Tere!
Küsin lisaks margiesindusele ka siitpoolt nõu, eeldan, et eksperdid asja jagavad, aga viies visiit sama probleemiga tundub juba liig..
Mai alguses remont esinduses, mille käigus on teostatud sidurihoobade vahetamine + kasti seadistamine ning kuna probleem ei lahenenud siis teisel korral terve siduri + hooratta vahetus. Tulemuseks saadi käiguvahetus korda ja selle hetkel ostsin mina selle auto.
Peagi sain ette "gearbox error" ja P0810, enamasti 2-3ndal käigul, mille tulemusel käike enam auto ei vahetanud enne kui uuesti käivitada. Esindusest olla öeldud eelnevalt, et võibolla on vaja kast uuesti seadistada, seega esindus seadistas uuesti.
Vahepeal korraline hooldus, mille käigus registreeriti mehhatroonikaploki tihendi leke.
Nüüd mõni aeg möödas, aga üldiselt on jätkunud vahetevahel "gearbox error" ja P0810, eriti kui mootor külm ja start näiteks estakaadilt madalatel pööretel ja käigul. Nüüdsest ja külma mootoriga on üldine käiguvahetus jõnksutama hakanud.
Järgmise käiguna sõidan esindusse tagasi ja lasen oma jama lõpuks korda teha. Küsida tahtsin tihendi lekke kohta, et kas see võis käia ka lahti eelnevad siduri ja hooratta tööde käigus, sest kui mai alguses see tihend sai vahetatud, ei ole huvi 300 euri eest oma rahade eest seda uuesti vahetama hakata.
Kõik muu kasulik info ka oodatud, peace
B8 1.8 DSG 7-speed automaat jõnksutab/P0810/gearbox error
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1587
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 304 korda
B8 1.8 DSG 7-speed automaat jõnksutab/P0810/gearbox error
Sellel kastil pole mõtet midagi remontida. Sidur alati vaheta. Mehha alati vaheta. Remont = see mis üleval kirjutasid. Antud juhul kui sidur ja hooratas on vahetatud, siis ilmselt saad veel mehha osta.
Täpsustan, et kui on ikka DQ200 kast. Samas ega seda mehhatroonikat pole mõtet väga remontida isegi kui ta on 250 või 381
Täpsustan, et kui on ikka DQ200 kast. Samas ega seda mehhatroonikat pole mõtet väga remontida isegi kui ta on 250 või 381
Viimati muutis SanderSPS, 09 Sept 2022, 13:30, muudetud 1 kord kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
B8 1.8 DSG 7-speed automaat jõnksutab/P0810/gearbox error
Ja seda kõike siis 129000 km juures, tundub natukene imelik...SanderSPS kirjutas: ↑09 Sept 2022, 13:24 Sellel kastil pole mõtet midagi remontida. Sidur alati vaheta. Mehha alati vaheta. Remont = see mis üleval kirjutasid. Antud juhul kui sidur ja hooratas on vahetatud, siis ilmselt saad veel mehha osta.
Täpsustan, et kui on ikka DQ200 kast. Samas ega seda mehhatroonikat pole mõtet väga remontida isegi kui ta on 250 või 381
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1587
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 304 korda
B8 1.8 DSG 7-speed automaat jõnksutab/P0810/gearbox error
DQ 200 puhul hästi saadud. Need varemgi laiali lennanud. Suht õnnetus on see kast.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
B8 1.8 DSG 7-speed automaat jõnksutab/P0810/gearbox error
Mul selleks läbisõiduks oli nii mehhatroonika kui sidur ammu vahetatud. Üks läks garantii ajal, teine loetud nädalad pärast 3a garantii lõppu.jorksful kirjutas: ↑09 Sept 2022, 13:48Ja seda kõike siis 129000 km juures, tundub natukene imelik...SanderSPS kirjutas: ↑09 Sept 2022, 13:24 Sellel kastil pole mõtet midagi remontida. Sidur alati vaheta. Mehha alati vaheta. Remont = see mis üleval kirjutasid. Antud juhul kui sidur ja hooratas on vahetatud, siis ilmselt saad veel mehha osta.
Täpsustan, et kui on ikka DQ200 kast. Samas ega seda mehhatroonikat pole mõtet väga remontida isegi kui ta on 250 või 381
Muidu mõnusa dünaamika ja kütusekuluga suhtega mootor see 1.8TSI, aga kast on küll paras ikaldus selle otsas.