Seat Leon FR 2.0 TFSI - 2007 - Helfu

Huviliste sõidukid, kes kasutavad muud VAG grupi sõidukeid, kui Volkswagen.

Moderaatorid: HawkHill, argo

Helfu
Huviline
Postitusi: 407
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Seat Leon FR 2.0 TFSI - 2007 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Helfu » 06 Veebr 2019, 15:56

Natuke hakkasin siis tegelema, kuni selgus, et pole nuka vanose maha võtmise jaoks mul õiget otsikut, see päris T55 torx pole.
Ja vastumineku peale otsustas üks tosooli flants otsad anda. Positiivsest küljest, nüüd saan märgi maha millal sai uus jahutusvedelik sisse :D
Pilt

Küünlad suht kehvas seisus, tellisin uued asjad sinna. vana siin:
Pilt
Pump cam follower siis selline seis, õnneks nukal pole suurt häda, õrnalt on arusaada, et asi oli ikkagi peetis:
Pilt

Ja muidugi väike eksperiment 11.5 veljega :D
Pilt

Tööga jätkan nädalalõpupoole, kui vajalikud asjad kätte saanud.

dan
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 27 Nov 2005, 21:12
Auto: Golf 2,8vr6T 4motion; Seat Leon Cupra ST 4drive; Leon Cupra 265 ST; Corrado
Asukoht: haapsalu/tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Seat Leon FR 2.0 TFSI - 2007 - Helfu

Lugemata postitus Postitas dan » 06 Veebr 2019, 20:13

Minu esimesel tfsi-l oli see puudu olev tükk pildilt karteri põhja ühes nurgas ja sisselaske nuka panime koos kõrgsurvepumbaga uue muidugi nukaketi ja nukaregulaatorile uued o-rõngad. Nukkvõlli vahetades oli näha kuidas metalli tükid olid igalt poolt läbikäindu siis võtsime õlipumba ka lahti ja seal olid ka jäljed peal. Ei midagi hullu ladusime kokku ja sõidab siiani selle mootori max softiga mida stock rauaga saab! Samas vahetasin ühel kundel lihtsalt samas seisus camflower-i välja peale seda on sõitnud 60k km probleemideta. Mina võtaks karteri põhja alt ja prooviks tüki üles leida :) . Lisaks spets "torksile" on tehase remondi juhendis välja toodud spets nukkade fiksaator mis töö lihtsamaks teeb!

ryan
Huviline
Postitusi: 1439
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Seat Leon FR 2.0 TFSI - 2007 - Helfu

Lugemata postitus Postitas ryan » 07 Veebr 2019, 22:44

Velg on küll liiga väike ja väljas , ilmselt sobiks paremini golf 2-3 alla .
S-wagen 1,9 TDI

Helfu
Huviline
Postitusi: 407
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Seat Leon FR 2.0 TFSI - 2007 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Helfu » 07 Veebr 2019, 22:49

ryan kirjutas:
07 Veebr 2019, 22:44
Velg on küll liiga väike ja väljas , ilmselt sobiks paremini golf 2-3 alla .
Tegu tegelikult w124 mersu alt veljega, aga lollusi tuleb ka proovida.

Helfu
Huviline
Postitusi: 407
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Seat Leon FR 2.0 TFSI - 2007 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Helfu » 08 Veebr 2019, 20:36

Nonii, sai siis üks õhtu ja päev autoga veedetud.

260 153 km
Autol sai vahetatud siis:
-Õli+filter+õlikork
-Salongi filter
-Jahutusvedelik+flants
-Süüteküünlad
-Nukakett+pinguti
-Kütuse pumba kolb.
-Piduri õli+ tagumistel piduritel tihendid.

Pilte ka:
Pilt
Pilt

Õnnelik leid keti pinguti ja ploki vahelt. Ei olnud mootorisse rändama läinud.
Pilt

Hommikul sai auto käima aetud ja diagnostikat tehes leidsin sellised vead, peab tegelema/uurima hakkama, kas seotud aku maas olemisega või ootab mõni uus töö ees.
Pilt

Tahan tänada ka Dan-i väga abinõude eest!!!

Järgmisena väljalaske väike muudatus.

Martin.

Helfu
Huviline
Postitusi: 407
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Seat Leon FR 2.0 TFSI - 2007 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Helfu » 31 Mär 2019, 11:15

Vahepeal tehtud jälle natuke nokitsemist.
-kõrvalistuja airbag-i pistik vajas puhastamist, lõi tuld põlema.
-Ostsin uued tagapiduri sadulad, lähiajal keeran külge, ei jaksa kakelda peale jäävate piduritega. Loll süsteem, kui ära väsib.
-Roolilatile tegin ka arvutiga selgeks, et kõik on okei ja kalibreerisin ära. Need vead nüüd ka läinud. igaksjuhuks käisin ka juhtmestiku üle.
-Kuna vana otsetoru oli juppidest kokku keevitatud kunagi kellelgi, siis mädanes keevitustest see ära. Nüüd sai külge selline jupp, mis välimuselt originaal, kuid tegelikult otsetoru (MSD attrappe) :twisted:
Pilt

Vahepeal sai tehtud ÜV ja alla keeratud ka coiloverid ja suverattad:
Pilt
Pilt
Pilt

Nüüd tehnika osas tundub kõik esmapilgul okei.

-Vaja nüüd välimusele veidi rõhku panna, mõned roostekohad on tekkinud ja tagastange tahab uut värvkatet.
-Küljekarbi esimesed katted tellida ja värvida.
- olemas ka evo pidurid, millekohapealt mõtlen, et kas seat-ile või hoian jetta jaoks.
-Väike unistus on ka cupra esimesed istmed.

Martin
Viimati muutis Helfu, 04 Aug 2019, 20:40, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Huviliste autod - VAG”