Audi A6 2.5TDIQ '03 - Elevant

Huviliste sõidukid, kes kasutavad muud VAG grupi sõidukeid, kui Volkswagen.

Moderaatorid: argo, HawkHill

Vasta
Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 764
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX "Super Blackbird"/VW Polo 9N3/Audi A6 C5 Q/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T
Asukoht: Paide/Jõelähtme/Euroopa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 38 korda

Audi A6 2.5TDIQ '03 - Elevant

Lugemata postitus Postitas Elevant » 08 Mär 2022, 15:47

Et veidike aega sisustada nii endale, kui ka teile, kellel midagi teha pole ja lugeda viitsivad.

Alustan kõigepealt sellest, kuidas see auto minu kätte jõudis. Kirjutas mulle @MustVälk sellise teksti kunagi Septembri lõpus 2020:
MV: Romuralliks autot ei vaja?
MV: A6 C5 V6 manuaal nelik
E: Mis hinna ja mootoriga?
MV: 2.5 132kw 600€
E: Hitler, kindlasti p**sses ka.
MV: Sõidab, aga keegi pole uurinud, miks mootorituli põleb. Sisu hele recaro, aga hallitama läinud.
E: Pikalt seisnud?
MV: Üle aasta, kaasa saab teise jooksu velgi, originaal naviga raadio, raadio lukus.
E: Ma tulen järgmine nädal töölt koju, kui mootoris ühtegi suuremat viga pole, viin minema.

Leppisin siis auto vaatamise kokku ja läksime Mustvälguga autot vaatama, vastu vaatas mulle selline pilt:
Pilt

Käima muidugi ei läinud, aku surnud, panime täku pealt käima, summutist ilus sinine väljas, natuke võttis juba kõhklema, et ju vajab ikka mingit suuremat remonti, aga samas olin enne vaadanud, et esimene 2.5 TDI Q on 1100€, avant ja automaat. Samas, käima läks hästi natuke puterdades, aga muidu käis hääle poolest päris ilusasti, suits kadus ka vaikselt ära. Juhe sappa ja vigu lugema.
Pilt

Mootoris oli õhulugeja viga, crash sensor ja sellega mootori vead piirdusidki.
Vead olid veel kesklukus, parkimisandurites ja kuna raadiot sees pole, siis raadioga seonduvad vead. Muidugi terve p**setäis igasuguseid vigu tühjast akust.

Käisin tegin proovitiiru ja koju ma ta vedasin. Kasvõi talvel ümber puu kõveraks sõitmiseks.... kui meil muidugi talve tuleb.
Käisin ka ülevaatusel, läbi ei saanud, aga ega mul ei olnudki tol hetkel vaja läbi saada, mul oli vaja teada saada, mis korda on vaja teha, et ÜV'lt läbi läheks. Suuremateks vigadeks tagapidurid ja tahmasus, vasak esimene veovõlli kattekumm ribadeks(viimane oli ette teada, veovõlli ots ragises päris hirmsasti ka kerge gaasiga ja tavalisel linnasõidul) + igasugused tulede vead, aga nendest hetke pärast lähemalt.

Veel puudusteks katkine kojameeste alune plastik ja katkine kunde poolne esimene logar. Sisu tahab täishooldust saada. Tagurpidikäigu tulede lüliti(töötava mootoriga põlevad tagurpidikäigu tuled koguaeg, hetkel pirnid välja keeratud) Sellega esialgu võiks nagu piirduda.

Igasugused parktuled ja numbrituled ja kõik sellised olid asendatud ledidega... odavate ledidega.. asjad vilkusid ja ei põlenud korralikult ja mida kõike veel, vaikselt hakkasin korrastama nii nagu originaalselt peab, hõõglampidega, ka xenonid said uued pirnid.
Esimesed gabariidid korras:
Pilt
siis oli aeg xenonite käes:
Pilt

Laagrist sain vasaku tagatule ja Leholast sain parema tagatule... miks, põhjuseks lakitud tuuning led tuled....
Pilt

ja peale tulede vahetust:
Pilt

Alla said ka kasutatud conti naelad, sest teisel jooksul olnud masteri prottidest ühel oli külg lõhki ja suvekatel oli ta seisnud üle aasta tühjade rehvidega, otseloomulikult pragulised ja nendega nagu väga sõita ei julgenud.

