Tere volswagenlased.
Mul on 89 aasta g2 3ukseline. Mootor tal 1.6 . 5k manu
Üks esiamort on õline ja igas augus on tunda, et kasu temast suurt pole.
Plaanin auto korda teha. Mulle meeldiks vist esiamordid koos välja vahetada.Samas on kerge soov madaldada.
Küsin teie arvamusi.
Mis sõidab paremini kas madaldusvedrud ja uued esiamordid või mingid odavama otsa coiloverid terve ring?
Kui eelistad üht teisele, siis põhjenda.
Kust mida ostaksid?
Mulle meeldib hea tunnetus aga ülearu jäika sõitu kogeda ei soovi.
Suht lai teema aga ehk oskate mind suunata.
Tänud!
Hendrik
G2 vedrustus ja mida vältida
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 07 Jaan 2007, 17:46
- Asukoht: Saaremaa
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5176
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
G2 vedrustus ja mida vältida
Ma kasutaks korralikumat amorti ja madaldusvedru: ntks Bilsteini B6 ja HR madaldusvedru
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänatud: 19 korda
G2 vedrustus ja mida vältida
Isikliku kogemuse põhjal mingi normaalse firma gaasiamort ja eibachi madaldusvedrud oleks vast kõige õigem budget madaldus. Auto ülemäära ei õõtsu, aga samas on mugav sõita. Ja kui juba madaldama hakkad siis pane taha ka juba uued amordid.