

ets27 kirjutas:Tere torkas korra selline idee pähe et kasutada corrado g60 mootorit golf mk3 peal ja ametlikult mootorivahetust teha kas võib tekkida probleeme hiljem argis? Kui teha kõik korralikult.
Ja kas mootorikinnitused vastavad 1 1 le?
Tegelt kw suhtes ei tule kuidagi üle normi sest mk3 140 kv max
Selles suhtes, et ma ei soovita selle G60 laaduriga jännata :) Ma olen selle omal nahal üle elanud aastaid tagasi. Ning tito viskas ka oma B3 laaduri minema ja vahetas selle turbo vastu.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas ets27 » 06 Sept 2013, 21:15

Turbo vastu vahetamise vastu pole midagi üv kellegil öelda?

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas rako » 06 Sept 2013, 21:23

ets27 kirjutas:Turbo vastu vahetamise vastu pole midagi üv kellegil öelda?
ega TÜV i vanad ka kõike peast ei tea :) Kui mingi spets vana pole saad vabalt läbi.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas ets27 » 06 Sept 2013, 21:44

Et ei tohiks probleemi olla aga ark vaja mootorivahetus teha kas seal võib problebleem tekkida kuna sellist mootorit pole golf mk3 tehasest peale ju pandud? Või kui ei ole vaja seal suuremaid ümberehitusi teha? Ja kõik töö teha korralikult.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas rako » 06 Sept 2013, 22:00

Sisuliselt kõige tähtsam on see, et oleks kasutusel originaal kinnitused ( või väga hästi tehtud uued kinnitused ) neid na vaatavad.
Evensil on passis Golf MK1 110 kw ( kui ma ei eksi )
Uku Golf Mk1 passis ka äkki 100kw? ei mäleta enam peast.

Niet MK3 ei tohiks probleemi olla. See on ju sisuliselt 1.8 plokk ja lihtsalt laadur juures. Aga sa võid ju vabalt öelda, et tegemist ongi 1.8 66kw motoga :)
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas ets27 » 06 Sept 2013, 23:10

rako kirjutas:Sisuliselt kõige tähtsam on see, et oleks kasutusel originaal kinnitused ( või väga hästi tehtud uued kinnitused ) neid na vaatavad.
Evensil on passis Golf MK1 110 kw ( kui ma ei eksi )
Uku Golf Mk1 passis ka äkki 100kw? ei mäleta enam peast.

Niet MK3 ei tohiks probleemi olla. See on ju sisuliselt 1.8 plokk ja lihtsalt laadur juures. Aga sa võid ju vabalt öelda, et tegemist ongi 1.8 66kw motoga :)

Ei taha hiljem igast jamasi kui teha siis juba korralikult ja asja ametlikult ajada et ei tekiks mingid erakorralisi ÜV jne
Et kui kinnitused teha korralikud jne siis ei tohiks probleemi olla

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)

Lugemata postitus Postitas dellu » 07 Sept 2013, 09:48

No minule nad hakkasid Tallinna tehnilises vähemalt ajama, et mootori % vastavus peab jääma ikkagi klappima. Ehk vahet pole, et on G3 peale on pandud ka 140kw VR6-t. Sa tahad panna mootorit, mis ei ole samal autol olnud ja seega arvutatakse % sinu praegusest autost. Samuti ei tohi see% olla ka negatiivses suunas liiga suur. Mina lootsin lihtsalt läbi saada, kuna Eestis on üks diisel Corrado arvel, 66kw. Kui nad seal baasist uurisid, siis väitsid et see on enne olnud arvel kui 66kw bensukas. Kuidas ta üldse selleks sai pole minul küll aimu, sest nii lahjat mootori minuarust ka ei pandud Corradole. Seetõttu ma enda omale paningi hetkel 110kw G4/Bora diisel mootori vahele, sest 118kw->110kw ja 1.8->1.9 jäävad mõlemad suisa 10% sisse ja usun et kaal ka väga ulme muutust läbi ei teinud. Seega võiks nagu peaaegu ideaalne muutumine olla. Eks ma pean ka nüüd seda paberimajandust ajama hakkama. Kui talvepoole vähe rohkem aega, siis peab miski korraliku taotluse valmis kirjutama.

Kui korralik laadur, siis pole see G60 jama ka nii hull ühti. Enamus on kindlasti sellised, mis pole elus hoolduskomplekti näinud jne või siis on mingid soperdised seda teha üritanud ja valesti miskit teinud. Muidugi loomulik kulumine ka ikkagi lõppude lõpuks.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Vasta

Mine “Mootor”