A6c6 allroad/my2010a, 176kw - Miilits

Huviliste sõidukid, kes kasutavad muud VAG grupi sõidukeid, kui Volkswagen.

Moderaatorid: HawkHill, argo

links
Klubiline
Postitusi: 626
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Telefon: Kui vaja, siis palun küsi
Auto: Audi A6 C4 2.5TDI
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 49 korda

A6c6 allroad/my2010a, 176kw - Miilits

Lugemata postitus Postitas links » 30 Mär 2020, 20:57

Ma ei tea, kas määrav, aga puldil kirjas T90 ja plokil T91
Sital ajal on küpsis ka kringel ja kärbes liha. Kui mingi totrus on muutunud rutiiniks, siis mida
absurdsem on see totrus, seda raskem on teda välja juurida. Ärge tehke, mida teate, vaid teadke, mida teete!

miilits
Huviline
Postitusi: 1581
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 22 korda

A6c6 allroad/my2010a, 176kw - Miilits

Lugemata postitus Postitas miilits » 08 Apr 2020, 18:06

links kirjutas:
30 Mär 2020, 20:57
Ma ei tea, kas määrav, aga puldil kirjas T90 ja plokil T91
No pult t90 on vana audi oem, uus on vw logoga ja peaks nagu ka t91 olema, et masina küljes olev t91 plokiga kokku panna, ütleb lihtne loogika. Aga no ei õnnestu, kui aega millaski siis proovin aku klemmi maha võtta veel. Samas, ei mäleta täpselt, aga oleks nagu lugenud t91 puldi osas, et mingi signaalide erinevus sees neil olemas olenevalt automargist, aga pead ei anna enam sellele väitele, kuna ei ole suutnud teemat uuesti leida
Viimati muutis miilits, 08 Apr 2020, 19:48, muudetud 1 kord kokku.
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4916
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 92 korda

A6c6 allroad/my2010a, 176kw - Miilits

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 08 Apr 2020, 19:39

Võtme sisud on küll erinevate MHz-ga, kas weba pult ka? Kordan veelkord - Phaetonil oli enne samuti see suur T90 ja ebayst T91 hakkas täitsa valutult toimima sellega (kusjuures T90 pult jäi ka tööle).

miilits
Huviline
Postitusi: 1581
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 22 korda

A6c6 allroad/my2010a, 176kw - Miilits

Lugemata postitus Postitas miilits » 25 Mai 2020, 21:56

Viskan siia tànase updatei. Hommikul, masin kàima ja hakkan kohalt liikuma, ei làhe kuidagi ja kellad karjuvad. Jube sappa, control module, epb. Päeval netist vaadates, et veakood andis vasteid käigukangi kõrval olevale nupule ja samuti miskit juhtplokki kuskil mujal. Tööl plaan valmis ja kodu. Maja ette saabudes wtf, taga per*e maas. Auto kàima, üles ei tôsta. Juhe jàrgi, kôik punane. Abs, epb, self level see 34, tpms. Uurisime puurisime, leidsin et vasakul mootor taga ei tööta, lahti. Juhe katki. Trelli akuga sai niipalju kindlaks, et mootor liigub. Tegime otse ajutise lahenduse, et vooluring ei katkeks ja saaks edasi uurida, pistiku asja vaatab hiljem. Peale kolme tundi, seis si**. Masin kôhuli, ôhk hàires ja tpms ka karjub. Kompressor töötab nagu, 13 bar saime sisse vcds vaadates, auto ôhku ei tule. Vahepeal oli lausa olikord, kus kaabel
Ei andnud ühtegi viga, kompressor töötas, kui masin kàima panna. Kôik neli level v kôrgusandurit ka töötavas. Lasime paisupaagi nö tühjaks, nàidud làksid nulli. Hiljem jàlle nàitab süsteemis 13 bar. Auto kôhuli ja kaks viga 02646 ja tpms oma ei màleta peast. Tuppa ôlut jooma, eks homme môtleb edasi.
HUVILINE ....

miilits
Huviline
Postitusi: 1581
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 22 korda

A6c6 allroad/my2010a, 176kw - Miilits

Lugemata postitus Postitas miilits » 26 Mai 2020, 22:17

Proovisime tàna uuesi, ei miskit. Tàna viga see 01437, mingi self levelling teema. Hoidisme tunni aku juhet ka maas, ei midagi. Mingi ôhu limp mode? Measure blocki all saime kompressori nàidu juba 14,2 bar tàna. Tàpset infot ei leidnud, aga teemasi, et seal 6 bar ringis juba peaks masin suutma ennast tôsta. Kuna môtted said otsa, siis làks autotallinn homseks arg, ehk saavad selgust
HUVILINE ....

Vasta

Mine “Huviliste autod - VAG”