Passati kõrgemaks tõstmine

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

kansas
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 02 Jaan 2013, 16:09
Auto: B7 V6
Asukoht:

Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas kansas »

Tervist mul on mure- sedaan B7 Passat on liiga madal, 4 veost ei ole suurt kasu ja jään tihti põhja peale kinni. Põhja plastikud on ribadeks.
Kuidas soovitate masina põhja kõrgemaks saada?
Hetkel on all originaalmõõdule vastavad 235/45 R17 lamellrehvid. Auto on tehasest tulnud standard vedrudega.
Ise olen mõelnud- suurema läbimõõduga rehvid 225/55 R17, siit saaks ligikaudu 1,8cm tõusu. Kas rehvid mahuvad alla?
Lisaks võiks vedrudele puksid sisse panna. Kas see on adaptiivvedrustusega võimalik?
Viimati muutis argo, 17 Nov 2014, 08:38, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Ennekui garantii läbi saab- ei soovitaks ma küll omavoliliselt seal midagi ümber ehitada. Ennem küsi esindusest järgi.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas pppp »

1,8 cm ei annaks ilmselt märgatavat efekti ka.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas GTI »

Küsiks et vahest oled saanud teeoludele mittevastava auto omanikuks? Mis tingimustes sõidad, kus elad?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Lauri-L
Huviline
Postitusi: 548
Liitunud: 03 Juun 2011, 20:38
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas Lauri-L »

Ehk natuke kitsam ja naast rehv, ehk midagi 205/65 kanti.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW

kansas
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 02 Jaan 2013, 16:09
Auto: B7 V6
Asukoht:

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas kansas »

Esindusest ei soovitatud rehvimõõtu muuta- spido läheb paigast ära. Samas geomeetria ei muutuks ja spido läheks pigem õigeks, praegu näitab maanteekiirusel mitmeid km/h rohkem.
Ma olen kindel, et muid modifikatsioone nad ei soovitaks. Lootsin, et on mingi lihtne moodus..
Elan Tallinna lähedal, eramute rajoonis. Eilse ilmaga oli sisse sõidetud rööpad ja minul oli tihti põhi vastu maad, traction blinkis. 2wd pillid liikusid visuaalselt kobedamalt. :) (Ka siis, kui veojõud maas).
Nädalavahetusel jäin Ida-Virumaal tuisuvaalu niimoodi kinni, et ei Audi Quatro, ega Mitsu maastur ei tõmmanud esialgu välja. Lõpuks kaevamine, 5 inimest ja maastur sai masina liikuma.
Eeldasin, et 4wd saab sellistes oludes hakkama, aga masin on ilmselt madal.
Võibolla on mu nõudmised liiga suured.

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3327
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

kansas kirjutas: Elan Tallinna lähedal, eramute rajoonis. Eilse ilmaga oli sisse sõidetud rööpad ja minul oli tihti põhi vastu maad, traction blinkis. 2wd pillid liikusid visuaalselt kobedamalt. :) (Ka siis, kui veojõud maas).
Äkki need teised ei sõida lihtsalt roopa põhja mööda...

kansas
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 02 Jaan 2013, 16:09
Auto: B7 V6
Asukoht:

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas kansas »

HawkHill kirjutas:
kansas kirjutas: Elan Tallinna lähedal, eramute rajoonis. Eilse ilmaga oli sisse sõidetud rööpad ja minul oli tihti põhi vastu maad, traction blinkis. 2wd pillid liikusid visuaalselt kobedamalt. :) (Ka siis, kui veojõud maas).
Äkki need teised ei sõida lihtsalt roopa põhja mööda...
Ei olnud võimalik neid vältida..

