VW Passat 2012 1.4tsi 118kw DSG7 vajub tagasi
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
VW Passat 2012 1.4tsi 118kw DSG7 vajub tagasi
Tere. Mure on järsematel kallakutel, autohold peab ilusti aga kohalt ära minnes enne vajub tagasi ja siis hakkab alles vedama. Laevle minnes oleks vajunud tagumisele autole otsa Täna torgati juhe järgi ja vigu ega midagi ebatavalist ei näidanud. Ls on 160 000. Kas võib olla, et sidur kulunud aga mitte piisavalt veakoodi näitamiseks?
Ette tänades.
Ette tänades.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3327
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat 2012 1.4tsi 118kw DSG7 vajub tagasi
Juhi turvavöö oli ikka kinni liikuma hakkamisel? DSG6-ga kaob näiteks Autohold ära, kui turvavöö ei ole kinni.
Re: VW Passat 2012 1.4tsi 118kw DSG7 vajub tagasi
Täna siis sai taaskord juhe taha pandud teises kohas ja proovitud kallakul arvutist midagi ebatavalist jälle ei näitanud. Täna käitus siis auto nii, et kui kallakul drivele panna ja ilma autohldita vabastades piduri vajus törts tagasi siis vedas nõksu edasi ja uuesti tagasi alla. Samal kallakul võrreldud audiga see korra jaksas vedada ja jäi paigal seisma ilma, et oleks tagasi vajunud. Audil küll pole sama kast aga ikkagi. Kes autot läbi vaatas arvab, et seal on mingi kala seibidega, et need väsinud või midagi. Oskab keegi veel midagi pakkuda millele tähelepanu pöörata?
-
- Huviline
- Postitusi: 299
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: VW Passat 2012 1.4tsi 118kw DSG7 vajub tagasi
DSg v'ibki mingi osa tagasi vajuda olenevalt kui suur on kallak ja kui palju mootorile "tööd" antakse. Sama teema ka uute autode puhul.
Samas kui teema autor viitab sellele kui mingi aja jooksul muutunud või süvenenud murele, siis tasub kõigepealt ikka esindusest läbi sõita ja teemalt uurida. Võib olla, et on mingi tarkvarauuendus, mis selle vea kõrvaldab või saabki juba vastuse, mida niisama välja ei mõtle. Ka võib olla, et tehases on mingi kommentaar selliste teemade kohta.
Samas kui teema autor viitab sellele kui mingi aja jooksul muutunud või süvenenud murele, siis tasub kõigepealt ikka esindusest läbi sõita ja teemalt uurida. Võib olla, et on mingi tarkvarauuendus, mis selle vea kõrvaldab või saabki juba vastuse, mida niisama välja ei mõtle. Ka võib olla, et tehases on mingi kommentaar selliste teemade kohta.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 100 korda
Re: VW Passat 2012 1.4tsi 118kw DSG7 vajub tagasi
mu my2016 golfil oli just tarkvaruuendus (käsipidurile), uuri esindusest, kas see sinu masinale ka sobib, ja ehk on sellest juba ka mingi abi?!
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2060
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
Re: VW Passat 2012 1.4tsi 118kw DSG7 vajub tagasi
Panen enda 1.4 TSI ja DSG7 komboga sama tähele. Järsult kallakult liikuma hakates peab ikka veidi gaasi vajutama, muidu kast ei haagi taha ja vajubki tagasi. Autoholdiga seda pole üldse.
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 35 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat 2012 1.4tsi 118kw DSG7 vajub tagasi
Kui järsk on järsk?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 273
- Liitunud: 20 Aug 2013, 20:24
- Telefon: 5622o628
- Auto: B8 4motion & B8
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat 2012 1.4tsi 118kw DSG7 vajub tagasi
2017a Multivan vajub ka tagasi ja kohe hullult. Autoholdi pole, õnneks nüüd targem ja stardin käsipiduriga. Korralik õnnetus võib Nii juhtuda. Komandandi teest räägin Mina.
B7 pole veel proovinud aga eks sama asI.