Kuna auto oli seisnud üle aasta, siis loomulikult läks vahetusse õli, kuna ma ostsin ta siiski omale lõbutsemiseks, siis läks sisse Liqui-Moly 5w50.
Enne uuesti tööle tulekut olid siis tehtud sellised asjad: Hooldus(kõik filtrid), talverehvid, vasak tagumine pidurisadul(uus, vana oli kinni mädanenud), uued piduriklotsid taha, vasak esimene veovõlli ots, igasugused lambikesed ja tagatuled.
ÜV jäi seekord saamata, sest mootoris olevate vigadeni ei jõudnud, tahmab liiga palju(3 lubatud, mõõdeti 4,2). Aga need jäävad järgmiseks korraks, uue aasta(2021) algusesse.

Paremaid pilte mul pole, kuna ega ma eriline fotograaf pole ja igasuguse sebimise ja muu elu peale kulus ka nii palju aega, et pildistada ei jõudnud.. rääkimata sellest, et mis sest peldikust hetkel ikka pildistada.

Kui kellelgi tekkis küsimus, miks mul teda üldse vaja oli, sest juba olemasolevate jaokski ei jätku väga hästi aega, siis lihtsalt sellepärast, et hind oli ahvatlev. Hetke seisuga olen sellesse autosse sisse ladunud veel teise 600€, natuke veel ja peaks olema täitsa enamvähem isend.

Detsembris 2020:
Üritasin temaga ülevaatusel käia, kõik oli peaaegu ilus, kuniks siduri peasilinder otsustas oma tööpostilt lahkumisavalduse anda.
Oli ta juba kahtlane sügisel, kui kodus olin ja seal lõppes ära, uus oli juba olemas, järgmisel hommikul sai külge ja sai lõpuks ÜV peale.
Panin talle ka uue õhulugeja, mille viga aegajalt sisse tekkis(esimesel ÜV katsel tahmas ka liiga palju), samamoodi tekib aegajalt sisse pidurilüliti viga. Kõik tuled asjad töötavad, lihtsalt viga on sees.
ÜV paberile jäid veel vigadena: taatlemata kustuti, mitte töötav kundepoolne esimene udutuli(seismisega katski läinud), liiga madalale näitav kundepoolne lähituli ja endiselt mitte töötavad tagurpidikäigu tuled(lüliti vaja ära vahetada).
Mainiti kõrvale ära ka, et juhipoolne seisupidur on nõrgavõitu, aga piisavalt hea, et ÜV kätte saada.
Päeva lõpuks sai preemiaks ca 5h sõitmist ja üle 1,5a lõpuks ühe kiirpesu.

3.01.2021 varahommikul otsustas lumes lõbutsemise ajal üks Conti sisemiselt küljelt lõhki minna ja peale varuratta alla panekut võtsin ette matka Mustamäe Gekkonisse, alla läksid uued Michelin X-Ice North 4 rehvid.

Mõned päevad temaga igapäevaselt vuratud. Seisupidur nagu eelnevalt kirjutatud on nõrga võitu(auto hoiab muidugi paigal), vajab tegelemist. Sidur on OK, kuigi ükspäev korraks kadus täitsa ära, alguses ei saanud üldse arugi, hakkasin käiku vahetama ja käik sisse ei lähe, milline käik just parasjagu teemaks oli, väga hästi ei mäleta, aga mõni kõrgem. Esimese mõttena kohe, et ju mingi sünkro viga või midagi, aga kuna ühtegi teist käiku ka enam sisse ei saanud hakkas juba kahtlus langema hoovastiku peale. Peale mõningast müramist kangi, pedaalide ja erinevate mõtetega sain ragina saatel sisse teise käigu, millega tabasin ära, et sidur ei lahuta. Veidike müramist veel siduripedaaliga ja hakkas sidur toimima, hetkel toimib, eks jään järgmist sähvatust ootama.

Kasutasin seda autot kuni tööle minekuni põhimõtteliselt igapäevaselt. Veebruari alguseni sõitis see auto ca 5000km ja pidas ennast ülihästi ülal.
Kuna mul selle autoga otseselt nagu mitte mingisuguseid plaane polnud, kui teda sõidukõlbulikuna hoida ja kasutada teda võimalikult palju lõbutsemiseks, siis räsida sai ta kohe põhimõtteliselt esimesel õhtul, kui ta ÜV läbis.