Vaatasin erinevate autode kliirenseid, kes visuaalselt paremini liikusid:
Ford Ka- 150 mm
Toyota Avensis- 140 mm
Berlingo- 140 mm
Nissan Maxima- 150mm

Passat oma 135 mm'ga on üks madalamaid.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kas autol on tava- või sportvedrustus? Mis see adaptiivvedrustus on - kas isereguleeruv kliirens olenevalt auto koormatusest?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5392
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 518 korda

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas jussike »

GTI kirjutas:Kas autol on tava- või sportvedrustus? Mis see adaptiivvedrustus on - kas isereguleeruv kliirens olenevalt auto koormatusest?
Ei, see peaks erinevaid vedrustuse "jäikusi" tähendama: soft ->comfort->sport vms
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas GTI »

jussike kirjutas: Ei, see peaks erinevaid vedrustuse "jäikusi" tähendama: soft ->comfort->sport vms
Okei - salongis siis selleks vastav nupp? Mida ta reaalselt autol siis muudab - amortide jäikust? Kliirens jääb muutumatuks?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

kansas
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 02 Jaan 2013, 16:09
Auto: B7 V6
Asukoht:

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas kansas »

GTI kirjutas: Okei - salongis siis selleks vastav nupp? Mida ta reaalselt autol siis muudab - amortide jäikust? Kliirens jääb muutumatuks?
Tundub, et kõrgust ei muuda, ainult jäikust.

Edit: siin sellest täpsemalt juttu:
http://www.my-gti.com/2653/volkswagen-d ... d-function" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis kansas, 02 Jaan 2013, 23:01, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5392
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 518 korda

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas jussike »

GTI kirjutas:
jussike kirjutas: Ei, see peaks erinevaid vedrustuse "jäikusi" tähendama: soft ->comfort->sport vms
Okei - salongis siis selleks vastav nupp? Mida ta reaalselt autol siis muudab - amortide jäikust? Kliirens jääb muutumatuks?
Jep. Amordi õli sisaldab magnetiseeruvat ainet ja muutuvas elektriväljas muutub õli viskoosus, koos sellega ka jäikus.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

h6bekuul
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 04 Okt 2006, 14:24
Auto: [
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas h6bekuul »

kansas kirjutas:Tervist mul on mure- sedaan B7 Passat on liiga madal, 4 veost ei ole suurt kasu ja jään tihti põhja peale kinni. Põhja plastikud on ribadeks.
Kuidas soovitate masina põhja kõrgemaks saada?
Hetkel on all originaalmõõdule vastavad 235/45 R17 lamellrehvid. Auto on tehasest tulnud standard vedrudega.
Ise olen mõelnud- suurema läbimõõduga rehvid 225/55 R17, siit saaks ligikaudu 1,8cm tõusu. Kas rehvid mahuvad alla?
Lisaks võiks vedrudele puksid sisse panna. Kas see on adaptiivvedrustusega võimalik?
Enda kõikteel ajasin kah rehvimõõduga kõrgemaks ja pean ütlema, et ligi 2cm juures on täitsa tuntav... juba sisse istudes :). Riskisin ja tegin katseeksituse meetodiga, sest ega keegi polnud enne proovinud ja ei osanud öelda, kas hakkab kuskilt vastu käima. Noh nii palju vaatasin, et kausini ikka ruumi oleks.
Vedrude alla kummiseibide paigutamisest on siin juttu olnud, aga tahaks veel ära mainida, et korralik naast annab kõvasti juurde mittekinnijäämisele.
Ja loomulikult tasuks ikka veenduda, et su nelikvedu ikka ka reaalselt toimiks. Kas tagumised rattad ikka käivad ringi, kui kinni oled jäänud? Või teevad ainult nõka-nõka. Ehk ei käi üldse ringi?

kansas
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 02 Jaan 2013, 16:09
Auto: B7 V6
Asukoht:

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas kansas »

h6bekuul kirjutas: Ja loomulikult tasuks ikka veenduda, et su nelikvedu ikka ka reaalselt toimiks. Kas tagumised rattad ikka käivad ringi, kui kinni oled jäänud? Või teevad ainult nõka-nõka. Ehk ei käi üldse ringi?
Tänan küsimast- nelikvedu töötab nagu disainitud :), kui kõhu peal kinni, traction maas, käivad kõik rattad pidevalt ringi.

