Corrado G60 mootori vahetus - Paar el viga ilmnes (27.11)
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Corrado G60 mootori vahetus - Paar el viga ilmnes (27.11)
Tekkis mõtte uurida natuke mootorite sobivuse kohta. Mõte siis selline et asetada 1.8 kompressor(oli, nüüd turbo) mootor vabalt hingava mootoriga, silma jäid just G3 2.0 85kw ja 110kw mootorid. Ehk siis küsimus selles et kui palju on ümber ehitust mootori kinnituste ja sildade poolest, ning kuidas on käigukasti sobivusega ?
Ideaalis oleks ainult 1-2 mootori kinnituse ümber tegemine, esisilda just ringi vahetama ei taha hakata ja hea oleks kui jääks originaal käigukast.
NB. Kasutasin otsingut aga ei leidnud vastust kuna keegi pole selle kohta varem küsinud. Hetkel ainult tuleviku plaan, midagi kindlat veel pole.
(Minu jaoks sobilik kere on olemas, vaja ainult ideaalset mootorit veel vahele.Ei ole eriline ise aretatud turbo fänn.)
Ideaalis oleks ainult 1-2 mootori kinnituse ümber tegemine, esisilda just ringi vahetama ei taha hakata ja hea oleks kui jääks originaal käigukast.
NB. Kasutasin otsingut aga ei leidnud vastust kuna keegi pole selle kohta varem küsinud. Hetkel ainult tuleviku plaan, midagi kindlat veel pole.
(Minu jaoks sobilik kere on olemas, vaja ainult ideaalset mootorit veel vahele.Ei ole eriline ise aretatud turbo fänn.)
Viimati muutis Lauri-L, 27 Nov 2011, 12:27, muudetud 3 korda kokku.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
Re: Corrado G60 mootori vahetus
Küsimus ongi selles et kui keeruliseks asi minna võib, ülimalt hea oleks kui saaks lihtsalt mootori kinnituste modimisega hakkamaCorra kirjutas:Pmt. peaksid asjad üks ühele sobima.
Muidugi juhtmestik jne ka, aga see ei ole eriline raske asi kuna üks tuttav tegeleb auto elekrti töödega mingil määral ja on kunagi sellise asjaga ka hakkama saanud. Võiks vahetada ka koos käigukastiga ringi aga just see et kas poolassid sobivad jne ?
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Corrado G60 mootori vahetus
Kuna 2L 85kw on Corril ka originaalis olnud, siis ei ole selle panemine sinna probleem, ilmselt ka 110kw ei valmista probleeme. Ainukesed asjad ongi, et sul läheb vaja mootoriga seotud juhtmestiku, minu meelest peaks see plug and play olema, tõmbad vana kaitseploki tagant välja ja uus asemele. Kasti võid ka alles jätta, ma küll ei mäleta, kas siduri pidi ära vahetama või mitte.
Re: Corrado G60 mootori vahetus
Seega ei tohiks asi väga keeruliseks minema, vaja otsida enda kandis hea inimene kes enda G3 kapotti alust näitab laseb auto kanali peale ajada ja peaks okk olema. Saab uurida ja vaadata kui palju aretust tuleb
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Corrado G60 mootori vahetus
85kw corril küll mingi ime asi ei ole. Kõige aeglasem corr vist. Tavaliselt tehakse ikka 118-> 140kw swape, aga noh, eks iga ühe oma asi, mis autoga teeb.
Re: Corrado G60 mootori vahetus
Ega halb mõtte ei oleks VR6 vahele ajada, aga siis läheb ka esi sild vahetuse, millega muutub veljevalem - tagasild uute velgede jaoks, lugesin ühte teemat selle kohta, aga nüüd ei leia üles enam.
EDIT : http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... ap#p262400" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT : http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... ap#p262400" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis Lauri-L, 18 Sept 2011, 01:15, muudetud 1 kord kokku.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Corrado G60 mootori vahetus
Ma arvan et seal teemas oli pidurite "võimsamaks" muutmise pärast ära vahetatud. G60-l ei lähe samuti alla 15" ette alla, seega kettad võiks nagu samas suuruses olla. Seal teemas on ju ka 2.0 mootor enne vahel.
