madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 25 Sept 2010, 19:08
- Telefon: 55606711
- Auto: VW Passat B5.5 1.9tdi 2005a.
- Asukoht: Tallinn
madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
et sooviks auto madalamaks lasta!
praegu on tavaline vedrud ja amordid, näete mu auto teema alt.
kui ma ostan praegu ainult vedrud ja viskan alla, kas tekib probleeme, kui palju max madaldus vedrud ma saan osta, olen kuulnud et 30mm et ei peaks uusi amorte ostma.
eriti madalaks autot lasta ei taha, selline normilt 30 kuni 40mm
ja plaanis on kindlasti panna 15 tolli veljed, et ja sinna 50 rehvid!
et kas jääb ilus istuma?
olen algaja, olge leebe :D
praegu on tavaline vedrud ja amordid, näete mu auto teema alt.
kui ma ostan praegu ainult vedrud ja viskan alla, kas tekib probleeme, kui palju max madaldus vedrud ma saan osta, olen kuulnud et 30mm et ei peaks uusi amorte ostma.
eriti madalaks autot lasta ei taha, selline normilt 30 kuni 40mm
ja plaanis on kindlasti panna 15 tolli veljed, et ja sinna 50 rehvid!
et kas jääb ilus istuma?
olen algaja, olge leebe :D
- Zenki
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 07 Juul 2009, 00:02
- Auto: Roller
- Asukoht: Rapla-Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Räägitud on ,et kui orig amordile panna madaldus, siis amort langeb enda õigest tööpiirkonnast välja kulub kiiremini. Lihtsalt amordid saavad kiiremini otsa. Lisaks sellele pehme amort ja jäigem vedu (mida madaladused on) ei taha koos hästi töötada. Kurvis võib auto ootamatuid vigureid teha.
Samas praegu on popiks saanud orig vedru lõikamine, väga vastukaja ei ole sellisele tegevusele olnud. Sr.orgis on pikalt sellest jahutud ja jõuti järeldusele, et kui asi normaalsuse piirides siis ei juhtu midagi. Võta nüüd näpust..
Samas praegu on popiks saanud orig vedru lõikamine, väga vastukaja ei ole sellisele tegevusele olnud. Sr.orgis on pikalt sellest jahutud ja jõuti järeldusele, et kui asi normaalsuse piirides siis ei juhtu midagi. Võta nüüd näpust..
RSosad OÜ - autoremont, varuosad, peformance osad, coiloverid - küsi pakkumist.
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
pigem ikka kogu kupatus ringi pista. set et tõesti räägitakse madalaa vedru ja orig amordi puhul koostöö puudumisest.
samas kui jälgida amordi tööpõhimõtet ei tohiks väga probleeme tekkida. kui madaldada vähe
ja praeegu eriti popp teema on meil (rokkor vms) coilide tellimine ja nii palju kui mina seda teemaat seal sirvind olen ei ole seal kirve hinnad viska ka pilk peale
koilidega saad alati kõrgust sättida vastavalt vajadusele.
samas kui jälgida amordi tööpõhimõtet ei tohiks väga probleeme tekkida. kui madaldada vähe
ja praeegu eriti popp teema on meil (rokkor vms) coilide tellimine ja nii palju kui mina seda teemaat seal sirvind olen ei ole seal kirve hinnad viska ka pilk peale
koilidega saad alati kõrgust sättida vastavalt vajadusele.
viljandi mölamies
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Minu kogemus on seni olnud orig amordile -40 vedru lisamine ja kahel autol,millel seda teinud olen, pole seni probleeme tähendanud.ÜV's on kah asjad korras olnud selles osas.
Mõistlikkuse piires ei tohiks asi halvasti mõjuda.
Mõistlikkuse piires ei tohiks asi halvasti mõjuda.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 25 Sept 2010, 19:08
- Telefon: 55606711
- Auto: VW Passat B5.5 1.9tdi 2005a.