Edit: Käisin täna proovimas 215/60 R17 rehve nii ette, kui taha. taga oli väga ok. Ees rattad täitsa lõppu keerates jäi vahe plastikuga kuskil pool sentimeetrit salongipoolses otsas. Neli meest rehvivahetuses viiest arvas, et probleeme ei tohiks tekkida. Saaks 2,3 cm tõusu. Lisaks kitsamad naelrehvid, mis peaks lumes läbivust parandama.
Viimati muutis kansas, 04 Jaan 2013, 15:21, muudetud 1 kord kokku.

kansas
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 02 Jaan 2013, 16:09
Auto: B7 V6
Asukoht:

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas kansas »

Siin näidispildid 215/60 R17.
Uuel nädalal saan rehvid kätte, siis jagan muljeid.
Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

kansas kirjutas:
h6bekuul kirjutas: Ja loomulikult tasuks ikka veenduda, et su nelikvedu ikka ka reaalselt toimiks. Kas tagumised rattad ikka käivad ringi, kui kinni oled jäänud? Või teevad ainult nõka-nõka. Ehk ei käi üldse ringi?
Tänan küsimast- nelikvedu töötab nagu disainitud :), kui kõhu peal kinni, traction maas, käivad kõik rattad pidevalt ringi.

Edit: Käisin täna proovimas 215/60 R17 rehve nii ette, kui taha. taga oli väga ok. Ees rattad täitsa lõppu keerates jäi vahe plastikuga kuskil pool sentimeetrit salongipoolses otsas. Neli meest rehvivahetuses viiest arvas, et probleeme ei tohiks tekkida. Saaks 2,3 cm tõusu. Lisaks kitsamad naelrehvid, mis peaks lumes läbivust parandama.
Iga cm. kliirentsi kõrgust annab juba väga head effekti. Oma LC-l saavutasin ka tehasemõõdust natuke kõrgemale minnes 1,4 cm. kõrgust juurde ja kuna metssigadele süüa viies on metsateel 1 muhk mis oli väga heaks indikaatoriks :D . Logaritest jääb uue naelikuga umbes sama palju puudu kui sul. Puruksläinud põhjaplastile soovitaks asendust Ravolar`i omaga (sellega vaevalt ka garantii jonnima hakkab). http://www.ravolar.ee/et/turvalisus/karterikaitse/" onclick="window.open(this.href);return false; , " onclick="window.open(this.href);return false; Ise kasutan küll 5 mm. alukaitset, kuid tean 4x4 mehi, kes ka länkari all metsas kolades Ravolari omaga rahule on jäänud.

kansas
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 02 Jaan 2013, 16:09
Auto: B7 V6
Asukoht:

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas kansas »

215/60 R17 jäi liiga kõrgeks, hakkas rattakoopa ülemise plastiku ja esitiiva vastu käima, kui amordi peaaegu põhja lõi. Seega sai vahetatud rehvid 215/55 R17 vastu ~1,3 cm tõusu. Nõustun eelkõnelejaga- vahe on tuntav. Rattaroopas sõites põhi vastu jääd ei lohise. naelrehvide pidamine on teisest klassist ja paksema mudru seest ukerdab kitsama rehviga paremini välja.
Paar pilti:
Pilt

Pilt

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas tartuvaim »