Doonorautoks võid vabalt hoopis passatit vaadata, Corrado ja Passat peaks sama platvormi peal olema. Ise tegin G60->TDI swapi ja kõik klappis (mootorikinnitused jne), aju ja juhtmestik mootori osas tuleb loomulikult ära vahetada.
Doonorautoks võid vabalt hoopis passatit vaadata, Corrado ja Passat peaks sama platvormi peal olema. Ise tegin G60->TDI swapi ja kõik klappis (mootorikinnitused jne), aju ja juhtmestik mootori osas tuleb loomulikult ära vahetada.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: Corrado G60 mootori vahetus
Seal oli just proobleem mootori kinnitustega ja 1.6 golfi oma sobis, ning peale seda tehti veel pidurite upgrade, passati oma ei sobinud stabika varda pärast
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
-
- Huviline
- Postitusi: 237
- Liitunud: 13 Veebr 2007, 18:50
- Telefon: +358451521045
- Auto: Touareg 4.2 `03 & Passat 2.8 Syncro '98
- Asukoht: Espoo ja Viljandi.
- Kontakt:
Re: Corrado G60 mootori vahetus
Nii 2.0 kui VR6 lähevad üks-ühele vahele kinnituste poolest, 2.0 saad ilma kasti vahetuseta vahele, VR6 pead koos kastiga vahetama, pidureid ja pooltelgi vahetama ei pea, need sobivad. Niiet poldivalemit muutma ei pea.
VR6 puhul on vist ainult ühe mootori käpa kinnitus erinev (kõrvalistuja poolne), pealtpoolt ühe poldiga kinni, G60-el vist erinev, selle saaksid lahendada nt G3 VR6 esisilla talaga (muu võid samaks jätta) kui just G60 sillatalal kinnitust modima ei viitsi hakata.
Mootori juhtmestik ja aju tuleb ka vahetada kuid see tõesti enamvähem ainult pistikute lahti-kokku ühendamise vaev.
Summuti pead ka ümber tegema.
VR6 puhul on vist ainult ühe mootori käpa kinnitus erinev (kõrvalistuja poolne), pealtpoolt ühe poldiga kinni, G60-el vist erinev, selle saaksid lahendada nt G3 VR6 esisilla talaga (muu võid samaks jätta) kui just G60 sillatalal kinnitust modima ei viitsi hakata.
Mootori juhtmestik ja aju tuleb ka vahetada kuid see tõesti enamvähem ainult pistikute lahti-kokku ühendamise vaev.
Summuti pead ka ümber tegema.
Viimati muutis napster, 18 Sept 2011, 15:52, muudetud 1 kord kokku.
Telefon: +358451521045 E-mail: liivo.lips@hot.ee
Re: Corrado G60 mootori vahetus
Kui asi nii lihtne siis võimalik et läheb asi VR6 poole, ning pigem modin kui hakkan teise mudeli juppidega jändama.
Igatahes mulle vajalik info on olemas.
Tänud !!
Igatahes mulle vajalik info on olemas.
Tänud !!
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
- Telefon: 56677167
- Skype: mtoomik
- Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Corrado G60 mootori vahetus
VR6-l on teistsugune käigukast. Ma küll ei tea kas G60-l on hüdrosiduriga käigukast, või mitte, aga VR6-l on kindlasti. See tähendab, et vähemalt pedaalid ja sidurisüsteem tuleb välja vahetada/ümber teha. Peale selle minuteada 6 silindrilise kellad ei tööta 4 silindrilisega ja vastupidi.
Kui terve doonor võtta on, mille pealt asjad ringi tõsta, siis ei ole see ilmselt probleem, aga kui juppide kaupa kokku ostma hakata, siis tuleb päris pikk nimekiri mida vaja.
2.0, kas 8v või 16v on igat pidi lihtsam, mootor vana käigukasti otsa, mootori kaabeldus ja aju ning tehtud.
Kui terve doonor võtta on, mille pealt asjad ringi tõsta, siis ei ole see ilmselt probleem, aga kui juppide kaupa kokku ostma hakata, siis tuleb päris pikk nimekiri mida vaja.
2.0, kas 8v või 16v on igat pidi lihtsam, mootor vana käigukasti otsa, mootori kaabeldus ja aju ning tehtud.
