tito kirjutas: ↑23 Juun 2019, 10:01
No hoiame pöialt, et pikema sõidu- tsivilisatsiooni kaugemas nurgas, laager mütsi kergitab ja siit elust lahkub suure pauguga
Selle vastu õnneks aitab ergo kasko autoabi
Minu hinge kriibib see, et tõenäoliselt kõik ülejäänud rataste kelgupoldid kindlasti samamoodi kinni.
marekerm kirjutas: ↑23 Juun 2019, 10:10
Selle vastu õnneks aitab ergo kasko autoabi
Minu hinge kriibib see, et tõenäoliselt kõik ülejäänud rataste kelgupoldid kindlasti samamoodi kinni.
Võid mürki võtta, et nii on
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
täpselt sellist "julgustust" mul vaja on. Netiavarustes liigub ringi uus müüt , et kui poldi pea otsa anda vanalt akult otse voolu ja maanduse juhe hoida suht lähedal, kuni poldi pea punane, peaks elektrolüüs alumiiniumoksiidi suts lahti laskma. Krokud keerab nii kindlalt per*e aga vist proovin ära, kuna kaotada väga nagunii pole.
marekerm kirjutas: ↑23 Juun 2019, 10:10
Selle vastu õnneks aitab ergo kasko autoabi
Minu hinge kriibib see, et tõenäoliselt kõik ülejäänud rataste kelgupoldid kindlasti samamoodi kinni.
marekerm kirjutas: ↑23 Juun 2019, 14:31
täpselt sellist "julgustust" mul vaja on. Netiavarustes liigub ringi uus müüt , et kui poldi pea otsa anda vanalt akult otse voolu ja maanduse juhe hoida suht lähedal, kuni poldi pea punane, peaks elektrolüüs alumiiniumoksiidi suts lahti laskma. Krokud keerab nii kindlalt per*e aga vist proovin ära, kuna kaotada väga nagunii pole.
marekerm kirjutas: ↑23 Juun 2019, 10:10
Selle vastu õnneks aitab ergo kasko autoabi
Minu hinge kriibib see, et tõenäoliselt kõik ülejäänud rataste kelgupoldid kindlasti samamoodi kinni.
Võid mürki võtta, et nii on
Müüdil on mõtet proovida. Kuumus tekkib sellesse kohta kus on kõige kehvem kontakt. Peab ise ka proovima. Vaja tihti peale neid polte kuskilt välja puurida või keevitada.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
Kuna need poldid on ikka õite nõrgad, siis taga peale esimese poldi sisse ära murdumist otsustasin minna kergema vastupanu teed ja modida hoopis kelku. Nimelt kui vana ketast eemaldada, märkate, et vaid p***s jagu on puudu sellest, et ketas üle laagri tuleks. Otsustasin ohverdada natuke kelku ja terav nurk pneumo höövliga hoopis ümaramaks viilida. Ja voilaa! Peale pisikest nokitsemist tuli ketas välja. Nüüd oli juba rohkem ruumi. Panen lingi ka töökäigust
Olen häpipupi, sest alternatiiv oleks kogu tagumine sild laiali kiskuda. Auto on nüüd lõpuks tehniliselt jälle ideaalses korras. Uus hooratas, uued kettad,klotsid,uued stabikavardad, uued tagumised õõtshoovapuksid, uued amordid ja dsg õli sai ka vahetatud. Lisaks uus kütusepaagi avamise mootor ja uus luuk, mis talvel külmaga puruks tuli kangutada.