See rehvi arvelt tõstmine see 1.3 cm või 1.5 cm see on selline lolli mängimine. Kui autot tõsta siis ikka tõsta korralikult või nii, et vähemalt on asjal mõte sees ja tõstmisest kasu ka. http://ufo.planet.ee/foorum/dsc_0195_r.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; . Pildipeal on näha tehaseoriginaal ja tõstetud auto nii palju veel, et mõlemad autod on 4 veolised (alltime mitte sometime ). Vasakpoolset autot on tõstetud rehviarvelt ala 1.5 cm see pole oluline aga reaalselt on tõstetud 6-7cm ja kokku tuleb kuskil 8cm. Sellisest tõstmisest ma saan aru, auto käib iga aastaselt ülevaatusel ja keegi pole vinguma ka hakkand, et miks nii või miks naa. Passati puhul on iseenesest väga lihtne tuleb osta lahtiste amorditaldrikutega amordid ja lõigata õiges mõõdus torujupid vahele, käsi freesi või käiaga veits nokitsemist ja ongi kõik. Endal plaanis sama asi teha aga lihtsalt pole aega olnud. Päris 6-7 cm tõstma ei hakka aga 5 cm päris kindlasti, et asjast ikka kasu ka oleks. Muidugi kui autol garantiiaega on siis pisut jama:o(.
Viimati muutis tartuvaim, 16 Jaan 2013, 10:08, muudetud 2 korda kokku.

h6bekuul
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 04 Okt 2006, 14:24
Auto: [
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas h6bekuul »

tartuvaim kirjutas:See rehvi arvelt tõstmine see 1.3 cm või 1.5 cm see on selline lolli mängimine.
Kui telliskivi külitab sul maanteel, siis võib 1.5cm kõrgemal paiknev karter päris hea tunde anda. Või näiteks parkides nina kõnnitee ääre peale saada või mitte.

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas tartuvaim »

h6bekuul kirjutas:
tartuvaim kirjutas:See rehvi arvelt tõstmine see 1.3 cm või 1.5 cm see on selline lolli mängimine.
Kui telliskivi külitab sul maanteel, siis võib 1.5cm kõrgemal paiknev karter päris hea tunde anda. Või näiteks parkides nina kõnnitee ääre peale saada või mitte.

See kes nii madala autoga ringi sõidab, et isegi tellisest üle ei saa..... eks see ole tal oma asi .... normaalvedrustusega tehasest väljatulnud auto saab ikka 12cm (telliskivi ühtpidi 12cm, teistpidi 6,5 cm) takistusest ilusti üle sõita nii, et põhi vastu ei käi. Aga meie oludes isegi 16 tolli pealt 17 tolli peale minna ja täis kõrge rehv alla panna siis ka ei julge nina igalpool kõnniteepeale pista kuna kõnnitee äärekivid paigaldatakse väga erikõrgustega.

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas dub1 »

Ei hakka uut teemat tegema... aga tegu passat b5 ega. nimelt tahaks autol tagumiku vähe tõsta üles poole ja jäigemaks tega... kas oskate öelda kas universaali vedrud sobivad sedaanile?
VäikeWürst - VW

volx
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 30 Okt 2011, 16:51
Auto: Passat variant 4motion 96kw tdi
Asukoht: L.-Viru

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas volx »

Küsimus kõigile kes oma auto tavaseadest rohkemal või vähemal määral kõrgemaks tõstnud.
Kuidas juhitavus on?Kas silla detailid on rutem läbikulunud?Millised kui on?Kuidas veovõlli otsad vastu on pidanud?
Ja mis läbisõidu juures?
Ise tõstsin prooviks cm jagu veel autot,vedru alla kummiseibid.Niikuinii olid mõlemad sillad pulkadeks ja paljud jupid
läksid vahetusse.
Väike miinus asja juures,maantee kiirusel peab rohkem rooliga tegelema,eriti kui tugevam külgtuul on.
Ei midagi hullu aga väike vahe on sees.
Esistabika ots kondi juurest on maast 16cm kõrgusel praegu.

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas MartenL »

Vana teema üles, kas keegi teab soovitada kuidas b7 4motion 3-4cm ülespoole saada?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Passati kõrgemaks tõstmine

Lugemata postitus Postitas R36 »

MartenL kirjutas:Vana teema üles, kas keegi teab soovitada kuidas b7 4motion 3-4cm ülespoole saada?
Pane alltracki vidinad.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Vasta

Mine “Veermik”