"Don't touch my monkey"
Re: Corrado G60 mootori vahetus
2.0 16V 110kw oleks minu silmis ideaalne, liigub täitsa hästi, kuid samas ei tohiks eriline rüüpaja olla, kuna auto ikkagi igapäeva kasutuses. Ise turbotatud ja tuunitud autot ei pea just igapäeva sõiduks otstarbekaks, kuna mootori poolel juppe palju rohkem mis vajavad hooldust jne, sammuti ka turbo remont ei ole vist eriti odav.overkill kirjutas:VR6-l on teistsugune käigukast. Ma küll ei tea kas G60-l on hüdrosiduriga käigukast, või mitte, aga VR6-l on kindlasti. See tähendab, et vähemalt pedaalid ja sidurisüsteem tuleb välja vahetada/ümber teha. Peale selle minuteada 6 silindrilise kellad ei tööta 4 silindrilisega ja vastupidi.
Kui terve doonor võtta on, mille pealt asjad ringi tõsta, siis ei ole see ilmselt probleem, aga kui juppide kaupa kokku ostma hakata, siis tuleb päris pikk nimekiri mida vaja.
2.0, kas 8v või 16v on igat pidi lihtsam, mootor vana käigukasti otsa, mootori kaabeldus ja aju ning tehtud.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
Re: Corrado G60 mootori vahetus
Odavuse poolest oleks VR6 kindlasti mõtekam, sest ABF 110 kw mootorit otsid tikutulega taga ning hinnad on meeletud.
Re: Corrado G60 mootori vahetus
Ühe juba leidsin, hinnda küsiti 650 uut raha, selle eest siis saab mootori, aju koos juhtmestikuga ja käigukasti. Kui enda vanast mootoris enam vähem normaalse hinnaga lahti saab ja väga palju juurde panema ei pea siis pole hullu, käimari saan ka muidugi hiljem maha müüa, kuna ei tahetud eraldi müüa.Villu kirjutas:Odavuse poolest oleks VR6 kindlasti mõtekam, sest ABF 110 kw mootorit otsid tikutulega taga ning hinnad on meeletud.
Aga see selleks, hetkel uurin ühte 2.0 85kw mootorit, et palju selle eest hinda küsitakse. Ei aja taga võimsust vaid ökonoomust ja töökindlust. Ökonoomsete mootoritega corradosi eriti liikvel ei ole just, ning mingi muu kerega VW ka väga ei taha (eriti kui juba corr olnud on). Corrado on välimuselt üks paremaid mida näinud olen
Nagu teada siis selle 2.0 85kw golf3 kütte kulu jääb sinna 7-8l/100km kanti sajale linnas ja maanteel 6 juurde enamvähem, Corrado nat kergema kerega - seega ka nat ökom
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2647
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Corrado G60 mootori vahetus
VR-6 mootoril tuleks ka kindlasti kettide ja muu sinna kuuluva vahetus teha ja see pole ka eriti odav lõbu.
Lauri-L kirjutas:Ühe juba leidsin, hinnda küsiti 650 uut raha, selle eest siis saab mootori, aju koos juhtmestikuga ja käigukasti. Kui enda vanast mootoris enam vähem normaalse hinnaga lahti saab ja väga palju juurde panema ei pea siis pole hullu, käimari saan ka muidugi hiljem maha müüa, kuna ei tahetud eraldi müüa.
Aga see selleks, hetkel uurin ühte 2.0 85kw mootorit, et palju selle eest hinda küsitakse. Ei aja taga võimsust vaid ökonoomust ja töökindlust. Ökonoomsete mootoritega corradosi eriti liikvel ei ole just, ning mingi muu kerega VW ka väga ei taha (eriti kui juba corr olnud on). Corrado on välimuselt üks paremaid mida näinud olen
Nagu teada siis selle 2.0 85kw golf3 kütte kulu jääb sinna 7-8l/100km kanti sajale linnas ja maanteel 6 juurde enamvähem, Corrado nat kergema kerega - seega ka nat ökom
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
Re: Corrado G60 mootori vahetus
Seda nüüd küll jah, see pärast hetkel kui rahaga väga laiata pole, eelistangi 2.0 mootorit, sammuti ka vähem ümber tegemist jne.