- Asukoht: Tallinn
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
aga mattias kaua sa sõitnud oled et madaldus -40 , ma arvan et 40 on liiga palju sooviks mingi 30, mul tagumine ots istub praegu nats madalamal kah, midagi on väsinud!
aga rääkige mis tähendab 6040 ehk 60 taga madaldus ja 40 ees madaldus jah?
aga rääkige mis tähendab 6040 ehk 60 taga madaldus ja 40 ees madaldus jah?
-
- Huviline
- Postitusi: 360
- Liitunud: 14 Apr 2009, 09:11
- Auto: Toyota Avensis '08
- Asukoht: Tallinn
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
pigem vastupidi -60 ees ja -40 taga
olen lugenud et kuni -40 (või oli see -35) saab kasutada tavalised amordid .
Leidsin ! Siin see jutt oligi :
http://www.weitec.com/ww/sport_springs.php" onclick="window.open(this.href);return false;
olen lugenud et kuni -40 (või oli see -35) saab kasutada tavalised amordid .
Leidsin ! Siin see jutt oligi :
http://www.weitec.com/ww/sport_springs.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis CHORT, 18 Jaan 2011, 09:53, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 22 Apr 2004, 18:54
- Telefon: 5071082
- Auto: Golf 7 R-line 4 motion & "veidi" näpitud Fiesta ST150 200hp
- Asukoht: Kiili
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Originaalverdude lühemaks lõikamine on veidi ohtlik variant, kuna tehase amort ja -verdu on pehme ja lohust läbi sõites võid karteripõhja vastu teed puruks sõita. Vedru jäikust tasuks arvestada ka nn. madaldusvedrusi ostes. Ehk rusika reegel on - mida madalam, seda jäigem olema peab. Ja nagu enne öeldi juba, kõige mõtekam colid alla panna. Sest siis saad suvel madalaks lasta ja talvel tõsta.
- Zenki
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 07 Juul 2009, 00:02
- Auto: Roller
- Asukoht: Rapla-Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Orig vedrul on see loogika, et mida rohkem sa keerde maha lõikad, seda jäigemaks vedru muutub. Kuid neid mõistuse piires võtad siis ei hakka ratas koopas käima ja annab sellise nn racing efekti, et on natukene jäigem. Ise olin selle dilemma ees ,et kas lõikan või mitte. Otsutasin Rokkor coilide kasuks, sest neil oli tõesti odav hind. Sisuliselt nelja tavalise amordiga hinnast odavam.
Alar kirjutas:Originaalverdude lühemaks lõikamine on veidi ohtlik variant, kuna tehase amort ja -verdu on pehme ja lohust läbi sõites võid karteripõhja vastu teed puruks sõita. Vedru jäikust tasuks arvestada ka nn. madaldusvedrusi ostes. Ehk rusika reegel on - mida madalam, seda jäigem olema peab. Ja nagu enne öeldi juba, kõige mõtekam colid alla panna. Sest siis saad suvel madalaks lasta ja talvel tõsta.
RSosad OÜ - autoremont, varuosad, peformance osad, coiloverid - küsi pakkumist.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2202
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 112 korda
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Vaidlen vastu. Originaalvedru peaks jääma just sama pehmeks kui ta enne oli.reizor kirjutas:Orig vedrul on see loogika, et mida rohkem sa keerde maha lõikad, seda jäigemaks vedru muutub.
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 13 Mai 2009, 15:52
- Telefon: 53308851
- Auto: G3 GTI '95
- Asukoht: Pärnu
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
küsiks ka siia teemasse juurde, et omal tahaks ka mingisuguse 20-40mm madalduse teha, kuid samuti sooviks säilitada mingisugust sõidumugavust, et asi kole jäigaks ei läheks. Kas sel juhul tuleks vaadata pigem coilide või madaldusvedru+amordi poole.
-
- Huviline
- Postitusi: 360
- Liitunud: 14 Apr 2009, 09:11
- Auto: Toyota Avensis '08
- Asukoht: Tallinn
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
amordid siis.
Odovad coilid kipuvad tippus jäigad olema. Pehmeks nad lähevad vastupidi kõige madalas seisus.