B7 pole veel proovinud aga eks sama asI.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 100 korda
Re: VW Passat 2012 1.4tsi 118kw DSG7 vajub tagasi
G6 dsg7 vajus ka tagasi veidi ikka kallakul. aga harjusin ära, ja kui hakkad veidi varem pidurid vaikselt lahti libistama nö. siis võttis kasti järgi ka varem, päris järsakul sai kahejala või kässariga ka starditud... kui järsult pidurilt ära võtad kallakul siis tekkis ka ikkagi mingi läbilibisemine/tagasivajumine.
Re: VW Passat 2012 1.4tsi 118kw DSG7 vajub tagasi
Et siis see normaalne või siis peaks ikkagi edasi uurima?
-
- Huviline
- Postitusi: 299
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: VW Passat 2012 1.4tsi 118kw DSG7 vajub tagasi
kui see sul mingi hetk on tekkinud ja varem ei olnud nii hull, siis tasuks teemaga tegeleda. Kui aga on algusest peale nii olnud ja saad veel ka mõne teise sarnase auto puhul proovida ning tulemus on sama, siis on OK.
olen avastanud enda T6-l analoogset teemat, aga peamiselt kallakust ülesse tagurdamisel. Esipidi sõites ei pane oluliselt tähelegi ning lisaks on mägipidur, mis kuni 3sek autot enivei kinni hoiab.
olen avastanud enda T6-l analoogset teemat, aga peamiselt kallakust ülesse tagurdamisel. Esipidi sõites ei pane oluliselt tähelegi ning lisaks on mägipidur, mis kuni 3sek autot enivei kinni hoiab.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
-
- Huviline
- Postitusi: 273
- Liitunud: 20 Aug 2013, 20:24
- Telefon: 5622o628
- Auto: B8 4motion & B8
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat 2012 1.4tsi 118kw DSG7 vajub tagasi
Kas T6 on see mägipidur? ma arvasin, et lihtsalt lollisti lahendatud, et ei taha tagurdama hakata.margus kirjutas:
olen avastanud enda T6-l analoogset teemat, aga peamiselt kallakust ülesse tagurdamisel. Esipidi sõites ei pane oluliselt tähelegi ning lisaks on mägipidur, mis kuni 3sek autot enivei kinni hoiab.
-
- Huviline
- Postitusi: 299
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: VW Passat 2012 1.4tsi 118kw DSG7 vajub tagasi
AutoHold ja mägipidur/nõlvaltstardiabi on ikkagi kaks täiesti erinevat asja! Viimane on kasutusel sõidukitel, millel puudub elektriline seisupidur
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
Re: VW Passat 2012 1.4tsi 118kw DSG7 vajub tagasi
Täna sai käidud autoaias proovimas teist samasuguse kastiga passatit ja tulemus oli sama, et ilma autoholdita mäest ülesse ei saanud kuidagi. Seega arvan, et ma paisutasin üle sellega. Ja tagant järgi mõeldes siis vb laevale minnes polnudki vööd peal, kuna seekordki jäi vöö ära peale autost väljas käiku.
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 35 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat 2012 1.4tsi 118kw DSG7 vajub tagasi
Äkki autoaed tahab naha üle kõrva inimestel tõmmata ja sul on kaks samade sümptomitega kasti/autot?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 805
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: VW Passat 2012 1.4tsi 118kw DSG7 vajub tagasi
See on OK sellise kombo puhul. Kui autoholdi/käsipiduriga tõusult startida, siis gaasipedaali puutest laseb elektroonika piduri lahti, aga mootorist tulev jõud ei ületa seda inertsjõudu, mis masina tagurpidi veerema laseb. Kui nüüd, aga tavapiduriga sama asja teha, siis haakuvad sidurid varem järgi ja hakkavad juba autot natukene varem edasi vedama, tänu sellele ka elektroonika kohendab natukene mootoritööd ning auto ei vaju nii kergelt tagasi.
Autohold EI OLE mägipidur, mis läheb maha alles siis, kui veojõud on ületanud sellise punkti, kus tagasivajumist ei toimu(enamasti on see erinevatel autodel piiratud mingisuguse ajaga 3-5s).
Autohold EI OLE mägipidur, mis läheb maha alles siis, kui veojõud on ületanud sellise punkti, kus tagasivajumist ei toimu(enamasti on see erinevatel autodel piiratud mingisuguse ajaga 3-5s).