Hetkel peal oleval mootoril turbo ise lisatud ja väga ei usalda seda asja, kuigi kõik toimib ja töötab nii nagu peab
Hetkel peal oleval mootoril turbo ise lisatud ja väga ei usalda seda asja, kuigi kõik toimib ja töötab nii nagu peab
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Corrado G60 mootori vahetus
Mootori kinnitused/käpad võtad ju ikka vana mootori küljest uue külge, seega ei tohiks ju probleeme tekkida? Vajadusel saab ju alati mootori/käigukasti padja ka sobiva vastu vahetada. Mootori vahetusega oleks niiehknaa sobilik need kolm ka ära vahetada, siis neid lihtne teha.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
- Telefon: 56677167
- Skype: mtoomik
- Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Corrado G60 mootori vahetus
2.0 85kW mootori hind on €650-st kordades odavam. Ise sain mootorivahetuseks vast aasta tagasi mootori, käigukasti, aju ja õhulugeja/muu väiksema pudipadi 2000 EEK-ga.
2.slow on mul isiklikult selle ajastu VW-de pealt lemmikmootor, kuna ABF-i (2.0 16v 110kW) on lihtsalt nii keeruline leida. Muidu on veel olemas Passatite peal 9A (2.0 16v 100kW, meh pritsega). Seda pakuti ka corradodele tehasest.
Küttekuluga on nii, et kindlasti on 7-8 linnas võimalik, aga kui just kuskil ridaküla peatänaval, kus ühtegi valgusfoori ei ole, ei ela, siis läheb ikka linnas 9 ja maanteel 6.
2.slow on mul isiklikult selle ajastu VW-de pealt lemmikmootor, kuna ABF-i (2.0 16v 110kW) on lihtsalt nii keeruline leida. Muidu on veel olemas Passatite peal 9A (2.0 16v 100kW, meh pritsega). Seda pakuti ka corradodele tehasest.
Küttekuluga on nii, et kindlasti on 7-8 linnas võimalik, aga kui just kuskil ridaküla peatänaval, kus ühtegi valgusfoori ei ole, ei ela, siis läheb ikka linnas 9 ja maanteel 6.
"Don't touch my monkey"
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Corrado G60 mootori vahetus
Ma olen Saksamaalt omal ajal päris mitu GTI-d toonud, aga maanteekulu jäi küll pigem 7-8 (enamasti nii +10 lastud) ja linn ikka kipub pigem 10+ juurde jääma. Isegi tehas annab ju linn 11.2 ja maantee 6.3.
Ökonoomsust taga ajad, siis saab olla ainult üks lahendus, disla. Muidugi see ei ole hea plaan, sest siis ei oleks minu "projekt" enam suht ainulaadne, kuigi ARK "statistika" järgi oleks nagu justkui üks Corrado 1.9 TDI 66kw Eestis olemas. Mul muidugi 81kw vahel. SR avalaks jõukatsumine mattiase GTIga jättis igatahes disla ettepoole. Mul muidugi natuke suurem cooler ka ees ja aju peaks saksamaal väidetavalt chipitud olema, aga mina selle toimimisest väga aru ei saa.
Ökonoomsust taga ajad, siis saab olla ainult üks lahendus, disla. Muidugi see ei ole hea plaan, sest siis ei oleks minu "projekt" enam suht ainulaadne, kuigi ARK "statistika" järgi oleks nagu justkui üks Corrado 1.9 TDI 66kw Eestis olemas. Mul muidugi 81kw vahel. SR avalaks jõukatsumine mattiase GTIga jättis igatahes disla ettepoole. Mul muidugi natuke suurem cooler ka ees ja aju peaks saksamaal väidetavalt chipitud olema, aga mina selle toimimisest väga aru ei saa.
Viimati muutis dellu, 19 Sept 2011, 08:17, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: Corrado G60 mootori vahetus
Naabrinaise g3 2.0 85kw võttab linnas 8l sajale, aga see selleks, keegi rääkige mis normaalne hind sellise mootori eest (2.0 85kw), kui osta komplektina aju, juhtmestik ja mootor ? Mootori olukord on normaalne ning enne ostu võimalik proovida.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
Re: Corrado G60 mootori vahetus
Kui kellegil huvi G60 vastu siis :
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=58&t=78406" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga rääkige ikkagi palju on väärt üks 2.0 85kw mootor koos aju ja juhtmestikuga ?