Samas ma ütleks et -20 on mõttetu , kuna ei näe isegi silmaga eriti.
Odovad coilid kipuvad tippus jäigad olema. Pehmeks nad lähevad vastupidi kõige madalas seisus.
Samas ma ütleks et -20 on mõttetu , kuna ei näe isegi silmaga eriti.
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 22 Apr 2004, 18:54
- Telefon: 5071082
- Auto: Golf 7 R-line 4 motion & "veidi" näpitud Fiesta ST150 200hp
- Asukoht: Kiili
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Veidi OT, kuid kas need colid ka vastu peavad? On sul kogemusi?Heinsu kirjutas:colid mingi 2500
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Niipalju,kui välismaa foorumites juttu on olnud,siis on nad selle raha eest päris head. Kindlasti mängib ka rolli,kuidas paigaldatud on ja mis seades nendega eesti teid mõõdetakse.
minu -40 vedrusetup oli eelmisel autol ca. aasta ja praegune sama asi saab kevadel kah aasta täis ja probleeme pole märgata. Aega küll vähe läinud,aga minumeelest päris mõistlik variant.
Vedrude lõikamise puhul räägitakse ka metallistruktuuri nõrgenemisest selle kuumaga,mis lõikamisel tekib.Kui palju see mõjutab,ei oska ette kujutada,aga pigem enne ikka madaldusvedrud,kui originaale lõikuma hakata. Suunitlus on ikkagi erinev.
minu -40 vedrusetup oli eelmisel autol ca. aasta ja praegune sama asi saab kevadel kah aasta täis ja probleeme pole märgata. Aega küll vähe läinud,aga minumeelest päris mõistlik variant.
Vedrude lõikamise puhul räägitakse ka metallistruktuuri nõrgenemisest selle kuumaga,mis lõikamisel tekib.Kui palju see mõjutab,ei oska ette kujutada,aga pigem enne ikka madaldusvedrud,kui originaale lõikuma hakata. Suunitlus on ikkagi erinev.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Olen siiski veendunud, et coilid on kindlasti jäigemad kui madaldusvedrud(coile talvel kõrgeks ja suvel madalaks keerata jne on suht mõttetu tegu nn odavamate coilide puhul).40 pole üldse palju ega ka mitte vähe, paras täpselt G3-le, et autot ilusamaks muuta.
Siiski soovitan vaadata madaldusvedrusi ja odavamal juhul jäta samad amordid mis praegu sul all on, 40 kannatab sõita küll.
Läbilöögipuks tuleb samuti täpseks lõigata siis.
Siiski soovitan vaadata madaldusvedrusi ja odavamal juhul jäta samad amordid mis praegu sul all on, 40 kannatab sõita küll.
Läbilöögipuks tuleb samuti täpseks lõigata siis.
Viimati muutis --keit--, 18 Jaan 2011, 18:04, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Toksi näiteks siia kalkulaatorisse erinevaid numbreid sisse ja vaata, mis tulemus tuleb. Omaette küsimus on muidugi, kas päriselus sellest piisab...alkeemik kirjutas:Vaidlen vastu. Originaalvedru peaks jääma just sama pehmeks kui ta enne oli.
-
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 25 Sept 2010, 19:08
- Telefon: 55606711
- Auto: VW Passat B5.5 1.9tdi 2005a.
