Volkswagen ID.

Uued mudelid, pildid ja muu Volkswagenitega seoses.

Moderaatorid: kessu135, etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 496
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: MK7 GTI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 81 korda
Kontakt:

Volkswagen ID.

Lugemata postitus Postitas Golhv » 08 Mai 2019, 17:01

Eeltellimine on alanud.

https://id.volkswagen.ee/
Kes tänasid kasutajat Golhv selle postituse eest:
vredestein

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 619
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 22 korda

Volkswagen ID.

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 09 Mai 2019, 20:32

"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 3887
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 63 korda

Volkswagen ID.

Lugemata postitus Postitas tito » 10 Mai 2019, 05:54

Kas see auto tuleb odavam või kallim kui e Golf?
ехали, ехали, ехали и приехали

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 496
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: MK7 GTI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 81 korda
Kontakt:

Volkswagen ID.

Lugemata postitus Postitas Golhv » 10 Mai 2019, 08:53

e-golf on/oli kallim ikka

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3661
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 133 korda

Volkswagen ID.

Lugemata postitus Postitas jussike » 10 Mai 2019, 09:11

Kuskilt käis nagu läbi ca 40 000€ ümber jutt, aga võin ka puusse panna....
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 496
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: MK7 GTI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 81 korda
Kontakt:

Volkswagen ID.

Lugemata postitus Postitas Golhv » 10 Mai 2019, 09:50

jussike kirjutas:
10 Mai 2019, 09:11
Kuskilt käis nagu läbi ca 40 000€ ümber jutt, aga võin ka puusse panna....
nagu igor? :D

Pilt
Manused
image.png
image.png (1.32 MiB) Vaadatud 420 korda

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 3887
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 63 korda

Volkswagen ID.

Lugemata postitus Postitas tito » 10 Mai 2019, 11:57

Puude vilus ....
ехали, ехали, ехали и приехали

4ratast
Klubiline
Postitusi: 406
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: Golf 7.5 GTI DSG 2017
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Volkswagen ID.

Lugemata postitus Postitas 4ratast » 10 Mai 2019, 12:38

Noh, vaatame siis VW pressiteateid.
Eilse seisuga oli tellitud juba üle 10 000 auto!
Ja väikseima akuga ( ulatus kuni 330km ) mudel algab 30 000 EUR. Konkreetne special edition mida eeltellida saab, algab 40 000 EUR ja kokku toodetakse neid 30 000 tükki.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄ ▅ ▇

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 496
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: MK7 GTI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 81 korda
Kontakt:

Volkswagen ID.

Lugemata postitus Postitas Golhv » 10 Mai 2019, 12:41

konkreetse Special editioni hindasid ei ole mitte üheski kohas ametlikult välja öeldud tegelikult, kaasaarvatud edasimüüjatele ;)

4ratast
Klubiline
Postitusi: 406
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: Golf 7.5 GTI DSG 2017
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Volkswagen ID.

Lugemata postitus Postitas 4ratast » 10 Mai 2019, 12:48

Golhv kirjutas:
10 Mai 2019, 12:41
konkreetse Special editioni hindasid ei ole mitte üheski kohas ametlikult välja öeldud tegelikult, kaasaarvatud edasimüüjatele ;)
Mis seal pressiteates siis on, suvaline tekst? See on vägagi ametlik, tõsi ... mitte konkreetselt Eesti kohta aga arvestades, et kõik muud numbrid ka broneerimistasud on Eestis samad välja kuulutatud, siis ilmselt ka hind suhtkoht sama.
Allikaks VW pressikeskkond:
While the base recommended price of the ID.3 series model with the smallest battery version starts at under €30,000 in Germany (target price), the exclusive ID.3 1ST special edition will be available for less than €40,000, before the deduction of the state subsidy in each case.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄ ▅ ▇

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 496
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: MK7 GTI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 81 korda
Kontakt:

Volkswagen ID.

Lugemata postitus Postitas Golhv » 10 Mai 2019, 13:26

4ratast kirjutas:
10 Mai 2019, 12:48
Golhv kirjutas:
10 Mai 2019, 12:41
konkreetse Special editioni hindasid ei ole mitte üheski kohas ametlikult välja öeldud tegelikult, kaasaarvatud edasimüüjatele ;)
Mis seal pressiteates siis on, suvaline tekst? See on vägagi ametlik, tõsi ... mitte konkreetselt Eesti kohta aga arvestades, et kõik muud numbrid ka broneerimistasud on Eestis samad välja kuulutatud, siis ilmselt ka hind suhtkoht sama.
Allikaks VW pressikeskkond:
While the base recommended price of the ID.3 series model with the smallest battery version starts at under €30,000 in Germany (target price), the exclusive ID.3 1ST special edition will be available for less than €40,000, before the deduction of the state subsidy in each case.
Ma vihjangi meie regiooni hindadele eelkõige. Kui vaadata näiteks Golfi või muude mudelite hinnavahet saksaga siis ei saa neid numbreid üksühele võtta (:
Kes tänasid kasutajat Golhv selle postituse eest:
4ratastmaddis

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3661
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 133 korda

Volkswagen ID.