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=58&t=78406" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga rääkige ikkagi palju on väärt üks 2.0 85kw mootor koos aju ja juhtmestikuga ?
Viimati muutis Lauri-L, 20 Sept 2011, 00:21, muudetud 1 kord kokku.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
Re: Corrado G60 mootori vahetus
Ideepoolest sellise mootori eest üle 150 EUR-i ei maksaks. Pole ta nii vähelevinud kui 100 või 110kw mootor. Viimane kord kui otsisin seda mootorit jäi jutt hinna suhtes 1100.- vana raha komplekt. Samas audi 80/100 peal on ju VIST täpselt sama 85 kw mootor. Ka mina sinu asemel võtaks pigem mõne diisli endale ligi. Maksad mootori eesti küll mingi 300 EURi (näiteks) kuid see tasub ennast suhteliselt kiiresti ära, sest on väga ökonoomne.
Kaspar
Kaspar
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Corrado G60 mootori vahetus
Aga rääkige ikkagi palju on väärt üks 2.0 85kw mootor koos aju ja juhtmestikuga ? Midagi ei ole väärt näiteks minu silmis. Neid autosi on alla 60 tk eestis arvel minuteada ja kui sa paned sinna lahja tehase mootori, eriti nii igava ja lahja kui 85kw. See on see suhteliselt igav ja mõtetu tegevus. Parem osta siis juba 85kw corrado, igaljuhul tasub see rahaliselt rohkem ära. Või veelparem osta omale teine 85kw kõrvale millega sõita ja see mida ehitad ehita siis korralikuks.
Tagasilda pole tarvis, 5x100-le minekuks vahetada, piisab ketastest.
G60 asemel kas 1.9 tdi 66 või 81 kw või siis bensukatest 110kw abf või 118kw 20vt. Kõik peaksid sobima otsa kastile ülekanded on erinevad ja diisli puhul soovituslik diisli kast. Midagi ülikeerulist pole, aga igapäevasõidu autoga ma seda ette ei võtaks, kui ei ole teist igapäevasõidu autot kõrval pooleks aastaks. Ainuõige lahendus on osta omale doonormootoriga auto, sest siis saab iga poldi ja kruvi ümber tõsta mida tarvis. Ostes mootori tuleb alati mingitest enneolematutest juppidest puudu näiteks summuti osad või mootori kronsa, generaatori jalg vms. asju seal ikka jagub! Hiljem maksad kas mõtetu raha nende eest, või kulutad meeletult aega, et sobivaid leida.
Ma julgeks väita, et 10st ehitusest 1 võibolla jõuab ka mingi enamvähem tulemuseni, võib olla olen isegi liiga optimistlik.
Rain.
Tagasilda pole tarvis, 5x100-le minekuks vahetada, piisab ketastest.
G60 asemel kas 1.9 tdi 66 või 81 kw või siis bensukatest 110kw abf või 118kw 20vt. Kõik peaksid sobima otsa kastile ülekanded on erinevad ja diisli puhul soovituslik diisli kast. Midagi ülikeerulist pole, aga igapäevasõidu autoga ma seda ette ei võtaks, kui ei ole teist igapäevasõidu autot kõrval pooleks aastaks. Ainuõige lahendus on osta omale doonormootoriga auto, sest siis saab iga poldi ja kruvi ümber tõsta mida tarvis. Ostes mootori tuleb alati mingitest enneolematutest juppidest puudu näiteks summuti osad või mootori kronsa, generaatori jalg vms. asju seal ikka jagub! Hiljem maksad kas mõtetu raha nende eest, või kulutad meeletult aega, et sobivaid leida.
Ma julgeks väita, et 10st ehitusest 1 võibolla jõuab ka mingi enamvähem tulemuseni, võib olla olen isegi liiga optimistlik.
Rain.
Viimati muutis samzik, 20 Sept 2011, 20:26, muudetud 2 korda kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.