Üks esimese lume pilt...
Pilt

29. Dets. 2020 käisin temaga selg ees põllul, maandusin kartulivaos, mis murdis ära ühe summuti otsa ja lükkas külgedelt lahti stange...
Pilt
Teise summuti otsa murdsin ma järgmine päev garaaži ees ise ära, vaatasin stanget paika ajades, et summuti istub imelikult, tea kas lükkas trippidest lahti või kõveraks ja vajutasin korraks kergelt varbaga teisele summuti otsale ja läks ka see enamvähem pildil olevasse asendisse. Nojah, mis seals ikka, tuleb kunagi tagasi keevitada.... või originaal otsad tagasi panna.

30. Dets. 2020 sai tehtud tiir ümber Eesti.
Võru.
Pilt
Narva
Pilt

Siis installisin autosse temaga kaasa tulnud maki:
Pilt
Koodi jaoks pean maki @R36 juurde saatma/viima.

Kuna tulede regulaatorid hetkel ei tööta ja tuled on maha suunatud+kaugtuled näitavad sama hästi, kui mu Jeepi lähituled, siis sai ette installitud ledbar, W-Light Impulse III.
Pilt
Tulede korda tegemine on kusagil tagumises nimekirja otsas...

Edasi viis tee Roosna-Allikule jäärajale, kus sai esimene kord lustitud ca 6h. Lustimise käigus muidugi sai auto ka omajagu kannatada. Esimesel korral ei juhtunud õnneks midagi.
Pilt
Pilt
Teisel korral, kui sai käidud vallis, stangesse tekkis väike pragu ja sain jagu keskmisest alumisest ilurõvest(päris mitmeks tükiks), juhipoolne udukaümbris sai lihtsalt tuppa visatud, kuna olin päris kindel, et see ei jää teiseks vallis käiguks...
Pilt
Pilt
Sai veel mõned tiirud sõidetud ilma hange küastamata ja võidu teiste Audidega.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Üks vallipuude rebis, aga lahti tagumise stange, parkimisandurite juhtmestik ribadeks. Sai rihmaga enamvähem paika tõmmatud ja lõbustemist jätkatud.
Pilt
Pilt
Teine vallipuude tõmbas stange juba tagurpidi, katse 2 stanget kinnitada.
Pilt
Kolmas vallipuude oli ka, sellega hakkas uuesti taga järgi lohisema ja siis sai käidud 15min sõbra juures ja kolme isepuravaga see juhipoolne alumine nurk kinni lastud, siiani püsib täitsa eeskujulikult ees.

Teine kord sai ka Roosna-Allikul käidud, siis jäi auto terveks, ise pilte ei teinud ja avalike pilte pole näinud.

Kõige suurem probleem oli Veebruari alguseks see:
Pilt
Vahetasin ära ABSi pumba, enda arust kodeerisin ka ära, aga see, et kodeeringut minu kaabliga omaks ei võtnud selgus umbes aasta aega hiljem..... :mrgreen:

Pakkisin ta 2021 Veebruari alguses garaaži ära, Aprillis plaanisin temaga edasi tegeleda.

Aprilliks oli garaazi tekkinud auto alla õliloik või noh õliloik on veidike pehme öelda, pigem siuke pisem järveke, sõitsin temaga korra garaazist koju ja tagasi(3km), paar korda garaazist välja, et teist autot nokitseda ja see oli ka kõik.
Juulis vahetas auto asukohta ühest garaazist teise ja sai endale kõhualla õlivahetusvanni.
Oktoobris, kui naelrehvide hooaeg avatuks muutus ajasin ta käima ja sõitsin temaga garaazist välja, siis oli ka lõpuks aega tuvastada, millest tekib õliloik põhjaalla. Põhjus lihtne, karteris mõrad, ajaga olid pidurid peale jäänud(vasak esimene ja parem tagumine). Samuti olid seismisega ära mädanenud kolm summuti kinnitust, st summuti rippus kõhuall ja kõikidel jõnksudel käis ta vastu maad. Sai alguses kiirelt traadiga natuke kõrgemale seotud, sest auto oli vaja ühest linna servast teise saada.
Detsembri lõpuga sai ülevaatus otsa, auto sai ühest linnaservast lõpuks teise liigutatud.
Jaanuaris mingihetk jõudis ka @uno juurde töökoja hoovile. Uno keevitas sumpa kinnitused tagasi, tegi korda pidurid, tegi hoolduse ja kõik oli nagu ÜV jaoks olemas, aga ÜV'le me kuidagi ei jõudnud, polnud temal aega, polnud minul aega.
Jaanuari lõpus/Veebruari alguses sai ABSi plokk uuesti @SanderSPS abiga uuesti kodeeritud ja sellega kadusid ära ka varasemalt mainitud piduritega seonduvad hoiatustuled kellaplokist.
27. Veebruaril käisime Uno'ga temaga Roosna-Allikul jäärada nühkimas.
Pilt