- Asukoht: Tallinn
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
kellegil pilte on oma autost millel 30 madaldus ja millel 40 madaldus
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Audi foorum paneb keeleliselt paika Eesti keele,miks VW.MODERAATORID seda ei tee? Teema on madaldus. Kasutatakse tihti väljendit -colid? Eestlased,on teil vaja tõmmelda igal vajalikul hetkel ingliskeelseid näiteid? Kes,kui palju oskab võõrkeeli,jätke see enda teada. Foorumi suhtlus keel on EESTI keel. Kui tuuakse näide võõrkeelest,siis loomulik oleks tõlge (SULGUDES) Eesti keelde.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Coil(Coliover), tuleneb inglise keelest. Coil- keerama, kruvima...over-üle, alla, maha.T6nis2 kirjutas:Audi foorum paneb keeleliselt paika Eesti keele,miks VW.MODERAATORID seda ei tee? Teema on madaldus. Kasutatakse tihti väljendit -colid? Eestlased,on teil vaja tõmmelda igal vajalikul hetkel ingliskeelseid näiteid? Kes,kui palju oskab võõrkeeli,jätke see enda teada. Foorumi suhtlus keel on EESTI keel. Kui tuuakse näide võõrkeelest,siis loomulik oleks tõlge (SULGUDES) Eesti keelde.
Et härra aru saaks siis jutt on reguleeritavatest sport amortisaatoritest.
NB! Kui millestki aru ei saa, siis küsitakse! Mitte ära hala kogu aeg....
Viimati muutis Boxerdaja, 18 Jaan 2011, 21:43, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 360
- Liitunud: 14 Apr 2009, 09:11
- Auto: Toyota Avensis '08
- Asukoht: Tallinn
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Väga vabandan , härra Tõnis2 !
Coilid mitte colid, ehk coiloverid ( "Coilover" is short for "coil spring over strut". ) Ma ei teagi , kuidas eesti keeles seda nimetada . Reguleeritavad amortisaatorid Äkki ?
Coilid mitte colid, ehk coiloverid ( "Coilover" is short for "coil spring over strut". ) Ma ei teagi , kuidas eesti keeles seda nimetada . Reguleeritavad amortisaatorid Äkki ?
Viimati muutis CHORT, 18 Jaan 2011, 21:49, muudetud 1 kord kokku.
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Selline sinu kommentaar on sama mõttetu nagu praegu minu omagi. Ole oma Audi foorumis edasi, kui ei kõlba lugeda kasutuses olevat Coilover(reguleeritav vedrustus) asemel olevat lühendit Coil.T6nis2 kirjutas:Audi foorum paneb keeleliselt paika Eesti keele,miks VW.MODERAATORID seda ei tee? Teema on madaldus. Kasutatakse tihti väljendit -colid? Eestlased,on teil vaja tõmmelda igal vajalikul hetkel ingliskeelseid näiteid? Kes,kui palju oskab võõrkeeli,jätke see enda teada. Foorumi suhtlus keel on EESTI keel. Kui tuuakse näide võõrkeelest,siis loomulik oleks tõlge (SULGUDES) Eesti keelde.
Hea on vähemalt teada, et sina oled ideaalne eestlane.
Teemase ka :
40/40
http://www.golf3.de/direktupload/i/org/ ... 210541.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.golf3.de/direktupload/i/org/ ... 210366.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Originaal amordid ja H&R vedrud
-
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 25 Sept 2010, 19:08
- Telefon: 55606711
- Auto: VW Passat B5.5 1.9tdi 2005a.
- Asukoht: Tallinn
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
jätke see keele pask, räägime asjast
hmm 40 tundub päris hea ! täitsa meeldib !
hmm 40 tundub päris hea ! täitsa meeldib !
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Võid minu auto teemasse kah kiigata. Orig GTI vedrud asendatud -40ga. Täiesti viisakas jääb ja kui suurt vale mõõduga tõllaratast alla ei pane,siis ei hakka ka täis autoga koopasse käima. Oma siniste velgedega sain seda kogeda,aga neil on mõõt kah täpselt koopa servani ja väike rullimine aitas
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 25 Sept 2010, 19:08
- Telefon: 55606711
- Auto: VW Passat B5.5 1.9tdi 2005a.
- Asukoht: Tallinn
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
hmm päris hea jah mattias :d
aga sinised veljed liiast jah mitu tolli need on?
aga sinised veljed liiast jah mitu tolli need on?
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
Re: madaldus, kas uued vedrud või vedru ja amorid
Maitse asi
16 tolli suured ja 7,5 laiad.
16 tolli suured ja 7,5 laiad.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.