Lugemata postitus Postitas jussike » 10 Mai 2019, 14:32

Golhv kirjutas:
10 Mai 2019, 09:50


nagu igor? :D

Vat nii kõva mees ma veel ei ole :D
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

GTI
Moderaator
Postitusi: 7047
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Tallinn - Nõmme
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 62 korda

Volkswagen ID.

Lugemata postitus Postitas GTI » 10 Mai 2019, 15:34

Koduleht teatab et kõik on sel revolutsiooniline, täpsemal lugemisel aga .... ikka need akud. Nõrk, meine herren! Kus on superkondensaatorid, ma küsin? Skeleton Tech. on ju Eesti firma, kolis tehase isegi Saksamaale. Kas tuleb jaht või ei?! Huvitav kui pikk on aeg bronnist kättesaamiseni? Tehnoloogia muutub siin vallas masendavakstegevalt nii kiiresti, et auto kättesaades võib see olla moraalselt juba eilne päev.
Kes tänasid kasutajat GTI selle postituse eest:
argoMaahärra
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 496
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: MK7 GTI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 81 korda
Kontakt:

Volkswagen ID.

Lugemata postitus Postitas Golhv » 10 Mai 2019, 16:47

GTI kirjutas:
10 Mai 2019, 15:34
Koduleht teatab et kõik on sel revolutsiooniline, täpsemal lugemisel aga .... ikka need akud. Nõrk, meine herren! Kus on superkondensaatorid, ma küsin? Skeleton Tech. on ju Eesti firma, kolis tehase isegi Saksamaale. Kas tuleb jaht või ei?! Huvitav kui pikk on aeg bronnist kättesaamiseni? Tehnoloogia muutub siin vallas masendavakstegevalt nii kiiresti, et auto kättesaades võib see olla moraalselt juba eilne päev.
siis teed update ära üle õhu :D

ei maksa ette muretseda ma usun tegelikult (:

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2531
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 29 korda

Volkswagen ID.

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 10 Mai 2019, 17:03

Targemad naeravad pihku juba ammu! :D

Kõik see (isegi poolte silindrite välja lülitamine) on aegunud tehnoloogia juba.

Keskmine inimene saab selle 300 km sõidu ulatusega terve kuu tööle ja tagasi sõita.
Ja kellel vaja reisida pidevalt see ei osta sellist autot!
Aga kuni vastavat turgu ei ole seniks ei liigu tööstus ka sinna poolegi. ;)
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

margus
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 4 korda

Volkswagen ID.

Lugemata postitus Postitas margus » 10 Mai 2019, 19:15

ma leian, et igati tervitatav nähtus ning eeldatavalt hinnad meil alates 25+k olema ka saavad (keskmine korralik diisel Golf).
kui ka riik suudaks nüüd oma toetuse tagasi tuua, siis olen küll ukse taga tellimas
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 3887
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 63 korda

Volkswagen ID.

Lugemata postitus Postitas tito » 10 Mai 2019, 21:11

Ma mingeid sahinaid el autode toetusele 2. Null olen kuulnud, ilmselt keegi veel peenhäälestab exelis
ехали, ехали, ехали и приехали

Kasutaja avatar
silverpik
EVWK juhatus
Postitusi: 742
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 58 korda
Kontakt:

Volkswagen ID.

Lugemata postitus Postitas silverpik » 10 Mai 2019, 22:51

MustVälk kirjutas:
10 Mai 2019, 17:03
Targemad naeravad pihku juba ammu! :D

Kõik see (isegi poolte silindrite välja lülitamine) on aegunud tehnoloogia juba.

Keskmine inimene saab selle 300 km sõidu ulatusega terve kuu tööle ja tagasi sõita.
Ja kellel vaja reisida pidevalt see ei osta sellist autot!
Aga kuni vastavat turgu ei ole seniks ei liigu tööstus ka sinna poolegi. ;)
Viga ei ole neetud elektriajamis, vaid akutehnoloogias. Liitiumakud lihtsalt ei ole võimelised piisavalt kiirelt energiat sisse võtma (pikas perspektiivis kasutades), et saaks aku minutitega täis ja edasi sõita. Kui "tankimine" oleks minut, siis minugipoolest olgu sõiduulatus 300 km või 450 km. Sõida kasvõi Võrust Narva ja tagasi ning ikka on piisavalt mugav lahendus.
Ehk turgu oleks, kui oleks ka tööraadiuse mure lahendatud.... tehnoloogiad on laborites ammu välja töötatud, küsimus on lihtsalt masstootmise lahendamises (hinna alla saamises).
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Vasta