Tuvastasime kolksu esisillast, õhtul tagasi linna ja tõstukile, latt kutu. Unol vedeles hoovipeal doonoriks üks 1.9 96kw diisel B5.5 Passat, tõmbasime selle Pühapäeval rupskiteks, võtsime sealt lati ja panime sama soojaga kohe Audile alla. Audi latt 2cm pikem, kui Passati oma, aga alla läks ja töötab.
Eile käisin proovisin hommikul ÜV'd saada. Kütuseleke ja parempoolne ülemine tagumine õõts lõtkuga. Tagasi töökotta, vahetasin Passati sillast alles jäänud lõtkuta õõtsa ruttu alla, paagist mootorisse minev voolik vahetusse ja ÜV'le tagasi.
Pilt
ÜV sooritatud, auto sõidab ja see aasta on ilmselt kasutuses ka suvel.

Jõulude aegne slaid ka, kus teema peategelane pildil...
Pilt

Moded, ärge seda teemat klubiliikmete osa alla tõstke, aitääh! :)
Elevants
Viimati muutis Elevant, 08 Mär 2022, 15:58, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Klubiline
Postitusi: 1252
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 136 korda
Tänatud: 318 korda

Audi A6 2.5TDIQ '03 - Elevant

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 08 Mär 2022, 18:41

Jumal küll sul on 2 ledbari üksteise peal? Mõtlesid minule kui paigaldasid?:D
Kes tänasid kasutajat SanderSPS selle postituse eest:
miilits
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3166
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 509 korda
Tänatud: 103 korda

Audi A6 2.5TDIQ '03 - Elevant

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 08 Mär 2022, 19:22

SanderSPS kirjutas:
08 Mär 2022, 18:41
Jumal küll sul on 2 ledbari üksteise peal? Mõtlesid minule kui paigaldasid?:D
Seal praeguseks mingi kolm suurt proset kõrvuti! :D
Kaks neist vist tulid pololt.

Aga tore näha, et see seisev masin ikka sõidab ka lõpuks! :D
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 764
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX "Super Blackbird"/VW Polo 9N3/Audi A6 C5 Q/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T
Asukoht: Paide/Jõelähtme/Euroopa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 38 korda

Audi A6 2.5TDIQ '03 - Elevant

Lugemata postitus Postitas Elevant » 08 Mär 2022, 21:30

SanderSPS kirjutas:
08 Mär 2022, 18:41
Jumal küll sul on 2 ledbari üksteise peal? Mõtlesid minule kui paigaldasid?:D
Need ledbarid on kahjuks või õnneks enne paigaldatud, kui ma sain tundma ühte Sandrit, kes hirmsasti ledbare vihkab.
MustVälk kirjutas:
08 Mär 2022, 19:22
Seal praeguseks mingi kolm suurt proset kõrvuti! :D
Kaks neist vist tulid pololt.

Aga tore näha, et see seisev masin ikka sõidab ka lõpuks! :D
Seal on praeguseks hetkeks kaks ledbari asendunud kahe ksenoonprosega, aga see on pooleliolev projekt ja vajab lõpetamist.
Mitte ükski ei tulnud Pololt, Polo halogeenid seisavad garaazis, mingihetk peaks Polole ka ksenoonprosed ette tulema.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 111 korda
Tänatud: 144 korda

Audi A6 2.5TDIQ '03 - Elevant

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 08 Mär 2022, 23:28

Scanniga vist Eestis ei sõida? :D Selline tuledemeri meie omadele on kui punane rätik pullile.

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 764
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX "Super Blackbird"/VW Polo 9N3/Audi A6 C5 Q/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T
Asukoht: Paide/Jõelähtme/Euroopa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 38 korda

Audi A6 2.5TDIQ '03 - Elevant

Lugemata postitus Postitas Elevant » 08 Mär 2022, 23:47

Sõidab ikka, tegin suvel 2 nädalat Kuressaare-Võru otsasi, 0 probleemi.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3166
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 509 korda
Tänatud: 103 korda

Audi A6 2.5TDIQ '03 - Elevant

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 08 Mär 2022, 23:52

TiitRE kirjutas:
08 Mär 2022, 23:28
Scanniga vist Eestis ei sõida? :D Selline tuledemeri meie omadele on kui punane rätik pullile.
Ja see ei ole ainuke selline mida ma eestis olen näinud ringi sõitmas. :D
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 111 korda
Tänatud: 144 korda

Audi A6 2.5TDIQ '03 - Elevant

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 09 Mär 2022, 00:00

Elevant kirjutas:
08 Mär 2022, 23:47
Sõidab ikka, tegin suvel 2 nädalat Kuressaare-Võru otsasi, 0 probleemi.
Mul siin 1 juht on ka selline, kes hirmsasti tulesi lisab, kuid erinevate lülitite alla pannud, muidu ÜV-le ära minegi, kuid välja näeb, nagu Coca-cola rekka :D .

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4995
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 195 korda
Tänatud: 229 korda

Audi A6 2.5TDIQ '03 - Elevant

Lugemata postitus Postitas tito » 10 Mär 2022, 16:48

Kle ole esimene, tee Scannist ka teema :D
Kes tänasid kasutajat tito selle postituse eest:
MustVälk
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 764
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX "Super Blackbird"/VW Polo 9N3/Audi A6 C5 Q/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T
Asukoht: Paide/Jõelähtme/Euroopa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 38 korda

Audi A6 2.5TDIQ '03 - Elevant

Lugemata postitus Postitas Elevant » 11 Mär 2022, 11:51

tito kirjutas:
10 Mär 2022, 16:48
Kle ole esimene, tee Scannist ka teema :D
Teeks, kui oleks tegemist isikliku autoga. Hetkel tegu siiski tööautoga ja ega temaga midagi huvitavat ei toimu ka.

Panen kiirülevaate spoilerisse...
► Näita Spoilerit
Kes tänasid kasutajat Elevant selle postituse eest:
MustVälk

Kasutaja avatar
tofetome
Moderaator
Postitusi: 735
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 105 korda

Audi A6 2.5TDIQ '03 - Elevant

Lugemata postitus Postitas tofetome » 11 Mär 2022, 12:27

:clap: Näita seest ka. Täitsa huvitab, mis see kaks voodit on.
https://www.pitsahaagis.com/
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 764
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX "Super Blackbird"/VW Polo 9N3/Audi A6 C5 Q/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T
Asukoht: Paide/Jõelähtme/Euroopa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 38 korda

Audi A6 2.5TDIQ '03 - Elevant

Lugemata postitus Postitas Elevant » 11 Mär 2022, 13:34

Kuna ma enda autole praegu ligi ei pääse ja ma kunagi päris alguses korra kaks pilti tegin, mis ei ütle mitte midagi, siis kõigepealt need:
Pilt
Pilt

Minu auto salong siis selline, kahe voodiga...
Pilt
Aga saab ka nt kappidega varianti.
Pilt
Viimased kaks pilti siis interneedusest.
Viimati muutis Elevant, 11 Mär 2022, 13:35, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat Elevant selle postituse eest:
tofetometito

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 764
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX "Super Blackbird"/VW Polo 9N3/Audi A6 C5 Q/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T
Asukoht: Paide/Jõelähtme/Euroopa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 38 korda

Audi A6 2.5TDIQ '03 - Elevant

Lugemata postitus Postitas Elevant » 13 Sept 2022, 11:12

Tsuti infot selle käraka kohta ka.
Märtsis jäi auto ikkagi seisma, seisis kuni 1. Septembrini, vahetasin tal mõned päevad hiljem paagipumba, sest stutsi vahelt lekkis, selle pärast ta ka terve suve seisis.
Ostsin uued 18" suverehvid talle ja hetkel on jälle kasutuses. Paak lekib... või paaki minev toru, kusagilt poole ja veerandi paagi vahelt kaob tilkumine ära.

Vasta

Mine “Huviliste autod - VAG”